4 Restaurants, Frühstück, Mittagessen, Abendessen, internationale Küche

Bewertungen von Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea

5 out of 5
Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea
Dead Sea Road, Sweimeh

Bewertungen

8.8

Hervorragend

573 von insgesamt 892 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
188 von insgesamt 892 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
70 von insgesamt 892 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
34 von insgesamt 892 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
27 von insgesamt 892 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Carolin

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Sören

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Anlage, bester Ausblick. Das Personal ist arm und bettelt Gäste an. Einer klopfte abends im Dunkeln an meine Terassentür. Unbedingt auf 1. Stock bestehen. In der Umgebung gibt es nichts. Man ist gezwungen die horrenden Preise (z.B. knapp 15€ für ein Glas Bier) zu bezahlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sebastien am 16. Sept. 2023
Dear Mr. Sören,Thank you for staying with us and for taking the time to share your experience. We are delighted to note that you enjoyed our facilities.However, I like to apologize for the behavior of some colleagues that you might have perceived as not appropriate. Our team has often been complimented on their heartfelt hospitality and genuine care. We look forward to having you again as a guest in our hotel.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wohl beste Unterkunft am Toten Meer
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Sebastien am 27. Nov. 2022
Dear Mr. Christian,We are very glad that we had the opportunity of hosting you during your visit to the Dead Sea. Our hotel aims to provide a truly unique experience, it is truly humbling to learn that you had a great experience with us and that our hotel facilities and services were up to your expectation. Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant

10/10 – Hervorragend

Selina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das essen ist im vergleich zum preis etwas überteuert. Das personal ist unglaublich bemüht und freundlich. Man fühlt sich in guten Händen. Das Essen ist beim Preisleistungsverhältnis etwas überteuert. Man stellt sich mehr vor als man kriegt
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022
Antwort von Sebastien am 23. Nov. 2022
Dear Ms. Selina,Thank you for sharing your recent experience with us. We are glad to learn that we were able to provide you with excellent service. We will gladly share your praising comments with the team. However, please accept our apologies as you felt the value of our restaurants was not in line with the price. We regularly review our pricing in order to ensure that we are offering the best services, and products while maintaining an attractive price. Your candid feedback has been duly noted by the concerned team so that we may implement improvement where needed. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant

6/10 – Okay

Bianca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Preis-Leistungsverhältnis stimmt nicht. Ausstattung veraltet, viele kleine Mängel.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Sebastien am 13. Nov. 2022
Dear Ms. Bianca,Thank you for having stayed with us and for sharing your constructive feedback. Although hearing negative feedback is never pleasant, it is through such feedback we can isolate issues and areas in need of improvements and enhancements throughout the resort. Please accept our sincere apologies for the shortfalls you have encountered and that you felt your stay to lack value-for-money during your previous stay. I’m sorry to hear you feel the room is outdated and in need of a makeover. I am happy to inform you that our hotel is undergoing some refurbishment of particular areas for refinement. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. Please be assured that your comments are being addressed with my team, in order to look at your concerns further. We are certain that your feedback will help us to ensure that this sort of service glitch will remain to be an isolated case.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant

8/10 – Gut

Georg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles perfekt bis auf den Zimmerservice und das wirklich äußerst umständliche Check in und Check out. Ärgerlich war auch, dass wir bei einem Zimmereien von über 1000 € unseren privaten Pool nach einem übereifrigen Einsatz von klor nicht mehr nutzen konnten, da das Wasser zu Hautreizungen geführt hat
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von . am 28. Aug. 2022
Dear Mr. Georg,We are very glad that we had the opportunity of hosting you during your visit to the Dead Sea. It is truly humbling to learn that your yours say was perfect. However, please accept our sincerest apologies for the inconvenience we have caused you. I apologize for our lack of enforcing an organized check-in and check-out process. We have also taken notes of your comments regarding the pool and we hope that you are in a good condition following the skin irritations. Please rest assured that an immediate investigation was carried out and corrective measures will be taken in order to avoid the recurrence of what caused your discomfort. Please be certain that this was an isolated incident that does not represent our usual standard in service, and we are very much in the hope that you could grant us another opportunity to be at your service.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant

2/10 – Ungenügend

Jan

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nicht wirklich ein Kempinski!
Das Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea ist es nicht wert den grossen Namen Kempinski zu tragen! Was wir in einem Kurzaufenthalt erfahren mussten, hat nichts mit der Excellence zu tun, welche sich Kempinski als Marke (siehe Strategie auf der Unternehmenswebsite) verpflichtet fühlt. Angefangen hat unser Aufenthalt mit einem chaotischen und langsamen Check-In. Danach wurden wir nicht wie vereinbart informiert, als die Zimmer fertig zum Bezug waren. Somit waren wir erst 15:40 Uhr in den Zimmern. Diese waren eher alt und nicht gut gewartet. Das Mosquito-Netz war behelfsmässig mit Zündhölzern geflickt worden, was billig und unprofessionell ausschaut. Später am Strand hatte es keine Badetücher mehr. Wir wurden immer wieder um 10 Minuten vertröstet, bis die Sonne runterging und wir immer noch ohne Badetücher waren. Wenn man am Abend duscht, so wird man vom "Tücherservice" gestört, welcher nicht nur einmal läutet, sondern sturmklingelt bis man tropfend an die Türe stürmt, weil es ja ein Notfall sein könnte. Unterste Schublade! Am Abschlussabend mussten wir 1.5 Stunden auf das Essen warten, obwohl wir die ersten Gäste im Restaurant waren. Das Piccata Milanese war leider nur ein Wienerschnitzel, welches zudem kalt serviert wurde. Wir haben uns beschwert und der überforderte Restaurantmanager hat uns je ein Glas Rotwein von seinem "edelsten Tropfen" versprochen. Bekommen haben wir einen Freixenheit Fusel, welchen ich nicht mal zum kochen verwenden würde. So geht man bei Kempinski mit Kunden
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Sebastien am 27. Okt. 2021
Dear Mr. Jan, Thank you for having stayed with us and for sharing your constructive feedback. Although hearing negative feedback is never pleasant, it is through such feedback we can isolate issues and areas in need of improvements and enhancements throughout the resort. We are very sorry to learn that you did fully enjoy our resort mainly due to the delay in receiving your room. This should certainly not be the case, especially as we would like our guests to be able to relax and enjoy as soon as they arrive. I apologize for our lack of enforcing an organized check-in and check-out process. Please be assured that we are taking your feedback very seriously and we will enforce a clear procedure for our front office agents to avoid recurrence. Additionally, I am very sorry that you experienced some flaws in the service delivery and a disappointment concerning the availability of the towels on the beach. Please rest assured though that we have taken your feedback on board, to seek further opportunities to improve our services. And lastly, I’m sorry to hear you feel the room is outdated and in need of a makeover. I am happy to inform you that our hotel is undergoing some refurbishment of the particular area for refinement. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. We truly hope these shortfalls will not tarnish your overall impression of the Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea and deter you from staying with us, again. It would be our utmost privilege to have the opportunity to welcome you back in the near future, thus providing us with another chance to reflect on the real spirit of hospitality we have been known for. Kind regards, Sebastien Mariette General Manager - Kempinski Hotel Ishtar & Area General Manager Levant

2/10 – Ungenügend

Daniel

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Partially very bad service and loud music
A lot of details were not as expected in a type class hotel like this. The worst: after 3 calls and 2 hours of waiting I received my order for drinks. The loud music did stop very late, the final round with most loudness and long annoucent before was after midnight, so I woke up even with closed windows.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Digital Team am 12. Mai 2019
Dear Mr. Daniel, Thank you for sharing your impressions with us. Rest assured I take all guests feedback very seriously and I am very sad to see that your experience with us was less than exceptional! With 100% guest satisfaction as our target, we strive to provide top notch service to all those who pass through our doors; I was therefore concerned to understand that we failed to fully meet your expectations. I have discussed your comments with the management team and will apply the most convenient ways to avoid such issues in the future. I hope you would give us another chance to provide you with a flawless stay. Again, we are honored we had the opportunity of having you with us and we hope we have another chance to welcome you back in the near future. Warm regards, Marc Guenther – General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Bayram, Klosterneuburg

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wünderschöne Anlage! Sehr freudliches Personal, von der Rezeptionen über die Kellner bis zu den Reinigungsdamen. Sehr gute Lage.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Digital Team am 13. März 2019
Dear valued guest, thank you for staying at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. I appreciate you taking the time to write such a glowing review. Our staff works hard to ensure that each guest has a great experience, so it is always nice to be recognized for a job well done. Thanks again for your wonderful feedback, and we hope to welcome you back soon! Warm regards, Marc Guenther - General Manager

10/10 – Hervorragend

Herbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Relaxing and enjoyable
We enjoyed a great and relaxing stay at the Kempinski Hotel. Our check-in was very friendly and we got a free room upgrade. The staff is very friendly. We had breakfast and also dinner in the Oblesik restaurant. We would like to give our special thanks to the restaurant manager, Mr. Faris and his perfect service team, especially Lindsay and Cathlea. The quality of the food and the dishes is extraordinary and so tasty, and the buffet presentation is perfect. Compliments for the heated infinity pool, overlooking the Dead Sea.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Digital Team am 8. Jan. 2019
Dear valued Guest, Thank you for taking the time to review our hotel. We are happy to hear how much you enjoyed your stay with us and that you take home some unforgettable memories. It gives me great pleasure to know that our team worked hard to ensure that you had a wonderful experience. I am thrilled to share your compliments with them. We hope to welcome you back on your next trip to the Dead Sea. Warm regards, Marc Guenther - General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Sabi, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
- tolles empfehlenswertes Hotel - Infinity Pool - Essen und Getränke im Hotel sehr teuer - kleine Mall in laufnähe
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Digital Team am 21. Okt. 2018
Dear valued guest, tthank you for choosing our hotel for your recent visit at the Dead Sea. I am so glad to read you loved our facilities and pools, but I am naturally disappointed that you felt the value of your stay was not in line with the price. We regularly review our pricing in order to ensure that we are offering the best services, product and produces while maintaining an attractive price. With our superb location, fabulous Vistas, comfortable rooms, and overall commitment to excellence, we hope that our guests will indulge in their stay here at the Dead Sea. We are looking forward to welcome you back. Kind regards, Marc Guenther - General Manager

10/10 – Hervorragend

Karin, Mannheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxusurlaub direkt am Toten Meer
Wir fühlten uns sehr gut aufgehoben, genossen das tolle Essen, die sehr gelungene Anlage und die zuvorkommende und ehrliche Freundlichkeit des Personals - sehr empfehlenswert!
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Digital Team am 14. Jan. 2018
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to review our property. We are happy to hear how much you enjoyed your stay with us and that you take home some unforgettable memories. It gives me great pleasure to know that our team worked hard to ensure that you had a wonderful experience. I am thrilled to share your compliments with them. We hope to welcome you back the next time you are in Dead Sea. Warm regards, Sebastien Mariette - Cluster General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Digital Team am 7. Nov. 2016
Dear valued guest, Thank you for taking the time to review your recent stay at Kempinski Hotel Ishtar. We are sorry for the inconvenience you faced and appropriate action has already been taken. We hope to welcome you back for another perfect stay. Warm Regards, Sebastien Mariette - General Manager

8/10 – Gut

Ehepaar, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne weitläufige Hotelanlage mit großer Strand.
Freundlich begrüßt an der Rezeption erklärte man uns, dass wir ein Zimmer - Upgrade bekommen-und dieses war fantastisch! Großes Zimmer mit großer Terrasse Bungalowartig in der ersten Reihe - mit Blick direkt auf die See und herrlich ruhig. Genauso wie wir es uns gewünscht hatten. Täglich ein umfangreiches Frühstücksbuffet mit ziemlich Allem was man sich vorstellen kann und was nicht vorhanden war wurde auch prompt gebracht. Positiv bewertet werden kann die Freundlichkeit vom Personal im allgemeinen, die schöne Abend Atmosphäre am Restaurant Ashur (das Essen ist mal gut mal weniger - leider) der herrliche Blick von der Bar-Terrasse -hier würde ich mir mehr Programm für die Gäste wünschen- Combo oder Bar-Musik eventuell Tanzmöglichkeit.. Wir hatten eine Woche Aufenthalt es gab nur eine Bauchtanz-Einlage ... Alles in Allem hatten wir einen sehr schönen Aufenthalt im Hotel - Tamara hat dazu großartig beigetragen; Sie hatte uns extra begrüßt, sich über alles erkundigt und für einiges gleich Abhilfe gesorgt. Für die Vorkommnisse die nicht Kempinsky-Standards entspricht wurden entweder gleich beseitigt und/oder wir mit Aufmerksamkeiten dafür entschädigt... :) Ja wenn konstruktive Kritikpunkte angenommen und nachgebessert werden ist Kempinsky Ashtar auch für längere Aufenthalte ein wunderbarer empfehlenswerter Ort!

10/10 – Hervorragend

Raphael, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles perfekt, vorallem das Essen !

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Hotel mit schöner Poolanlage, Zimmer enttäuschend
Das Hotel liegt direkt am toten Meer. Es hat eine traumhafte parkähnliche Poolanlage, aber eine enttäuschende Zimmereinrichtung ohne wirklichen Balkon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Luxushotel am Toten Meer!
Wir waren mehr als nur begeistert! Die Anlage des Kempinski Hotels ist traumhaft schön und greift trotz der modernen Facilities den arrabischen Flair sehr gut mit auf! Die Zimmer sind groß und geräumig und die Badezimmer ein absolutes Highlight! Wir haben uns sehr wohl gefühlt und wurden mit einem exzellenten Service betreut! Besonders zu empfehlen ist das Italienische Restaurant unten am Strand, wo eine ganz besondere Atmosphäre herrscht!

8/10 – Gut

Dietmar, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gute Anlage an einem schönen Platz
Die gute Anlage würde sich noch positiver darstellen, wenn mehr Personal beim Frühstück eingesetzt würde. Auch erstaunt das gelegentliche Fehlen mal des einen, mal des anderen: Obstschalen, Teekannen, ausländischer Wein...Die bei Windstille herrschende Fliegenplage ist lästig.

10/10 – Hervorragend

Ehepaar, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortabel in toller Lage
Eine beeindruckende Hotelanlage mit sehr freundlichem aufmerksamen Personal. Sehr sauber und gepflegt. Ideal zum Relaxen im und am Toten Meer. Drumherum ist allerdings wenig.

8/10 – Gut

hina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage. Excellent Ausstattung.
5 Sterne würdig. Auch die Preise. Gute Lage und excellente Ausstattung.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Ambiente mit schöner Poolanlage
sehr schöne Anlage mit sehr freundlichem Personal. Besonders der Concierge war sehr hilfsbereit und top informiert!

8/10 – Gut

Dr K. Nimri, 47574 Goch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Sehr gute Erfahrung, Service sehr gut, Sauberkeit sehr Gut, Lage sehr Gut. Ich kann dieses Hotel nur positive Sachen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel, das noch besser sein könnte
Sehr gutes Hotel und immer wieder eine Reise wert. Lediglich der Service fällt hinter den restlichen - sehr guten - Standard ab.

6/10 – Okay

Andrea, Jemen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Sehr guter Service & Essen
Service und Angestellte waren sehr freundlich und aufmerksam, das Essen im italienischen Restaurant sehr lecker, auch das Frühstücksbuffet liess kaum Wünsche offen. Was mich störte war die Käseauswahl, die Käseränder waren angetrocknet und jeder, der zum Fleisch/Aufschnitt gelangen wollte, musste über die Käseplatte drüberlangen, was ich doch sehr unhygienisch fand. Schade war, dass in der Website von Hotels.com stand das das Frühstücksbuffet kostenlos zur Verfügung steht, so ging ich davon aus, dass dieses inklusive war, ohä, dem war nicht so und ich musste dieses vor Ort bezahlen - etwas nervig. Zimmer im Hauptgebäude sind sehr dunkel und vergittert (Holzgitter), würde ich nimmer buchen, man kommt sich vor wie im Gefängnis. Zudem war es furchtbar lärmig über's Wochenende, von der Terrasse unter meinem Zimmer (Zimmer unter mir hatte Terrasse direkt vor meinem Balkon) und im Hotelgang (klack klack klack auf Steinboden, kreischende Kinder...).

8/10 – Gut

Stefan, Zürich, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Anlage aber Essen mittelmässig
Sehr schöne Anlage, tolle Pool Landschaft, nettes Personal. Essen nicht 5* sondern eher 3-4*.

6/10 – Okay

Thorsten, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fliegenplage
Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea kann ich nur bedingt empfehlen, da es am ganzen Strand und auch am Hotelpool nur so wimmelt von tausenden von Fliegen. Am Pool in Ruhe ungestört ein Buch zu lesen ist deshalb nicht möglich.

8/10 – Gut

Karim, Goch 47574

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gut
sehr gutes Hotel . Kempinski is immer zu emphehlen

10/10 – Hervorragend

Gary, Any city

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is an amazing property. I love the adult pool and the restaurant Blu during the day and of course they have a fabulous beach on the Dead Sea itself. The helpful staff at the beach make sure you get the complete soak, mud, soak and salt scrub treatment - be sure to leave them a tip. At reception we were upgraded to a villa and the staff was so helpful, especially Ivan who seemed to be everywhere. The belly dancer is amazing and simply put gorgeous. This is my favorite hotel on the Dead Sea.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea am 17. Mai 2024
Dear Mr. Gary,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed your overall stay with us. We feel proud and grateful for your compliments on the efforts and dedication demonstrated by our staff members and would like to rest assured that we have passed on your comments accordingly.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Hervorragend

Fadi

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Jonathan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Caleb

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful views, great pools, wonderful staff and clean rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sebastien am 16. Apr. 2024
Dear Mr. Caleb,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed your overall stay with us.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Hervorragend

LYDIA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful facility with beautiful ppl
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sebastien am 16. Apr. 2024
Dear Ms. Lydia,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed your overall stay with us.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Hervorragend

samar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s an amazing place
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sebastien am 10. Apr. 2024
Dear Ms. Samar,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed your overall stay with us.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Hervorragend

SHADI

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was just amazing, to be honest the staff who worked there made this property stand out and make my stay amazing. The property itself was beautiful and exceeded my expectation but what stood out the most was the staff , from the moment you get on the property all the staff are tentative to all the details of how to make your stay amazing , I can’t remember the name of the person who checked us in but he was amazing and I just want to say thank you to all the staff who helped make our stay amazing from the valet , doormen , cleaning staff and kind gentleman at the obelisk restaurant (yahya) who helped us have an amazing dinner and was very helpful with information about the property and things to do . I will definitely be coming back and recommend this place to anyone who is looking for a couples retreat or a family setting getaway , also my wife had an amazing time at the spa which made her very relaxed.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea am 7. Apr. 2024
Dear valued guest,Thank you for rating your experience at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. It is truly humbling to learn that your experience with us has been among the best! We endeavour to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience!With kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Hervorragend

Marko

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Täydet viisi tähteä 👌
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2024
Antwort von Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea am 27. März 2024
Dear valued guest, Thank you for rating your experience at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. It is truly humbling to learn that your experience with us has been among the best! We endeavour to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! With kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

6/10 – Okay

Nehal

We received a 20 JOD voucher from expedia to use; we asked for it at check in, yet the receptionist told us to order whatever we want and then it will be refunded at check out. However, we discovered that ordering a shisha is not covered by the voucher at check out, and hence we paid for it and could not use the voucher. It went to waste.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sebastien am 24. März 2024
Dear Ms. Nehal,Thank you for taking the time to share your valuable comments and please rest assured that your feedback is very welcome as we always strive to improve our services and facilities.On behalf of the entire team, we would like to extend our sincerest apology that we’re not able to fully deliver on your expectations. We were saddened to read about the unsatisfactory experience you had whilst residing at our hotel, be guided that our guests’ comfort is given a high priority and your comments are of great importance to us. We were very concerned to read your feedback regarding your recent stay with us. I would like to extend my sincere apologies for the inconvenience that you have encountered mainly due to the voucher. It is rare that we as a team are failing to deliver our service excellence across so many areas and on so many occasions. Please note that the voucher is only for food and beverage consumption. Rest assured we took precious note of your feedback and all of the comments you have provided will be used as a tool to improve our services.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Hervorragend

Teresa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gorgeous property. Lovely staff. Float in Dead Sea-bucket list achievement. Loves the mud and salt scrub too. Wish we could stay longer.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sebastien am 12. März 2024
Dear Ms. Teresa,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed your overall stay with us.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Hervorragend

Hasan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent experience
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sebastien am 19. Feb. 2024
Dear Mr. Hasan,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are happy to know that you enjoyed your overall stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Hervorragend

Dipesh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Adnaan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Zaid

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Zaid

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Atika

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Zakaria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
À ne pas manquer !
UNE EXPÉRIENCE INOUBLIABLE ! Dommage qu’on ne puisse pas donner plus de 5 étoiles, car 5 ce n’est pas assez pour partager LE RÊVE que nous avons vécu: personnel accueillant, petit déjeuner et dîner copieux et succulents… sans parler du confort des chambres qui nous a laissé sans voix. Je recommande vivement
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea am 2. Jan. 2024
Dear valued guest, Thank you for rating your experience at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. It is truly humbling to learn that your experience with us has been among the best! We endeavour to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Kind regards, Sebastien Mariette General Manager - Kempinski Hotel Ishtar Area General Manager Levant & KSA

10/10 – Hervorragend

Nour

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Dae Sik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023