Salle de remise en forme

Avis sur Radisson Hotel Sfax

4 out of 5
Radisson Hotel Sfax
Rue De Ribat Bab Bhar Angle Rue Khaled, Ibn El Ribat Bab Bhar, Sfax, Sfax Governate

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 3 avis sur 9." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 2 avis sur 9." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 0 avis sur 9." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 9." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 9." "

6,0/10

Propreté

6,6/10

Personnel et service

5,0/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Bruno

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel sur place est formidable. Le petit déjeuner est un peu léger, beaucoup de choses sont en supplément. L'intérieur de la salle de bain est visible de la chambre via une vitre ! C'est très surprenant et ne laisse aucune intimité. Il n'y a pas de verrou à la salle de bains. Les fenêtres laissent un peu passer le bruit de la rue. Les rideaux sont bien occultants. La télé est extraordinaire mais il n'y a que tv5 monde et France 24 en français. La télé n'est pas simple à manipuler. Il faudrait un mode d'emploi pour expliquer tout ce qui est possible avec. L'internet est moyen, et comme la télé est par internet, cela coupe un peu parfois. Des pigeons viennent boire dans la piscine et il est dommage qu'elle n'ait pas un chauffage solaire pour en profiter toute l'année.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de nizar benzid le 30 mars 2024
Dear bruno, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Hôtel SFAX. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincere

2/10 Horrible

Theo

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Ben Zid Nizar le 26 févr. 2024
Dear Martina, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Radisson Sfax. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We strive to provide a superior service experience for every customer; your feedback is very important to us. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and are looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely

4/10 Médiocre

Louise

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de 5 le 17 juil. 2023
Bonjour Monsieur Louise,Pouvez vous nous parler de votre expérience SVP.Merci.

2/10 Horrible

Sami

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de nizar benzid le 26 avr. 2024
Dear Sami, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Radisson SFAX. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Radisson, we strive to provide a superior service experience for every customer; your feedback is very important to us. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.Sincerely,

4/10 Médiocre

Antoine, Cantonments

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This is 2 or 3 stars hotel, far from 5 star. No amenities in the room, shampoo, body soap and conditioner bottles empty. Parking guards, belle boy & reception staff were trained but, restaurants servants were extremely unkind and no hospitality. Our son with high fever and not been able to take breakfast at restaurants so we wanted to bring him at least some fruits. Servants didn’t want to allow us and wanted to verify if we don’t steal fruits? We wanted to ask to their manager who did no show. A part from receptionist, they don’t manage well languages.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ben Zid Nizar le 4 janv. 2024
Dear Antoine, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Radisson SFAX. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Radisson, we strive to provide a superior service experience for every customer; your feedback is very important to us. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.Sincerely,

10/10 Excellent

Martina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super quality-price ratio
The stay at the hotel was very positive, as the staff was very helpful and friendly. We gave the hotel a high rating because of the quality-price ratio.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ben Zid Nizar le 4 déc. 2023
Dear MARTINA, We Very much appreciate your comments regarding your stay at the RADISSON SFAX. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely