No 79-80 Haixi Street Haibin Road, Nansha District, Guangzhou, Guangdong
Bewertungen
9.2
Wunderbar
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
42 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
42
13 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
13
3 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
3
1 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
1
2 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
2
9.4/10
Sauberkeit
9.0/10
Personal & Service
9.8/10
Ausstattung
9.2/10
Zustand der Unterkunft
8.4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Ka Ling
8. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ka Ling
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
6/10 – Okay
YI
Geschäftlich gereist
16. Sept. 2023
YI
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
4/10 – Schlecht
tal
Geschäftlich gereist
23. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
dont stay here
an old hotel in a remote location.smells like cigarets in all of the hotel.rooms reasnobal.bad view from the pool.poor lockers for the pool and sauna.bad breakfast
tal
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
LOK
17. Juli 2023
LOK
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
8/10 – Gut
Tak Ching
26. Juni 2023
Tak Ching
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Yu
Mit der Familie gereist
13. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yu
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Hiu Tong
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
2. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
性價比不錯
Hiu Tong
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
8/10 – Gut
DAVID
Mit der Familie gereist
9. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A clean hotel and will visit again
DAVID
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
8/10 – Gut
Kung Yu, Gary
13. März 2023
Kung Yu, Gary
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
8/10 – Gut
Iris
5. Mai 2022
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Iris
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
2/10 – Ungenügend
Leng
20. Nov. 2021
Leng
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
31. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel for a weekend stay
The hotel is beautiful and right across from the park downtown. Wanda plaza is close and other attractions are not too far away by car. The breakfast buffet was one of the best I have had here in China and we also enjoyed the dinner buffet. It was very good. You will enjoy the food and the stay.
Louise
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Hotel Management Team am 24. März 2021
Dear guest,
Thank you for choosing Sheraton Guangzhou Nansha Hotel and sharing with us of your stay experience.
We are delighted to hear that you had a wonderful time here. Your encouraging words of praise has been conveyed to the team respectively, who take this as an inspiration for us to improve.
We would be delighted to welcome you back in the near future to share further uplifting memories. We hope every element of your stay made you feel better than when you first arrived.
Stay well,
Hotel Management Team
Sheraton Guangzhou Nansha Hotel
10/10 – Hervorragend
Kwong Leung
16. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
youngha
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2020
10/10 – Hervorragend
youngha
Geschäftlich gereist
19. Juni 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
youngha
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
10/10 – Hervorragend
Changsoo
Geschäftlich gereist
1. Mai 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Changsoo
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
8. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Jan. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sarah Hu am 13. Jan. 2020
Dear Guest,Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel. Please visit us again the next time you’re in Guangzhou Nansha.
Your sincerely,
10/10 – Hervorragend
Jeffery, Kissimmee, FL
Geschäftlich gereist
19. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel in the area! Will stay again when in the area.
Jeffery
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Sarah Hu am 20. Dez. 2019
Dear Jeffery,
Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel. As the internationally branded hotel in Nansha district, hotel is equipped with Sheraton Brand standard facility and service. Please visit us again the next time you’re in Guangzhou Nansha.
Your sincerely,
8/10 – Gut
MIKKEL
4. Dez. 2019
MIKKEL
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
23. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
快適なホテル。朝食も美味しくいただきました。
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Sarah Hu am 27. Nov. 2019
尊敬する賓客:広州南沙越秀シェラトンホテルに宿泊することを選んで、私達とあなたの宿泊体験を分かち合うことに感謝します。ホテルの客室にはすべて専用のシェラトン特色のベッドがあり、豪華なシーツ、豪華な羽毛布団、ベストダウンと低アレルギー性枕、オーダーメイドのマットレスが敷いてある。私達はあなたの再度の到来を心から期待します!
Dear Guest,Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel.The Sheraton Signature Bed™ is found in each of our guest rooms and is comprised of luxurious sheets, a deluxe duvet, a selection of feather down and hypoallergenic pillows and a custom mattress. And thanks for the positive comment for staying in our hotel.Please visit us again the next time you’re in Guangzhou Nansha.
Your sincerely,
10/10 – Hervorragend
Wai Kee
Geschäftlich gereist
6. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wai Kee
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sarah Hu am 25. Nov. 2019
Dear Guest,Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel.Thank you for your positive comment.Please visit us again the next time you’re in Guangzhou Nansha.
Your sincerely,
10/10 – Hervorragend
A
8. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sarah Hu am 10. Okt. 2019
Dear A,Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel.Please visit us again the next time you’re in Guangzhou
Your sincerely,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
15. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good good god
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Sarah Hu am 16. Sept. 2019
Dear guest, thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! Please visit us again the next time you’re in Guangzhou. Sincerely!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
22. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Sarah Hu am 26. Aug. 2019
Dear Guest, thank you for your positive comments.Please visit us again the next time you’re in Guangzhou.
Your sincerely,
8/10 – Gut
Martin
11. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Martin
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sarah Hu am 12. Aug. 2019
Dear Martin, thank you for your positive comments.Please visit us again the next time you’re in Guangzhou.Your sincerely,
10/10 – Hervorragend
Elsa, Hong Kong
Geschäftlich gereist
10. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
People were very friendly and helpful. The hotel facilities were all in good condition and Morden.
Elsa
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Sarah Hu am 12. Aug. 2019
Dear Elsa,Thank you for taking the time to share your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel!We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us!Please visit us again the next time you’re in Guangzhou.
Your sincerely,
10/10 – Hervorragend
YOSHIHIRO
17. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
YOSHIHIRO
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sarah Hu am 19. Juli 2019
Dear Yoshihiro, thank you for your positive comments I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Please visit us again the next time you’re in Guangzhou
Your sincerely,
8/10 – Gut
Hiro, 日本
Geschäftlich gereist
24. Juni 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
スタッフが親切、設備が清潔
Hiro
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Sarah am 2. Juli 2019
尊敬するHiro:広州?南沙?越秀のホテルへの入居を选んだことに感谢して、そして私达とあなたの入居体験を分かち合います。あなたがあなたのチェックインに満足していることを嬉しく思います。私たちはあなたの再度の到来を心から期待します!
Dear Hiro, Thank you for taking the time to share your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha.
We are so glad you found our hotel a good place to stay, and you enjoyed the room. we look forward to welcoming you back in the future! Warm regards
10/10 – Hervorragend
TOM
14. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Clean, comfortable, excellent view, helpful staffs, nice breakfast, near big shopping mall.
TOM
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Sarah Hu am 24. Mai 2019
Dear Tom,Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel. We are glad to hear that you enjoyed your stay. Looking forward to your next stay.
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kin Wa
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Fanny Fan am 3. Juni 2019
Dear Kin Wa, Thank you for taking the time to share your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha.
We are so glad you found our hotel a good place to stay, and you enjoyed the room and our Japanese restaurant. we look forward to welcoming you back in the future! Warm regards
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
5. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha.
We are so glad you found our hotel a good place to stay, and you enjoyed the room and our Japanese restaurant. we look forward to welcoming you back in the future! Warm regards
10/10 – Hervorragend
HAOBIAO
21. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
安静 舒服
酒店很新,设施不错,周边噪音没有,睡得很舒服,服务也很亲切。旁边就是蕉门河,风景优美,环境舒适。
HAOBIAO
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
10/10 – Hervorragend
Kevin
18. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Area is undergoing rapid development so construction everywhere. Surprisingly there is a lack of taxis in this area. Rides are provided by private operators and are expensive for China. More adventurous could get the DiDi app. Overall the hotel was impeccable.
Kevin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Fanny Fan am 3. Juni 2019
Dear Kevin, Thank you for taking the time to share your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha.
We are so glad you found our hotel a good place to stay, and you enjoyed the room and our Japanese restaurant. we look forward to welcoming you back in the future! Warm regards
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
27. März 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Fanny Fan am 30. Apr. 2019
Dear Anonymous. thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with. Best Regards.
8/10 – Gut
LAP FO
27. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
LAP FO
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Fanny Fan am 11. Apr. 2019
Dear LAP FO. thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.Best Regards!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Fanny Fan am 30. Apr. 2019
Dear Anonymous, thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with. Best Regards.
10/10 – Hervorragend
Cheok Kuan
27. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant stay with good service
The hotel resided in a newly developed area. The property by itself is good and keeps the international chain standard. We stayed there for two nights and the hotel is nicely decorated. Ample underground parking area free for guests. The staffs are very welcoming and friendly. They provide all information that we need for our stay. They mentioned that within 10 minutes walk from the hotel, there is a direct bus service running to the central part of Tianhe, though we did not use it as we drove. There is a shopping mall nearby but the local brands there are low to middle class despite it is busy. There are lots of restaurants there but we rather prefer to eat in the hotel. There is also a small town about five km away which is more lively. Happy to stay there for the hotel service quality and food as we are on vacation and drive around ourselves.
Cheok Kuan
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fanny Fan am 6. Jan. 2019
Dear Cheok Kuan, thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with. Sincerely Director of Marcom
10/10 – Hervorragend
oi hing
17. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fanny Fan am 3. Jan. 2019
Dear Anonymous, thank you for your review and for choosing Sheraton Guangzhou Nansha Hotel. We have noted some areas we need to improve on. We are constantly working to improve service, so comments like yours are always gratefully received. We are looking forward to meeting you during future stays in Nansha. Sincerely, Director of Marcom
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
13. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear Anonymous, thank you for your review and for choosing Sheraton Guangzhou Nansha Hotel. We have noted some areas we need to improve on. We are constantly working to improve service, so comments like yours are always gratefully received. We are looking forward to meeting you during future stays in Nansha. Sincerely, Director of Marcom
8/10 – Gut
sun, 東京
10. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers