Laptopgeeigneter Arbeitsplatz, kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von Days Inn by Wyndham Cincinnati I-71

2 out of 5
Days Inn by Wyndham Cincinnati I-71
5300 Kennedy Ave, I-71 At Exit #8, Ridge Avenue North, Cincinnati, OH

Bewertungen

6.0
73 von insgesamt 369 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
72 von insgesamt 369 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
67 von insgesamt 369 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
66 von insgesamt 369 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
91 von insgesamt 369 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.0/10

Sauberkeit

6.6/10

Personal & Service

5.4/10

Ausstattung

5.8/10

Zustand der Unterkunft

5.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Jimmy

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Martha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Expedia website said they served breakfast, but there was only coffee. I was VERY disappointed!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Sakae

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It isn’t a hotel. It’s a motel.👎
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Jordan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Andrea

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Isaiah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was real quiet
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Mario, Murfreesboro

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very small, unclean and run down. At the time I stayed it still had Motel 6 signage everywhere. Which was very confusing being I was looking for a Days Inn.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

natalie

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The worst experience I have ever had! It is not a hotel. It is a motel. It’s extremely dirty. There were cigarette holes in the bedspread. Holes in the curtain. There was no phone so you couldn’t call the front desk. No alarm clock, no blow dryer, no coffee maker, no iron. There was a bug crawling on the wall and something crusty on the inner sheet. The toilet was wobbly.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Jane

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We booked online. The online site said Days Inn. I have been to many Days Inns and they have been good. We got there and sign said Motel 6. We thought it was wrong place but our Gps was right. When we parked we saw a small sign that you could not see from road. This motel was no Days Inn. The place was rundown. Rooms dirty. Staff was ok. We were very late and tired when we arrived and seeing Motel 6 sign was very disturbing.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Danielle

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was horrible at 11:15 they were standing outside my door rushing me out and late check out is 12 and wouldnt let me in my room that was already cleaned and empty till 3pm on the dot very judgemental friends not friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Eric

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Well where do I start ?? So didn’t know it was a motel 6 .. sign still up by street .. wasn’t my kind of hotel I do but hey that’s my fault I should have done some research. But got to room and there were tools on table like drywall mud . And we took back to front desk . And tv was old . But main problem was all the sheets and covers had cigarettes burn holes like a lot . I have pics to prove also and vid of room . But that’s not the worst part . I left room to go to work and my old lady was in bathroom or somewhere and that worker that left his tools come walking straight in . I mean like are we serious here .. totally unacceptable like never had that happen and just with all the issues just can’t believe that happen. .. old lady also hated the bed and no box spring personally I had no problems but she having a lot . So all in all I WILL NOT GO THERE AGAIN .. just felt waste of money and was trying to find and steady room cause I’m a truck driver and when I’m in town me and old lady stay in one . That place is not up to par
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sherman

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Tiffany

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Still in shape of a motel 6 not up to date. Covers was burnt and smelled weed straight through the bathroom l. Also no refrigerator in it
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Rhonda

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bedside tables broken. Floor damaged. Dirt behind bathroom door. TV worked great. Close to lots of great restaurants and museums.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Nora

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Filthy
Desk clerk was weird (made us look at dog pics while he was on speaker with his partner), lobby stank of cannabis. Non smoking room stank of smoke, bed was full of debris, torn sheets, mattress was yellow and brown, sink was filthy, fridge was full of debris, bathroom lights didn’t work, floor was covered in dust.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Salvador

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Kevin

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Sherman

Off the beat central location lots of delivery food options
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No complaints was very relaxing and peaceful
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Marnissa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Maryann S

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I didn't like that there was no refrigerator
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Maryann S

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its affordable other places are expensive
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Austin

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Maryann S

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I didn't like that my room didn't have a refrigerator
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Kevin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

liliana

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Leslie

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
This place is good for the price. This is our second stopover. It's not luxury, but it's a decent night's sleep on a long car trip. The major inconvenience is that there are practically no amenities in the room - microwave, coffee maker.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Awful, do not recommend
Dirty, bugs in room. Run down. I didn't stay, checked out in 30 minutes and found a better place to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Marnissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Ivan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nasty
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Jack

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Emily

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

James

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe, clean and affordable... all what youre looking for pkus pet friendly!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 6. Nov. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Katherine

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The part of the door to insert key was destroyed. Door wouldn’t even open. There was a gentleman peeping in windows. Did not feel safe and so we requested an immediate refund. Staff refunded money.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 25. Okt. 2023
Hi Katherine,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Mychelli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was okay no complaints
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 25. Okt. 2023
Hi Mychelli,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Marnissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

patrick clagg,

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
needs updating
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Okt. 2023
Hi Patrick,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Eliezer

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They left all sheets the same with blood stains hair follicles and boogers all over the pillow cases. The worst motel ever . The maid should definitely be fired
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Sept. 2023
Hi Eliezer,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Timothy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don’t book this place
Dingy room, no wi-fi, no snack bar as advertised. Overall very disappointing.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Sept. 2023
Hi Timothy,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Juana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Toni

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nothing
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Sept. 2023
Hi Toni,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Sylvia

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bed comfortable and pet friendly. Smelled like mothballs and cigarettes.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nancy Y. am 26. Sept. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Autumn

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrific!!
Check in was easy and fast so no issue there but this was, I think, the worst places I’ve ever stayed in. Non-smoking room smelled of smoke or something and there were cigarette burns in the one blanket. The smell was so bad that our pajamas smelled like the room. It was 2 nights (2 very long nights) so we just sucked it up. Would not ever stay there again!! Bad, so so bad!!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Nancy Y. am 26. Sept. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No refrigerator
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Linda

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Angel L

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
peacefull
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 11. Sept. 2023
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly. The hotel was ok. Our room had a light that came on every 15 starting at 1145 at night. Iwe didn't complain but did tell the clerk to look into it. We had someone out outside of our room who was very loud at 200 in the morning ugh. Other than those two things it was ok for the night
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 11. Sept. 2023
Hi Richard,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6