Suite, 1 très grand lit, non-fumeur, bain à remous

Avis sur Country Inn & Suites by Radisson, Niagara Falls, ON

2.5 out of 5
Country Inn & Suites by Radisson, Niagara Falls, ON
5525 Victoria Ave, Niagara Falls, ON

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1520 avis sur 2534." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 743 avis sur 2534." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 168 avis sur 2534." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 57 avis sur 2534." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 46 avis sur 2534." "

9,0/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très propre, j’y reviendrai sûrement lors d’un prochain voyage
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brendon le 9 mai 2024
Hello France,We are thrilled we exceeded your expectations for an outstanding visit to the Country Inn and Suites. We are also pleased you found our hotel spotless during your visit. It was our pleasure having you as our guest, and we look forward to seeing you on your next trip to the area.RegardsGuest Services

10/10 Excellent

Lison

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je le recommande fortement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Chris le 23 avr. 2024
Thank you Lison for staying with us and for your wonderful review. We are delighted that you enjoyed your time with us and would recommend our hotel to other travelers. We appreciate your business and support, and look forward to hosting you again soon. Thanks & regards, Guest Services

8/10 Bien

Eve

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent rapport qualité prix. Petit déjeuner assez varié. Piscine agréable. A distance de marche des principales attractions. Je recommande.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 21 avr. 2024
Dear Eve, Thank you for staying with us and for writing us a great review. We are happy to know that you had a wonderful stay, and our good breakfast, heated pool and excellent location made your stay memorable. We are also pleased that you found our hotel great value for money. We appreciate your feedback and will continue to work diligently to finetune our operations in the hope that upon your next visit we can provide you with an exceptional experience. Until then our best wishes! Thanks & regards, Guest Services

10/10 Excellent

marielle

Parfait!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brendon le 20 avr. 2024
Hello Marielle,Thank you for being our guest at the Country Inn and Suites. We always want to provide our guests with a comfortable stay, and a review like yours serves as encouragement to all of us. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to welcoming you back soon.RegardsGuest Services

8/10 Bien

Alexandrine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons aimé notre séjour aux Chutes du Niagara. La piscine était agréable. Le petit déjeuner était correct également. Nous regrettons juste que le personnel ne propose pas de parler le français étant donné que nous sommes sur un lieu touristique et qu'au Canada, il y a possibilité de parler le français. Certes nous devons faire un effort, mais c'est bien quand c'est réciproque également. Néanmoins le personnel fait l'effort de parler doucement l'anglais.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brendon le 6 avr. 2024
Bonjour Alexandrine,Merci d'avoir partagé votre expérience récente. Nous apprécions vraiment vos généreux compliments concernant la magnifique piscine et le petit-déjeuner gratuit. Nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour au Country Inn and Suites. Nous avons bien noté vos commentaires supplémentaires concernant la francophonie et espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau prochainement.SalutationsServices à la clientèle

10/10 Excellent

Marquise

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Chris le 2 avr. 2024
Dear Marquise, Thank you for being our guest at Country Inn & Suites and for your great review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We appreciate your business and support, and look forward to welcoming you back soon again for another memorable experience. Until then our best wishes! Thanks & regards, Chris, Guest Services, Country Inn & Suites Niagara Falls

10/10 Excellent

jonathan

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 7 mars 2024
Dear Jonathan, Thank you for staying with us and for your great review. We are pleased to know that you had a wonderful stay. We appreciate your business and support, and look forward to hosting you again soon. Until then our best wishes. Thanks & regards, Chris, Guest Services, Country Inn & Suites Niagara Falls

8/10 Bien

Madjid

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Je le conseil c'est tres pratique
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 7 mars 2024
Dear Madjid, Thank you for choosing to stay with us and for your good review. We are pleased to know that you had a great experience staying with us and would recommend our hotel to other travelers. We appreciate your business and will continue to work diligently to finetune our operations in the hope that upon your next visit we can make it perfect. Our best wishes. Thanks & regards, Chris, Guest Services, Country Inn & Suites Niagara Falls

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Je ne comprend pas pourquoi paye le stationnement ??
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Chris le 2 mars 2024
Dear Alain, Thank you for choosing to stay with us and posting a good review. We are pleased to know that you had an enjoyable stay. As for parking - all the hotels in Niagara Falls charge for parking (not enough parking spots especially in the busy tourism season) and as far as we know we're one of the lowest in the area. We appreciate your understanding in this regard. Thank you for supporting our business. We look forward to hosting you again soon! Until then our best wishes! Thanks & regards, Chris, Guest Services, Country Inn & Suites

10/10 Excellent

Inga

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Super
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Chris le 15 févr. 2024
Dear Inga, Thank you for staying with us and for posting a great review. We are delighted that you enjoyed your time here and had a wonderful experience with us. We appreciate your business and look forward to hosting you again soon. Until then our best wishes to you and your family. Thanks & regards, Chris, Guest Services, Country Inn & Suites Niagara Falls

8/10 Bien

MARTIAL

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel qualité/prix. Grande chambre avec salle de bain agréable. 10 minutes à pieds pour les chutes. Petit déjeuner formule cantine mais un bon choix et pour le prix ras
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brendon le 9 janv. 2024
Bonjour Martial,Merci beaucoup d'avoir pris le temps et de poster un avis concernant votre récent séjour au Country Inn and Suites. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour, notamment le petit-déjeuner et la qualité de l'hôtel. Ce sera un plaisir de vous accueillir à nouveau lors de vos prochains voyages à Niagara Falls !!SalutationsServices à la clientèle

10/10 Excellent

yves

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel, close enough to all the attractions. Staff was very friendly. The Free breakfast was simple but very good with a lot of choice. We’ll definitely go back!!!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brendon le 31 déc. 2023
Dear Yves,Thank you so much for leaving a positive feedback in regards to your recent stay at Country Inn and Suites. We loved reading your comments and it will be pleasure to have you back. We wish you a Happy New Year!!

10/10 Excellent

Jose Darley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelent, sont prix et l'option de dejeuner.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Chris le 30 janv. 2024
Dear Jose Darley, Thank you for choosing to stay with us and for your great review. We are delighted that you had a wonderful experience with us, enjoyed our complimentary breakfast and found our room rate reasonable. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back on your next trip to Niagara Falls. Sincerely, Chris, Guest Services, Country Inn & Suites, Niagara Falls

10/10 Excellent

KARINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Chris le 14 déc. 2023
Dear Karine, Thank you for spending time with us and for leaving us a great review. We are pleased to know that we were able to live up to the expectations you had of us. We appreciate your business and look forward to welcoming you back soon again! Until then all the very best! Thanks & regards, Chris, Guest Services,Country Inn & Suites, Niagara Falls

10/10 Excellent

abla

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Chris le 1 déc. 2023
Dear Abla, Thank you for your great review and for spending time with us. We're delighted we were able to live up to the expectations you had of us. We appreciate your business and look forward to welcoming you back soon again! Until then our best wishes to you and your family. Thanks & regards, Chris, Guest Services, Country Inn & Suites Niagara Falls

10/10 Excellent

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good hotel service very good good food
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brendon le 9 nov. 2023
Dear Gilles,Thank you for taking the time to write a review. We are delighted to hear that the hotel service and food were very good, and you enjoyed your stay. We deeply appreciate the feedback provided and hope to have you visit again soon.

8/10 Bien

Jean-Christophe

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Chris le 27 oct. 2023
Dear Jean-Christophe, Thank you for leaving us a great review. We are happy to hear that you enjoyed your time with us. We appreciate your feedback and will continue to work diligently everyday to finetune our operations in the hope that upon your next visit we can make it perfect! Thanks & regards, Chris, Guest Services, Country Inn & Suites Niagara Falls

10/10 Excellent

J-Louis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 30 sept. 2023
Hello J-Louis,Thank you for the high score of our property. We hope to see you again soon. All the best from our family to yours!

8/10 Bien

JUAN GERARDO

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Bueno. Muchas gracias.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Chris le 10 sept. 2023
Dear Juan,Thank you so much for leaving us a good review. We are happy to hear that you had a great experience staying with us. We appreciate your feedback and will use it to finetune our operations in the hope that we can exceed all your expectations on your future stays with us. Thanks & regards,ChrisGuest ServicesCountry Inn & Suites, Niagara Falls

10/10 Excellent

Patrice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel à quelques minutes a pieds des chutes.
Hotel classique, au calme. Personnel très agréable. A quelques minutes a pieds des chutes et des activités, ce qui est très pratique. Petit dejeuner inclus, très correct, même si la salle est de type "cantine".
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Chris le 28 août 2023
Dear Patrice, Thank you so much for taking the time to write us an amazing review! We are delighted that you had a wonderful time with us, and our location, customers service, breakfast and room condition met your expectations. We appreciate your business and look forward to welcoming you back to our property on your next trip to Niagara Falls. Until then our best wishes to you and your family. Thanks & regards,Guest ServicesCountry Inn & Suites, Niagara Falls

8/10 Bien

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Chris le 20 août 2023
Dear Pierre,Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to hear that you had a great stay with us.We will continue to work diligently to improve our day to day operations and look forward to providing you with another fantastic experience on your next visit to Niagara Falls. Thanks & regards.Guest Services

6/10 Satisfaisant

Barbara

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Guest Services le 20 août 2023
Dear Barbara, We appreciate you taking the time to leave us a review. It is disheartening to learn that you were not completely satisfied with your stay and we feel sorry for failing to meet your expectations. We will work hard to improve our day to day operations in the hope of providing you with a much better experience next time you travel to Niagara Falls.All the best to you and your family!Thanks & regards,Guest Services

8/10 Bien

Marie-Pier, Quebec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Chris le 18 août 2023
Thank you Marie-Pier for taking the time out and writing a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay. We'd love to hear your feedback on our improvement areas as we are working hard every day to improve our operations and better guest experience. We appreciate your business, and look forward to welcoming you back to our property in the near future. Thanks & regards,Guest Services

8/10 Bien

Saliha

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Services le 17 août 2023
Dear Saliha, Thank you for taking the time to leave us a review. We are delighted to hear you enjoyed your stay. We appreciate your business and will keep making improvements to ensure we provide you a even better experience on your next visit to Niagara Falls. All the best to you and your family! Thanks & regards,

6/10 Satisfaisant

Sophie

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Hébergement proche des Chutes et de ses activités. Établissement un peu vieux et salle pour les petits déjeuners avec pas assez de tables pour la quantité de clients qu’il y a dans l’hôtel (on a dû surveiller et attendre à chaque fois une place de libre car c’était bondée!)
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 15 août 2023
Hello Sophie,Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay in Niagara Falls. We are thrilled to hear that the hotel’s location met your expectations. We do apologize for having to wait for a table during breakfast. We hope to have you visit again soon.

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 15 août 2023
Hello David,Thank you for your great review and for spending time with us. We're delighted we were able to live up to the expectations you had of us. It would be great to welcome you soon again! Until then, we wish you all the best.

8/10 Bien

Nassim

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
L’hôtel est bien situé et la chambre est très spacieuse mais la propreté du lit et du sol n’est pas au rendez-vous
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 13 août 2023
Hello Nassim,Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay in Niagara Falls. We are thrilled to hear that the hotel’s spacious guest rooms met your expectations. We hope to have you visit again soon.

10/10 Excellent

Eric

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 12 août 2023
Hello Eric,Thank you for the high score of our hotel regarding your recent stay with us. We hope to see you again soon. All the best from our family to yours!

8/10 Bien

zinou

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très propre et confortable et proche de toutes les commodités. petit déjeuner correct et pratique je le recommande
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 6 août 2023
Hello Zinou,Thank you for taking the time to write a review. We are delighted to hear that the hotel’s cleanliness; convenient location and our complimentary breakfast met your expectations, and you enjoyed your stay. We deeply appreciate the feedback provided and hope to have you visit again soon.

8/10 Bien

Nelly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Près de tout, chambre propre et petit déjeuner ok
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 29 juil. 2023
Hello Nelly,Thank you for taking the time to write a review. We are delighted to hear that the hotel’s cleanliness; convenient location and our complimentary breakfast met your expectations, and you enjoyed your stay. We deeply appreciate the feedback provided and hope to have you visit again soon.

10/10 Excellent

Sylvain

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 29 juil. 2023
Hello Sylvain,Thank you for the high score our property. We hope to see you again soon. All the best from our family to yours!

10/10 Excellent

Imane

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Il est près de clifton Hill, près des chutes, tranquille, le petit déjeuner varié et généreux, les personnels très gentil. Je n’hésite jamais de revenir. Merci a vous!
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 26 juil. 2023
Hello Imane,Thank you for taking the time to write a review. We are delighted to hear that the hotel’s friendly staff; convenient location and our complimentary breakfast met your expectations, and you enjoyed your stay. We deeply appreciate the feedback provided and hope to have you visit again soon.

10/10 Excellent

Raymond

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
All was perfect
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 20 juil. 2023
Hello Raymond,Thank you for the high score and great review of our property. We hope to see you again soon. All the best from our family to yours!

10/10 Excellent

Danny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a great Time pass at your hôtel trank you very much
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 19 juil. 2023
Hello Danny,Thank you for the high score and great review of our property. We hope to see you again soon. All the best from our family to yours!

6/10 Satisfaisant

Fahimeh

Les points forts : Propreté
Washroom faucet had an issue. When help requested, unfriendly staff attitude. Low quality breakfast.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Ian Sullivan - General Manager le 15 juil. 2023
Hello Fahimeh,We are truly disappointed to learn that we did not live up to the standards you expected from us, as we are committed to provide excellent services to all our guests.

10/10 Excellent

Saeed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 27 juin 2023
Hello Saeed,Thank you for taking the time out and writing a review. We are so happy you enjoyed yourself and the team did a great job. We look forward to seeing you again soon.

10/10 Excellent

pierre

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Amanda Johnson- Guest Services Manager le 16 juin 2023
Thank you for taking the time out and giving us a 5/5 score!. We look forward to seeing you again soon.

10/10 Excellent

Bernard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was perfect our first time travelling since the pandemic everything was perfect especially the way we were welcome, the way everything was so clean, it was quiet and the breakfast exceptionnel...thank you for your services
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 14 mai 2023
Hello Bernard,Thank you for taking the time to write a review. We are delighted to hear that the hotel’s cleanliness and our complimentary breakfast met your expectations, and you enjoyed your stay. We deeply appreciate the feedback provided and hope to have you visit again soon.

10/10 Excellent

miriame

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour !
Un excellent séjour avec un staff très accueillant. L'établissement est idéalement situé à proximité des quartiers animés et des chutes. Tout est accessible à pied. Merci à l'équipe hôtelière
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 13 mai 2023
Bonjour Miriame,Merci d'avoir pris le temps d'écrire un avis. Nous sommes ravis d'apprendre que le personnel amical et l'emplacement idéal de l'hôtel ont répondu à vos attentes et que vous avez apprécié votre séjour. Nous apprécions profondément les commentaires fournis et espérons vous revoir bientôt.

8/10 Bien

Lessard

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 11 mai 2023
Hello Lessard,Thank you for taking the time to score our hotel. We hope to have you visit again soon.

6/10 Satisfaisant

Mohammed Fouzi

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
J’ai demander des serviettes la 2 eme journée parce qu’il y’avait pas de service de chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 13 avr. 2023
Hello Mohammed,We appreciate you taking the time to write a review. It saddens us to hear that your stay was anything less than satisfying. Providing our guests with a comfortable and enjoyable experience is of extreme importance to us and for that reason we are incredibly sorry that we may have missed the mark. Our sincere apologies.

10/10 Excellent

Carine

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had an amazing time. The hotel is clean.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de The Management le 13 mars 2023
Thank you for taking the time to review our property. We are glad you enjoyed your stay.

8/10 Bien

jonathan

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel sont vraiment bien et l'accueil était super. Ce qui est négatif est que le parking n'est pas compris dans le prix de la chambre et se n'était mentionné nul part d'autre le prix pour celui-ci qui était de 15$/jour
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 7 mars 2023
Bonjour Jonathan,Merci d'avoir écrit une critique. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez été satisfait du personnel de l'hôtel. D'un autre côté, nous sommes attristés de savoir que votre expérience a été loin d'être satisfaisante en raison de la préoccupation que vous aviez avec le coût du stationnement. Nous répertorions nos frais sur tous les sites de réservation afin que les clients puissent être informés avant de confirmer une réservation. Nous espérons que vous reconsidérerez et nous donnerez une autre chance de vous offrir une expérience vraiment excellente à tous égards.

10/10 Excellent

Marie-france

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Déplu La variété au déjeuner Peut être offrir d’autres choses
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 4 mars 2023
Bonjour Marie France,Merci d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire concernant votre récent séjour à Niagara Falls. Nous espérons vous revoir bientôt.

10/10 Excellent

Geneviève

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'emplacement est parfait . De la chambre plusieurs les attractions sont accessibles a quelques minutes de marche tout comme les restaurants.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 6 janv. 2023
Bonjour Geneviève,Merci d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire concernant votre récent séjour à Niagara Falls. Nous sommes ravis d'apprendre que l'emplacement idéal de l'hôtel a répondu à vos attentes. Nous espérons vous revoir bientôt.

8/10 Bien

MANFRED

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien mais le bruit du chauffage m'a empêché de dormir, dommage.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Redouane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 31 oct. 2022
Hello Redouane,Thank you for taking the time to write a review. We deeply appreciate the feedback provided and hope to have you visit again soon.

10/10 Excellent

Dalbos

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’emplacement, l’accueil, la propreté, la grandeur des chambres, l’équipement de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 27 oct. 2022
Bonjour Dalbos,Merci d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire concernant votre récent séjour à Niagara Falls. Nous sommes ravis d'apprendre que l'emplacement idéal de l'hôtel et la propreté des chambres ont répondu à vos attentes. Nous espérons vous revoir bientôt.

8/10 Bien

Antoine

Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 14 avr. 2023
Hello Antoine,Thank you for taking the time to write a review. We deeply appreciate the feedback provided and hope to have you visit again soon.

8/10 Bien

Lyne

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Ian Sullivan - Guest Services Manager le 14 avr. 2023
Hello Lyne,Thank you for taking the time to write a review. We deeply appreciate the feedback provided and hope to have you visit again soon.