Außenbereich

Bewertungen von Tour des Voyageurs

3 out of 5
Tour des Voyageurs
151 Chemin du Cure Deslauriers, Mont-Tremblant, QC

Bewertungen

8.6

Hervorragend

533 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
324 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
79 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
39 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
27 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alexandre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Tour Des Voyageurs am 23. Sept. 2023
Merci de votre séjour dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires!

10/10 – Hervorragend

Daniel, Bethesda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location for ski-in/ski-out and for walking distance wine & dining
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Lise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Lovely place and great location. Unfortunately the pool was out of order and the ventilation/AC was not functioning in the room which we had not been aware (found our some rooms had issues when it was mentioned at checkout). Luckily as we had a room with doors we could open in the evening for a bit of air. Would stay again and would recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 26. Mai 2024
Thank you for your commernts and we look forward to seeing you again at La Tour des Voyageurs.

10/10 – Hervorragend

Cristina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 24. Mai 2024
Nous sommes reconnaissants de votre confiance en notre établissement. Votre satisfaction est notre priorité absolue.

6/10 – Okay

Henry Pelaez

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was my 4th time at the hotel and I think it was the worst. To begin with, the pool was closed and the hotel was under repair, which was not announced at the time of making the reservation. Our room was in tower 2, 4th floor without an oven to cook as we were used to on other occasions. The sofa bed was terrible, the springs were noticeable on the back when sleeping. I think next time we will look at other nearby hotels.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 21. Mai 2024
Nous regrettons les problèmes qui ont affecté votre séjour. Nous nous engageons à offrir une meilleure expérience à l'avenir

8/10 – Gut

Yamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 21. Mai 2024
Thank you once again for choosing us. Your satisfaction is our greatest achievement.

8/10 – Gut

TAHAR

Gut: Zustand der Unterkunft
Tranquility
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 20. Mai 2024
We are grateful for having you as our guest. Your presence was greatly appreciated, we look forward to welcoming you back

6/10 – Okay

Matthieu

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 21. Mai 2024
Nous regrettons les problèmes qui ont affecté votre séjour. Nous nous engageons à offrir une meilleure expérience à l'avenir

10/10 – Hervorragend

Allen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 20. Mai 2024
We are grateful for having you as our guest. Your presence was greatly appreciated, we look forward to welcoming you back

2/10 – Ungenügend

Fabrizio, chateauguay

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
pool was closed even though every other hotel around had their pool open. The jacuzzi was dirty. Very disappointed for 260.00 a night. Will not be coming back
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 20. Mai 2024
Nous tenons à présenter nos excuses les plus sincères pour les désagréments que vous avez rencontrés au cours de votre séjour. Nous travaillons activement à résoudre ces problèmes.

8/10 – Gut

Natalie

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Laëtitia am 14. Mai 2024
Bonjour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. Vos commentaires sont importants pour nous.

8/10 – Gut

Tara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Laëtitia am 30. Apr. 2024
Bonjour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Vos commentaires sont importants pour nous.

8/10 – Gut

Mathieu

Gut: Personal & Service
Cheap and convenient!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 29. Apr. 2024
Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour votre séjour chez nous. Votre avis compte énormément.

8/10 – Gut

Maridia

Thank you! See you again in the summer
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 29. Apr. 2024
Un grand merci d'avoir partagé votre expérience avec nous. C'était un plaisir de vous accueillir.

8/10 – Gut

Elodie

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Laëtitia am 19. Mai 2024
Bonjour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Vos commentaires sont importants pour nous.

10/10 – Hervorragend

Arnaud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 13. Apr. 2024
Nous sommes reconnaissants de votre confiance en notre établissement. Votre satisfaction est notre priorité absolue.We are grateful for having you as our guest. Your presence was greatly appreciated.

8/10 – Gut

Brianna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Everything was great except for check-in. Seemed to be a lot of miscommunication between employees. We called earlier in the week to ask for an early check-in and told we got get one no problem. However, when we arrived this was not the case. The employee told us she would call us when it was ready and she never did. We went back to check-in and there was a different employee who told us all rooms had been ready. She was nice but it was still unfortunate. Other than that, the stay was perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 13. Apr. 2024
We want to express our sincere apologies for any inconvenient during your stay. Your contentment is important for us.

10/10 – Hervorragend

Kate

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location in the village and eSe of getting to skiing and the events happening during Easter.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 2. Apr. 2024
We are grateful for having you as our guest. Your presence was greatly appreciated.

2/10 – Ungenügend

Christina

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I’ve never encountered such poor customer service. The staff seemed clueless. Despite booking our trip over a year ago, thousands of flights were cancelled due to bad weather on the departure date. While the American airline was accommodating and allowed us to extend our return at no charge, the hotel refused to refund us for the ONE night we missed unintentionally, but they didn’t hesitate to charge us for the additional nights we added. The lack of customer service was extremely disappointing. Horrible experience!...
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Laëtitia am 17. Apr. 2024
Dear customer, We are very sorry for any inconvenience you may have experienced during your stay at our hotel. We take your comments very seriously and will do our utmost to provide you with excellent service. With kind regards,

10/10 – Hervorragend

Glauko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 2. Apr. 2024
We are grateful for having you as our guest. Your presence was greatly appreciated.

10/10 – Hervorragend

Tifanny

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vraiment très agréablement surprise! Ce fut toute une surprise lors de notre arrivée à la chambre. Nous y retournerons assurément. Grand loft avec cuisine salon salle à manger balcon et chambre privé. 👌
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 1. Apr. 2024
Nous voulons vous remercier d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour. Nous espérons que vous avez passé un moment inoubliable et espérons à très bientôt!

8/10 – Gut

Maxine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room beside was noisy. Had an adjoining door and they played loud music after 10. No noise barrier
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 1. Apr. 2024
We regret the issues that affected your stay. We are committed to delivering a better experience in the future.

8/10 – Gut

Hunter

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 1. Apr. 2024
We would like to say a big thank you for your stay. Your presence helped make our hotel special

8/10 – Gut

Todd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay. Easy to get around
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 29. März 2024
We are grateful for having you as our guest. Your presence was greatly appreciated.

8/10 – Gut

Steve

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Liked the closeness to the gondola, Didn’t like kitchenette didn’t have a toaster
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 29. März 2024
We are grateful for having you as our guest. Your presence was greatly appreciated.

10/10 – Hervorragend

Arthur

Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 29. März 2024
We are grateful for having you as our guest. Your presence was greatly appreciated.

8/10 – Gut

Heather

Gut: Zustand der Unterkunft
Close to ski lifts.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 25. März 2024
We would like to say a big thank you for your stay. Your presence helped make our hotel special!

8/10 – Gut

CATHERINE

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location! Walking distance from gondola. Starbucks next door
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 23. März 2024
We are grateful for having you as our guest. Your presence is greatly appreciated.

8/10 – Gut

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to Tremblant village. Under ground parking, nice room, good price.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 22. März 2024
We are glad you enjoyed your stay with us! This type of comment is always appreciated by our team. We will make sure our team receives your kind words. Thank you!

8/10 – Gut

Arthur

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The first unit the mattress was broken they had to move to another unit
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 22. März 2024
We deeply regret the problems you faced during your stay. Be assured, we are taking steps to address these issues

8/10 – Gut

Ben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Overall, a great place to stay at Tremblant, clean, great staff, nice rooms. One bonus is even though its a little farther away from the hill, its very close to the gondola that runs all day back and forth to the base of the mountain so getting your gear from the hotel to the runs is very easy. I only didn't give the hotel an excellent rating due to the condition of the bed mattresses. Lumpy, uncomfortable, and I've never had a bed that the mattress itself creaked and groaned so badly that anytime anyone moves it wakes up everyone. We had a junior suit with queen bed and a pullout for our son and both of them were equally poor quality. For the cost of the hotel, and the fact that when you've been skiing all day and want a good nights rest I think they need to invest in some better bedding.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 18. März 2024
We are truly sorry for the issues you encountered while at our hotel. Your comfort is our priority.

8/10 – Gut

URGYEN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The jacuzzi was not working this March break and we missed that. When the hotel is sold out and rush time like March break, the hotel management should keep the jacuzzi and pool ready for the patrons that will elevate their vacation experience. Generating so much money, they should learn to give back to the patrons what they promised on their official website. Otherwise, it was a great experience and rooms were spacious with excellent staffs.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 18. März 2024
We regret the issues that affected your stay. We are committed to delivering a better experience in the future.

4/10 – Schlecht

Ian

Gut: Personal & Service
The property is well located and we stayed here before and liked it. This time one jacuzzi was broken the first day and the other was filthy. Ice machine was also broken during our stay as well as the microwave in the unit. We expected better for the price.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 16. März 2024
We are sorry for any challenges you encountered. Your feedback helps us improve our services.

6/10 – Okay

Keasha

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 16. März 2024
We are sorry for any challenges you encountered. Your feedback helps us improve our services.

8/10 – Gut

Shawn

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I love the easy access to the Cabriolet lift to the gondola.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 15. März 2024
We are glad to know that you had a wonderful stay at our hotel! These kind words are always appreciated by our team. We look forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Una estancia sumamente agradable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 15. März 2024
Gracias por tomarse el tiempo para darnos su opinión, tan importante para nuestro equipo con el fin de mejorar continuamente. ¡Esperamos volver a verle pronto!

8/10 – Gut

Marnie

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The room was very nice. Great location next to gondola. Hot tub was broken thus closed ao that was not great. Late check is a big charge and hard when you want to ski that day. They didnt inform us so we jist re
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 15. März 2024
We sincerely appreciate your praises for our facilities. It's gratifying to know that our amenities contributed to making your stay memorable. We look forward to welcoming you back to our establishment.

8/10 – Gut

Line

Mit der Familie gereist
Divan lit pas confortable pommette de douche coulais pas mais par contre après avoir aviser on changer tout de suite. Nous avions mis carte pour service de chambre à 9:30 matin et jamais passé pour service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 15. März 2024
Nous regrettons les problèmes qui ont affecté votre séjour. Nous nous engageons à offrir une meilleure expérience à l'avenir

10/10 – Hervorragend

Francois

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 31. März 2024
Votre présence à notre hôtel a été un privilège. Nous espérons vous revoir bientôt!

6/10 – Okay

leilani

Mit der Familie gereist
Property needs updating. Blankets were static. Staff were friendly and helpful except for Chantal who had no sympathy when i asked what our options were if we had to leave a day early because of the snowy weather. She flatly said, you could leave early but you will not be reimbursed. The other staff Silvie was far better. She explained to us that if we leave a day early, the weather might not be better, it will be safer to leave on the original schedule. Since the staff knows the area better than us, we listened and it did help a lot.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 11. März 2024
We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We are committed to making things right.

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 11. März 2024
A big thank you for sharing your experience with us. It was a pleasure to welcome you

10/10 – Hervorragend

vanja

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 30. März 2024
Merci de votre séjour dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires!

10/10 – Hervorragend

Louise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parfait
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 9. März 2024
Nous sommes reconnaissants de vous avoir accueilli à notre hôtel. Votre présence a été grandement appréciée et espérons, renouvelée!

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bien situé
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 9. März 2024
Nous sommes reconnaissants de vous avoir accueilli à notre hôtel. Votre présence a été grandement appréciée et espérons, renouvelée!

6/10 – Okay

Joe

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 9. März 2024
Nous sommes reconnaissants de votre confiance en notre établissement. Votre satisfaction est notre priorité absolue.

4/10 – Schlecht

Noel

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Whilst the room appeared clean and in proper shape, the chemical smell of the room was caustic and overpowering. So much so that we had to change lodging entirely before even spending a night. My family is still recovering from the chemical exposure a week after our stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 8. März 2024
We are sorry to learn that cleanliness did not meet your expectations. Your feedback is important, and we will immediately investigate these concerns to improve our service.

8/10 – Gut

Ryan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Ski right into hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 5. März 2024
A big thank you for sharing your experience with us. It was a pleasure to welcome you.

8/10 – Gut

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 5. März 2024
Votre choix de séjourner à notre hôtel est très apprécié. Nous espérons que vous avez passé un séjour mémorable.

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L’agente au comptoir nous as par contre donné de mauvaises informations concernant les stationnements gratuits car elle voulait absolument qu’on paie le stationnement de l’hôtel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 5. März 2024
Nous regrettons sincèrement les désagréments que vous avez vécus pendant votre séjour. Soyez assuré(e) que nous prenons des mesures pour résoudre ces problèmes

6/10 – Okay

Soline

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tellement déçue
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tour Des Voyageurs am 5. März 2024
Nous regrettons sincèrement les désagréments que vous avez vécus pendant votre séjour. Soyez assuré(e) que nous prenons des mesures pour résoudre ces problème