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1 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
1
3 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
3
3 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
3
1 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
1
1 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
6.4/10
Sauberkeit
6.0/10
Personal & Service
7.0/10
Ausstattung
7.2/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
8/10 – Gut
Erenia
Mit der Familie gereist
9. März 2020
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bellísimo mare
È andata abbastanza bene ....il rapporto qualità prezzo mi è parso giusto .
Erenia
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
18. Jan. 2020
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
All inclusive but excluding Mohito.
If no tip, no smile.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
12. Okt. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I really won't recommend this location ton spent time with your family and enjoy your vacations.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Yurina , Sales Manager am 15. Okt. 2019
Good morning. We are very sorry to hear you had a bad experience in our hotel. We would have loved to know of it while you were in the hotel.
Sincerely
Yurina , Sales Manager
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
7. Sept. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible condition the food terrible the service terrible the room terrible
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
Angela
28. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Whether was good and hotel clean. The only negative was booking through hotels.com. When we arrived the hotel never recieved our booking and it wasnt easy trying to communicate to hotels.com and we ended up having to leave a day earlier because the hotel was booked and hotels.com wont refund the one day.
Angela
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
8/10 – Gut
Leire
28. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leire
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Yurina am 30. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for rating us. Regards
6/10 – Okay
Ramon
30. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Ramon
Antwort von Yurina Otero, Sales Manager am 1. Mai 2018
Hello, we thank you for visiting our hotel and rating us. We would love to have you back in our hotel.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
22. März 2018
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Do not stay here. Rude front desk
Rude people in the front desk area. The Cubans are treated differently that foreigners. They are rude to their nationals. Wouldn’t stay there again.
Verifizierter Reisender
Antwort von Yurina Otero am 24. März 2018
Dear guest, first we would like to apologize for the inconveniences during your stay in our hotel. We always liek to know before a customer leaves the hotel because this enable us to find a solution while on the resort. In our hotel there are only customers, we make no distinction between nationalities that is why many Cuban citizens as well as foreigners prefer us for their holidays. It would be our pleasure to have you back in our hotel and we are confident your opinion will change since we do appreciate this kind of commentaries for our improvement, though it make us sad at the same time. Yurina Otero, Sales Manager