Lobby-Lounge

Bewertungen von Chelsea Hotel, Toronto

4 out of 5
Chelsea Hotel, Toronto
33 Gerrard St W, Toronto, ON

Bewertungen

7.8

Gut

2712 von insgesamt 7078 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2165 von insgesamt 7078 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1195 von insgesamt 7078 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
626 von insgesamt 7078 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
380 von insgesamt 7078 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.6/10

Ausstattung

7.4/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We enjoyed our stay, the hotel is well located to explore the city. Our room was nice, only the balcony seemed unsafe with cracks in the concrete and partially visible metal construction. Also the room door was not flush, you could always see the hallway lights and hear the people walking by.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Denis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles top top.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel am 15. Mai 2024
Dear Denis, Thank you for the perfect score! It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Hervorragend

Klara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war sehr skeptisch bei der Buchung aber das Hotel war toll. Großes Zimmer,Wäscheservice und wirklich sauber,super Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Specialist am 4. Okt. 2023
Dear Klara, It warms our hearts to receive such an amazing rating. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The rooms are elder as they look on, the photos. Our shower did not function and it took one day to give us another room. Only on demand.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Specialist am 7. Sept. 2023
Dear Thomas, We are sorry to learn your most recent visit was not one you had been entirely happy with. We appreciate your feedback and will use it to improve the experience we provide to our guests.Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Wolfgang

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Specialist am 1. Sept. 2023
Dear Wolfgang, We are very grateful for our guests telling us how we did as it helps us know what we are doing well and how we can improve. if you have any feedback to share we would appreciate hearing from you. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Magdalena

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das die Zimmer ziemlich in die Jahre gekommen sind, könnten wir noch verkraften. Das man den Balkon aufgrund von Taubenkot nicht betreten konnte, vielleicht auch noch. Aber die Karkerlaken im Badezimmer haben tatsächlich das Fass zum überlaufen gebracht! Wir würden nicht nochmal herkommen. Schade, denn das Hotel ist super gelegen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel Toronto am 3. Aug. 2023
Dear Magdalena, Thank you very much for sharing your honest review, and please accept our sincerest apologies if our accommodations failed your expectations. I have addressed your concerns with the associate departments for an immediate review. We value your trust and appreciate your contribution to our journey of enhancing our guests experience. We hope we can welcome you back and provide you with a truly memorable stay that reflects the high level of services and products we are known for. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Peter

Gute Lage
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel Toronto am 7. Juli 2023
Dear Peter, Thank you very much for your excellent review. We look forward to welcome you again! Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Hervorragend

Ken, Wiesloch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto am 29. Mai 2023
Dear Ken, Thank you very much for leaving us a 5-star review! We look forward to seeing you again. Warmest Regards, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Gut

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto am 5. Juni 2023
Dear Fabian, Thank you for taking the time to provide a rating based on your experience with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Darius

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto am 26. Sept. 2022
Dear Darius, Thanks so much for your rating. We hope to see you again soon. Sincerely,

8/10 – Gut

Katharina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto am 18. Aug. 2022
Dear Katharina, Thank you so much for your rating. We look forward to having you stay with us again soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Katharina

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel Toronto am 8. Aug. 2022
Dear Katharina, Thanks so much for sharing your review. We hope to see you again soon. Sincerely,

8/10 – Gut

Susanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Das Hotel ist riesengroß, dementsprechend lebendig geht es auch in der Ankunftshalle zu. Irgendjemand schrieb, es gleicht einer Bahnhofshalle, dem kann ich zustimmen. Das Hotel ist insgesamt etwas veraltet, leicht "angeschmuddelt", der Renovierungsstau ist nicht zu übersehen. Ich hatte ein Einzelzimmer gebucht. Dies hatte (nicht explizit gebucht) eine Verbindungstür zum Nebenzimmer, die offen war ! Ich konnte problemlos ins (nicht von mir) bewohnte Zimmer nebenan gelangen. Sowas geht einfach gar nicht und diese Nachlässigkeit hat mich dann doch etwas beunruhigt. Die Lage des Hotels ist prima, das Personal weitestgehend bemüht und man kann kostenfrei Boardingpässe ausdrucken oder andere benötigte Dokumente. Insgesamt würde ich Preis - Lage - Leistung in einem leichten Missverhältnis sehen, aber noch im grünen Bereich.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Experience Specialist am 3. Aug. 2022
Dear Susanne, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your comments and will certainly share them with the appropriate department. We are happy to hear we were able to provide hospitable service. We look forward to having you stay with us again soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel an sehr guter Lage.
Es handelt sich um einen riesigen Hotelkomplex. Die Zimmer sind eher klein aber zufriedenstellend ausgestattet. Die Lage des Hotels ist optimal. Das Hotel liegt praktisch im Zentrum von Toronto, an der Yonge Street.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel Toronto am 28. Juli 2022
Dear Guest, We are very glad to learn that your experience with our hotel was a positive one, and we look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Kevin

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wenn man ein Zimmer wie auf den Bildern ersichtlich ist möchte, muss man ein Deluxe Zimmer wählen. Ansonsten ist man im nicht renovierten Teil des Hotels, bei welchem die Zimmer leider nicht zufriedenstellend sind. Personal leider nicht hilfsbereit oder freundlich, würde ein anderes Hotel empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel Toronto am 27. Juli 2022
Dear Kevin, Thank you for taking the time to provide a review based on your last experience with us. We apologize that we have let you down in what appears to be multiple areas as that is inexcusable and not reflective of what we stand for or work hard to provide. We will review each of your comments and concerns with the appropriate department to ensure we prevent such unpleasant experiences going forward. We hope you will give us another opportunity to restore your faith in our accommodations and services. Sincerely,

8/10 – Gut

Cornelia

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Shawn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Got a free upgrade because I booked with Expedia. really liked this. Staff very friendly, hotel very clean, rooms very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Truc

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
a little crowded Betty at the front desk is not helpful. My husband arrived earlier and we travelled with a friend. He was quickly turned down by Betty while his friend was checked in by another employee and was able to get a room immediately. This employee also proceeded to help check my husband in and provided him with a room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location snd easy access to my room and for my guests
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Wei

Gut: Ausstattung
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

belkis

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The hotel room did not look close to what expedia presented. The furniture was outdated not appealing at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Kate

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Room needed some uodating and cleaning.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

CLAIRE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked the easy access. We did not like the noise from the air conditioning as well as the construction noise from 7:00 am (not the hotel's fault, I admit, but it is annoying).
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Donald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Overall satisfactory.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Neda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very close to the downtown and entertainment district. Easy to walk around. Helpful staff. Very clean and nice room. I enjoyed my stay at this hotel and I highly recommend it.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kaylan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great staff and nice atmosphere around the hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Tabatha

Gut: Personal & Service
I think I got what I paid for, was worth the money but it’s definitely not 5 star. Air conditioning was broken one evening which made it almost unbearable but I understand you can’t control it and by the next night it was fixed!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Loved the Pool and the convenience of the Food Market and Gift Shop
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Gerald

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the location, it was easy to walk to places. The staff, though not overly friendly, were professional and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Giuseppe

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean property. In the centre of the city and close to many attractions, restaurants and shopping. Staff are very courteous and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I thought the Continental breakfast was a bit expensive.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The kids pool area and water slide was a hit with my son. There was a large amount of dining options, everything I tried was delicious. The staff were friendly, helpful and professional. We will plan to come back again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Karim

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Excelente
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marcela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

jennifer

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

ivan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exeptional custumer service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Rob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Deepak

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

ivan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personal muy servicial, excelente servivio
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

adrian

Mit dem Partner gereist
Loved the location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Zachary

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Okay hotel. Old.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Kim

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Joy

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Lance

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A great customer service by everyone we met
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Paul

Property seems to be updated and doesn’t seem like it’s been neglected at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ashley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location. Easy access to transit, shopping and restaurants.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Tyler

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Edgar Ulises

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was really great
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024