Außenbereich

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Montreal

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Montreal
1255 Jeanne-Mance, P.O. Box 130, Montreal, QC

Bewertungen

8.6

Hervorragend

590 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
231 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
87 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
49 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
46 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In walking distance of old Montreal
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. Aug. 2023
Dear Guest,Thank you for your kind review of your recent stay at our hotel.We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location, within walking distance of Old Montreal. Our hotel is indeed situated in the heart of Downtown Montreal, providing easy access to various attractions, shopping centers, and public transportation.We look forward to welcoming you back on your next visit to Montreal. Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 – Gut

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 2. Juni 2023
Sehr geehrter Herr,vielen Dank für Ihren positiven Kommentar!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Sie bald wieder als Gast bei uns begrüßen dürfen!Bis bald,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

6/10 – Okay

ARMAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Cons: - very thin walls, can hear next room talking at normal volume - inconvenient: have to take 2 different elevators to access room. The hotel is in a mall - for the high price, breakfast is not included Pros: -Central location to downtown area -busy area
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Wilson

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
good place
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were spacious. Awesome storage Clean and great design
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Office Team am 21. Mai 2024
Good afternoon Dear Kathleen,Thank you for your feedback regarding your recent stay at the DoubleTree by Hilton Montreal. Your feeedback is really appreciated.Have a nice day !!Regards,Myriam Vasquez

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 21. Mai 2024
Dear Madam,Thank you for this great feedback about your recent stay.We are delighted that the breakfast at our hotel was to your satisfaction, reflecting our commitment to providing a great start to the day for our guests.We eagerly await the opportunity to welcome you back for another memorable stay.Warm regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

alexandra, repentigny

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hôtel parfait!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 21. Mai 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes heureux de lire que notre hôtel a répondu à vos attentes !Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montreal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

catherine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Il y avait de la moisissure au plafond de la douche. Bon emplacement le stationnement se trouve dans le complexe Desjardins, on doit payer un tarif par jour. Les lit et les oreillers sont confortables belle vue sur la ville.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Office Team am 13. Mai 2024
Bon matin Mme Catherine,Désolée pour l'inconvénient avec la salle de bain, le département concerné sera avisé. Malheureusement le stationnement doit être payé soit avec valet ou directement avec le Complexe Desjardins.Merci pour votre feedback.Bonne journée.Cordialement,Myriam V.

10/10 – Hervorragend

Johanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nous avons passé un excellent séjour. Nous y retournerons certain.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Office Team am 13. Mai 2024
Bonjour Mme Johanne,On est content de savoir que votre séjour s'est bien passé. Merci de votre feedback.

10/10 – Hervorragend

Dominique

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A lot of construction around the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Office Team am 9. Mai 2024
Yes, a lot of construction in front of the hotel. Sorry about this inconvenience out of our control.Thank you for your feedback !Have a nice day.Myriam V.

10/10 – Hervorragend

Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L’emplacement était vraiment bien placé.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Office Team am 6. Mai 2024
Merci de prendre le temps pour nous donner votre feedback.Cordialement,Myriam V.

10/10 – Hervorragend

cerasela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location with a view
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Office Team am 6. Mai 2024
Thank You for your feedback.Best Regards,Myriam V.

10/10 – Hervorragend

Chantal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Belle chambre bel hôtel bien situé. Bivouac wow
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Office Team am 6. Mai 2024
Content de savoir que vous avez appréciez votre séjour. Merci pour votre feedback.Cordialement,Myriam V.

10/10 – Hervorragend

Najeeb

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The parking is nightmare
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien situé, propre. Séjour d’une nuit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Office Team am 6. Mai 2024
Merci beaucoup pour le feedback !!Bonne journée

6/10 – Okay

Isabelle

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
La chambre était assez poussiéreuse et il y avait de la lotion dans la salle de bain au lieu du savon à main. Lits confortables.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Equipe de la réception am 1. Mai 2024
Bonjour Mme Isabelle Boucher, Nous sommes désolés pour les inconvénients présentés dans la chambre, le service de l'entretien ménager a été mis au courant.Merci de nous avoir avisé.Passez une excellente journéeCordialementOceane Duclau

8/10 – Gut

Vanessa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We enjoyed our stay at the DoubleTree Montreal, and our room worked out great. The only downside was the lack of elevators working, and thus had to wait long periods of time for the 1 elevator functioning. All in all a good stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Office Team am 29. Apr. 2024
Good morning Dear Vanessa, Thank you for your feedback.We are sorry for the incovenient regarding elevators.Glad to know that you enjoyed your stay at DoubleTree Montreal.Best regardsOceane

4/10 – Schlecht

Adis

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
When we arrived, service was OK arrived in a room sheets had hair all over. Call for service to get changed that came up and changed that second day asked reception for extra bottle of water. She said only gold members can get it. Unfortunately I cannot give it to you overall, very unsatisfied with the place with the inside Would not recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, am 27. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you for this review about your recent stay.We are genuinely disheartened to learn of the concerns you had with the cleanliness of your room. Our team strives to provide impeccably clean accommodations, and what you experienced is certainly not up to our standard. We’ll be sure to address this with our team to ensure it remains an isolated incident.Furthermore, while we offer a complimentary bottle of water upon check-in for all our guests, we apologise for any misunderstanding regarding additional water requests. We aim to provide all our guests with exceptional service, and it seems we did not entirely meet your expectations. Your feedback is important to us as we continue to improve our service and facilities.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 – Gut

Mario

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Katherine

Gut: Sauberkeit
Clean welcoming staff and good food
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von L'équipe Doubletree par Hilton Montreal, Deputy Ma am 24. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about your dining experience. We understand that meals are an important part of our guests' holidays.We are also glad that the high standards we set ourselves met your expectations.We look forward to welcoming you back.Kind regards,L'équipe Doubletree par Hilton Montreal, Deputy Manager

10/10 – Hervorragend

vandana

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Ana Lilia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lots nicer than the one in Toronto.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Office Team am 9. Apr. 2024
Thank you for your feedback. Hope to see you back soon.

8/10 – Gut

Christina

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 8. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Palwinder

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, am 6. Apr. 2024
Dear Mr. Guest,Thank you for your kind words and taking the time to share your experience at DoubleTree by Hilton Montreal.We're elated to hear that our hotel's location met your expectations and provided a convenient base for your Montreal visit.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable stay.Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Flavia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 6. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close enough to Metro station and everything else you need is walkable. Pool is above average (especially for a downtown hotel)
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, am 2. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to hear that our location provided convenient access to the Metro and the city's offerings. It is wonderful to know that our pool facilities exceeded your expectations, enhancing your stay in the heart of downtown. Our team takes great pride in maintaining the cleanliness and condition of our hotel, and your commendations confirm their hard work. We're also pleased that the amenities within your room contributed to a comfortable and enjoyable visit.We all hope to have the opportunity to welcome you back.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Cassandra, Saint-Jérôme

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super emplacement! Un peu bruyant dans les couloirs aux heures de circulation des familles, mais rien qui empêche de dormir ! Je recommande absolument !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, am 2. Apr. 2024
Chère Madame,Merci à vous d'avoir pris le soin de rédiger ce commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre emplacement stratégique en plein cœur de la ville. Votre recommandation enthousiaste est pour nous une belle récompense.Pour un prochain séjour, nous pouvons vous réserver une chambre moins sujette aux passages.Au plaisir de vous revoir parmi nous pour un nouveau séjour à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

alexandra, repentigny

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hôtel très bien situé, personnel excellent, chambre spacieuse, rien à redire, c’était tout simplement génial!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, am 2. Apr. 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes contents que notre emplacement privilégié, la qualité du service et le confort de votre chambre spacieuse aient contribué à rendre votre expérience mémorable.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 – Gut

Neerja

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location, clean hotel, shopping mall. The rolling doors are loud, could hear from adjoining rooms when doors are used. I wish they had small microwave in the rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, am 2. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your review.We are delighted to hear that our central location, the overall cleanliness of our hotel, and the convenience of having a shopping mall connected to the property met your expectations. However, we regret to hear that the noise from the rolling doors was a source of disturbance during your stay. Although our rooms are designed to minimize noise, we understand that there can occasionally be disruptions and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Regarding the absence of a microwave in your room, we do offer microwaves upon request for a small additional charge, and we are always striving to meet our guests' needs to ensure a comfortable stay.We hope to welcome you back for an improved experience next time.Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Ziad

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with a very nice swimming pool and very close to a shopping center.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, am 2. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We're thrilled to hear that our swimming pool provided a refreshing touch to your visit, and our ideal location near the shopping centre added convenience to your experience.We look forward to seeing you again.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Verane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel propre; bon service. L’emplacement est idéal.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, am 2. Apr. 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous nous réjouissons que la propreté des lieux ait répondu à vos attentes et que vous ayez apprécié la qualité de notre service ainsi que notre emplacement idéal.Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

WEILI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, am 2. Apr. 2024
Chère Madame,Cher Monsieur,Merci pour ce superbe commentaire.Nous sommes contents que notre hôtel ait répondu à vos attentes !Merci d'avoir choisi notre établissement et nous espérons vous revoir bientôt !Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Whitney

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay here for work. Hotel has been updated and the rooms are comfortable and quiet.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 27. März 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We're delighted to hear that the recent updates to our hotel met your expectations for comfort and tranquillity. It's wonderful to know our efforts to maintain impeccable room cleanliness have been recognised. Our team is also grateful for your appreciation of the hotel's condition and the services we provide. We continuously strive to offer well-appointed amenities for our esteemed guests.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Deniz, Ottawa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Access to Place des arts.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 27. März 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are delighted that you enjoyed our prime location, which is ideal for discovering all the wonderful things that Montreal has to offer.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Carol

Gut: Ausstattung
The cleanliness and the “welcome” cookie!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 25. März 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that you appreciated the cleanliness of our facilities and the warm welcome provided by our signature cookie. Our team takes great pride in maintaining high standards of cleanliness and guest satisfaction, and it's wonderful to know these efforts resonated with you.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 – Gut

Olivier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Belle emplacement pres dans le quartier des spectacles
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 25. März 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié l'emplacement privilégié de notre établissement au cœur du quartier des spectacles, un lieu vibrant et plein de vie.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Ahmad Fawad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon, Guest experience mapping Director am 19. März 2024
Dear Mr Fawad,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nous avons adoré notre première expérience ´!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Cher Monsieur,Merci pour cet aimable commentaire !Nous sommes enchantés que votre premier séjour chez nous ait été une réussite.La satisfaction de nos clients est notre plus grande source de motivation.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location . Always stay here when in Montreal
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Dear Sir,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.It's wonderful to hear that our location consistently meets your expectations when visiting Montreal.We hope to see you again on any future visits you make to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Nadine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super comme d’habitude ❤️
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Chère Madame,Nous vous remercions pour votre fidélité, elle est notre plus belle récompense.Ce fut une joie de vous revoir et nous attendons avec impatience votre prochaine visite.Bien à vous,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Marie-Helene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour cette évaluation.Nous nous réjouissons que vous ayez passé un bon séjour chez nous et que vous ayez apprécié la qualité de nos prestations.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Amanuel Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Dear Mr Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive positive feedback.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

STEVE

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Dear Sir,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Emilie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Timnit T

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Cher hôte,Merci pour cet avis positif.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Votre satisfaction reste notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

France

Mit einer Gruppe gereist
Au centre des activités
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes contents que vous ayez passé un bon séjour parmi nous et apprécié notre belle ville.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Jacques

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Cher Monsieur,Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et vous remercions pour les notations que vous avez accordées à nos prestations.Au plaisir de vous recevoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Donavan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Impeccable
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif.Nous nous réjouissons que votre séjour parmi nous ait été agréable et que vous ayez apprécié l'ensemble de nos prestations.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bien situé, près des activités
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client am 12. März 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes heureux de lire que notre établissement et notre équipe ont parfaitement répondu à vos attentes.Merci de souligner notre parfait emplacement.Au plaisir de vous recevoir à nouveau très bientôt à Montreal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director