Außenbereich

Bewertungen von Hotel Monika

2.5 out of 5
Hotel Monika
Jl Ratulangi No 36, Rantepao, South Sulawesi

Bewertungen

7.6

Gut

0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
3 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

7.4/10

Zustand der Unterkunft

6.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Tetsuji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
心地良く滞在できました
早朝便で朝5時に到着したのですが、部屋が空いていたのでチェックインでき、併せて朝食もサービスしてもらいました。 部屋は広く清潔で申し分ないです。朝食も美味しく頂きました。英語はあまり通じませんが、心地よく滞在できました。
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Monika am 6. Okt. 2023
I'm glad to hear that your early morning check-in went smoothly and that you enjoyed your stay, despite the language barrier. It's always a plus when accommodations can accommodate early check-ins, especially after a long flight. If you have any more travel plans or need assistance with any other questions or recommendations in the future, feel free to ask. Safe travels!

8/10 – Gut

Ruffat

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bon hôtel, un peu bruyant car chambre donnant sur la route. Recommandé
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Monika am 20. März 2023
Thank you for your review! We appreciate your feedback and are glad that you enjoyed your stay with us. We apologize for the noise from the road, and we will make sure to address this going forward. We hope to have the chance to welcome you back again soon!

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Downtown
Good value for money
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Basic maintenance should be improved. Expedia as agent charges more than hotel does for walk-in customers. Hotel should review its policy of outsourcing to Expedia as it is profiteering at the expense of the hotel and its potential customers.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020