Eingangsbereich

Bewertungen von Hotel Gran Club Santa Lucía - All Inclusive

3 out of 5
Hotel Gran Club Santa Lucía - All Inclusive
Avenida Tararaco, Nuevitas, Santa Lucia, Camaguey

Bewertungen

6.4
1 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
3 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.4/10

Sauberkeit

6.0/10

Personal & Service

7.0/10

Ausstattung

7.2/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Erenia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bellísimo mare
È andata abbastanza bene ....il rapporto qualità prezzo mi è parso giusto .
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
All inclusive but excluding Mohito. If no tip, no smile.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I really won't recommend this location ton spent time with your family and enjoy your vacations.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Yurina , Sales Manager am 15. Okt. 2019
Good morning. We are very sorry to hear you had a bad experience in our hotel. We would have loved to know of it while you were in the hotel. Sincerely Yurina , Sales Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible condition the food terrible the service terrible the room terrible
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Whether was good and hotel clean. The only negative was booking through hotels.com. When we arrived the hotel never recieved our booking and it wasnt easy trying to communicate to hotels.com and we ended up having to leave a day earlier because the hotel was booked and hotels.com wont refund the one day.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Leire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Yurina am 30. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for rating us. Regards

6/10 – Okay

Ramon

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Antwort von Yurina Otero, Sales Manager am 1. Mai 2018
Hello, we thank you for visiting our hotel and rating us. We would love to have you back in our hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Do not stay here. Rude front desk
Rude people in the front desk area. The Cubans are treated differently that foreigners. They are rude to their nationals. Wouldn’t stay there again.
Antwort von Yurina Otero am 24. März 2018
Dear guest, first we would like to apologize for the inconveniences during your stay in our hotel. We always liek to know before a customer leaves the hotel because this enable us to find a solution while on the resort. In our hotel there are only customers, we make no distinction between nationalities that is why many Cuban citizens as well as foreigners prefer us for their holidays. It would be our pleasure to have you back in our hotel and we are confident your opinion will change since we do appreciate this kind of commentaries for our improvement, though it make us sad at the same time. Yurina Otero, Sales Manager