Lounge

Bewertungen von Radisson Hotel Trinidad

4 out of 5
Radisson Hotel Trinidad
Wrightson Road, Port of Spain, Trinidad

Bewertungen

6.8
149 von insgesamt 720 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
218 von insgesamt 720 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
183 von insgesamt 720 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
92 von insgesamt 720 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
78 von insgesamt 720 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.2/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

6.8/10

Ausstattung

6.6/10

Zustand der Unterkunft

6.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Kein gutes Radisson, eher 2-3***
Man merkt schon in der Lobby, dass es sich nicht um ein klassisches Radisson handelt - eher dunkler Raum mit irgendwelchen Boutiken und die Reception ist nicht beschriftet. Ich wollte Essen aufs Zimmer bestellen, konnte aber kein Menü dazu finden. Sehr negativ: ich fand viele fremde Haare auf meinem Kissen, das war eklig und ein Zeichen dafür, dass die Bettwäsche vor mir nicht ausgetauscht worden ist. Positiv: das Zimmer war groß und relativ modern eingerichtet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Maroh

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
too expansive for the status
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von JeremyC am 1. Juni 2019
Dear Guest. Thank you for staying with us and for your comment. We trust that we will have the opportunity to welcome you again soon. Warmest Regards

8/10 – Gut

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gutes Hotel, hat alles was man braucht, Preis ist relativ hoch aber normal in der Gegend
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von GMc am 6. Okt. 2018
Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder zu begrüßen

6/10 – Okay

hansherbert, osnabrück

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Ein Hotel, das den versprechubgbebbicht genüge tu
Für ein Internat. Hotel erwarte ich z. B. Eine minibar,deutschsprachiges TV. Ich hatte das Gefühl,dass der Umbau bzw. Renovierung noch nicht abgeschlossen ist. Um 7:30 wurde über meinem Zimmer (615) baulärm gestartet . Die Rezeption war wenig behilflich. bei nachfragen verwiesen sie mich darauf, dass ich mich informieren sollte, obwohl ich sie bat für mich anzurufen. ebenfalls daslesen eines Stadtplanes, der von Port of Spain f war nicht möglich.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

2/10 – Ungenügend

Sepp, Salzburg

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unzumutbar - max. 3 Sterne
Zimmer extrem renovierungsbedürftig - Housekeeping schlampig, Kein Kühlschrank im Zimmer, Klimaanlage nicht regelbar, Reaktion auf defekten Safe unzumutbar, Frühstück mager
Badbekanntschaft
Antwort von Front Office Manager am 25. Dez. 2016
Dear Traveller, We express deep regret for your experience at our hotel. We are still in the process of upgrading our rooms to better meet your needs and we do hope that upon your next visit to our beautiful island, that you are able to experience our wonderfully renovated rooms. Thank you for taking the time to share your feedback which we greatly appreciate as it will help us to improve the quality of our product.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Besuch von Port of Spain
Gute Lage zur Stadt; ruhig, trotz Strassennaehe; wirkt etwas abgenutzt. Preisangebot bei Expedia enthielt nicht die Ortssteuern

6/10 – Okay

Andria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
When we first arrived we were greeted at the front desk by a smiling Karissa. She was friendly, cheerful and helped to make our stay a good one. The hotel decor is outdated and the room we stayed in needs some renovations. However, we were advised that the hotel was in the midst of renovating the rooms so the issues that we had in the room we stayed in will be fixed Overall our stay at the Radisson was a good one.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alisha Vittya Renata

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved everything except the room had no microwave. They need to put a microwave in the hotel room
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

amanda

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me and my friend had an excellent stay at Radisson. The staff and ambiance was so amazing. Location was excellent and accessible to taxi. Staff was helpful and provided insights on attractions and how to get around. Excellent hotel and excellent customer service from check in to check out. Crystal at check in was amazing.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Team am 23. Apr. 2024
Dear Amanda,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Hotel Trinidad.As a guest you are truly valued.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.

6/10 – Okay

Abdul

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Eve

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Surprising there was very little filtered water on premises most days forcing us to buy plastic bottles of water- even when we asked for filtered water.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Team am 19. Apr. 2024
Thank you for your comments. We would like to advise that the hotel does not provide filtered water, and that bottled water is provided in your room on arrival and when the room is serviced. We sincerely apologize for not being able to meet all your expectations.SincerelyThe Management

10/10 – Hervorragend

Pauline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk service associate was very helpful. And they accommodated my request for late check out
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Team am 23. Apr. 2024
Dear Pauline,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Hotel Trinidad.As a guest you are truly valued.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.

6/10 – Okay

Erena

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The carpet should and could of been a little cleaner
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Radisson Team am 23. Apr. 2024
Dear Erena,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Hotel Trinidad.As a guest you are truly valued.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.

8/10 – Gut

Lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Radisson Team am 23. Apr. 2024
Dear Lauren,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Hotel Trinidad.As a guest you are truly valued.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.

10/10 – Hervorragend

Kenny

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Was a great stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 23. Apr. 2024
Dear Kenny,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Hotel Trinidad.As a guest you are truly valued.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.

10/10 – Hervorragend

Abbas, Worth

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Radisson Team am 23. Apr. 2024
Dear Abbas,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Hotel Trinidad.As a guest you are truly valued.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.

6/10 – Okay

Herbert W.

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 12. März 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Hotel Trinidad. As a guest you are truly valued. Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us.We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

David

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 23. Apr. 2024
Dear David,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Hotel Trinidad.As a guest you are truly valued.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.

4/10 – Schlecht

Mark

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unwillingness to acknowledge issues brought up or address it in any timely manner. Service staff poor , there was no water at one point . Came back brown for a long time, then there was no hot water. Complaining was ignored
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Radisson is very conveniently located to browse and get around the capital city of POS
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 23. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

ZAHRA

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was horrible, and the amenities advertised is not what you get. We had to ask for someone to clean the room and begged for clean towels. The room smelled musky and wood lice was around the room. Nasty and disgusting. Will never ever go back there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ashley am 21. Feb. 2024
Dear Zara, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Hotel Trinidad. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with the room. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Ashley Radisson Hotel Trinidad

8/10 – Gut

Mellaceia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 22. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Maria

Los días que me hospede en el hotel fueron maravillosos y todo el personal muy profesionales y solidarios conmigo que no hablaba el Inglés pero hicieron todo lo posible para comunicarse conmigo les doy gracias pir ser tan complaciente
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 22. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fui muy bien atendida en mis días en ese hotel estoy muy agradecida
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 22. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Fatima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
staff was very friendly and accommodating
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ashley am 21. Feb. 2024
Thank you for your wonderful remarks. I will be sure to notify the staff of this.

6/10 – Okay

Derbe

Gut: Personal & Service
The staff was polite
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 22. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Nigel

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 22. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Delrene

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 22. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Cindy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 22. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Radjinderkoermar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aircondition
Aircondition was not cooling optimal
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Nesrene

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I booked this because I was informed that I needed to go to Trinidad to the Australian embassy after I was attacked and robbed in Curacao. It turned out that i was misinformed and had to go elsewhere. When I tried to get a refund without incurring cancellation fees, considering how extreme and challenging the situation has been, thd hotel showed no sympathy and would not accommodate my request. Other hotels I had to cancel were able to look at my police report and medical report and make an exception based on compassion for my situation, and I'm so upset and disappointed that the Radisson in Trinidad has not. It shows a lack of basic humanity and empathy. I am willing to provide documents and would be really grateful if they would reconsider.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice comfortable hotel with friendly staff. The breakfast buffet is over priced at $40 pp.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Radisson Team am 22. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Demis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent front desk service, very helpful. Hotel well maintained and clean, including pool.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Radisson Team am 23. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Rolanda

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Love the staff
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Radisson Team am 22. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Kyronne

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Nestor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

ian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great atmosphere especially a giod traditional Christmas feeling. Felt a senses of security and safety
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Annmarie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love everything about this hotel, only problem the smart TV don’t work only regular boring channels Otherwise everything was wonderful
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Laura

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
City break
Hotel staff all very friendly in particular Ann-Marie who did her best as our room was not ready for check -in at 3pm we had to wait an hour, my parents we very tired and fell asleep by the sofa by the pool area. Ann-Marie provided a complimentary breakfast for but I would have been happier if the room was ready on time as I was not happy that my parents in the 80’s had to have a snooze outside! But apart from this we had a pleasant stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

uma

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

hugh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The lobby creates a friendly atmosphere
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

alvin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
CLOSE TO THE WATERFRONT
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Myriam, Panamá

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La propiedad parece de los años 70 por el mal estado. El servicio es de los peores que he recibido, les molesta atenderte, su ingles tiene acento difícil y te hablan como con maldad cada vez más rápido si les pides por favor te repitan para que te cueste más, si no hablan buen ingles y tienen mucha paciencia con el mal servicio, se les hará muy pero muy incomodo comunicarse. Las cerraduras de las habitaciones están defectuosas, no les sirven las tarjetas, el agua sale marrón e incluso se fue durante mi estadía. La comida es cara y esta bien mala. En mi estadía jamás alguien del staff al menos me sonrió o se mostró abierto a atenderme, te hacen sentir molestia. Mejor quédense en el Hyatt que esta caso cruzando la calle, la diferencia de tarifa es poca. El peor Radisson donde me he hospedado. En la nevera, habia comida podrida quien sabe desde cuando que dejó algun huesped.La bañera tapada y con el piso manchado de sucio.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Allen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff and excellent service. Room was large and view was remarkable. Since hotel was under renovation, our room door was a bit hard to open. Also room had no microwave. Otherwise, we enjoyed our stay and will return.
Aufenthalt von 15 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Sherralyn, Whitby

Mit der Familie gereist
This property is in a very central area. Very friendly staff however the rooms were a bit dated.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Shaquille

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I will definitely stay here again
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved the concern and personal attention of the staff. They were awesome and I was definitely impressed by their level of professionalism, dedication and the way they made my stay enjoyable and comfortable. The food was also very tasty and delicious. Rooms were very spacious and the bed extremely comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Radisson Team am 9. Okt. 2023
Dear Stephen,Thank you for sharing your recent experience at Radisson Hotel Trinidad - TT007. We sincerely appreciate your feedback and are happy to hear you had a great experience with us.We hope to continue to provide great experiences for you. If you have any additional comments or ideas to help us improve our guest experience, please contact me below.