Extérieur

Avis sur Hampton Inn by Hilton Middletown

2.5 out of 5
Hampton Inn by Hilton Middletown
20 Crystal Run Crossing, Middletown, NY

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 448 avis sur 869." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 278 avis sur 869." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 84 avis sur 869." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 34 avis sur 869." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 25 avis sur 869." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

André, Quebec

Voyage en couple
Good breakfast. Good matelas.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ashvi Patel le 22 avr. 2024
Thank you for your 5 star review I appreciate the feedback and hope to see you again soon!

10/10 Excellent

lucie, Quebec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ashvi Patel le 26 févr. 2024
Thank you for the 5 star review we hope to see you again!

10/10 Excellent

Gabrielle

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast is very ordinary, options are limited. Rooms are fine, clean, a bit small, but fine overall.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Veronica P le 29 déc. 2023
Thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Jasmin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Veronica P le 29 déc. 2023
Thank you for your feedback

10/10 Excellent

Linda

Séjour de 2 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

lucie, Quebec

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bon dejeuner
Séjour de 1 nuit en février 2023

8/10 Bien

Sylvain, Bromont

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hôtel très propre et assez récent.
Séjour de 1 nuit en avril 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Un bon hôtel, mais les draps de l’un des 2 lits n’avait visiblement pas été changés. Peut-être que la femme de chambre n’avait pas vu qu’il avait été utilisé ? Mais c’est inacceptable, surtout en temps de covid. On nous a donné d’autres draps (trop grands) et nous avons dû refaire le lit nous-mêmes. Pour le reste, c’était bien, même le déjeuner réduit pour la covid était acceptable.
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Hampton Inn by Hilton Management Team le 15 avr. 2021
Thank you for staying with us and bringing this situation to our attention. We will address this with our team to make sure this does not happen again. We hope you had a great stay!

8/10 Bien

Cath, St-Hubert, QC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beau séjour!
Cahmbre 2 lits queen. Très propre, confortable, bon déjeuner. Personnel super sympathique (réceptionnistes et homme de maintenance particulièrement gentil). Il aurait été plus pratique d'avoir un véritable garde-robe d'entrée plutôt que quelques crochets entre les fenêtres. Petit comptoir de salle de bain. Nous étions à l'étroit, mais en étant 4 c'était un peu normal.
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Julisa C. Front Desk le 9 mai 2018
Thank you for your wonderful feedback! We look forward to your next stay with us!

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Thank you for staying with us! We look forward to your next visit! Kim Matthews

10/10 Excellent

Lyne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
agréable séjour
bel accueil et personnel souriant très bon déjeuner
Réponse de General Manager le 6 mars 2017
Merci d'avoir laissé un commentaire. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches.

8/10 Bien

ERIC, Cervens

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel pour visiter New York
Le personnel est fantastique Quartier idéal pour visiter New york

8/10 Bien

carole, Grenoble

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4 nuits
Lors de notre réservation par téléphone à hotel.com nous avions demandé qu'il soit précisé au Hampton Inn que nous souhaitions une de leurs grandes chambres afin d'y rajouter un lit supplémentaire; cette information n'a pas été transmise et nous avons passé la première nuit à l'étroit dans une chambre classique.Le personnel est très à l'écoute, il a organisé le changement de chambre ainsi que la venue d'un électricien (un sifflement important dans salle de bain),a répondu à toutes nos questions . Seul bémol, l'odeur de 'renfermé' de la chambre, pas de fenêtres à ouvrir....le seul moyen pour recycler l'air était de faire tourner la clim en notre absence.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Houssam, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Hampton Inn
Excellent hotel, accueil chaleureux et attentionné. Propreté impeccable des chambres. Restaurants à côté de l'hotel : très pratique.

10/10 Excellent

Arthur, Edgartown

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Charles, Winston-Salem

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
No free water!!! Bad attitude at the front desk
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ashvi Patel le 13 mai 2024
Good afternoon, this is for the wrong hotel you stayed at the Hampton Inn Newburgh I do apologize for the inconvenience.

4/10 Médiocre

Loretta, Merrick

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Poor housekeeping. Beds not made, refused to bring clean towels when requested. Had to wait till the next morning.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ashvi Patel le 6 mai 2024
We do apologize for the inconvenience would you be able to give us a little more detail?

10/10 Excellent

Frances

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was there for a training, it was very nice to study.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ashvi Patel le 3 mai 2024
Thank you for your review we appreciate the feedback and hope to see you soon!

10/10 Excellent

Meghan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fine stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ashvi Patel le 3 mai 2024
Thank you for your review we appreciate the feedback and hope to see you soon!

10/10 Excellent

Synovia, South Fallsburg

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 3 mai 2024
Thank you for your review we appreciate the feedback and hope to see you soon!

6/10 Satisfaisant

daniel

Les points forts : Propreté
When I arrived at the hotel and employee was cursing upset because she was being “written up “. After, in the very next room, it sounded like the manager was canceling her and telling her to “”Shut up and don’t say a word! “. Also, the valance in the room was separated from the ceiling and looked very unsightly. I called the hotel to speak to the manager, who was not present at the time and was told that the manager would call me back. I never received a phone call. Other than that, everything else is OK.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Debra

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ashvi Patel le 22 avr. 2024
Thank you for your 5 star review I appreciate the feedback and hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Phillip

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My third visit here always a wonderful experience
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ashvi Patel le 15 avr. 2024
Thank you for coming back to the Hampton Inn Middletown! We appreciate your feedback and hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Monaliza

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I love it because it was quite,clean and the room was spacious.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ashvi Patel le 15 avr. 2024
Thank you for your 5-star rating we appreciate your feedback and hope to see you again soon!

8/10 Bien

MARIELOUISE

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ashvi Patel le 3 mai 2024
Thank you for your review we appreciate the feedback and hope to see you soon!

6/10 Satisfaisant

Daniel

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ashvi Patel le 5 avr. 2024
Thank you for your review, we hope you come back again, and we can give you a better experience!

6/10 Satisfaisant

Jenn

Les points forts : Propreté et personnel et service
The breakfast was a mess. There was no oatmeal, no fruit and no eggs and about 4 soggy French toast sticks when I went down at 7am. Also there were no towels in the weight room and nothing to wash the machine down with after I finished. Staff was very friendly and helpful. Room was clean. Shower head didn’t have very much pressure but it worked.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ashvi Patel le 4 avr. 2024
Thank you for writing us a review I do apologize for the inconvenience at breakfast, but I do appreciate the kind words about the staff. We hope to see you again soon and give you a better experience!

10/10 Excellent

Claude

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cet hôtel a rempli toutes nos attentes, propre, confortable et très bon petit-déjeuner
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 1 avr. 2024
Thank you for the wonderful review we hope to see you again soon!

2/10 Horrible

William

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 22 avr. 2024
I apologize for the inconvenience and hope you can give us a better chance, but we hope to see you again soon.

2/10 Horrible

Curtis

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
we got locked out of one of our rooms and the check in process was slow and problematic
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 2 avr. 2024
Good afternoon, we appreciate the time in you making the review but the hotel is compensating you fully for your stay so we hope that you would consider taking this down or writing something else.

10/10 Excellent

Phillip

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to restaurants
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 25 mars 2024
Thank you for giving us a 5 star review, we hope to see you soon and give you some more Hamptonality!

10/10 Excellent

Allan D

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
An excellent cozy and quiet place
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 25 mars 2024
Thank you for giving us a 5 star review, we hope to see you soon and give you some more Hamptonality!

10/10 Excellent

Emanuel

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 15 avr. 2024
Thank you have your review we hope to see you again soon!

8/10 Bien

Patricia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were friendly and open to requests.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 25 mars 2024
Thank you for giving us a 4 star review, and complimenting our staff we hope to see you soon and give you some more Hamptonality!

10/10 Excellent

Dana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean, friendly staff
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 15 mars 2024
Thank you for your great response. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Virginia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This facility was switching over to digital on the day/evening of my arrival. It was causing problems at the desk creating room cards for those of us that had not uploaded the app, etc. It took a long time but the saving grace was how polite and apologetic the woman running the desk was thru it all. She even went upstairs with me and two other people who were checking in at the same time to make sure our room cards worked to open the door. Hampton Inn is lucky to have her.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 13 mars 2024
Thank you for staying at the Hampton Inn and for your great feedback on our front desk agent Kaitlyn! We will let her know the kind words said about her! We do apologize for the inconvenience on the room keys we had tried our hardest to fix it on a timely manner with Hilton.

6/10 Satisfaisant

HAESUN

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
전반적인 청결함은 좋았으나 욕실이 좀 지저분했어요. 그외에 침구나 다른부분은 칭찬할만합니다
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ashvi Patel le 4 mars 2024
Good afternoon, thank you for your feedback. We hope that you would be able to come back, and we can give you a better experience maybe if you can give us a little more detail, we can fix the issue. Thank you!

8/10 Bien

Tara

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ashvi Patel le 28 févr. 2024
Thank you for you 8/10 rating. We appreciate the feedback and hope to see you again at the Hampton Inn Middletown NY!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ashvi Patel le 27 févr. 2024
Thank you for an 8/10 stars. We appreciate the feedback and hope to see you soon again at the Hampton Inn Middletown!

4/10 Médiocre

paul

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The tv didn't work right screen was very dark, no kleenex, no bath soap , the remote should be replaced. A very disappointing Hilton
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ashvi Patel le 26 févr. 2024
Good morning, would you be able to tell me your room number? I do apologize for all the inconveniences that have happened during your stay and hope we can welcome you again.

10/10 Excellent

Steven

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ashvi Patel le 20 févr. 2024
Thank you for your wonderful review, we hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Charles

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ashvi Patel le 20 févr. 2024
Thank you for your wonderful review, we hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Wanda I

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I would have liked a mattress topper. Mattress was a little hard.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ashvi Patel le 12 févr. 2024
Thank you for your 5-star review. We appreciate it and hope to see you again soon, for the mattress we do apologize and can have that set up for you next time!

8/10 Bien

Denise

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to restaurants & Galleria Mall. Breakfast was ok. The store was low on items. Wasn't thrilled about the room, found strands of hair on the bed, but stayed 1 night, didn't make a fuss about it.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ashvi Patel le 12 févr. 2024
Thank you for your 4-star review. We appreciate it and hope to see you again soon, for the mattress we do apologize for the inconvenience, we would have been happy to rectify the issue if we knew prior.

8/10 Bien

George A

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ashvi Patel le 25 mars 2024
Thank you for giving us a 4 star review, we hope to see you soon and give you some more Hamptonality!

10/10 Excellent

Chunsong

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good location. Close to everything.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ashvi Patel le 7 févr. 2024
Thank you for your wonderful review, we hope to see you again and give some of that Hamptonality Hospitality again!

10/10 Excellent

Roger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ashvi Patel le 7 févr. 2024
Thank you for your wonderful review, we hope to see you again and give some of that Hamptonality Hospitality again!

8/10 Bien

Christopher

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ashvi Patel le 19 janv. 2024
Thank you for your 4 star rating and for staying with us we hope to see you soon again! Thank you!

10/10 Excellent

James Richard

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was helpful when our flights were delayed and cancelled. Only problem we had was we did not get room service during the four days even after requesting it.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024