Façade de l’hébergement

Avis sur The Vermont Hotel & Vermont Aparthotel

4 out of 5
The Vermont Hotel & Vermont Aparthotel
Castle Garth, Newcastle-upon-Tyne, England

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 540 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 262 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 97 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 57 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 48 avis sur 1004." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

FRANCOIS

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Amber le 12 nov. 2022
Thank you for your review. It is hard to comment without any feedback however we apologise if you feel we have let you down in any way. We hope to welcome you back soon.

8/10 Bien

Margaux

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect location
Very comfortable bedroom with everything you need, authentic style that I always appreciate. Location was perfect!
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Amber - Reception le 21 mai 2021
Thank you for your lovely review, hope to see you again soon!

8/10 Bien

Gérard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bel hotel
Très bel hotel,comfortable,bon petit déjeuner,lit areable ,seul défaut ,noua avions une chambre qui donnait sur les voies du train,qui on commencer à passer des 5 h du matin!
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable et très bien placé.
Un hôtel très agréable mais la chambre vendue avec vue sur la rivière n'avait pas de vue.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Carly le 8 avr. 2019
Good Evening, I am sorry you found the view from your room limited, I will ask our housekeeping team to report back and perhaps we will have to review our classification of the room. We do hope that you will come back and stay with us again in the future

10/10 Excellent

Dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour si british
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Alexandra C le 3 nov. 2018
Thank you for your review, I am pleased to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again soon. Kind regards, Alexandra C

10/10 Excellent

Russell

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Found the hotel of a high standard and all staff very friendly and professional
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Ami-Jo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Stephanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

Janice

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel, staff were excellent
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Janice

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception le 30 avr. 2024
Thank you for your review.

10/10 Excellent

Michael

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Will be our go to place to stay when we visit Newcastle from now on
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amber le 29 avr. 2024
Thank you for a great review! Looking forward to seeing you again soon.

10/10 Excellent

Raymond

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Ian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect position in central newcastle. Hotel reception was very friendly and professional, even supplying earplugs on request. Parking was free on site and secure. All aspects of hotel clean and tidy, lots of eating and drinking options on site. Breakfast in bedroom was great. Would definitely stay again..
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amber le 24 avr. 2024
Thank you for a fabulous review Ian! Hope to see you again soon.

2/10 Horrible

Nick

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception le 24 avr. 2024
Thank you for your review.

10/10 Excellent

elizabeth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A pleasure to stay again . The Vermont is our first choice when visiting Newcastle. Rooms are a little dated but breakfast is great and is perfect location for everything . We will be back 😎
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Amber le 26 avr. 2024
Thank you for a great review Elizabeth! We hope to welcome you back to the Vermont soon.

10/10 Excellent

Lynn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel, very clean and helpful, suppirtive staff. Will definitely stay there again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amber le 24 avr. 2024
Thank you for a great review Lynn, take care.

10/10 Excellent

Anthony

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel, friendly helpful staff and great price
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amber le 24 avr. 2024
Thank you for a great review!

10/10 Excellent

CHIU

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
None
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amber le 24 avr. 2024
Thank you for a great review!

10/10 Excellent

Linda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Well maintained and very clean. Friendly staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amber le 13 avr. 2024
Thank you for a great review Linda. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Maxine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the property, great place, parking no problem, only downside was having to give a £200 deposit and not getting it back for up to two days!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amber le 11 avr. 2024
Thank you for your review Maxine.

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amber le 10 avr. 2024
Thank you for a great review Michael.

8/10 Bien

Lorna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We love staying at the Vermont. A fantastic location, love the bar and the rooms and lovely. We would have rated it 5 stars but the breakfast is not great. It’s not because it’s buffet style, it’s more the quality is not great and it’s not kept well either. We still love it but would be 5 stars once the breakfast is better
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Amber le 1 avr. 2024
Thank you for your review and feedback Lorna, this will be shared with the team. Take care.

8/10 Bien

Julie

Clean and comfortable
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Amber le 1 avr. 2024
Thank you for a lovely review Julie. Take care.

2/10 Horrible

Jackie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Very disappointing overnight break the noise we experienced throughout the night was disgraceful from both within the hotel and outside the hotel. I have tried to speak with the duty manager regarding my experience and have had no response. For an hotel that markets itself as a luxury hotel it was not the experience myself and my two daughters expected.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reception le 14 mars 2024
Thank you for your review.

8/10 Bien

Steve

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
unfortunately difficult to get to sleep on floor 11 with nightclub directly above you, but on a positive note staff were great always polite and helpful
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Amber le 6 mars 2024
Thank you for your review and feedback Steve!

8/10 Bien

Robert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Excellent location and very friendly, helpful staff. Unfortunately in the Aparthotel there seems to be a major issue with hot water supply and pressure so a shower on Saturday evening was lukewarm and then just no water at all. Apparently this is an ongoing problem especially when everyone is using showers in the building. In fairness we were offered complimentary breakfast for all 4 of us.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Amber le 5 mars 2024
Thank you for your review and feedback which will be taken on board.

8/10 Bien

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amber le 5 mars 2024
Thank you for your review Stephen!

8/10 Bien

Jonathon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent breakfast, lovely bar area. The room was clean and decorated stylishly. Staff helpful and a really great location. Walkable to bars and restaurants. No downsides. Would definitely recommend.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amber le 5 mars 2024
Thank you for your review Jonathon!

6/10 Satisfaisant

Fiona

Les points forts : Propreté et personnel et service
Not great...avoid floor 11!
We had a room on the 11th floor, and it was SO noisy, as the rooftop bar is directly above. Loud music until 2am, had no sleep and the room was stifllingly hot.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 21 févr. 2024
Thank you for your review.

10/10 Excellent

Lewis

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amber le 21 févr. 2024
Thank you for a great review Lewis!

2/10 Horrible

Stephen

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We were lucky to get a space in the tiny carpark. The door cards didn't work so I had to go back to the reception to get them re authorized. The view from our room was mainly brick wall. The cold water tap on the bath didn't work. So we had to use the shower to cool the hot water. The bathroom sink took ages to empty. We wanted to visit the rooftop bar for a drink and see the sights but was told we couldn't as we hadn't booked, we didn't know that it was booking only as hotel guests we thought it might be easy to get up there. Very disappointed
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 21 févr. 2024
Thank you for your review.

4/10 Médiocre

Joseph

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Floor 11
Was on floor 11, and very late into the night there was a dragging noise every 20 seconds coming from above the roof. I’m unsure what it was but if you’re ever staying here don’t stay in room 1112
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 21 févr. 2024
Thank you for your review.

8/10 Bien

Chantelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amber le 15 févr. 2024
Thank you for your review Chantelle!

10/10 Excellent

Gavin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Theatre stay
Fab-u-lous hotel stay Newcastle From moment arrived to departure Staff professional 👌 hotel top class Ideally situated for theatre, bars ,restaurants Thanks Vermont 👍
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amber le 8 févr. 2024
Thank you for such a great review Gavin!

10/10 Excellent

Steven

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amber le 8 févr. 2024
Thank you for a great review Steven!

2/10 Horrible

Ryan

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Book somewhere else…PLEASE READ.
Considering I stay in 2 or 3 different hotels a week all over the country, I have a good idea of what is expected from a 4 star hotel. This is not by far! They are hanging onto the name and assume people will think that the quality of the rooms is acceptable because they have exclusive cars parked outside. The reception area has been invested in so people get a feeling on grandeur, but it’s pretentious and misleading. Keeping it short… First room, smelt musty, aging furniture and hadn’t been cleaned to a high standard. Back down to reception… and asked if they had another room that maybe had been modernised recently. The response was that all rooms are the same, which didn’t give me much hope. I got given another room key and went back up in the less that efficient lifts. Second room… I walked in and it was identical, smelt like the carpets hadn’t been upgraded since the rooms were done and judging by the furniture, I’d say a good 15 years at least. Dirt on the mirrors, dusty in most areas of the room, damaged furniture. Very poor for a hotel that apparently boasted such a good reputation. Went back downstairs to check out as if this is what all rooms are like, I don’t need to see another. No apology, just got told I wouldn’t get a refund. Not that concerned as I’d pay double to happily leave and stay somewhere else.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception le 8 févr. 2024
Thank you for your review.

10/10 Excellent

Penelope

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay in the aparthotel. Very spacious suite and clean. Shower was good but the water lukewarm all 3 days but otherwise a good stay. Thanks
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Amber le 8 févr. 2024
Thank you for a great review!

10/10 Excellent

Nathan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Amber le 3 févr. 2024
Thank you for a great review Nathan

8/10 Bien

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Incredible amount of facilities. Could do with a little refurbish but for the price was extremely happy with our stay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Amber le 3 févr. 2024
Thank you for your review James.

6/10 Satisfaisant

Elliott

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amber le 3 févr. 2024
Thank you for your review.

6/10 Satisfaisant

JOHN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a great time. Staff,food and room excellent however got home to find they charged my card for £211. Appallingly customer service a month on although they agree its a mistake still no refund. We have booked for later in the year but because of this going to cancel.
Réponse de Amber le 3 févr. 2024
Thank you for your review and feedback which we have spoken to you about directly. Please accept our apologies for this error once again.

10/10 Excellent

Barbara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amber le 3 févr. 2024
Thank you for a great review.

8/10 Bien

Nigel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Great location, stunning facade, cold and took a while to be warm it uo. Charging £2 for what should be complimentary water - when yiu have paid above the going rate seems cheap. Leaving bag with concierge without tagging system was not professional and WiFi was intermittent in room. No facilities for e-cars

10/10 Excellent

Henk

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
We sliepen in het appartementen gebouw . Appartement pas prima ,schoon en alles aanwezig wat nodig . Woonkamer en lobby waren een beetje gedateerd . Ik vond dit overigens ook van het hotel. De bar in het hotel laat te wensen over. Te kleine bezetting en bepaalde zaken waren continue op. Geen cola,pinot grigio en geen tijd om hapjes te laten komen beetje tegenvaller
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Pamela

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
River suite was spotlessly clean and spacious. Although was cold at night as no way of adjusting heating that we could find
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Andrew

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Reception le 3 févr. 2024
Thank you for your review.

6/10 Satisfaisant

Philip

Voyage en groupe
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bins weren’t emptied, kettle didn’t work (despite informing reception), nightclub nearby which was noisy past 1am
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Amber le 27 nov. 2023
Thank you for your review and feedback, we apologise for any inconvenience caused

8/10 Bien

Leah Van

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was a little concerned when they had my reservation for one night instead of two. Not sure if it was an Expedia issue or the hotels’. The problem was resolved within a few minutes. All was well.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Amber le 24 nov. 2023
Thank you for your review and we hope to see you again soon.