Salle de réception

Avis sur Hotel Grand Canal

3 out of 5
Hotel Grand Canal
Breestraat 1, Delft

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 155 avis sur 354." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 136 avis sur 354." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 44 avis sur 354." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 354." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 354." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Lucie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely location, close to the train station and to the historical area. A bit difficult to carry heavy luggage up the narrow stairway.
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de SCD le 13 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate the hotel with a 10 out of 10. We appreciate your positive feedback and are delighted to hear that you had an enjoyable stay. If you have any additional comments or suggestions, please feel free to let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres Bien
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Sarina van Velzen Receptie le 5 juil. 2022
Dear Guest, Thank you for your review. We are happy to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you another time to our hotel and the lovely city Delft. With kind regards, Sarina van Velzen

10/10 Excellent

Philippe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de charme idéalement situé
Le parking public est cher et loin de l’hôtel. C’est le seul point qui manque à cet hôtel avec une réception qui devrait être ouverte après 22h00. Le service humain compte dans un hôtel 3 étoiles. Tout le reste était très bien
Vue de l’entrée de l’Hôtel
Vue de l’hôtel
Vue de la chambre d’Hôtel
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Sabrina le 20 oct. 2021
Dear Guest, Thank you for your kind review. Delft is indeed expensive with parking, it is an option to park outside the center and come with public transport. We would love to have a 24H reception, but our hotel is to small to offer this. We alway do our best to offer the best service we have during opening hours. In case of emergency we are 24 hours reachable. We hope you loved your stay with us and we can welcome you another time back. With kind regards, Sabrina den Dulk

10/10 Excellent

Raphaël

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le top du top a Delft
Une situation géographique idéal pour cet hôtel ultra confortable avec un accueil exceptionnel !!! Merci à vous
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de SD le 16 sept. 2020
Mon cher, Je vous remercie pour ce bilan positif. Nous sommes heureux d'apprendre que votre séjour chez nous a été bon. A la prochaine fois, j'espère

10/10 Excellent

Corinne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très chouette
sejour très agréable - très bon emplacement c-à-d près de la gare et près du centre - hôtel familial et très confortable
Séjour de 2 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Stéphanie, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Hotel dans une ancienne prison, bcp de caractère. Chambre au bord de l'eau. Personnel serviable. Quartier superbe et pratique.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de SD le 6 juin 2019
Dear Guest, Thank you so much for your kind review. We are happy that read that we are doing a good job! We hope to see you again in the future. With kind regards, Team of Hotel Grand Canal

8/10 Bien

Giuseppe

A reserver!
Bonne établissement, calme avec su personnel très gentil
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Sabrina le 11 sept. 2018
Dear Guest, Thank you for your review, we are happy to hear that you enjoyed your stay. With kind regards, Sabrina den Dulk

4/10 Médiocre

pascal

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Joli hôtel gâché par le bruit
Endroit charmant et bien situé. Malheureusement, des travaux de réfection sont en cours qui défigurent la façade: l'hôtel s'est bien gardé de le dire. L'accueil est sympathique mais les femmes de ménages font un bruit d'enfer à partir de 7 h 30 du matin (aspirateur, éclats de rire, conversations téléphoniques hurlantes) sans qu'elles ne voient où se situe le problème. Tant que cette question ne sera pas réglée, cet hôtel est à fuir.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

André

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement idéal au cœur de la ville. Accueil sympathique.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly staffs
Very good welcome and very friendly staff, walking distance from the center, overall very good

8/10 Bien

Anaïs, nice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bon hotel bien situé
Découverte de Delft et ses charmants petits canaux et son centre animé...

10/10 Excellent

roques, Villenave d'Ornon France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bonne situation hôtel confortable
très agréable séjour. hôtel très bien placé personnel à "disposition" très aimable rien à redire sur cet établissement conforme à la description

8/10 Bien

raflo, Boulogne-sur-Mer

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
hôtel merveilleusement situé
Entouré par les petits canaux de Delft, cet hôtel est proche du centre ville pittoresque et calme (grâce aux vélos!). Des parkings souterrains sont proches donc pratiques. L'accueil à l'hôtel est agréable, mais le français n'est pas une langue maîtrisée. Quant à la chambre, elle est très propre et fonctionnelle, pourvue d'un ventilateur et d'un petit frigo. On déplorera des services décrits non présents en particulier le lecteur DVD et CD. La télécommande de la télévision ne fonctionnait pas correctement. Le petit déjeuner est copieux et diversifié.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

4/10 Médiocre

foisou, PARIS

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
HOTEL GRAND CANAL DELFT
Hotel vetuste, avec des fils electriques courant au sol partout (securité?); salle du petit déjeuner sale, pain à côté des poubelles, miettes non ramassées.;.;;; Il n' y a plus de panneau indiquant l'hotel; est-il encore classé? CAr ne répondant pas aux normes de sécurité? Le seul intérêt est sa situation, ds le centre avec chambre sur le canal. Pas de personnel sur place après 19h. La note finale inclut des frais de dossier de près de 8 euros, non mentionnés au départ.

8/10 Bien

PATRICK, ARNEKE FRANCE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel correct et bien situé pour la visite de Delft
isolation phonique à revoir. Voisins bruyants jusque tard dans la nuit ( TV + conversation) d'autre part les <WC dans la salle de bains sont quasiment inutilisable ( obése s'abstenir). Petit déjeuner correct;

8/10 Bien

Marine, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien !
Très bien reçue, chambre très agréable donnant sur le canal, une salle détente à l'étage avec billard et jeu d'échec géant ... Très bien situé, proche du centre ville de Delft. Très bon rapport qualité/prix ...

8/10 Bien

Sarah, Picton

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a great stay - good service and great location. Clean, affordable, spacious.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

8/10 Bien

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
There was a lot of shouting throughout the night
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

William

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location was near perfect. Our large deluxe room overlooking the canal was a big plus. The train station and the old town were real close. Parking was a walk away and an occasional loud drunk across the canal isn’t the hotel’s fault.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de SD le 9 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that you enjoyed our ideal location and the stunning views from your room overlooking the canal. It's great to know that our proximity to the train station and the old town added to the convenience of your stay.We appreciate your understanding regarding external factors beyond our control, such as noise disturbances from across the canal. Despite this, we're glad it didn't detract significantly from your overall experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future!Warm regards,Team of Hotel Grand Canal

4/10 Médiocre

Marvin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The accommodations were not in the hotel but in an annex which was supposed to be a 2 minute walk from the hotel. That 2 minute walk was more like 10 minutes. I had a suite but it was on the third floor and no elevator but 40 very dangerous winding steps, which I could handle but not getting two suitcases up and down. The hotel does not provide any help so I had to take the two carry ons up myself (very very difficult) if you are in your 80's. Now the unit was supposed to have air conditioning. That did not work and on the last day of my 5 day stay the suite was 85 degrees. When I opened the windows for air, the noise level was terrible and the hotel did warn me about the noise and provided two sets of ear plugs which were in the suite on arrival. The staff at the hotel close to two blocks away were very nice, but the annex suites detracted from the overall experience.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de SD le 9 mai 2024
Dear Marvin, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We apologize for any inconvenience caused by the location of our annex. We strive to provide accurate descriptions of our facilities and their proximity to ensure our guests are well-informed before booking. In response to your note requesting a ground floor room, we promptly contacted you directly to inform you that the room was on the second floor with no elevator access, as also stated in the room type description. We clearly pointed out to you that because of your booking in the annex building where there is no reception we cannot help you with the luggage either. Therefore we had proposed to change your booking to a room in the main building, you did not want this and then we informed you again about all the necessary information and insisted that it would be better to take a room in the hotel. While we did offer to assist with modifying your reservation to accommodate your preferences, we understand your decision to keep the booking as is. Despite our efforts to provide you with timely and clear information, we regret to read in your review that you expressed a complaint about an issue of which you were aware. We are pleased to hear that you found our staff at the main hotel to be accommodating and friendly. Your kind words will be shared with our team. We hope that you enjoyed your stay in Delft.With kind regards, Team of Hotel Grand Canal

10/10 Excellent

Lorraine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charming hotel located in the center of Delft. Staff are great. Rooms have period features but have been updated where it counts.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de SD le 9 mai 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us! We're happy to hear that you found our hotel charming and enjoyed our central location in Delft. It's wonderful to know that our staff left a positive impression on you.We take pride in preserving the period features of our rooms while ensuring modern comforts, and we're glad to hear that you appreciated this balance.We look forward to welcoming you back for another delightful stay!Warm regards,Team of Hotel Grand Canal

10/10 Excellent

Marc

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ENORM !! vriendelijk personeel !! Erg sfeervolle locatie !! Fijne bedden !
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de SD le 9 mai 2024
Beste Gast,Bedankt voor deze geweldige feedback! We zijn verheugd te horen dat u onze locatie erg sfeervol vond en dat u heeft genoten van de vriendelijkheid van ons personeel en de comfortabele bedden.We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een net zo fantastisch verblijf!Met vriendelijke groet,Team van Hotel Grand Canal

10/10 Excellent

Tamara

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Midden in het centrum. Station om de hoek. Vriendelijk personeel. Ruime 3 persoonskamer. Gratis koffie, thee, flesje water. Zeer ruime badkamer. Ontbijt was prima.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de SD le 9 mai 2024
Beste Tamara,Wat fantastisch om te horen dat u zo'n geweldige ervaring heeft gehad! We zijn blij dat u heeft genoten van onze centrale ligging, het vriendelijke personeel en de ruime kamer compleet met extraatjes. Het doet ons goed te horen dat u tevreden was met de ruime badkamer en dat het ontbijt naar wens was.We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog meer memorabele momenten!Met hartelijke groet,Team van Hotel Grand Canal

10/10 Excellent

María Pilar

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Los pequeños detalles en la habitación, como por ejemplo agua y cafe
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

mike

10/10 Excellent

Jaclyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel, lovely staff and walkable to the square. So enjoyed my stay!
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Joseph

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The proximity of this hotel to the train station and to center city was perfect. We easily walked to restaurants, shops, sites, and the market. Everything was to high standards.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de SD le 19 mars 2024
Dear Guest,Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear that our hotel's location was just what you needed for a memorable stay. It sounds like you made the most of our central position by exploring the vibrant surroundings, from restaurants to shops and local sites. Maintaining high standards is our top priority, and we're thrilled that we were able to meet your expectations. Your kind words mean a lot to us, and we can't wait to welcome you back for another unforgettable visit!With kind regards,Team of Hotel Grand Canal

8/10 Bien

jantina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prima kamer en een goed bed. Wel gehorig. Vriendelijk personeel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de SD le 19 mars 2024
Beste Gast,Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw kamer en comfortabel bed. Onze excuses voor eventuele geluidshinder die u heeft ervaren. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen om onze gasten een nog aangenamer verblijf te bieden. Het doet ons plezier te horen dat ons personeel vriendelijk was. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Team Hotel Grand Canal

8/10 Bien

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mooi in centrum gelegen
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Judith

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Really close to the picturesque centre, but also to the station. Room small but comfortable, especially the bed. Problem with the radiator, which did not always come on. A portable heater was provided, but this was less efficient and a bit noisy. Heating system probably needs a fix. Otherwise great, I will use this hotel next time I go to Delft.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely place lovely people.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

SAGRARIO, Sacramento

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noelia and the rest of the staff were warm and kind. Our stay at this hotel was the best of all! What a formidable City!
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Mark Kick

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place for a Delft visit
This is a wonderful small canal-side hotel a short walk from the train station and the sights of Delft’s historic town center. The staff was friendly and helpful, and the breakfast was excellent, with plenty warm and cold options.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 Horrible

Stasa

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean. Reasonably quiet. Good breakfast.
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Robin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The location was great, there was some noise due to school starting but most nights were quiet
Séjour de 3 nuits en août 2023

8/10 Bien

Karen, Honolulu

Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Debra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Great hotel in historic building. Check in was easy, staff incredibly friendly, room very clean. Looks like there has been recent refresh in bathroom and bedroom. Portable A/C worked great. Bed and pillows comfortable. Earplugs are provided due to outside noise but they aren’t the “strongest” ones available. Be sure to ask for ground floor if stairs are a problem as there’s no elevator. Very convenient to train station and town. Highly recommended and would definitely return.
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Banheiro muito pequeno, o único senão. Ótima localização e ótimo café da manhã.
Séjour de 5 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Meilin

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Mo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gelijk Bij binnenkomst voel je al thuis! Een warme welkom van een Vriendelijke medewerker
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Sandra

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was lovely staying at this hotel on the canal with our room overlooking the water. The staff were attentive and very friendly. We received complementary drinks and snacks to enjoy outside in the seating area of the hotel to watch the beautiful scenery.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de SDD le 16 juin 2023
Dear Guest,Thank you so much for choosing to stay at our hotel and for taking the time to share your wonderful experience! We are delighted to hear that you had a lovely stay with us and enjoyed the scenic view from your room overlooking the canal.Our team takes great pride in providing attentive and friendly service, and we are thrilled that you found our staff to be just that. It's always our goal to make our guests feel welcome and well taken care of throughout their stay.We're glad you had the opportunity to indulge in our complimentary drinks and snacks while enjoying the outdoor seating area. There's nothing quite like savoring a refreshment and taking in the beauty of the surrounding scenery. We believe that creating memorable moments is an important part of the overall guest experience, and we're glad we could contribute to that.Thank you again for your kind words, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future. Should you have any further feedback or requests, please do not hesitate to let us know.With warm regards,Sabrina den DulkGeneral Manager

8/10 Bien

tracy

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Close to everything
In summer you should know there is no AC The breakfast is okay, but costs more than local restaurants you can walk to. Room 1 has crazy wiring for lights. It took us forever to turn on just the bathroom light. Bathroom is very tiny. Get the upgraded rooms, the base one offered is too small. Close to the train station and the centrum of delft.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de SDD le 12 juin 2023
Dear valued guest,Thank you for choosing to stay at our hotel and for taking the time to share your feedback. We appreciate your comments and would like to address your concerns.Regarding the absence of air conditioning, we understand that it can be challenging during the summer months. As a monumental building, we are not permitted to install external AC units, which helps to preserve the architectural integrity of the structure. However, we do provide alternative measures to ensure your comfort, such as fans and windows that can be opened to allow for natural ventilation.We apologize for any inconvenience caused by the wiring of lights in Room 1. We appreciate your feedback and will take this into consideration for future improvements. Please note that our staff is available 24/7 to assist guests with any issues they may encounter during their stay, including operating the lights.We are glad to hear that you found the breakfast satisfactory. We understand that the cost may be higher compared to local restaurants in the area, and we strive to offer a diverse selection of high-quality items to ensure a memorable dining experience for our guests. We will review the pricing structure to ensure it remains competitive.We appreciate your recommendation to choose the upgraded rooms. These rooms are designed to provide additional space and comfort for our guests. We understand that the base room may not meet the preferences of all guests, and we strive to offer a range of options to suit different needs.Lastly, we are pleased to hear that our hotel's location close to the train station and the center of Delft was convenient for your visit. We take pride in our central location, as it offers easy access to various attractions and amenities.Thank you once again for your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future, where we will strive to provide an even better experience.Best regards,Sabrina den Dulk

8/10 Bien

Karin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
5 minutes from the railway station nice location
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de SD le 7 juin 2023
Dear guest,Thank you for your review! We appreciate your positive feedback about our hotel's location, which is conveniently situated just 5 minutes away from the railway station. We're glad you found our location to be nice and convenient. It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,Sabrina den Dulk

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly, professional staff and clean, comfortable and quiet room
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de SD le 7 juin 2023
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay at our hotel. We greatly appreciate your kind words regarding our friendly and professional staff. Our team strives to provide exceptional service, and it is rewarding to know that we succeeded in making your stay a pleasant one.Furthermore, we are delighted that you found your room to be clean, comfortable, and quiet. Maintaining a peaceful and relaxing environment is important to us, and we are pleased that we were able to meet your expectations in this regard.Thank you once again for your feedback, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Best regards,Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay at our hotel. We greatly appreciate your kind words regarding our friendly and professional staff. Our team strives to provide exceptional service, and it is rewarding to know that we succeeded in making your stay a pleasant one.Furthermore, we are delighted that you found your room to be clean, comfortable, and quiet. Maintaining a peaceful and relaxing environment is important to us, and we are pleased that we were able to meet your expectations in this regard.Thank you once again for your feedback, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Best regards,Sabrina den Dulk

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location and hire bikes
Great location and they even had good quality hire bikes from the hotel. Very convenient to the station, well priced. Would stay again.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de SD le 7 juin 2023
Dear guest,Thank you for your review! We're glad you enjoyed our great location, convenient to the station, and found our hire bikes to be of good quality. We appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you back for another stay.Best regards,Sabrina den Dulk

8/10 Bien

Nicole

Séjour de 1 nuit en mai 2023