1-13, Block 1, Presint Alami, No.2, Persiaran Akuatik, Seksyen 13, Shah Alam, Selangor
Bewertungen
7.4
Gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
5 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
5
15 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
15
7 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
7
3 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
1 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
7.6/10
Sauberkeit
7.8/10
Personal & Service
6.4/10
Ausstattung
7.4/10
Zustand der Unterkunft
5.4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Nina
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
17. Okt. 2023
Overall is okay. Individual rooms can’t lock.
Nina
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von YANA am 17. Okt. 2023
Thank you for staying at ALAMI GARDEN HOTEL, all damages will be repaired immediately
6/10 – Okay
HAKIM
1. Juni 2023
Gut: Sauberkeit
HAKIM
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
8/10 – Gut
Are Mei
15. Apr. 2023
Are Mei
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von ALAMI GARDEN HOTEL am 17. Apr. 2023
Hello,we're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We look forward to seeing you again soon...
8/10 – Gut
ABDUL RAHMAN
Mit der Familie gereist
30. Juni 2022
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Apartment New .Clean .tooth brush & towel provided.
ABDUL RAHMAN
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
4/10 – Schlecht
Liam Beng
12. Juni 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lousy
Disappointing. Expected the room to be in better condition for the rating given by Hotel.com. Not deserving. Far below that rated.
Liam Beng
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
2/10 – Ungenügend
Luke
Geschäftlich gereist
27. Apr. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad experience
Luke
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2021
8/10 – Gut
William
Geschäftlich gereist
14. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wi-fi
No Wifi in the room
William
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Syazril am 5. Feb. 2020
Dear Mr William,
Thank you for your feedback. Our team will definitely look into area to improve and hope to see you again.
Thank You.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
2. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tv cannot function due to remote missing.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Razis
11. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Razis
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
6/10 – Okay
Dave
Mit der Familie gereist
8. Sept. 2019
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Decent place to stay a night or two but Wifi wasn't working
Dave
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von MR AZAM am 12. Sept. 2019
Dear Mr Dave,
Thank you for choosing to stay with us. We apologize for the inconvenience that may cause.
Thanks for alerting us to this, we really appreciate your feedback. We hope in future we can serve you better.
Best Regards,
Alami Garden Team
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
27. Juli 2019
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
DON HAVE TOWEL PROVIDED ON 3 DAYS, SECOND DAY RUBBISH DIN THROW.
NO CHINESE FOOD STALL ARROUND. NO SHOPPING MALL AROUND.
SERVICE IS QUITE GOOD. FRIENDLY WORKERS.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Mr Azam am 12. Sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay with us. We apologize for the inconvenience that may cause.
Thanks for alerting us to this, we really appreciate your feedback. We hope in future we can serve you better.
Best Regards,
Alami Garden Team
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
20. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Mr Azam am 12. Sept. 2019
Dear Guest,
Thank you very much. Please kept a comment for us to improve our hotel quality and services.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
11. Juni 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Fuad Razak am 12. Juni 2019
Thank you very much.
Please keft a comment for us to improve our hotel quality and services.
10/10 – Hervorragend
Raveena Darshiyne
24. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb
Amazing so comfortable 😍😀
Raveena Darshiyne
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Fuad Razak am 12. Juni 2019
Thank you very much. We hope you enjoy your stay.
Please come again
4/10 – Schlecht
Dinx
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
13. Mai 2019
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Safe place. Easy car park
Poor soundproof of the rooms. I can hear peoples voices from next room.
Dinx
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von AM am 15. Mai 2019
Dear sir.
Thank you for your feedback. We always looking for a way to improve our quality. We do hope you will come again.
Thank you,
Regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
8. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
staff nice but dont have spoon to make coffee
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von AM am 15. Mai 2019
Dear Sir,
Thank you, we do apologize for what happen.
We will take this to improve our quality and services.
Thank you,
Regards,
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
21. Apr. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Fuad Razak am 12. Juni 2019
Thank you,
Please left a comment so we can improve our hotel quality and services.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
17. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfortable and cheap
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Fuad Razak am 12. Juni 2019
Thank you sir, please do visit us more.
We hope you enjoy your stay at Alami Garden Hotel.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
27. März 2019
Gut: Sauberkeit
Parking problem... And there is no explaination from the staff about parking
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von AM am 15. Mai 2019
Dear Sir,
Thank you for your feedback. We apologize on behalf of our staff. We will take this to improve our quality and services.
Thank you,
Regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
1. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von victoria (Reservation Team) am 13. März 2019
Thank You for choosing Alami Garden Hotel for you stay.
We sincerely welcome you in the future.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Feb. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
1. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hotel
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Mr Azam am 12. Sept. 2019
Dear Guest,
Thank you very much. Please kept a comment for us to improve our hotel quality and services.
Best Regards
Alami Garden Hotel
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
13. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything is nice..
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Mr Azam am 12. Sept. 2019
Dear Guest,
Thank you very much. Please kept a comment for us to improve our hotel quality and services.
8/10 – Gut
Dianah
5. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dianah
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
10/10 – Hervorragend
Azril, Alor Setar, Kedah
12. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Apartment and Clean. The staff very kind and polite.
Azril
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Reservation Team am 19. Sept. 2018
Thank you sir,
Hope you can come again.
4/10 – Schlecht
jayakumar, johor
15. Mai 2018
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Too far from town
toilet not clean, lighting not bright enough, not comfortable and too small.
Breakfast serve with less items, lift too slow, no iron box, parking still need to pay RM3 per entry.
jayakumar
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
8/10 – Gut
yanti, perak
24. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Suitable for travel purpose
The room is small but clean and tidy. Suitable for travel because we just want to sleep only (6-8hours). Nice breakfast.
yanti
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von Daniel Chan am 25. März 2018
Dear Ms Yanti,
Thank You for your reviews. We always welcome you to our hotel afterward. Best Regards
8/10 – Gut
Abdul Al
7. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel with easy parking lot.
Abdul Al
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von daniel Chan am 10. Feb. 2018
TQ. Please Come Again. We welcome you to our guest
8/10 – Gut
Mohamad, Malaysia
26. Dez. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Facilities: Nice ; Value: Affordable; Service: Courteous; Cleanliness: Lovely;
Large parking space