Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz

Bewertungen von Al Khoory Atrium Hotel

4 out of 5
Al Khoory Atrium Hotel
Sheikh Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai

Bewertungen

8.6

Hervorragend

348 von insgesamt 680 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
240 von insgesamt 680 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
52 von insgesamt 680 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 680 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 680 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Wael

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Guten Tag zusammen, leider war unser Junior Suite sehr dreckig und Staubig auch nach mehrfacher Reklamation an der Rezeption nur Reinigungspersonal was oberflächlich reinigt. Sehr schade. Dadurch sehr schlechte Luft im Zimmer sehr staubig. 4 Leute am Empfang und keiner hilft dabei ein Taxi zu rufen oder guten Service zu leisten. Leider kommen wir nicht noch mal. Sehr schlechter Fernsehr nicht nutzbar da sehr alt
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar am 5. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from al Khoory Atrium Hotel! Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short of your expectations in some areas as highlighted on the rating. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We are optimistic you will give us a second chance to be at your service again in the near future.Yours truly, Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

NADJA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Frühstück ist ok und schmackhaft. Ausgelegt auf indische Touristen. Personal ist freundlich und zuvorkommend. Gute öffentliche Anbindung mit der Metro. Am Pool viel zu wenig Liegen. In dieser Gegend alleine als Frau abends unterwegs zu sein ist sicher aber komisch. Habe mich unwohl gefühlt.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Adnan am 10. Nov. 2023
Dear Nadja ,Thank you for sharing your review. We are thrilled to hear that you had a memorable experience during your recent stay at Al Khoory Atrium Hotel, Al Barsha.Our dedicated team is committed to providing exceptional service to all our guests. Your feedback is greatly appreciated .We look forward to welcoming you back on your next visit, and please do not hesitate to reach out to us if you have any requests or questions.Thank you once again for choosing Al Khoory Atrium Hotel.Best regards,Al Khoory Atrium Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Erich

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, nettes Personal, perfektes Frühstück, lecker essen. Schöner Dach-Pool.
Antwort von Adnan am 10. Nov. 2023
Dear Erich ,Thank you for sharing your review. Our dedicated team is committed to providing exceptional service to all our guests. Your feedback is greatly appreciated .We look forward to welcoming you back on your next visit, and please do not hesitate to reach out to us if you have any requests or questions.Thank you once again for choosing Al Khoory Atrium Hotel.Best regards,Al Khoory Atrium Hotel Team

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal sehr zuvorkommend und super freundlich. Hotel sauber. Man bekommt leicht ein Taxi oder der Concierge hilft dabei. Die Auswahl beim Frühstück ist nicht wirklich groß. Geschmacklich ok. 10 Minuten zu Fuß zur Mall of the Emirates. Dort die Anbindung zur Metro. Wir haben am zweiten Tag ein Gold-Ticket gekauft, was echt angenehm war. Allzu teuer ist es auch nicht. Für einen Städtetrip ein super Preis-Leistungs-Verhältnis
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Al Khoory Atrium Hotel Team am 5. März 2023
Dear Michael, We sincerely thank you for having chosen Al Khoory Atrium Hotel, Al Barsha for your recent stay. We value quality in all we do and strive to achieve it. It is important for us to understand how effectively we meet our guests needs in order to constantly improve the standards of our services. We appreciate receiving your valuable feedback. Meanwhile, we are at your full disposal should you have any requirements from our side for future stays. Looking forward to welcoming you again in the very near future. Kind regards, Al Khoory Atrium Hotel Team

8/10 – Gut

Helma Elfriede

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Al Khoory Atrium Hotel Team am 26. März 2023
Dear Helma Elfriede, We sincerely thank you for having chosen Al Khoory Atrium Hotel, Al Barsha for your recent stay. We value quality in all we do and strive to achieve it. It is important for us to understand how effectively we meet our guests needs in order to constantly improve the standards of our services. We appreciate receiving your feedback. Meanwhile, we are at your full disposal should you have any requirements from our side for future stays. Looking forward to welcoming you again in the very near future. Kind regards, Al Khoory Atrium Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Angela

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and helpful staff, beautiful hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Al Khoory Atrium Hotel Team am 21. Okt. 2022
Dear Angela, We sincerely thank you for having chosen Al Khoory Atrium Hotel, Al Barsha for your recent stay. We value quality in all we do and strive to achieve it. It is important for us to understand how effectively we meet our guests' needs in order to constantly improve the standards of our services. We appreciate receiving your positive feedback. Our team is inspired and highly motivated to achieve more. Meanwhile, we are at your full disposal should you have any requirements from our side for future stays. Looking forward to welcoming you again in the very near future.Best regards,Al Khoory Atrium Hotel Team

8/10 – Gut

Mohammed Safi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parkplatz war immer zu voll
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2022
Antwort von Al Khoory Atrium Hotel Team am 8. Aug. 2022
Dear Mohammed Safi, We sincerely thank you for having chosen Al Khoory Atrium Hotel, Al Barsha for your recent stay. We value quality in all we do and strive to achieve it. It is important for us to understand how effectively we meet our guests needs in order to constantly improve the standards of our services. We appreciate receiving your feedback. Meanwhile, we are at your full disposal should you have any requirements from our side for future stays. Looking forward to welcoming you again in the very near future. Best regards, Al Khoory Atrium Hotel Team

2/10 – Ungenügend

Sadia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Longue attente à l'arrivée. Pas eu de facilité. Personne ne parlait arabe alors quil était mentionné cela. Spa et équipements en panne! Mauvais séjour.
Aufenthalt von 13 Nächten im Januar 2022
Antwort von Al Khoory Atrium Hotel Team am 21. Feb. 2022
Dear Sadia, Thank you for completing your feedback online. We really appreciate your comments as they will help us in improving our services. We do sincerely apologize for the inconveniences occurred during the stay and that we failed to meet your expectations during your visit to us. We have Arabic speaking colleagues in the hotel(restaurant , reception, spa), however there might be some short time gaps when they might be not available. Rest assured that we will share your feedback with concerned departments for further enhancement of our services. Thank you for staying with us and we rest at your services for any future visits to us! Kind regards, Al Khoory Atrium Hotel Team

8/10 – Gut

Denis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Insgesamt ok
Eigentlich ist es ein guter günstiger Ort zum schlafen und liegt zentral in Dubai um alles zu erreichen. Die Suite ist sehr geräumig und nett eingerichtet, die Sauberkeit auch insgesamt in Ordnung. Der Dachpool sauber, der Poolboy leider nicht ganz so engagiert, aber insgesamt ok. Einziges Problem, die Zimmer im ersten und zweiten Geschoss leiden schon sehr unter der Lautstärke der umliegenden Straßen. Aber insgesamt für den Preis echt ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Al Khoory Atrium Hotel Team am 14. Dez. 2021
Dear Denis, We really appreciate the feedback you have given about your experience with us. We value your comments both positive and negative as they will help in improving our services. Rest assured that we will work on them with the team to improve our services and your experience with us. We look forward to your next stay with us! Kind regards, Al Khoory Atrium Hotel Team

8/10 – Gut

Oswald Rafael

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Schmutzige Zimmer
Preis -/Leistung gut aber ein wenig abgelegen und sehr schmutzig. Fernsehen war nicht möglich (defekt).
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Al Khoory Atrium am 19. Mai 2021
Dear Oswald Rafeel, Thank you for staying with us and for sharing your wonderful experience. We are delighted to read that you enjoyed the hotel and its facilities. However, while we do sincerely apologize for the inconvenience caused with the cleanliness and TV, your constructive comments will certainly give us the opportunity to enhance our service quality. Once again, thank you for sharing your feedback with us. I do hope that this experience will not deter you from visiting Al Khoory Atrium in the future and you will allow us the opportunity to restore your confidence in our hospitality. Kind regards, Al Khoory Atrium Hotel Team.

8/10 – Gut

Matthias

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Amit am 21. März 2020
Dear Guest, We thank you for choosing to stay and sharing such an amazing feedback on your recent stay. We look forward to welcome you soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Danke ... es war schoen und sauber... sehr zum empfehlen
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Al Khoory Atrium Hotel am 23. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your review and we really appreciate your feedback. We look forward to your next stay with us! Warm Regards The Management Al Khoory Atrium Hotel

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Zimmer waren leider alles andere als sauber. Die Badewanne war in einem furchtbaren Zustand. Das Frühstück war ganz gut. Das Personal war sehr freundlich und der Pool und Saunabereich hat uns gut gefallen.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Al Khoory Atrium Hotel am 14. Nov. 2019
Dear Valued Guest , Thank you for your review and we really appreciate your feedback. We look forward to your next stay with us! Warm Regards The Management Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel mit dem besten Personal
Ich bin beruflich in echt vielen Hotels auf der ganzen Welt unterwegs. Dieses Hotel hier bleibt mir definitiv positiv in Erinnerung. Ein tolles, großes Zimmer mit vielen Farben. Die Klimaanlage ist leise, das Bad mit Regendusche ein Traum und das aller beste ist das Personal im Hotel. So freundlich, zuvorkommend und kundenorientiert würde ich als Gast lange nicht mehr behandelt. Vielen Dank für diesen unvergesslichen Aufenthalt.
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2019
Antwort von Al Khoory Atrium Hotel am 12. Sept. 2019
Dear Valued Guest , Thank you for staying with us and for sharing your wonderful experience. We are delighted to read that you enjoyed the excellent service and facilities. Your kind words are highly appreciated. It is truly our pleasure to have you and we all look forward to welcome you back! Warm Regards The Management Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes neues Hotel, Pool auf dem Dach, gutes Frühstück, 10 Minuten zur Metro, große Zimmer. Nicht gefallen: Musikbeschallung am Pool.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2019
Antwort von Al Khoory Atrium am 25. Mai 2019
Dear Valued Guest , Thank you for choosing Al Khoory Atrium Hotel following on your recent visit in Dubai. It is always very valuable for us to understand our guest experiences so that we can continue to review our service offerings. Rest assured that your feedback has been taken into consideration. I am looking forward to welcoming you again Thank you & Regards The Management Al Khoory Atrium Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, fussläufig 5 Minuten zur Metrostation bzw. Mall of Emirates
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Al Khoory Atrium am 22. Apr. 2019
Dear Valued Guest Thank you for staying with us and for sharing your wonderful experience. We are delighted to read that you enjoyed our facilities and the quality of the services provided by the hotel. Your kind words are highly appreciated. We are look forward to the pleasure of welcoming you back to Al Khoory Atrium Hotel for another memorable experience. Kind regards, The Management Al Khoory Atrium Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2019
Antwort von Al Khoory Atrium am 22. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your scoring and we really appreciate . We look forward to your next stay with us! Warm Regards The Management Al Khoory Atrium Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Man kann den Pool auch schon vor dem Check-in und nach dem Check-out den ganzen Tag nutzen
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Al Khoory Atrium am 21. Apr. 2019
Dear Valued Guest , Thank you for your review and we really appreciate your feedback. We look forward to your next stay with us! Warm Regards The Management Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die nähe zur Metro (ca. 5-8 min.) ist sehr praktisch. Mit der Metro erreicht man alle Sehenswürdigkeiten bequem. Alle sind sehr freundlich und hilfsbereit! Das Frühstücksbuffet ist super und reichhaltig. Zimmer sind gross und sauber. Die Möglichkeit auch am Abend im Hotel zu Essen ist praktisch und das Essen ist sehr gut. Einzig der etwas kleine Pool gibt ein kleines Minus.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Al Khoory Atrium Hotel am 20. Apr. 2019
Dear Mr.Haitham , Thank you for taking the time to write a review on online following your recent stay with us at Al Khoory Atrium Hotel .We were glad to know that you enjoyed your stay & facilities that you acknowledged the positive elements of your stay. We make every effort to ensure your expectations are exceeded and we sincerely appreciate that you have taken the time to share your personal experience and recognize our endeavors. We certainly look forward of having the opportunity to welcome you back very soon. Warm Regards The Management Al Khoory Atrium Hotel

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Hallo, zum schlafen, duschen und frühstücken absolut ausreichend. Das Hotel ist von 2 Moscheen umgeben was gerade am Morgen sehr anstrengend ist, da die Gebete per Lautsprecher mit der Außenwelt geteilt werden. Für Leute mit leichten Schlaf nicht zu empfehlen.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Al Khoory Atrium am 24. März 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Al Khoory Atrium Hotel as your preferred hotel for your stay in Dubai and for taking time in posting your review in Expedia While we are so pleased to hear that you find our hotel rooms and breakfast met your expectations. On the other hand, we are very sorry to hear that you felt disturbed by the local mosque with the prayer call which is very much a part of the overall cultural experience in the Middle East and most of our guests quite enjoy the prayer calls. Being Islamic country, you will find mosques are located in regular intervals throughout the city, which we find as a great cultural and spiritual reminder of the part of the world we are in. Once again thank you for feedback and we look forward welcoming you back in near future. Kind Regards, The Management Al Khoory Atrium Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mitarbeiter sehr freundlich und zuvorkommend. Die Zimmer wurden leider nicht gut gereinigt.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Al Khoory Atrium am 16. März 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your reply and we really appreciate your feedback. We value your comments and rest assure that we will work on them with the team to improve ourselves and your experience with us. We look forward to your next stay with us! Warm Regards The Management Al Khoory Atrium Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft war sauber - lediglich ein kleiner Minuspunkt war, dass das Zimmer kein nach außen liegendes Fenster hatte. Das Personal war sehr freundlich und das Frühstück war reichlich und sehr schmackhaft.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Al Khoory Atrium am 27. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your reply and we really appreciate your feedback. We look forward to your next stay with us! Warm Regards The Management Al Khoory Atrium

8/10 – Gut

Hans Jürgen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Al Khoory Atrium am 24. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thanks you for leaving us your very positive review and we are very happy to see that our service and facilities met your expectations. It is truly our pleasure to have you and we all look forward to welcome you back! Warm Regards The Management Al Khoory Atrium Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel,leider etwas weit zur Metro. Personal perfekt, Zimmer sehr groß und saubet
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
Antwort von The Management am 3. Feb. 2019
Dear Valued Guest , Thank you very much for your review. We are happy to know that you have found over all service to your satisfaction as it is what we strive all times. We are looking forward to welcome you back in the future. Best regards, The Management Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nett !Super Frühstück und alles bestens geklappt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Al Khoory Atrium am 28. Jan. 2019
Dear Valued Guest , Thank you very much for your review. We are happy to know that you have found over all service to your satisfaction as it is what we strive all times. We are looking forward to welcome you back in the future. Best regards, The Management Al Khoory Atrium

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel, große Zimmer, gutes Frühstück und toller Pool auf dem Dach.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Mohamed Elkahla, General Manager am 21. Okt. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us with an excellent review. I am pleased to note that you were impressed by our rooms and facilities. I look forward to welcoming you back to Al Khoory Atrium Hotel, Dubai in future. Warm Regards, Mohamed Elkahla, General Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel, neu und komfortabel, 15 Minuten zur Metro. Die Zimmer sind groß, Safe, Kühlschrank, viel Ablagefläche, geräuschlose Klimaanlage und großes Bad mit Regendusche. Frühstücksbuffet mit viel Auswahl dem Land angepasst. Freundliche Mitarbeiter besonders zu erwähnen Adnan vom Restaurant.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2018
Antwort von Mohamed Elkahla, General Manager am 5. Okt. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review and we really appreciate your feedback and giving us a full score! Please consider us your second home in Dubai and we look forward to your return. Have a pleasant day. Warm Regards, Mohamed Elkahla, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes neues Hotel
Sehr schönes neues Hotel, unweit der Metro Station Sharaf DG. Gutes Frühstück und schöner Pool auf dem Dach mit bequemen Liegen. Die Zimmer sind groß, modern eingerichtet, Bad geräumig mit Regendusche und viel Ablagefläche. Das Personal ist sehr freundlich.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2018
Antwort von Mohamed Elkahla, General Manager am 13. Juni 2018
Sehr geehrter Gast, Danke, dass Sie uns eine ausgezeichnete Bewertung hinterlassen haben. Es freut mich, dass Sie von unseren Zimmern und Einrichtungen beeindruckt waren. Ich freue mich darauf, Sie in Zukunft wieder im Al Khoory Atrium Hotel in Dubai begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Mohamed Elkahla, Geschäftsführer

10/10 – Hervorragend

Saskia, Lutherstadt Wittenberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel in der Nähe der Mall of Emirates
Wir genossen eine Woche Komfort und Luxus ! Die Zimmer sind großzügig und komfortabel und das Frühstück mit einer riesigen Auswahl! Besonders gut gefallen hat uns natürlich der Pool auf dem Dach und der Service - alle waren sehr nett und freundlich zu jeder Zeit wurde uns geholfen ! Danke an alle Mitabeiter des Hotels !!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Moataz am 27. Dez. 2017
Vielen Dank für Ihre Bewertung und wir freuen uns über Ihr Feedback und geben uns eine volle Punktzahl! Bitte betrachten Sie uns als Ihr zweites Zuhause in Dubai und wir freuen uns auf Ihre Rückkehr. Einen schönen Tag haben - Mohamed Elkahla, General Manager

10/10 – Hervorragend

Stefan, Grindelwald/Switzerland

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent Hotel Close to Metro
Excellent ,clean,friendly abd polite staff,amazing breakfast buffet ,value for money , close to the metro (2 min) . higly recommended butccheck in real c in times...read below Only the high charging for early check in if people arrive between 6 am and 3 pm ....policy....but why???? The room is free and ready,its not sellable this morning till original checkin at 3 pm,they would charge 45 $ and than after you decide to have breakfast and not early check in , the staff come to the breakfast room ar 10 am !!!!!!! 4 hours later than arrival to tell you the room is ready for check in ?????? Why not 4 h ago???? Unbelievable!!!! Coustomer ribbing!!! Reason for only 3 Service points . Only Front office and GM !!!....Restaurant , room and wellness staff extremely excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Thank you for your reply and we really appreciate your feedback, we value your comments and we assure we will work on them with team to improve ourselves and your experience with us. We look forward to your next stay with us! Mohamed Elkahla, general manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stadthotel
Das Hotel ist modern - Sehr helle farbenfrohe Einrichtung. Zimmer sind modern und zweckmässig - zusätzliche europäische Steckdosen. Das Personal an der Reception sowie im Speisesaal könnte freundlicher und besser geschult sein, jedoch für ein typisches Stadthotel ist es ok.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Vielen Dank für Ihre Antwort und wir freuen uns über Ihr Feedback, wir schätzen Ihre Kommentare und wir versichern, dass wir mit ihnen zusammenarbeiten, um uns selbst und Ihre Erfahrungen mit uns zu verbessern. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns! Mohamed Elkahla, Geschäftsführer

10/10 – Hervorragend

Dani, Dortmund

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Vorstadthotel
Wir haben eine Nacht im Am Khoory Artium Hotel verbracht und diese als sehr angenehm empfunden. Das Personal war sehr freundlich, unser Zimmer sehr sauber und gut ausgestattet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
Antwort von Moataz am 23. Okt. 2017
Vielen Dank für Ihre Bewertung und wir schätzen Ihr Feedback und geben uns eine volle Punktzahl! Bitte überlegen Sie uns Ihr zweites Zuhause in Dubai und wir freuen uns auf Ihre Rückkehr. Haben Sie einen schönen Tag - Mohamed Elkahla, General Manager

10/10 – Hervorragend

Manfrey, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Tolles, wenn soweit in Dubai möglich, zentralgelegenes Hotel. 10 Gehminuten vom Mall of the Emirates. Pool auf dem Dach. Sehr, sehr freundliches Personal. Alle sehr hilfsbereit. Kleines Manko: Hatten ein Suporior Zimmer. Dieses war, weil zum Innenhof gelegen, leider ohne Fenster. Ansonsten Top ausgestattet. Immer gerne wieder.
Antwort von Moataz am 27. Apr. 2017
Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback wir wirklich zu schätzen wissen und uns eine volle Punktzahl! Bitte beachten Sie, uns Ihr zweites Zuhause in Dubai und wir freuen uns auf Ihre Rückkehr. Einen angenehmen Tag - Mohamed Elkahla, General Manager

10/10 – Hervorragend

Mika, NRW

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauberes Hotel aber nicht wie erhofft
Das Hotel ist Sauber und so wie es aussieht sehr Neu. Nach dem Check In haben wir ein Zimmer erhalten das Richtung Atrium zeigt. Wir wollten das Zimmer nicht. Ohne Fenster nach Außen geht gar nicht! Dafür wollten die ca. 30 € pro Nacht mehr haben. Das habe ich auch dann bezahlt. Das Schwimmbad am Dach war auch geschlossen, wegen Reparatur.
Antwort von Moataz am 27. März 2017
Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback wir wirklich zu schätzen wissen und uns eine volle Punktzahl! Bitte beachten Sie, uns Ihr zweites Zuhause in Dubai und wir freuen uns auf Ihre Rückkehr. Einen angenehmen Tag - Mohamed Elkahla, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 17. Jan. 2017
Thank you for your reply and we really appreciate your feedback! Please consider us your second home in Dubai and we look forward to your return. Have a pleasant day

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 1. Jan. 2017
Dear Guest, Thank you for reviewing us. We are highly motivated by your positive review. We hope you'll give us another opportunity to welcome you back again. Thanks & regards, Mohamed Elkahla General Manager

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar am 20. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Greetings from al Khoory Atrium Hotel!Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. We look forward to being at your service again in the near future.Yours truly,Al Khoory Atrium Hotel

8/10 – Gut

Ali

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet hotel
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar am 15. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from al Khoory Atrium Hotel! Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. We look forward to being at your service again in the near future. Yours truly,Al Khoory Atrium Hotel

8/10 – Gut

Vadim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good value for money, very courteous and helpful staff, location is within a 10-min walk of the Mall of Emirates, good gym and Spa (which is not mentioned by Expedia in the property description -- therefore was an excellent, unexpected, bonus). On the negative side -- the internet speed is incredibly slow (8mpbs on download and 5mbps on upload) making video / Zoom calls impossible. I paid ($55/mo) to increase the speed to the Max possible of 30mpbs on upload and download -- and apparently that's the MAX possible speed in Dubai -- no telecom provider offers anything above that... Given a normal speed in developed countries is 100mpbs -- 30mbps for $55/mo seems pretty disappointing.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar am 5. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from al Khoory Atrium Hotel! Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short of your expectations in some areas as highlighted on the rating. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We are optimistic you will give us a second chance to be at your service again in the near future.Yours truly, Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

Anquionetta

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Everything was excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar am 30. März 2024
Dear Valued Guest,Greetings from al Khoory Atrium Hotel!Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. We look forward to being at your service again in the near future.Yours truly,Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Res am 12. März 2024
Thank you for choosing Al Khoory Hotel Dubai

8/10 – Gut

Maher

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Room Services very Good and keep the room very clean especially Purnamaya [Maya] she is very friendly and cleaning the room so great,it's a good job for hotel to keep a good employee like Maya 👍
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2024
Antwort von Oscar am 6. März 2024
Dear Valued Guest, Greetings from al Khoory Atrium Hotel! Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your helpful comments are much appreciated, your feedback about our colleagues will act as a momentum that will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We look forward to being at your service again in the near future. Yours truly,Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

Mohmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Oscar am 2. März 2024
Dear Valued Guest, Greetings from al Khoory Atrium Hotel! Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. We look forward to being at your service again in the near future. Yours truly,Al Khoory Atrium Hotel

8/10 – Gut

Rabih

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Surprisingly Good Hotel! Rooms are spacious and hotel is pretty new so its in good shape. Only complaint i have is the GYM is in poor condition floors are broken and equipment is outdated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Oscar am 1. März 2024
Dear Valued Guest,Greetings from al Khoory Atrium Hotel!Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your feedback about the gym is noted and will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. We look forward to being at your service again in the near future.Yours truly,Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

RANJIT

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Amazing place to stay nice staff
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Res am 21. Feb. 2024
Thank you for choosing Al Khoory Hotels

4/10 – Schlecht

Josephus, Helmond

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
De kamer is sterk verouderd. Er zit schimmel op de muren en in het bad, de vloer is vies, er ligt veel stof op de grond, een plank hangt los boven de koelkast, vloerkleed is vies. De kamer is zeer gehorig, het verkeer van buiten lijkt door de kamer te rijden. De bedden bij het zwembad zijn goed.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Oscar am 19. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from al Khoory Atrium Hotel! Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short of your expectations in some areas as highlighted on the rating. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We are optimistic you will give us a second chance to be at your service again in the near future.Yours truly, Al Khoory Atrium Hotel

2/10 – Ungenügend

Samira

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In the middle of the night while my daughter and I were sleeping, we had two men knock on my door saying they are receptionist and that there was noise complaint. They asked us to open the door. I said it can’t be us because we are fast asleep. I could no longer sleep and was scared. The next day I complained and the manager said it’s against their policy to do that and even if there was a complaint a call should have been made rather than knocking on the door in the middle of the night. He checked the cameras and listened and confirmed it was not from our room. So u professional. They offered just an ‘apology’. I demanded a compensation and they provided two days breakfast we went one day and skipped the next because breakfast was HORRIBLE. They then went and FLAGGED my account so the next time I stayed at another Al khoory Hotel recently, they said I was ‘flagged’ for the free breakfast. The worst experience ever. If you care about your safety and proper professional staff with good protocol save your money. More happened but I’ll leave it at that.
Antwort von Oscar am 10. Feb. 2024
Dear Samira, Greetings from al Khoory Atrium Hotel! Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short of your expectations in some areas as highlighted on the rating. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We are optimistic you will give us a second chance to be at your service again in the near future.Yours truly, Al Khoory Atrium Hotel

6/10 – Okay

ajith

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Dirty sheets, not the room i had booked AC working condition was questionable
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Oscar am 31. Jan. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from al Khoory Atrium Hotel! Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short of your expectations in some areas as highlighted on the rating. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We are optimistic you will give us a second chance to be at your service again in the near future.Yours truly, Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

Seid

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service was excellent and the staff were very friendly and attentive. “The hotel was beautiful and the decor was modern and stylish. We had a great stay and would definitely stay here again.”
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Oscar am 27. Jan. 2024
Dear Valued Guest,Greetings from al Khoory Atrium Hotel!Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your helpful comments as highlighted are much appreciated, and your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. We look forward to being at your service again in the near future.Yours truly,Al Khoory Atrium Hotel

10/10 – Hervorragend

Ashok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Oscar am 21. Jan. 2024
Dear Valued Guest,Greetings from al Khoory Atrium Hotel!Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. We look forward to being at your service again in the near future.Yours truly,Al Khoory Atrium Hotel