Hall

Avis sur Sleep Inn South Joplin

2.5 out of 5
Sleep Inn South Joplin
I-44 & SR-43 S, Joplin, MO

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 167 avis sur 354." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 124 avis sur 354." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 40 avis sur 354." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 354." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 10 avis sur 354." "

8,8/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

dom, france

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bon hôrel pour une étape
Chambres propres, petit dèj inclu. Un peu de bruit toutefois mais il faut dire que beaucoup de personnes victimes de la tornade étaient relogées ici donc on ne va pas faire les difficiles; Situé en bord d'autoroute donc facile d'accès mais avec l'inconvénient du trafic... Hôtel recommandable.

10/10 Excellent

Cindy

Very clean and comfortable
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Bonita

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was courtesy and friendly when my original room was not cleaned especially the carpet. I was moved to a cleaner room right away. The bed is too soft for me.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Roselind

Les points forts : Équipements
Check-in was nice and easy. Breakfast was good
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Andrew

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Shanalee

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This is in the middle of a truck stop. The room was on the ground floor with the back window facing the truck parking yard. The room was musty and smelt like a wet dog. The bathroom was ridiculously dated, stained carpet and small bathroom (shower and toilet in one small area) with the face basin being on the outside next to the bed with carpeting under it (I think this contributed to the musty smell). I booked for two nights and ended up changing to one night. Alex at the front desk was verrrry helpful as he gave us a discount based on the issues with the room and tried to change it (however they were fully booked so that was not possible). We had arrived late in the night so changing the hotel was not an option for us so we stayed the night and hoped that the state of the room would not make us sick based on our allergies. The breakfast was decent with a waffle maker, eggs and sausages etc.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

David, Carmel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super convenient and quiet rooms
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Romona

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyed our stay
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

clifford

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean beding and very clean and respectfully considerate
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Rene

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not bad, very close to peterbuild dealer. Friendly staff and clean room. Need more options to pay for room. Google pay should be part of their option.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 4 avr. 2024
Thank you for sharing your positive experience and valuable feedback, and we cannot wait to welcome you back for your next stay!

8/10 Bien

Glenn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 4 avr. 2024
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

10/10 Excellent

Faith

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 4 avr. 2024
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

10/10 Excellent

Luciana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great front desk service, decent room
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 4 avr. 2024
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

10/10 Excellent

Margaret

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 4 avr. 2024
Thank you for sharing your positive experience and valuable feedback, and we cannot wait to welcome you back for your next stay!

6/10 Satisfaisant

Jon

Les points forts : Personnel et service et équipements
The room needed some maintenace
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 4 avr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations.

10/10 Excellent

Bethany

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean, conveniently located, and staff was friendly.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 5 mars 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback. If there is anything specific we can do to improve your next visit please let us know as we take our customer feedback seriously. We hope to have you back with us very soon!

10/10 Excellent

Kosta

Clean and nice service
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 5 mars 2024
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

10/10 Excellent

Timothy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very responsive! From front desk to GM, the entire staff was great!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 5 mars 2024
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

2/10 Horrible

Trevour

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 5 mars 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations.

10/10 Excellent

Linda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Customer service was very good
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 5 mars 2024
We're grateful for your kind comments, and we hope to have the pleasure of your company on another occasion.

8/10 Bien

Kelly

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 5 mars 2024
Thank you for sharing your positive experience and valuable feedback, and we cannot wait to welcome you back for your next stay!

8/10 Bien

Tammy

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 5 mars 2024
Thank you for sharing your positive experience and valuable feedback, and we cannot wait to welcome you back to the Sleep Inn South Joplin.

10/10 Excellent

James

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great overnight stay
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 5 mars 2024
Thank you for sharing your positive experience and valuable feedback, and we cannot wait to welcome you back for your next visit!

8/10 Bien

Linda

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 28 janv. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback. If there is anything specific we can do to improve your next visit please let us know as we take our customer feedback seriously. We hope to have you back with us very soon!

10/10 Excellent

Douglas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable and quiet
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 28 janv. 2024
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

10/10 Excellent

Joseph

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 28 janv. 2024
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

6/10 Satisfaisant

bonnie

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nathan Camp, GM le 28 janv. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback! We hope to have you back with us in the near future.

8/10 Bien

Alisha

Les points forts : Personnel et service
New Year Eve Night
Could have used a mini fridge, microwave, and a HDMI hook up on television other than that very quiet room and comfortable bedding
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 28 janv. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback! We hope to have you back with us in the near future.

6/10 Satisfaisant

Matthew

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 28 janv. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations.

6/10 Satisfaisant

Wayne Frederick, Prairie du Sac

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Okay but a bit of a dump
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 28 janv. 2024
I would like to apologize for failing to exceed your expectations.

10/10 Excellent

Carla

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 23 déc. 2023
Thank you so much for the PERFECT 10! We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Bridget Washington

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property. Clean. Not a good hot breakfast.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 23 déc. 2023
Thank you so much for the kind words and wonderful review! We look forward to your next visit at the Sleep Inn South Joplin!

8/10 Bien

James

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 28 janv. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback! We hope to have you back with us in the near future.

6/10 Satisfaisant

Nikki

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Nathan Camp, GM le 5 mars 2024
We're grateful for your kind comments, and we hope to have the pleasure of your company on another occasion.

10/10 Excellent

Kosta

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 23 déc. 2023
Thank you for taking the time to leave your feedback. If there is anything specific we can do to improve your next visit please let us know as we take our customer feedback seriously. We hope to have you back with us very soon!

10/10 Excellent

Derrick

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 28 janv. 2024
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

10/10 Excellent

John

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and quiet.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 23 déc. 2023
Thank you so much for the kind words and wonderful review! We look forward to your next visit at the Sleep Inn South Joplin!

10/10 Excellent

Puviarasu

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 23 déc. 2023
Thank you for taking the time to leave your feedback. If there is anything specific we can do to improve your next visit please let us know as we take our customer feedback seriously. We hope to have you back with us very soon!

6/10 Satisfaisant

Richard

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Not very good for the price.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 25 nov. 2023
I would like to apologize for failing to exceed your expectations.

10/10 Excellent

Anthony

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 25 nov. 2023
Thank you so much for the kind words and wonderful review! We look forward to your next visit at the Sleep Inn South Joplin! Thanks again!

10/10 Excellent

Heather

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 25 nov. 2023
Thank you so much for the kind words and wonderful review! We look forward to your next visit at the Sleep Inn South Joplin! Thanks again!

8/10 Bien

Andrew

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay, ok breakfast had to have my room key made 5 times. Overall real nice place will stay again
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 8 nov. 2023
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

2/10 Horrible

Linda

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
My two young grandsons were running to the elevator just being 7 & 8 yr olds, and the GM yelled at them!! Extremely rude and hateful! This was our second time back bc we really had enjoyed our last stay. But we wi not ever come back here!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 29 oct. 2023
I would like to apologize for failing to exceed your expectations.

10/10 Excellent

Matthew

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Right by I44, so easy access.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 23 oct. 2023
Thank you so much for the kind words and wonderful review! We look forward to your next visit at the Sleep Inn South Joplin! Thanks again!

10/10 Excellent

Milan, Greenfield

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 23 oct. 2023
Thank you so much for the kind words and wonderful review! We look forward to your next visit at the Sleep Inn South Joplin!

10/10 Excellent

Carla

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice p
Nice places to visit and the store\restaurant is cooland not far from downtown stream casino
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 23 oct. 2023
Thank you so much for the kind words and wonderful review! We look forward to your next visit at the Sleep Inn South Joplin! Thanks again!

10/10 Excellent

Linda

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Équipements
Great place! Great breakfast! We will be back!!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 23 oct. 2023
Thank you so much for the kind words and wonderful review! We look forward to your next visit at the Sleep Inn South Joplin! Thanks again:)

8/10 Bien

James, SPRINGFIELD

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 9 oct. 2023
Thank you for taking the time to leave your feedback! We hope to have you back with us in the near future.

10/10 Excellent

Sam

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 9 oct. 2023
Thank you so much for the PERFECT 10! We hope to see you again soon!

4/10 Médiocre

chad

Les points forts : Personnel et service
Definitely won't be staying here again
The room smelled like somebody had just finished smoking a pack of cigarettes. The television would not get any service. The walls were so paper thin the people in the room next to me woke me up in the morning just by talking. Then to make the experience all that much more frustrating, I went down at around 9:30 a.m. to take a quick soak in the hot tub before hitting the road, and there was a sign taped to the door saying be pool and hot tub would not be open until 10:00 a.m. For the nightly rate I paid, I was rather disappointed with the overall experience
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nathan Camp, GM le 24 sept. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations.