Plage privée, chaises longues, parasols, serviettes de plage

Avis sur Arabia Azur Resort - All Inclusive

3 out of 5
Arabia Azur Resort - All Inclusive
El Corniche Road PO 84511-Post Box 5, Hurghada, Red Sea Governorate

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 73 avis sur 160." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 59 avis sur 160." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 14 avis sur 160." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 160." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 8 avis sur 160." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Betsy Michelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de karim le 23 juin 2023
Dear valued Guest,Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Arabia Azur Management

10/10 Excellent

Didier

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons passé 10 jours merveilleux avec une chambre qui donnait à la fois sur la plage et la piscine. Immense piscine, parc, plages privées où l'on peut y voir de nombreux poissons. Le personnel est absolument merveilleux. Nous avons été pris en charge, sans rien demander, par le même serveur tout au long de notre séjour, vraiment adorable (salle 2) il nous a même offert des fruits pour notre retour en avion, quelle délicate attention ❤️ J'ai découvert un merveilleux pays, de merveilleuses personnes notamment dans cet hôtel. Merci pour tout 😉
Réponse de Islam le 3 mai 2023
Dear our valued guest,we would like to thank you for sharing your positive feedback regarding your stay in Arabia Azur and your opinion about our hotel team. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next vacation.Best Regards, Arabia Azur Management Team.

10/10 Excellent

Virginie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très grand hôtel en bord de mer.
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Mohamed Abdelfattah le 13 mars 2023
Dear valued Guest, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Mohamed Abdelfattah – General Manager

8/10 Bien

Karima

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super dans l’ensemble conforme au photo déçu de ne pas avoir accès au bowling comme le précise le site .
Réponse de Wael Ramadan le 27 déc. 2022
Dear valued Guest Mrs. Karima,Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We need to draw to your kind attantion that Bowling center was with private provider and it is not available any more.We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

8/10 Bien

Frédéric

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
situation au bord de mer
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de Wael Ramadan le 26 sept. 2022
Dear valued Guest Mr.Frederic,Thank you for choosing Arabia Azur Resort and for sharing your feedback with us. We are delighted that our services had met your expectations,Your willingness to share your holiday experience in our resort is highly appreciated. We do hope to have the pleasure of welcoming you again in Arabia Azur. Sincerely,Wael Ramadan- General Manager

6/10 Satisfaisant

Fabienne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel est dans son ensemble agréable. Le panier déjeuner appréciable, la navette à l'arrivée et au départ sont offerts si vous insistez. Piscine chauffée agréable en hiver. Animation pas envahissante. Offres d'excursions sérieuses.
Séjour de 10 nuits en mars 2022
Réponse de Wael le 12 avr. 2022
Dear Fabienne, thank you for choosing Arabia Azur and sharing your review. We are glad you had a pleasant stay and our service has met your expectations. Regarding your comment kindly note that we have forwarded it to the responsible department head to take the required corrective action. We hope to welcome you back soon to Arabia Azur Resort. best regards Wael Ramadan General Manager

4/10 Médiocre

EMMANUEL

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le seul intérêt de cette établissement est la proximité de l'aéroport. Ce n'est pas un vrai tout compris. Il faut en permanence sortir de l'argent supplémentaires.
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Wael le 10 janv. 2022
Dear Mr. Emmanuel, thank you for choosing Arabia Azur Resort and for sharing your review on Expedia. Kindly note that all meals and local beverages are all inclusive. Just extra services such as a la cart or fresh Juices/ fresh ice cocktails or bottles alcoholic beverages are extra charged. best regards Wael Ramadan General Manager

2/10 Horrible

Mohamed Amine

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très mauvais !
C'était le séjour le plus horrible, rapport qualité/prix = NULL
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Wael le 7 janv. 2022
Dear Mr. Mohamed, thank you for choosing Arabia Azur and sharing your review on Expedia. We regret that our services did not meet your expectations and hope to have the pleasure to welcome you once again to change the overall impression you have . best regards Wael Ramadan General Manager

6/10 Satisfaisant

valerie

Voyage en famille
Noel en Égypte
Accès aux lagons et grandes piscines, parfait. Attention beaucoup de transats sont occupés de bonne heure le matin par des serviettes vides.. Nourriture niveau moyen, sauf le repas de Noël qui était varié et très bon. Pas d’ascenseur pour accéder aux chambres, 3 étages. Les règles sanitaires ne sont pas respectées, par de nombreux clients et membres de l’hotel.. attention Ne vous faites pas avoir par les locaux, chauffeurs de taxi par exemples qui multiplient les prix par 10.
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Wael le 1 janv. 2022
Dear valued guest, thank you for choosing Arabia Azur and sharing your review on Expedia. We are glad you had a pleasant stay and our service has met your expectations. Kindly note that we have passed your comment to the responsible department head. We hope to welcome you back at Arabia Azur Resort. best regards Wael Ramadan General Manager

8/10 Bien

khaled

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Salutations à tous le personnel qui était au petit soin avec nous et surtout un grand merci à KARAM de la réception.
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Wael le 19 déc. 2021
Dear Valued Guest, thank you for sharing your review. We are glad you had a pleasant stay and our service has met your expectations. We hope to welcome you back soon at Arabia Azur Resort. best regards Wael Ramadan General Manager

10/10 Excellent

Eliane

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Wael le 21 nov. 2021
Dear Mrs. Eliane, thank you for sharing your review. We are glad you had a pleasant stay and our service has met your expectations. We hope to welcome you back soon at Arabia Azur Resort. best regards Wael Ramadan General Manager

6/10 Satisfaisant

Pascal, Geneve

Séjour de 5 nuits en septembre 2021

8/10 Bien

Syndie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon rapport qualité prix, hôtel très propre et le personnel est très accueillant et à l écoute.
Séjour de 10 nuits en septembre 2021
Réponse de Karim le 3 oct. 2021
Dear valued guest, thank you for sharing your feedback on Expedia. We are glad you had a pleasant stay and our service hat met your expectations. We hope to welcome you back soon at Arabia Azur Resort. best regards Wael Ramadan General Manager

8/10 Bien

Yassine

Les points forts : Personnel et service
Service propreté
Dans l’ensemble ça c’est bien passé, service au top à l’exception de qlq amateurs. Les chambres bien spacieuses mais les nettoyages laisse au désirer comme ceux qui font les chambres, ils nous ont retourné plusieurs fois la carte qui était mise sur svp faire la chambre, quand je revenais 10min plus tard je la trouver sur ne pas déranger c’est une technique qu’ils utilisent.
Séjour de 11 nuits en décembre 2020
Réponse de Atef Shoukry- General Manager le 27 déc. 2020
Dear Valued Guest Mr.Yassin, Thank you for taking the time to provide your much-valued feedback of your stay in Arabia Azur Resort. We are delighted to hear about your positive experience with all the temporary restrictions and certain precautionary measures enforced due to COVID-19 to ensure the well-being of our guests and staff members and adherence to safety standards. We do apologize for any inconvenience you might had gone through, However, I would like to point out that, the room cleaning service is advised to be done each 48 hours as per the restrictions of the WHO, the Egyptian Ministry of Health and Ministry of Tourism and Antiquities due to COVID-19. We look forward to serving you again soon. We hope you stay safe and Healthy, Sincerely, Atef Shoukry- General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
l’amabilité, l’accueil et la serviabilité du personnel, l’ambiance, animateurs au top 👌
Séjour de 15 nuits en septembre 2019
Réponse de Maher Aboelnour – General Manager le 29 sept. 2019
Dear valued Guest, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment on Expedia and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Maher Aboelnour – General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas de besoin de sortir de l hôtel ! Nous avons tous sur place donc tout est accessible !
Séjour de 8 nuits en juin 2019
Réponse de Maher le 7 juil. 2019
Dear valued guest thank you for staying in Arabia Azur ,we are delighted that you have enjoyed your stay with us,looking forward to welcoming you again in the near future. Maher A. Nour ,G-M

8/10 Bien

Soraya, Paris

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Accueil de qualité, emplacement idéal
Emplacement idéal au bord d’un joli lagon, plage aménagée au tombant (parfait pour le snorkeling) faunes aquatiques riche, eau propre... Mention spéciale pour la cuisine, tout était bon, frais et varié...( A la hauteur d’un 5 étoiles).. Les chambres sont spacieuses, bien équipées néanmoins elles mériteraient un petit rafraîchissement. Le personnel est professionnel et sérieux. Il faut savoir que la clientèle est très majoritairement allemande ainsi toutes les activités sont en allemand. Manque de transat à la plage car « le touriste « réserve le transat au petit matin.. Nous avons passé un très bon séjour au Arabia Resort et nous y retournerons certainement. S.B Nota bene : la réception est ouverte 24/24
Séjour de 12 nuits en juillet 2018
Réponse de Maher Aboel Nour – General Manager le 18 août 2018
Cher client, Nous voulons vous remercier pour votre gentil commentaire. Nous Somme heureux De savoir que vous avez apprecie votre sejour dans notre etablissement et nous Esperons vous accueillir de nouveau tres rapidement

10/10 Excellent

Faycal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Très bon séjour, bel hôtel, intérieur et extérieur, très propre, très bonne nourriture et bon service
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Maher Aboel Nour -General Manager le 3 juin 2018
Cher client, Nous voulons vous remercier pour votre gentil commentaire. Nous Somme heureux De savoir que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement et nous Espérons vous accueillir de nouveau très rapidement. Maher Aboelnour - General Manager

8/10 Bien

Guenter

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
xxxxxxxxxxxxxx
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de A.Kamel le 3 mai 2024
Dear valued Guest Mr. Guenter, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Arabia Azur Management

10/10 Excellent

Kristin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
grosse Anlage mit guten Schwimmoeglichkeiten, gutes Essen, allincl. Cocktails verbesserungsbedürftig, mehrfach gutes Abendprogramm, gute Strandliegen mit gutem Sonnenschirm und Windschutz
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de A.Kamel le 1 mai 2024
Sehr geehrter Gast, Herr Kristin, vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Arabia Azur Resort und für die Weitergabe Ihres Kommentars und Ihrer Bewertung. Wir freuen uns, dass unsere Dienstleistungen Ihren Erwartungen entsprochen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder im Arabia Azur Resort begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Arabia Azur Management

8/10 Bien

Radoslaw

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It would be ideal if the WIFI structure in the facility and rooms was improved. WIFI in rooms only for an additional fee for 12GB (per week) (probably OK for older people, for the younger generation 12GB is daily use) Not to mention the constant visits from tour/photo/massage/portrait sellers - although I would pay more for not having them on site
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de Ahmed le 21 mars 2024
Dear valued Guest Mr. Radoslaw Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort.Sincerely Arabia Azur Management

6/10 Satisfaisant

Yubin

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
I recently stayed at the Arabia Azur Resort with my family, and I'd like to share our experience. This review reflects both the positive aspects of our stay and areas where I believe the resort could improve. Positives: Food Variety and Quality: The meals at Arabia Azur Resort were a highlight, offering a wide range of options that catered to different tastes and dietary needs. Scenic Views: The resort boasts fantastic scenic views that added a special charm to our stay. Reasonable Pricing: The pricing was quite reasonable, aligning well with the quality of services and amenities provided. Areas for Improvement: Parking: The parking facility is located at a sister hotel, requiring a 3-5 minute walk. This setup can be inconvenient, particularly when carrying luggage or making frequent trips to the vehicle. Hotel Layout: Our initial room placement in separate buildings was not ideal for a family stay. However, the staff were helpful in relocating us to the same building, which was much appreciated. Sound Insulation: The sound insulation could be enhanced, as noises, especially footsteps in corridors, were noticeable at night. Beverage Selection: An expanded complimentary beverage menu would be a welcome addition. Overall, our stay at Arabia Azur Resort was enjoyable, but attention to these areas could significantly enhance the experience for future guests. The staff's attentiveness and willingness to
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de karim le 8 févr. 2024
Dear valued Guest Mr. AmgadThank you for choosing Arabia Azur Resort and for sharing your feedback with us also kindly accept our sincere apologize for late answer due to technical problem. We are delighted that our services had met your expectations,Your willingness to share your holiday experience in our resort is highly appreciated. We do hope to have the pleasure of welcoming you again in Arabia Azur. Sincerely,Arabia Azur Management

10/10 Excellent

Amgad

Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de A.Kamel le 21 févr. 2024
Dear valued Guest Mr. Amgad , Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Arabia Azur Management

10/10 Excellent

Nihan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Karim le 7 janv. 2024
Dear valued Guest , Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Arabia Azur Management

10/10 Excellent

Sally

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything is excellent view staff food
Réponse de Ahmed le 16 août 2023
Dear Ms. Sally ,Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for the perfect rating. We are delighted that our services have met your expectations.We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort.Sincerely,Arabia Azur Management Team

10/10 Excellent

Natasha

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Karim Fouad le 1 juin 2023
Dear valued guestthank you for choosing Arabia Azur and sharing your review.We are glad you had a pleasant stay and our service has met your expectations.We hope to welcome you back soon to Arabia Azur Resort.Best regardsHotel Management

10/10 Excellent

Gökmen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Successful
Arabia Azur hotel have perfect beach and pool and also very clean. Next time I Will expect that better reustaurant.
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Mohamed Abdelfattah le 9 mai 2023
Dear valued Guest, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Mohamed abdelfattah– General Manager

6/10 Satisfaisant

Joshua

Les points faibles : Propreté
Not the best
They gave me separate beds, the room needs upgrade and new bedding as it was not clean and one of the pillows way too dirty to use it, glad I was there only one night. Will not give them 4 stars
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Mohamed Abdelfattah le 13 mars 2023
Dear valued Guest,Thank you for choosing Arabia Azur Resort and for sharing your feedback with us. Your willingness to share your holiday experience in our resort is highly appreciated. Thank you for drawing the issue which has influenced your overall impression to our attention for taking the required corrective action. We do hope to have the pleasure of welcoming you again in Arabia Azur. Sincerely,Mohamed Abdelfattah- General Manager

10/10 Excellent

Alexandru

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Mohamed le 27 mars 2023
Dear valued Guest Mr. Alexandru,Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Mohamed Abdelfatah – General Manager

10/10 Excellent

Neeltje Trijntje

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sfeervol en prachtig resort gelijk aan de rode zee. Vriendelijk en respectvol personeel. Kamer ruim en schoon. Onderhoud is wel wat achterstallig hier en daar op resort. Eten is heerlijk en wisselend menu. Een aanrader!
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Mohamed Abdelfattah le 13 mars 2023
Dear valued Guest, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Mohamed Abdelfattah – General Manager

8/10 Bien

Rosane

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Para descansar.
Ficamos duas noites no resort. Estava frio, fomos em fevereiro e deu para descansar um pouco depois das visitas em luxor. Talvez se fosse calor aproveitariamos mais o lugar. Hotel antigo mas com boas acomodações. A comufa meio repetitiva e o atendimento nos restaurantes fica a desejar .
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Karim le 16 févr. 2023
Dear valued Guest, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Emad ElsebaeeHotel Manager

10/10 Excellent

Lihoen

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

Tuyen T

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
beautiful
Réponse de wael le 6 déc. 2022
Dear valued Guest Mr. Tuyen,Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

6/10 Satisfaisant

Felipe, bronx

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property it’s self was beautiful. Sits right on the Red Sea and also has a large pool. We felt safe with the property being gated and lots of security. The rooms were spacious, good shower pressure and the a/c worked great. Incredible view if you have a lagoon view, nice balcony with seating area. The beds were extremely hard and very uncomfortable. At one point I considered sleeping on the couch as it was softer. The food was very bland and very little variety. The same thing 4 times out of the week changing up one or two things. Overall we had a great experience but I would not return. I need something with more comfortable bedding and much better food.
Réponse de Wael Ramadan le 6 nov. 2022
Dear valued Guest Mr. Felipe,Thank you for choosing Arabia Azur Resort and for sharing your feedback with us. Your willingness to share your holiday experience in our resort is highly appreciated. Thank you for drawing the issue which has influenced your overall impression to our attention for taking the required corrective action. We do hope to have the pleasure of welcoming you again in Arabia Azur. Sincerely,Wael Ramadan- General Manager

10/10 Excellent

Gladys

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice and friendly staff
Réponse de Wael Ramadan le 6 nov. 2022
Dear valued Guest Mr. Gladys,Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

8/10 Bien

Like

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Service Personal nett👍
Séjour de 10 nuits en octobre 2022
Réponse de wael le 18 oct. 2022
Dear valued Guest, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

10/10 Excellent

Ani

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Henreta

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
everything's amazing 🤗 thank you very much! 😊
Séjour de 14 nuits en septembre 2022
Réponse de Wael le 8 oct. 2022
Dear valued Guest Mrs. Henreta, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

8/10 Bien

friks

Séjour de 4 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Ana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We love it! My husband and I spend 4 days here and have a wonderful time! We where giving tips to the employees specifically at the restaurants if not they do not care much about you, is egypt ( everything is about money) and don’t give me wrong, we always tip everywhere but here is important for you to have a better stay. Pay for the room with sea view because i pay for a normal room and they send me to the last room, far far away from everything, the resort is huge, so it took us like 15 min to go from room to the beach or from room to restaurant, so i recommended to pay more for the view and location. The resort is amazing, super clean, the housekeeper where amazing, they did a decoration with the towels and left fruit basket in the room , it was a great and pleasant surprise that make us feel special. We will definitely stay here again!
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Wael Ramadan le 19 juin 2022
Dear valued Guest Mrs. Ana Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

10/10 Excellent

Zaakirah

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I had an excellent time , the staff was highly accommodating and friendly. The resort was a dream with the views of the sea and lagoon. The buffet food was not amazing however it was edible , the only recommendation would be to add some more spice. Would recommend to keep pool open after 6pm also.
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Wael Ramadan le 9 juin 2022
Dear valued Guest Mrs, Zaakirah Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment on Expedia and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

8/10 Bien

samir

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice staffe and good service clean room always
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Wael le 18 mai 2022
Dear valued Guest Samir, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

8/10 Bien

Walid, Wertingen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Schöne Hotelanlage, Essen kann noch besser werden. WiFi Verbindung nur im Loby.Internet Verbindung kann im Jahr 2022 noch besser sein. Interessantes Animationsprogramm. Animation Team sehr freundlich spizal Sika.
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Wael Ramadan le 5 mai 2022
Dear valued Guest, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

8/10 Bien

Rafeek

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
It was a very good experience, we enjoyed our stay. Good service, fast and friendly staff Great Location and a lot of activities: pool, beach, lagoons, tennis and squash. even it was almost full capacity but you won't feel it because it's a big resort. Furniture and rooms are old and mattress was not good.
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Wael Ramadan le 5 mai 2022
Dear valued Guest, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
10 hour stay while waiting for flight
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Karim le 9 mai 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to post your feedback about your stay in Arabia Azur Resort, We regret that our services did not meet your full satisfaction assuring that your input is vitally important to us as we always want our guests’ expectations to be met and exceeded so thank you for sharing your perception of the issues which have influenced your overall impression about our resort. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon again at Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

10/10 Excellent

KYUNGWON

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Wael Ramadan le 13 avr. 2022
Dear valued Guest, Thank you for your stay at Arabia Azur Resort also for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

10/10 Excellent

Tarek

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the view, rooms , staff are friendly
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Wael Ramadan le 29 mars 2022
Dear valued Guest Mr. Tarek Thank you for your stay at Arabia Azur Resort and for sharing your comment and for the perfect rating. We are delighted that our services had met your expectations. We do hope to have the pleasure of welcoming you back soon in Arabia Azur Resort. Sincerely, Wael Ramadan – General Manager

10/10 Excellent

Montasser

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Excellent experience , wonderful hotel , beach , pool very nice . Staff were very helpful & provided excellent service . Hitel location is very nice & food is very delicious We really enjoyed our stay & planned to repeat our stay in same hotel in next visits
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Wael Ramadan le 12 mars 2022
Dear valued guest, thank you for choosing Arabia Azur and sharing your review. We are glad you had a pleasant stay and our service has met your expectations. We hope to welcome you back soon to Arabia Azur Resort. best regards Wael Ramadan General Manager

8/10 Bien

Gisela

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Preis/Leistungsverhältnis ist sehr gut. Die Speisen sind gut und solide gekocht und es hat mir täglich eine gute Auswahl. Die Zimmer sind gross, sauber und die Einrichtung überzeugt. Das Animations Team war unglaublich gut! Die haben sich wirklich ins Zeug gelegt. Leider habe ich an meinem letzten Tag eine Lebensmittelvergiftung aufgelesen Kann ich wirklich empfehlen dieses Hotel
Séjour de 8 nuits en février 2022
Réponse de Wael le 17 févr. 2022
Sehr geehrte Gisela, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Bewertung abzugeben. Es freut uns sehr, dass unser Service Ihren Erwartungen entsprach und Sie einen angenehmen Aufenthalt verbracht haben. Wir wuerden uns ueber ein Wiedersehen in Arabia Azur Resort sehr freuen. mit freundlichen Gruessen Wael Ramadan General Manager

10/10 Excellent

Hanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would love to come back!
Great service!! Big and comfortable room! Great food!
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Wael le 10 févr. 2022
Dear valued guest, thank you for choosing Arabia Azur and sharing your review. We are glad you had a pleasant stay and our service has met your expectations. We hope to welcome you back soon to Arabia Azur Resort. best regards Wael Ramadan General Manager