Aktivitäten für Kinder

Bewertungen von Ensana Aquahouse Health Spa Hotel

5 out of 5
Ensana Aquahouse Health Spa Hotel
Saints Constantine and Helena, Varna, Varna

Bewertungen

9.2

Wunderbar

24 von insgesamt 35 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 35 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 35 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 35 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 35 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

9.6/10

Ausstattung

9.6/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marina

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Marek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne SPA
Mit alles war ich sehr zufrieden
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Thade Konrad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Neues, sehr schönes Hotel. Sehr gute Auswahl an Speisen. Anbindung an Thermalbäder gut. Würden wir wieder buchen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbare Anlage in tollem Design. Das Frühstück ist eine Katastrophe! Viel zu viele Menschen stürzen sich auf nicht besonders wertige Angebote.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Fabio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

James

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
3 star at best
The property is very nice, but it was our honeymoon and when we arrived, our room smelled like a sewer. Instead of changing our room immediately, the hotel insisted on having service check out our room. They did ultimately change our room, but to a lesser room without a private bathroom. The most unsettling part of the two night stay was we had no hot water either of the two mornings so we we unable to shower until the afternoon. I am a bald man and my wife is blonde, but somehow we had long black hair in our bed each evening. The hotel only made excuses for each problem and made no effort to rectify their problems. A 5 or 4 star resort this is not. Again, it is a beautiful property but the standard of service was unacceptable and wold definitely not return.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Team am 28. Aug. 2023
Dear Guest, We sincerely apologize for the disappointing experience you had during your honeymoon stay! It's regrettable to hear about the issues you encountered. Please accept our deepest apologies for the inconvenience caused. We understand the importance of a seamless and enjoyable stay, especially during such a special occasion. We're truly sorry that the service fell short of your expectations. Your feedback is valuable to us, and we will use it to address the areas that need improvement in order to provide a more satisfactory experience for our guests in the future. We're sorry for any negative impact this had on your overall impression of our property! Thank you for bringing these matters to our attention!Best Regards,Guest Relations Team

4/10 – Schlecht

Ajai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Great place but terrible service
Lovely hotel but the customer service was very poor
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Team am 26. Juni 2023
Dear Ajai,We would like to apologize if the service did not meet your expectations. Your feedback will be communicated to our management as a way to improve our offering.We look forward to welcome you back to Aquahouse Hotel and Spa. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

hod

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
prefecto
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Team am 26. Juni 2023
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Aquahouse Hotel and Spa during your travels to Bulgaria .We are pleased to hear that you have enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in near future.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit dem Partner gereist
A huge Spa experience.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Team am 26. Juni 2023
Dear Peter,We are so grateful to have hosted you as our dear Guest and thank you for your feedback.Your very kind words about the SPA that you have enjoyed in our restaurant are highly appreciated.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Janine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our stay was wonderful. The rooms are gorgeous and new with a REAL hairdryer! The view was exactly as advertised. Food was great. Make sure you find the lovely little monastery. Note this area is being revitalized so there are several properties still looking abandoned but that didnt spoil anything at all. Just noticed on out long walks. Cant wait to go back!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Team am 26. Juni 2023
Dear Janine,Thank you for your kind review! It was a pleasure to have you as our guests! We look forward to welcome you back and remain with kind regards and best wishes,

10/10 – Hervorragend

Laetitia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superbe établissement. Merci à Anastacia au spa pour ses bons conseils et son sourire.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Team am 26. Juni 2023
Dear Laetitia,Thank you for being our dear guest and for sharing your wonderful feedback about Aquahouse Hotel and Spa.Your very kind words about the overall atmosphere and our beautiful employee are highly appreciated.We truly hope that you will visit us again very soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Gennady

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Понравилось расположение отеля, SPA сооружения и бассейны. Не понравилось не всегда внимательное отношение к выполнению просьб гостей отеля на ресепшен. Были случаи, когда в номере отсутствовала вода, кофейные капсулы и чай.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Paulo Rogério

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Melhor hotel em Varna
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Gennady

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The SPA complex in hotel is unique/

8/10 – Gut

Gennady

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Petr

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Mixed feelings..
Hotel is brand new, modern, our park view room had a side sea view (block 2), rooms supplied with Rituals cosmetics, Dolce gusto coffee machine, pods topped up daily. Bathrobe, slippers, pool towels for all guests. Towels and sheets changed daily. Free access to hotels Spa facilities with indoor and outdoor (1 heated) pools, saunas. Once a day access to next door Aquahouse Water zone, giving the view of the coastline. Food is disappointing, juices from machine, alcoholic drinks are poor quality. All inclusive (they call it All Inc Ultra Plus!!) only runs 10:30 to 23:00. Out of these hours only free is coffee/tea/soft drinks. Snack bar only has cookies and couple of sandwiches served. Games room - 1 billiards table, 1 fooseball table. Dining area gets very crowded, not much seating to accommodate all. Bar staff are nice, but the rest need to be taught how to talk to guests as most of them are so rude, esp in the dining area. Words like "sorry", "please", "thank you" are just non existent.. We had an issue with the room couple of times too (doors moved off wall, no hot water), it took hours to sort things out, without any updates and sorries given. I personally wasn't feeling as a valued customer and despite some positives there's a lot of room for improvement for both staff and hotel itself.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

maayan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Nikolay

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Yair

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I must say that I was pleasantly surprised! I arrived without expectations and found lots of options for an ultimate vacation! Everything you could want on vacation is in one hotel: sea, view, pools, atmosphere, excellent food, excellent drinks and one place that is a dream!
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relations Team am 7. Okt. 2022
Dear Valued Guest,Thank you very much for taking your time to share your review. We strive to deliver genuine hospitality from our heart and we are so pleased to hear our team members were able to provide you excellent service. Looking forward to welcome you back.Best Regards, Guest Relations TeamAquahouse Hotel&Spa

10/10 – Hervorragend

Anita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A wonderful place that allowed us a very good recharge and relax! We loved everything-beautiful designed complex, the proximity to the sea, spacious rooms, the availability of swimming pools and spa facilities! Special thanks to the managerial staff who organized a special surprise for our birthday occasion and to all receptionists who kindly assisted us every time we had some questions. We definitely will recommend this place to our friends and come again next time when we are in Bulgaria! 👌
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Realations Team am 7. Okt. 2022
Dear Anita,we would like to thank you very much for choosing to stay at Aquahouse Hotel and Spa and taking the time to share your review.We are very happy to read that your overall experience with us was up to your expectation and you were pleased with the service you have received from our team.Best Regards,Guest Realations Team Aquahouse Hotel&Spa

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ok, but needs a lot of improvements
It is noDoesn't usually it is impossible to find a free spot to sit. The food isn't fresh. The all inclusive drinks are not good.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Relations Team am 7. Okt. 2022
Thank you very much for your feedback! Please accept our apologies for the inconvenience during your stay. All your comments will be shared with relevant department leaders to improve shortcomings.Kind regards, Guest Relations Team Aquahouse Hotel&Spa

10/10 – Hervorragend

Karim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel club remarquable
Cet hôtel est remarquable au niveau des chambres très spacieuse. Le ménage est réalisé très rapidement avant 10h30 . Beaucoup de familles en Août le tout inclusive me semble la meilleure solution pour cet hôtel club. Beaucoup de piscine mais surtout plage privée avec accès à la mer noire. Les serviettes sont fournies toute la journée. 20% d’étrangers uniquement.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

George

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Georgi

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Yordanka

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel wa
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Tatchi

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Popa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is amazing. It’s a big investment, and all this big investments we have to support and to give credit. Obviously there are some small things, but important, which needs to be improved. Such as : variety of the food. And there has be more more options for babies and childrens. But especially for babies, because you cannot find food for babies. Cleanliness: And here I mean especially the better washing of glasses and crockery. These are things that can be easily improved and the property will be close to perfection.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relations Team am 7. Okt. 2022
Dear Popa,thank you for your comment. Your feedback will be communicated to our chef as a way to improve our offering.We look forward to welcoming you back to Aquahouse Hotel &Spa. Sincerely, Guest Relations Team

8/10 – Gut

Pernille

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Razvan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Mariyka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Out of this World
We had been surprised by our daughter for our wedding anniversary with a stay in Aguahouse Hotel & Spa and I cannot be more than happy to leave a review for this amazing Hotel. The design is magnificent , clean, spacious, beautiful room ( standard over 40sq m ,we had deluxe one comes with a private balcony). The Spa facilities are absolutely stunning. What should I say for the Food? A variety of the best cocktails in the bar, restaurant grill, salads,, sea food and so much more. And the staff just brilliant service. Special Thank you to the two lovely Managers that were on top of everything during our stay. Definitely coming back soo. Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Guest Relations Team am 7. Okt. 2022
Dear Mariyka,thank you for being our dear guest and for sharing your wonderful feedback about Aquahouse Hotel and Spa.Your very kind words about the overall atmosphere are highly appreciated.We truly hope that you will visit us again very soon.Sincerely, Guest Relations Team