LED-Fernseher, Netflix, Pay-TV, MP3-Dockingstation

Bewertungen von Cordis, Auckland by Langham Hospitality Group

5 out of 5
Cordis, Auckland by Langham Hospitality Group
83 Symonds Street, Box 2771, Auckland

Bewertungen

8.8

Hervorragend

629 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
201 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
83 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
58 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
OMG we loved our stay at cordis! Srsly worth every penny. The staff is just wonderful - from arriving till check-out throughout excellent service. We loved our room - great furniture, nice bathroom, etc. Spa and pool area were great, as well. Would love to be back someday!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Steffen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach ein wirklich angenehmes Gut gelegenes Hotel! Tolles spa inclusive
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Cherry am 19. Feb. 2020
Thank you for your feedback. We love that you had a great time at the Chuan Spa. We look forward to welcoming you back in the future. Kind regards, Cherry Chia Spa Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Deepshikha am 9. Feb. 2020
Thank you for your rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you in the future. Kind regards, Deepshikha Pal Quality Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Eigentlich ein sehr gutes Hotel. Aber die Air-condition funktionierte in unserem Zimmer nicht. Ich habe noch keine Rechnung. Sie sollte per Email kommen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ryan am 20. Jan. 2020
Thank you very much for taking the time to let us know about your recent stay with us. We are disappointed to hear that the air conditioning wasn’t working in the room and have shared this with the team. Thank you for choosing to stay with us and look forward to hopefully welcoming you back to Cordis Auckland soon. Kind regards, Ryan Ongley Assistant Engineering Manager

10/10 – Hervorragend

Natalie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love staying here , our kids get treated with little gifts along the way . Will always choose this hotel over any .
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Darren

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel. Shame i did not receive the VIP benefits.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Aaron

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed our stay at the Cordis. Excellent facilities. Exceptional service.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic service and the upgrade was great. Reva bottle of wine and a great view from my room
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Maria E.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the ambience, and when you walk inside their lobby it smells very refreshing, clean and classic. That means a lot and very important to me.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

DENISE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Victoria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was school holidays and unfortunately children were being very noisy and disruptive in the spa area, not a relaxing experience but we love this hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Duncan

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bad house keeping, no top sheet on bed, bedding not changed, towels replaced on rack after being left on floor, building work noise in hotel early morning all reported to guest relations three times and ignored. Still waiting to here from managment as promised.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jade

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Roof top pool
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Amelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy check in and out. Staff were kind and professional. Plenty of amenities. Walkable access to local restaurants and heart of AKL city but also a quiet location.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Sammy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Wayde

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Please clean the windows!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Marc, Whangarei

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
No upgrade with Gold status. Sheets were not changed during my two night stay. Towels not replaced.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Robert

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staff questioning me peculiarly as if they were suspicious of my patronage, calling after me and following me to the elevator asking if I need assistance. $10 room service delivery fee plus $1 service fee on top of regularly overpriced average food. Single beds that you zip together do not equate to a king size bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Check in was terrible, room not ready at 3.00pm tired charging me extra if I wanted room at 3.00pm and an extra bed when I booked for 3 people.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice, quality hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Harmesh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is an amazing hotel with fantastic facilities for the whole family. I especially enjoyed the 24 hour gym which really helped with my jet lag. My daughters loved the swimming pool and my husband the hot tub. The steam room and sauna was an excellent way to relax after my gym sessions. The staff were so brilliant though out our stay here, so helpful and nothing was to much trouble. You truly have an excellent team here.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
From start to finish top class service! Staff were really friendly and helpful! I will return!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Steven

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Return guest, having stayed in this hotel last month. In my previous visit of 5 days, on 2 occasions my room was not serviced. During this stay, despite calling service twice, they forgot service my room also. When they finally did, it was sloppy with rubbish not removed. To their credit, we were given a bottle of wine by way of apology following an escalation complaint. We also pointed out that the carpet by the lifts on our floor had significant dirty areas which clearly had not been vacuumed for over 4 days. Not a massive issue, but not what you would expect from a 5 star hotel either. Likewise a red wine glass was left beside a lift overnight and all day. The hotel is not cheap and on the whole delivers a great experience but these little ‘issues’ detracted from what should have been a truly 5 star experience. Very disappointing.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Amelia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's always a great stay at the cordis. Friendly attentive service and amazing facilities. Buffet breakfast was top notch as always. Already looking forward to returning.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Denise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Expansive hotel with great facilities, three drinking/eating venues, nice rooms and great staff. A very enjoyable one night stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Tofaileava

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The 2 ladies that checked us in and out were very lovely. Customer service overall was nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Valentina, Toronto

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best buffet breakfast!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Corinne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic hotel in all respects. High satisfaction rate at this hotel always.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Judy

Mit dem Partner gereist
Staff are all caring and welcoming, including Samana in the breakfast restaurant.😊 We have stayed a few times over the last four years, and it never disappoints. Any issues are sorted out immediately, our room was quiet, good to be able to open the window plus bed was really comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Annalyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are very nice, from the reception up to the Eight restaurant staff, they are all friendly and welcoming. Room is average, was expecting a more flash one considering the facade and the hallway and lounge furnitures are all modern and sophisticated. I find the lighting too dark too in the hallway, maybe they are trying to get that elegant look but no, it rather looks scary even in the Chandelier Lounge, it's too dark you hardly see that food you're eating. Maybe it's about time to change those chandelier bulbs lol. Eight Restaurant never fails though! We have tried the dinner and lunch before but never the breakfast.. and I can say, food's quality is top-notch! Best breakfast buffet I have ever had in NZ! :) Swimming pool is nice too.. just a bit smaller than expected and 3-4 staff watching you swim seems kinda awkward. As if you are on a public pool plus they aren't lifeguards anyway.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ascia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Harmesh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Too many kids by pool , adult only area would be nice
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Jaysen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The surrounding area itself has very little going on, it's noisy being next to the main road during the night and affected our sleeping. The hotel building itself is beautiful but just a little outdated, mostly the bathroom facilities. Valet parking was on point and reception staff were helpful, however room cleaning services were disappointing and restaurant breakfast wait staff were quite distant and at times unpleasant to deal with. Food was tasty and always lots of options which made breakfast experience better.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Inna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Angel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location which was great. Was able to walk down to Commercial Bay and there were also food options right outside the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

WILLIAM

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was ready when we arrived early, and we also received an upgrade without asking. The room was spectacular. The front desk staff was outstanding with everything that we asked. The shuttle service was wonderful. We would definitely stay at Cordis again if we were in New Zealand.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property with friendly staff. Our room was very well appointed and spacious. They no longer have any parking except valet which is a bit unfortunate. Location is great for those in the medical area or going into CBD.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Catherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Rodregus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. The beds were very comfortable.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Lorraine, Kerikeri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Service is great, however, I had to remind the hotel about the complementary bottle of wine,
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Lewin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything’s good but not the bath tub! Just like a normal home tub
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Maria Carissima F

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I did not like that the person at the front desk who checked us in, did not explain to us about the facilities etc. I overheard the person next to him, asking the guest who was checking in, if it's his first time at their hotel, and he showed him a piece of paper explained about the facilities, restaurants etc. My family and I had to find out ourselves if regular food was being served at the lobby restaurant, it looked more like a high tea place. We didnt' know that there was a free shuttle to downtown, thank you for the poster that we saw. The rooms were clean, hotel is quiet even though it's next to the a busy street, an easy walk to some restaurants. They give us unlimited bottled water. The water in the shower would suddenly get too hot, so better to turn in low.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Debrah, London

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A nice hotel with good amenities suitable for business. Very good mass catering.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Julie, Morrinsville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Bahman

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place was clean with good and kind staff and very organized.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property itself was amazing good food really friendly staff and they made my six year old daughter feel special with a welcome gift and anything she might need. The area around the hotel was not as nice and I wouldn’t walk around after dark.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Lee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Rowan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool, spa and sauna with bar was superb!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024