Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Guilin Lijiang Waterfall Hotel

4.5 out of 5
Guilin Lijiang Waterfall Hotel
No.1 North Shanhu Road, Guilin, Guangxi

Bewertungen

8.0

Sehr gut

58 von insgesamt 165 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
67 von insgesamt 165 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
26 von insgesamt 165 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 165 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 165 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.0/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

6.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Roland

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Angeblich 4 Sterne; diese waren vor 20 Jahren vermutlich angemessen. Klima-Anlage funktionierte nicht; alle Wäsche war klamm. Fenster unseres Zimmers war zum Hotelinnenraum; keine wirkliche Lüftung möglich. Tür zum Flur hat keine Schalldämmung.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von The Ssles department am 2. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Sylvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gut gelegen. Typisch chinesisches Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von The sales department am 8. Okt. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Karl-Bernd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vorsicht bei Zimmerauswahl
Großes Hotel, nicht mehr neu, aber sauber. Die Hälfte der Zimmer geht nach innen ins geschlossene riesige Atrium. Zimmer nach außen teurer. Müssen nicht den top-Seeblick haben. Auch Landseite toll wg. Bergpanorama.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von echo am 25. Juli 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
In die Jahre gekommen
Hotel ist ok, aber deutlich in die Jahre gekommen. Riesig groß, Massenabfertigung, sehr zentrale Lage.

4/10 – Schlecht

Olaf, Stuttgart

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Charme eines alten DDR Palasts
Hotel ist ok, aber etwas altmodisch geworden. Prima ist die Lage, wenige Gehminuten zum Fluss und direkt in den belebten Strassen der Innenstadt. Letztendlich überteuert für das was geboten wird ...

10/10 – Hervorragend

Tanya

Mit der Familie gereist
This is an excellent place to stay when you are in Guilin. We had a clean and large room with a view to both Pogodas. Staff is very friendly and responsive. Definitely recommending this place.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Echo am 29. März 2024
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Thomas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Echo am 19. März 2024
Dear guest,thank you so much for your staying in our hotel. We are sorry that has not been able to make you feel the best experience. Can you tell us exactly what happened? For service on the non-standard parts we will also make great efforts to improve. Our team focus on the guest's experience and has been working hard. Sincerely welcome your coming again.

10/10 – Hervorragend

Fancy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Location and service is excellent. Thr building is grand.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Echo am 15. Nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Ling

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Echo am 28. Nov. 2023
尊敬的客人,非常感谢您的入住和点评!能够让入住的宾客感觉舒适和愉悦一直是酒店每一位员工共同努力的目标!桂林漓江大瀑布饭店地处城市中心,东临步行街,背靠中心广场,南面杉湖景区、漓江、象鼻山,闹中取静,吃喝玩乐超级方便!饭店独有的“九天银河”大型人造瀑布,已经列入大世界基尼斯记录,每晚八点半准时表演。我们期待您的再次光临。祝您工作顺利,阖家幸福!

8/10 – Gut

Farrokh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Echo am 10. Aug. 2023
尊敬的客人,非常感谢您的入住和点评!能够让入住的宾客感觉舒适和愉悦一直是酒店每一位员工共同努力的目标!桂林漓江大瀑布饭店地处城市中心,东临步行街,背靠中心广场,南面杉湖景区、漓江、象鼻山,闹中取静,吃喝玩乐超级方便!饭店独有的“九天银河”大型人造瀑布,已经列入大世界基尼斯记录,每晚八点半准时表演。我们期待您的再次光临。祝您工作顺利,阖家幸福!

6/10 – Okay

LAI HA

整體一般
酒店往步行街方便,房間舒適,整潔一般,但燈光太暗,服務一般,下次都會再住。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Echo am 10. Aug. 2023
尊敬的客人,非常感谢您选择入住桂林漓江大瀑布饭店!您提出的意见我们已经反馈给相关部门。能够让入住的宾客感觉舒适和愉悦一直是酒店每一位员工共同努力的目标,我们一直在不断努力!希望您再次到桂林漓江大瀑布饭店时,感受到我们的热忱和变化。祝您工作顺利,身体健康,万事如意!

6/10 – Okay

Junlian

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room was dirty and smells like smoke. Overall, not worth the price and very noisy.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von echo am 31. Juli 2023
Dear guest,thank you so much for your staying in our hotel. We are sorry that has not been able to make you feel the best experience. Thank you very much for your feedback, for service on the non-standard parts we will also make great efforts to improve. Our team focus on the guest's experience and has been working hard. Sincerely welcome your coming again.

6/10 – Okay

Jing peng

Mit der Familie gereist
Really old hotel but really good location!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Echo am 19. Juli 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

LIANJING

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel with fantastic view of the double tower, good location and very convenient to take a tour with famous view, the swimming pool is also very good, enjoy very much with family
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von The Sales department am 15. Okt. 2020
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von the Sales DEPT. am 6. Jan. 2020
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Man Yin Ada

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von The Sales department am 2. Jan. 2020
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Truly excellent house keeping staff especially house keeper no 711. She assisted with laundry and replaced everything I requested. The restaurant is open 24/7. The gym is located on floor 5 and is always clean. There is a large swimming pool on site. All taxi drivers have a speech translator. The hotel over looks the twin towers on the lake and has the best view. Significantly cheaper than the Sheraton hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von the Sales DEPT. am 25. Dez. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Okay

YING CHUI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
位置極佳,景觀也好,適合旅遊。可借房間空調太差,好悶焗,電源位置不够,我帶來的充電插頭是兩腳,電源插座大多數是三腳其中兩隻腳是斜,不合用。酒店員工除了最後一天有幫我叫的士,其他都沒有什麼招呼和表情。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von 桂林漓江大瀑布饭店 营销中心 am 23. Dez. 2019
尊敬的客人,非常感谢您选择入住桂林漓江大瀑布饭店!我们很抱歉此次未能让您感受到最好的入住体验,在此我们向您致以深深的歉意。桂林的冬天非常寒冷,酒店竭力为客人营造出一个温暖的所在,但对温度的调试可能还需要改进。房间书桌的抽屉里有备用排插以备客人不时之需的哦。非常感谢您对我们服务的监督,给了我们一个不断进步的机会,对于服务上还不规范的地方我们会大力改进。我们的团队真心关注客人的体验,并一直在努力改善,希望您再次到桂林漓江大瀑布饭店时,感受到我们的热忱和变化。祝您身体健康,万事顺意!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Can not adjust the room temperature
The aircond was centralized controlled by the hotel and cannot be adjusted from inside the room. We had a couple hot days even in mid Dec and the room was too warm. You can’t change the temperature. The staff did explain the restriction of room temperature control in a polite way but they are not prepared to make it more flexible for clients. The window was also locked and can only be opened or closed by hotel staffs with a special key. We had dinner at the hotel Chineses restaurant for the first evening and the food quality was not so good as a 5-star hotel. We ate outside for the rest of our stay. Gym, spa and swimming pool open from 7am to 7pm. The operating hours seems quite limited. Staffs are polite and nice but User friendliness of the hotel facilities seems not their priority.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von the Sales DEPT. am 17. Dez. 2019
Dear guest,thank you so much for your staying in our hotel. We are sorry that has not been able to make you feel the best experience. Thank you very much for your feedback, for service on the non-standard parts we will also make great efforts to improve. Our team focus on the guest's experience and has been working hard. Sincerely welcome your coming again.

6/10 – Okay

Ruihua

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
A few things of this hotel make me disappointed: plastic hot water kettle is very old and its color has faded which makes me wonder if it is harmful to human health; no bottled shampoo but a cheap shampoo container attached to wall, no conditioner, no facial care kit. Everything looks old. the main elevators is slow and makes noisy. waiting for 10 minute for elevators seems everyday issue. So if you are rash, walk for half around the building to take another elevator which only gets you to the 3rd floor. What I like about this hotel is its LOCATION.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von the Sales DEPT. am 2. Dez. 2019
Dear guest,thank you so much for your staying in our hotel. We are sorry that has not been able to make you feel the best experience. Thank you very much for your feedback, for service on the non-standard parts we will also make great efforts to improve. Our team focus on the guest's experience and has been working hard. Sincerely welcome your coming again.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very disappionted. The first room i was in was very smelly and Iwas sickneed. I ask to change rooms. I was changed to another room. Very noisey hotel and not good food.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von The sales department am 8. Okt. 2019
Dear guest,thank you so much for your staying in our hotel. We are sorry that has not been able to make you feel the best experience. Thank you very much for your feedback, for service on the non-standard parts we will also make great efforts to improve. Our team focus on the guest's experience and has been working hard. Sincerely welcome your coming again.

10/10 – Hervorragend

E

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von The sales department am 8. Okt. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

yang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von The Sales department am 23. Sept. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 13 Nächten im August 2019
Antwort von Echo am 10. Sept. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Benson Brent

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Echo am 5. Sept. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Benson Brent

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Echo am 5. Sept. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Archie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von The sales department am 26. Aug. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Conveniently located
It was very convenient to go around the pedestrian street with many shops and restaurants. The lakes are just across the road, with ticketing offices to cruise around the river and lakes. When checking in, Mr. Chuen was very helpful in sourcing 3 rooms on the same floor for us as we had elderly and child at different rooms. This was really appreciated. The standard of breakfast was average. Not much variation everyday and the taste was mediocre.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Guilin LiJiang Waterfall Hotel am 20. Aug. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Jenny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location and services. It is close to everything you want to do in Guilin. Highly recommend to this hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von the Sales DEPT. am 30. Juli 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

swexplorer18, Australia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the location - right across from the lake with the Sun and Moon pagodas and next to the pedestrian street.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

PO

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
酒店很棒,環境很優,便利,風景優美!出門就是景區!只是入住時櫃台的服務不夠親切!其它都很完美
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von 桂林漓江大瀑布饭店 am 10. Juli 2019
尊敬的客人,非常感谢您选择入住桂林漓江大瀑布饭店!我们很抱歉此次未能让您感受到最好的入住体验,在此我们向您致以深深的歉意。非常感谢您对我们服务的监督,给了我们一个不断进步的机会,对于服务上还不规范的地方我们会大力改进。我们的团队真心关注客人的体验,并一直在努力改善,希望您再次到桂林漓江大瀑布饭店时,感受到我们的热忱和变化。祝您身体健康,万事顺意!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von echo am 1. Juli 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von echo am 3. Juni 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Yuen yee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
地点優越,方便行街
客房舒適,地點優越,惟獨中菜廳令人失望。晚飯時間約7点20分,當時有空調,環境不錯,有-至兩枱客人,但過了不久,便関了-半燈,未夠8点連空調也関掉,熱到吃不下飯,有些小菜也不合標準,梅菜炆豬肉,豬肉似豬排,除了這点,其實算不錯
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von 桂林漓江大瀑布饭店 am 30. Mai 2019
尊敬的客人,非常感谢您选择入住桂林漓江大瀑布饭店!我们很抱歉此次未能让您感受到最好的入住体验,在此我们向您致以深深的歉意。您提出的意见我们已经反馈给餐饮部门。非常感谢您对我们服务的监督,给了我们一个不断进步的机会,对于服务上还不规范的地方我们会大力改进。我们的团队真心关注客人的体验,并一直在努力改善,希望您再次到桂林漓江大瀑布饭店时,感受到我们的热忱和变化。祝您身体健康,万事顺意!

8/10 – Gut

Kimberly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super good location
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von echo am 27. Mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Kim, Malaysia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel is old Is time to do some renovation. The breakfast not so good. The location is super good just in front of the famous lake area, easy access to every famous attraction in Guilin city.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von echo am 20. Mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Kimberly

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
The hotel is old and the air conditioner is not cold, ask house keeping to check but no feedback. The breakfast is not my expectation. But the location is good near shopping area, easy find local food.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von echo am 20. Mai 2019
Dear guest,thank you so much for your staying in our hotel. We are sorry that has not been able to make you feel the best experience. Thank you very much for your feedback, for service on the non-standard parts we will also make great efforts to improve. Our team focus on the guest's experience and has been working hard. Sincerely welcome your coming again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Good location, Near Pedestrian and all the touring site
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von echo am 17. Mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accueil professionnel et enregistrement rapide. Chambre propre et spacieuse mais pas très bien insonorisée.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von echo am 6. Mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty have bedbug in the room,food in the restaurant is very poor. Never recommend to nobody
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von echo am 5. Mai 2019
Dear guest,thank you so much for your staying in our hotel. We are sorry that has not been able to make you feel the best experience. Thank you very much for your feedback, for service on the non-standard parts we will also make great efforts to improve. Our team focus on the guest's experience and has been working hard. Sincerely welcome your coming again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von echo am 5. Mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Mo Kit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable ad clean
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von echo am 25. Apr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Oi Ling

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
非常好, 值得推薦.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von echo am 13. Juni 2019
尊敬的客人,非常感谢您的入住和点评!很开心能成为您心目中的“推荐酒店”!您对我们的肯定是我们不断进步的最大动力!非常期待您的再次光临。祝您工作顺利,阖家幸福!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Goof location. Excellent view from our lake view room. Lots of eateries around the hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von echo am 22. Apr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

MIGUEL ANGEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel muy correcto y recomendable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von echo am 22. Apr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the view from my room window. Beautiful view overlooking the lake and river. Convenient location. Close to restaurant and shopping.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von echo am 18. Apr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

JooEun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thank you for the beautiful experience
It was one of the best experience I has and my family members insisted that I write all beautiful things about this hotel because they felt the same. You can feel that the hotel considered every little details. We were wondering the whole time who designed and managed this hotel. And we were lucky enough to bump into the owner on our last day. She chose all the decorations herself which amazed us. We were first welcomed by the friendly staff at the reception, awed by the view from the room, and touched by the details of the hotel rolm that we noticed during our stay. It was a beautiful experience. Thank you。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von echo am 15. Apr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
a nice hotel next to the shopping street................................................
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von echo am 30. Apr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Ping

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von echo am 1. Apr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, we are happy with our stay. highly recommend it
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von echo am 1. Apr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!