Terrasse/Patio

Bewertungen von AmstelSki Hotel

4 out of 5
AmstelSki Hotel
Vushni area 332, Bukovel

Bewertungen

8.4

Sehr gut

11 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

10/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

9.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stunning place, outstanding experience, miss it
Very highly recommended if you go to Bukovel - fantastic rooms, great view from the balcony, luxurious public areas, very friendly service. The restaurant is great. My only regret is that I could not stay longer.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Administrator am 23. Aug. 2021
Dear guest! Thank you for your feedback and excellent recommendations about our hotel and service. The whole team creates your impressions during your stay, and the best reward is grateful and satisfied guests. We will be glad to see you among our regular guests! Вest regards ,Amstelski and DeMolen team)

2/10 – Ungenügend

mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
I booked, and paid for a suite at the Amstelski through Expedia. When I arrived, I was told they had no rooms left, and that they had put me into a standard room at a hotel next door. Whilst the room was adequate, I hate small rooms, and the room I stayed in was half the price of what I booked. Expedia have refused to refund the difference. After several hundred stays through Expedia, the 4th at this property, there won't be any more with either.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Tatiana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was great! Have some issues with lights in the bathroom, but it was partly solved, and additionally received a compliment from the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Klymenko Valentyna am 13. Aug. 2022
Dear Tatiana Thank you for a feedback, we so happy that you like staying in our hotel. We will be glad see You next time. Best regards Amstel Ski team!

8/10 – Gut

Fahad

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Krisztina am 3. Nov. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Nabeel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
A beautifule location... escape from noise..
the place is beautiful but the breakfast was horrible, we terminated it the very next day.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Krisztina am 3. Nov. 2021
Hello, dear Nabeel ! Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our property. Guest satisfaction is our top priorite and we are always looking for ways to improve our services, identify training opportunities, and provide an outstanding guest experience. Hope to see you again! With best regards, Amstelski and DeMolen team.

2/10 – Ungenügend

Mohammed

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

hussam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
جمييل
فندق جميل جداً وقريب من كل شي
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Amstelski am 11. Aug. 2021
Dear guest! Thank you for choosing our hotel and leaving a positive review.We try to do everything to make you feel comfortable and enjoy the service. We hope to see you again among our guests! Best regards ,Amstelski and DeMolen team)

10/10 – Hervorragend

saleem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awsome
Maybe the best you could find in bukovel and u should try alex restaurant and bar outstandingd thanks to alla and katia the reception
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Aministrator Alla am 14. Juli 2021
Dear Saleem, Thank You for choosing us and such great feedback. Looking forward to se you as a regular guest. Best regards, AmstelSki & De Molen team.

10/10 – Hervorragend

ASHRAF

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
رائع
جميل
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von С уважением, команда AmstelSki и DeMolen. am 8. Juni 2021
Dear ASHRAF, Thank you for choosing our hotel and reviewing. We will always be glad to see you as our guest again.

10/10 – Hervorragend

Viktor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Все супер
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von С уважением, команда AmstelSki и DeMolen. am 1. März 2021
Уважаемый Виктор, спасибо за выбор AmstelSki и DeMolen, а также за оставленный отзыв. Нам очень приятно, что Вам понравилася еда, атмосфера в отеле и уровень обслуживания. До новых встреч!

10/10 – Hervorragend

Alexei

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2021
Antwort von З Повагою, команда AmstelSki и DeMolen. am 1. März 2021
Шановний Олексій, Дякуємо що обралм наш готель, та знайшли час залишити відгук. Сподіваємося бачити Вас знову.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2020
Antwort von Kateryna am 13. Dez. 2020
Thank You for rating us. AmstelSki and DeMolen team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good views
Well located
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Dmytro Shapoval am 29. Okt. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing us and your feedback. It will be honor for us to see you again. Best Regards, Amstelski team.

2/10 – Ungenügend

Alan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not good - very unhelpful when a mistake was made with a date
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von AmstelSki hotel team am 18. Okt. 2020
Dear Alan! First of all, thank You for choosing our hotel for your journey! The hotel staff tried to do their best to resolve the problem with the wrong reservation made though your travel agency. Unfortunately, the hotel has no rights and access to change or to cancel such reservations, that’s why,these attempts did not give positive results. We did not charge any money for an erroneous reservation. We are still keeping in touch with you to figure it out and we are in touch with the representatives of Expedia. Wish you all the best!

10/10 – Hervorragend

Mark, Perth, WA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a great hotel, great location, true ski in ski out, ski rental excellent, easy parking, away from the hudske of village, but only 5 minute walk. Could not fault it.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Amstelski team. am 5. Jan. 2020
Dear Mark, thank you review. We will be happy to see you as a regular guest at our property. Amstelski team.

10/10 – Hervorragend

StanislavTrofil, New York

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful space, colossal view, delicious food in restaurant, friendly & professional stuff!!!! I recommend this hotel & restaurant for all!!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Team AmstelSki am 6. Juli 2019
Dear mr. Stanislav Trofil, thank you a lot for your review. We hope to see you again soon!