Badewanne und Dusche (separat), Regendusche, kostenlose Toilettenartikel

Bewertungen von Sheraton Guangzhou Nansha Hotel

4.5 out of 5
Sheraton Guangzhou Nansha Hotel
No 79-80 Haixi Street Haibin Road, Nansha District, Guangzhou, Guangdong

Bewertungen

9.2

Wunderbar

42 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
13 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

9.8/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Ka Ling

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

YI

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

tal

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
dont stay here
an old hotel in a remote location.smells like cigarets in all of the hotel.rooms reasnobal.bad view from the pool.poor lockers for the pool and sauna.bad breakfast
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

LOK

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Tak Ching

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Yu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Hiu Tong

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
性價比不錯
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

DAVID

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A clean hotel and will visit again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

Kung Yu, Gary

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Iris

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

2/10 – Ungenügend

Leng

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
願意再次入住
房間非常舒適、寬敞,總體環境非常優秀,硬體設備維護的很好,套房還配有高階音響,聽音樂是很舒適放鬆的體驗,行政酒廊料理豐富美味,下次去開會會在選擇這裡的!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Online Distribution Executive am 3. Nov. 2021
尊敬的賓客,感謝您選擇入住廣州南沙越秀喜來登酒店並且留下寶貴的點評。爲您提供舒適的居住環境和賓至如歸的服務是全體酒店員工的心意和共同的目標。我們真誠地期待您的再次到來,祝您和您的家人生活愉快!

10/10 – Hervorragend

Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel for a weekend stay
The hotel is beautiful and right across from the park downtown. Wanda plaza is close and other attractions are not too far away by car. The breakfast buffet was one of the best I have had here in China and we also enjoyed the dinner buffet. It was very good. You will enjoy the food and the stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Hotel Management Team am 24. März 2021
Dear guest, Thank you for choosing Sheraton Guangzhou Nansha Hotel and sharing with us of your stay experience. We are delighted to hear that you had a wonderful time here. Your encouraging words of praise has been conveyed to the team respectively, who take this as an inspiration for us to improve. We would be delighted to welcome you back in the near future to share further uplifting memories. We hope every element of your stay made you feel better than when you first arrived. Stay well, Hotel Management Team Sheraton Guangzhou Nansha Hotel

10/10 – Hervorragend

Kwong Leung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
完美的卫生间景观
房间非常漂亮与整洁,卫生间的景观更是完美,唯一感觉要改善是西餐厅员工的制服不够整洁,把餐厅的层次降低。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Hotel Management Team am 22. März 2021
尊敬的宾客,感谢您留下宝贵的点评,我们很重视您反映的问题,并已经将您的点评反馈给酒店相关营运部门,祝您和您的家人生活愉快!谢谢!

10/10 – Hervorragend

muju

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
酒店的位置极佳,能看到蕉门河全景!周边配套的消费环境极佳;十分适合商务住宿。酒店的自身配套设施不是太多所以不大适合渡假。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Sarah Hu am 31. Dez. 2020
尊敬的宾客,感谢选择入住广州南沙越秀喜来登酒店并与我们分享您的入住体验。酒店内共有4个餐厅可供宾客选择,并在3楼为宾客提供了健身中心、游泳池和儿童乐园,让宾客尽享悠闲时光。真诚地期待您的下一次入住!

10/10 – Hervorragend

YAN

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Sarah Hu am 29. Dez. 2020
尊敬的宾客,感谢选择入住广州南沙越秀喜来登酒店并与我们分享您的入住体验。感谢您对本次入住感到满意和认可,您的认可是我们最大的荣幸。真诚地期待您的再次到来!

10/10 – Hervorragend

cho seng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
很好
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Sarah Hu am 8. Dez. 2020
尊敬的宾客,感谢选择入住广州南沙越秀喜来登酒店并与我们分享您的入住体验。感谢您对本次入住感到满意和认可,您的认可是我们最大的荣幸。真诚地期待您的再次到来!

10/10 – Hervorragend

Huang, Guangzhou

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
酒店员工都非常nice,服务水平很好,酒店的餐食都不错,包括行政楼层的happy hour出品都是不错的。 因为带着小孩子,如果3楼的儿童乐园能再大一些就更好了。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Sarah Hu am 2. Nov. 2020
尊敬的宾客,感谢选择入住广州南沙越秀喜来登酒店并与我们分享您的入住体验。感谢您对本次入住酒店感到满意和认可并推荐入住我们酒店,酒店位于广州市南沙区的中心位置,紧邻商业零售、大型商场和酒吧街,数步之外便是地铁4号线金洲站。同时,酒店在3楼为儿童提供了儿童乐园,住店宾客可免费入住体验。真诚地期待您的再次到来!

10/10 – Hervorragend

youngha

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

youngha

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

Changsoo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sarah Hu am 13. Jan. 2020
Dear Guest,Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel. Please visit us again the next time you’re in Guangzhou Nansha. Your sincerely,

10/10 – Hervorragend

Jeffery, Kissimmee, FL

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel in the area! Will stay again when in the area.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Sarah Hu am 20. Dez. 2019
Dear Jeffery, Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel. As the internationally branded hotel in Nansha district, hotel is equipped with Sheraton Brand standard facility and service. Please visit us again the next time you’re in Guangzhou Nansha. Your sincerely,

8/10 – Gut

MIKKEL

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
快適なホテル。朝食も美味しくいただきました。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Sarah Hu am 27. Nov. 2019
尊敬する賓客:広州南沙越秀シェラトンホテルに宿泊することを選んで、私達とあなたの宿泊体験を分かち合うことに感謝します。ホテルの客室にはすべて専用のシェラトン特色のベッドがあり、豪華なシーツ、豪華な羽毛布団、ベストダウンと低アレルギー性枕、オーダーメイドのマットレスが敷いてある。私達はあなたの再度の到来を心から期待します! Dear Guest,Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel.The Sheraton Signature Bed™ is found in each of our guest rooms and is comprised of luxurious sheets, a deluxe duvet, a selection of feather down and hypoallergenic pillows and a custom mattress. And thanks for the positive comment for staying in our hotel.Please visit us again the next time you’re in Guangzhou Nansha. Your sincerely,

10/10 – Hervorragend

Wai Kee

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sarah Hu am 25. Nov. 2019
Dear Guest,Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel.Thank you for your positive comment.Please visit us again the next time you’re in Guangzhou Nansha. Your sincerely,

10/10 – Hervorragend

A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sarah Hu am 10. Okt. 2019
Dear A,Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel.Please visit us again the next time you’re in Guangzhou Your sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good good god
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Sarah Hu am 16. Sept. 2019
Dear guest, thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! Please visit us again the next time you’re in Guangzhou. Sincerely!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Sarah Hu am 26. Aug. 2019
Dear Guest, thank you for your positive comments.Please visit us again the next time you’re in Guangzhou. Your sincerely,

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sarah Hu am 12. Aug. 2019
Dear Martin, thank you for your positive comments.Please visit us again the next time you’re in Guangzhou.Your sincerely,

10/10 – Hervorragend

Elsa, Hong Kong

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
People were very friendly and helpful. The hotel facilities were all in good condition and Morden.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Sarah Hu am 12. Aug. 2019
Dear Elsa,Thank you for taking the time to share your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel!We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us!Please visit us again the next time you’re in Guangzhou. Your sincerely,

10/10 – Hervorragend

YOSHIHIRO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sarah Hu am 19. Juli 2019
Dear Yoshihiro, thank you for your positive comments I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Please visit us again the next time you’re in Guangzhou Your sincerely,

8/10 – Gut

Hiro, 日本

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
スタッフが親切、設備が清潔
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Sarah am 2. Juli 2019
尊敬するHiro:広州?南沙?越秀のホテルへの入居を选んだことに感谢して、そして私达とあなたの入居体験を分かち合います。あなたがあなたのチェックインに満足していることを嬉しく思います。私たちはあなたの再度の到来を心から期待します! Dear Hiro, Thank you for taking the time to share your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha. We are so glad you found our hotel a good place to stay, and you enjoyed the room. we look forward to welcoming you back in the future! Warm regards

10/10 – Hervorragend

TOM

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Clean, comfortable, excellent view, helpful staffs, nice breakfast, near big shopping mall.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Sarah Hu am 24. Mai 2019
Dear Tom,Thank you for your insight on your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha Hotel. We are glad to hear that you enjoyed your stay. Looking forward to your next stay.

6/10 – Okay

Wai Yi Ruby

Gut: Sauberkeit
管理質素未給五星表現管理質素未及五星表現
在停車處的保安員完全沒有看到小朋友下車便關門,小朋友說已多次,最後一次離開前幾小時發生,小朋友的腳被夾到紅了,酒店職員還懵然不知,需要到大堂投訴。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Kin Wa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Fanny Fan am 3. Juni 2019
Dear Kin Wa, Thank you for taking the time to share your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha. We are so glad you found our hotel a good place to stay, and you enjoyed the room and our Japanese restaurant. we look forward to welcoming you back in the future! Warm regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
整潔舒適,服務員態度很好,不過枕頭太高了!餐廳的食物可以種類再多一些會好好多!廁所可以提供浴鹽給旅客使用會更好!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Fanny Fan am 3. Juni 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha. We are so glad you found our hotel a good place to stay, and you enjoyed the room and our Japanese restaurant. we look forward to welcoming you back in the future! Warm regards

10/10 – Hervorragend

HAOBIAO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
安静 舒服
酒店很新,设施不错,周边噪音没有,睡得很舒服,服务也很亲切。旁边就是蕉门河,风景优美,环境舒适。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Area is undergoing rapid development so construction everywhere. Surprisingly there is a lack of taxis in this area. Rides are provided by private operators and are expensive for China. More adventurous could get the DiDi app. Overall the hotel was impeccable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Fanny Fan am 3. Juni 2019
Dear Kevin, Thank you for taking the time to share your recent experience at Sheraton Guangzhou Nansha. We are so glad you found our hotel a good place to stay, and you enjoyed the room and our Japanese restaurant. we look forward to welcoming you back in the future! Warm regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Fanny Fan am 30. Apr. 2019
Dear Anonymous. thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with. Best Regards.

8/10 – Gut

LAP FO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Fanny Fan am 11. Apr. 2019
Dear LAP FO. thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.Best Regards!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Fanny Fan am 30. Apr. 2019
Dear Anonymous, thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Cheok Kuan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant stay with good service
The hotel resided in a newly developed area. The property by itself is good and keeps the international chain standard. We stayed there for two nights and the hotel is nicely decorated. Ample underground parking area free for guests. The staffs are very welcoming and friendly. They provide all information that we need for our stay. They mentioned that within 10 minutes walk from the hotel, there is a direct bus service running to the central part of Tianhe, though we did not use it as we drove. There is a shopping mall nearby but the local brands there are low to middle class despite it is busy. There are lots of restaurants there but we rather prefer to eat in the hotel. There is also a small town about five km away which is more lively. Happy to stay there for the hotel service quality and food as we are on vacation and drive around ourselves.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fanny Fan am 6. Jan. 2019
Dear Cheok Kuan, thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with. Sincerely Director of Marcom

10/10 – Hervorragend

oi hing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
感覺非常好,前枱服務優質。來這裡慶祝結婚週年紀念,完全沒有選錯。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fanny Fan am 19. Dez. 2018
尊敬的宾客,您好!感谢您能在百忙之中抽出时间与我们分享您的入住体验。很高兴我们能为您提供一次愉快的入住体验,相信您对我们工作的认可及厚爱将激励我们更好地为每一位宾客提供高品质的服务。再次感谢您的分享,期待您的再次光临,祝您旅途愉快!市场传讯总监

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fanny Fan am 3. Jan. 2019
Dear Anonymous, thank you for your review and for choosing Sheraton Guangzhou Nansha Hotel. We have noted some areas we need to improve on. We are constantly working to improve service, so comments like yours are always gratefully received. We are looking forward to meeting you during future stays in Nansha. Sincerely, Director of Marcom

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fanny Fan am 21. Dez. 2018
尊敬的宾客,您好!感谢您能在百忙之中抽出时间与我们分享您的入住体验。很高兴我们能为您提供一次愉快的入住体验,相信您对我们工作的认可及厚爱将激励我们更好地为每一位宾客提供高品质的服务。再次感谢您的分享,期待您的再次光临,祝您旅途愉快!市场传讯总监

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
快適でした。
清掃後の部屋にガラスの破片が落ちていてビックリしました。 でも、スタッフの方々の対応はしっかりしていて、過ごしやすかったです。
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fanny Fan am 3. Jan. 2019
Dear Anonymous, thank you for your review and for choosing Sheraton Guangzhou Nansha Hotel. We have noted some areas we need to improve on. We are constantly working to improve service, so comments like yours are always gratefully received. We are looking forward to meeting you during future stays in Nansha. Sincerely, Director of Marcom

8/10 – Gut

sun, 東京

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
チェックインする時、予約した内容と違って大変だった。
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fanny Fan am 19. Dez. 2018
尊敬的宾客,感谢您下榻广州南沙越秀喜来登酒店!非常荣幸能够得到您的认可及好评,为每位客人提供完美的入住体验,是我们不懈 努力的目标和动力。关于在入住中的小遗憾,如您愿意可发送邮件至 vivian.w.su@marriott.com,您的意见对于我们非常宝贵。祝您旅途愉快,期待能够再次为您服务!市场传讯总监