Außenpool

Bewertungen von Canal Central Hotel

5 out of 5
Canal Central Hotel
Al Abraj Street, Business Bay, Dubai

Bewertungen

8.6

Hervorragend

327 von insgesamt 569 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
142 von insgesamt 569 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
38 von insgesamt 569 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
29 von insgesamt 569 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 569 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

André Raphaël

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel mit nettem, zuvorkommendem Personal und lecker Frühstück. Einziger kleiner Makel ist die etwas laute Musik aus der Poolbar bis spät in die Nacht.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Marisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
all great, very nice and clean room, good location with a nice view, very nice and helpful staff, very good breakfast and nice pool area with a nice restaurant. only downpoint: the sun is gone after 2pm, due to the high buildings
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relations Team am 5. Dez. 2022
Dear Ms. Marisa,Thank you for posting your feedback. It is truly rewarding to know that you very much enjoyed your holiday at Canal Central hotel. Your feedback is greatly valued and we hope to see you again soon.Warm regards,

8/10 – Gut

Guido Guido

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Sincerely Guest Relations Team am 7. Sept. 2022
Dear Guido Guido, Thank you for choosing our hotel during your holidays in Dubai and for sharing your feedback with us! It was a pleasure to have you as our guest. Can't wait to have you back soon!Thank you,

10/10 – Hervorragend

Nicoleta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles perfekt bis auf das,wir mussten für unser stadtausblick noch was dazu bezahlen obwohl wir mit stadtblick gebucht haben.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest Relations Team am 13. Juli 2022
Dear Nicoleta, Thank you for choosing our hotel during you vacation in Dubai and Thank you for sharing your feedback with us. Our staff sending you best wishes and we hope to see you again soon. Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

Simone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Denise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel novo, moderno e central
O hotel é ótimo, novo, bonito, limpo e com a vista pra cidade linda! A piscina é muito agradável, mas infelizmente não há cadeiras suficientes para o número de hóspedes. Café da manhã variado. Localização próxima ao Dubai Mall. Existe um ponto de ônibus em frente ao hotel, mas me locomovi por taxi. A pé não tem muito há fazer nas imediações.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Guest Relations Team am 15. Juni 2022
Dear Denise, Thank you for posting your feedback. It is truly rewarding to know that you very much enjoyed your holiday at Canal Central hotel. Your feedback is greatly valued and we hope to see you again soon. Warm regards,

8/10 – Gut

Ahmed, Herzogenrath

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel ist gut aber eher ein Viersternehotel
Hotel liegt ein wenig abseits. Was in Dubai nicht schlimm ist, weil man es vorher weiß und eh alles mit dem Taxi erkunden muss. Zimmer sind wie auf dem Bild abgebildet, allerdings wird direkt nebenan ein weiteres Hochhaus gebaut. Den Pool haben wir nicht genutzt da wir gerade aus dem Badeurlaub gekommen sind. Die Küche ist sehr gut und das Frühstück war sehr üppig.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Guest Relations Team am 29. Dez. 2021
Dear Sebastian , Thank you for being our guest and sharing your feedback with us. We are delighted to read your lovely comments on our rooms as well our dining options. Thank you as well for sharing some comments about the areas where we could improve our service, your kind support is very much appreciated as there is nothing more important to us than making our guests happy. We are looking forward to welcome you again. Thank you,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel in zentraler Lage
Nach anfänglichen Schwierigkeiten mit einem behindertengerecht umgebautem Zimmer (keine Duschwand, keine Ablageflächen im Bad und im Kleiderschrank die Stange auf halber Höhe montiert...) war danach unser Aufenthalt im Hotel sehr schön....
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2021
Antwort von Guest Relations Team am 24. Apr. 2021
Dear valued Guest, We thank you for taking time to post a review. It is an honor having you as our guest and always be a pleasure to serve and make sure you'll have a comfortable stay. We are at your service - we do extra mile for our guests whenever it is possible. We have noted your concerns and we will do our best to improve. We wish to be given another opportunity to serve you once again. Warm Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Kühlschrank war sehr laut so dass er das einschlafen erschwierigte. Die Hoteltaxis sind nicht zu empfehlen da sie dass Doppelte kosten weder die orttaxis kosten, versprochen wird immer ein guter preis doch in wirklichkeit wird man auf das doppelte - 3 fache abgezockt. Ansonsten ein gutes Hotel. ..
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2021
Antwort von Guest Relation Team am 27. Feb. 2021
Dear Valued Guest, On behalf of the entire team I would like to sincerely apologize for the inconvenience during your stay. Thank you for sharing your feedback on-line and giving us the opportunity to improve our service. I do hope that we will be able to welcome you back to Canal Central Business Dubai to deliver a memorable experience. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Guest Relations Team am 16. Dez. 2020
Dear Valued Guest, We are extremely happy to hear that your stay with us was flawless. Sending our best wishes and hope to welcome you again soon. Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

Anthony, Bayern

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Pool. Sehr schönes Hotel Tolle Zimmer super Service, immer Putzfrau vor Ort und Handwerker
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zu empfehlendes Hotel. Sehr leckeres Frühstück mit viel Auswahl. Es gab eine Pancake Theke mit vielen Toppings. Das Personal ist sehr freundlich und nett. Manchmal versuchen sie einem Events im Hotel anzudrehen. Tolle Aussicht zum Fluss und zur Skyline. Vorallem Nachts.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war wunderbar! Schöne neue Zimmer mit Blick auf Burj Khalifa
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt sehr günstig in Downtown Dubai, alles was dort interessant ist, ist schnell zu erreichen. Der Canal vor dem Hotel bietet zusätzlich Flair. Wir hatten ein Zimmer mit Blick auf die Skyline und den Burj Khalifa, das war traumhaft, vor allem in der Nacht. Das Personal war immer aufmerksam, nett und unkompliziert.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Nikola, Zürich

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Your room attendent satish special thanks very good service and cleaning
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Mausturbo, Bayern

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt nur 3,4 km entfernt vom Burj Khalifa / Dubai Mall. Taxi´s sind schnell und jederzeit verfügbar. Das Hotelpersonal ist freundlich und sehr aufmerksam und hilfsbereit. Jederzeit wieder.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Idam am 15. Okt. 2019
Thank you and we looking forward again. we will be definitly sheare your experiance accordingly.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war schon mein dritter Aufenthalt in diesem Hotel und er war -wie die Male zuvor auch schon- einfach nur super. Das Hotel ist wirklich sehr schön, bietet eine super Aussicht auf die Skyline und das Personal ist sehr hilfsbereit und zuvorkommend. Die Zimmer sind sehr sauber und gut ausgestattet. Beim Frühstücksbuffet ist für jeden Geschmack etwas dabei.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Idam am 15. Okt. 2019
Thank you and we looking forward again. we will be definitly sheare your experiance accordingly.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Mohamed idam am 15. Okt. 2019
Thank you and we looking forward again. we will be definitly sheare your experiance accordingly.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war sehr schön, das Personal sehr freundlich und zuvorkommend. Das Zimmer war sehr groß. Leider hatten wir einen Ausblick auf eine Baustelle, in der Nacht wurde auf dieser Baustelle gearbeitet, deshalb war es ab und zu etwas laut in der Nacht. Von dem Pool habe ich mir etwas mehr erwartet, leider zu wenige Liegen. Das Frühstück war gut.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations Team am 29. Mai 2019
Dear XXX,

Thank you for choosing to stay with us at Canal Central Hotel and for the time you have recently taken to share with us your feedback.

I am pleased to read that you enjoyed your stay with us. I also do sincerely thank you for recognizing our beautiful rooms the outstanding service you received from our team, I will definitely share your feedback with them. 

Also we apologize for the aspect of your stay that was not up to your expectations with regards constructions. 

Thank you once again for bringing the above to our attention and apologies for the inconvenience endured. I hope to have another opportunity to welcome you back to Canal Central Hotel. 

 Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Im Hotel war es sehr sauber, das Personal sehr freundlich. Nur war das Service im Restaurant sehr sehr langsam... sonst war eigentlich alles top
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Relations Team am 22. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your positive comments with us. It was indeed a great pleasure having you as our guest at Canal Central Hotel, we are certainly glad that you had a comfortable stay. Thank you for your kind words. Our team are making each and every effort so you feel that you are just at home. While it was a pleasure to have you as our guest, we also apologize for the aspect of your stay that was not up to your expectations with regards our restaurant. We have taken note of your comment in regards your concern mentioned, and we will be doing the necessary action to address this matter. We hope to have another opportunity to welcome you back to Canal Central Hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel. Freundliches Personal! Saubere Zimmer. Pool ausgezeichnet. Etwas ringhörig, wie leider bei vielen Hotels. Wir haben es genossen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations Team am 9. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Canal Central Hotel during your visit to Dubai, and we also thank you for taking the time to share your kind words. I am glad that you had a wonderful experience and that you recognized our facilities, location, and service. Your words continue to motivate us to keep striving for the best in what we do. We look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

P

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Thanks Everything was great I best choice for everyone
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Relations Team am 9. Mai 2019
Dear P On, Thank you for sharing your feedback here and for choosing to stay with us. We are happy to read that Canal Central Hotel your stay overall was joyful. We look forward to the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Relations Team am 23. Apr. 2019
Dear Value Guest,

Thank you for choosing to stay with us at Canal Central Hotel and for the time you have recently taken to share with us your feedback.

I am pleased to read that you enjoyed your stay with us. I also do sincerely thank you for recognizing the outstanding service you received from our team, I will definitely share your feedback with them. 

Whilst it was a pleasure to have you as our guest, we also apologize for the aspect of your stay that was not up to your expectations. I have taken note of your comment in regards your concern mentioned, and we will be doing the necessary action to address this matter. I do hope that this isolated instance has not tarnished your overall impression of the hotel.

Thank you once again for bringing the above to our attention and apologies for the inconvenience endured. I hope to have another opportunity to welcome you back to Canal Central Hotel. 

Warm regards,

8/10 – Gut

SuzanAli, Aalborg,dk

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauberes und freundliches Hotel! Zentral gelegen! Das Personal freundlich, aufmerksam und positiv persönlich! Ich empfehle dieses Hotel und kommen gerne wieder!
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Relations Team am 23. Apr. 2019
Dear SuzanAli, We are delighted to read your great experience at Canal Central Hotel. Thank you very much for recommending our hotel and for your wonderful praises about the service of our experience team. We certainly look forward to welcome you again soon.
Best regards, Guest Relations Team

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal beim Valet Parking und der Concierge waren super nett. Poolpersonal war nicht freundlich und an der Rezeption musste man bei fragen auch immer wieder nachhaken. Wir sind uns sicher, dass dieses Hotel keine 5 Sterne verdient hat. Vielleicht 4, eher 3! Der Fußboden im Zimmer wurde gefühlt nicht ein mal richtig gesaugt und das Bad war wirklich nicht einem 5 Sterne Hotel entsprechend. Die Bilder wirken sehr viel versprechend. Leider ist man dann aber vom Zustand sehr enttäuscht, obwohl es ja eine Neueröffnung sein soll. Wir haben uns von unseren Flitterwochen mehr erwartet. Wir haben öfter versucht vom Room service zu bestellen, aber selbst mit einer einfachen Pizza Margherita waren sie überfordert, weil sie kein Käse mehr hatten... Ein anderes mal bei der Bestellung von Frühstück wollten sie meinem Mann sein Sandwich bringen, ich sollte jedoch weitere 45 Minuten auf einen Joghurt mit granola warten, weil sie es nicht vorrätig hatten. Waren sehr enttäuscht von dieser Planung und den Abläufen im Hotel. Poolliegen haben sie leider auch zu wenig. Platztechnisch gelang es uns in den acht Tagen dort, nur ein einziges Mal einen Platz zu ergatterten, weil an diesem Tag eine Poolparty stattfand und auf einmal doppelt so viele Liegen da waren. Am Tag darauf verschwanden diese leider wieder. Alles in allem ist es ein gutes Hotel, wenn man nur außerhalb essen möchte und nur zum schlafen da ist. An der Sauberkeit muss noch gearbeitet werden. Befleckte Handtücher gehen gar nicht
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Relations Team am 23. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Please allow us to express our deepest apologies for the inconveniences that you experienced and we understand your frustration due to swimming pool closing , and as we have mentioned earlier it was due to bad weather condition. We assure you that your health and safety are our top priorities, hence we have took such action. We truly appreciate your cooperation and valuable and constructive feedback which will help us to constantly improve. We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. We look forward to welcoming you back to our Hotel. Kindest regards, Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Hotel ist in einen sehr gute Lage in der nähe von Dubai Moll und ist sauber und gute Personal
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Relations Team am 23. Apr. 2019
Dear Valued Guest, We are delighted to read your great experience at Canal Central Hotel. Thank you very much for recommending our hotel and for your wonderful praises about the service of our experience team. We certainly look forward to welcome you again soon.
Best regards, Guest Relations Team

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Aussicht vom Hotel war gut, die Lage aber nicht! Das Hotel war von 2 Seiten mit Baustellen versehen. In Dubai wird an 6 Tagen bis zu 24 Stunden gearbeitet. Unser Zimmer hatte einen schönen Blick auf eine Baustelle und unter uns war der Nachtclub, also super zum schlafen. Der Pool war schön aber wer sein Handtuch nicht 8 auf seiner Liege hatte, der hatte Pech! Freitag war in Dubai Feiertag und der Pool mit Einheimischen Familien voll, wie eine schöne Sache in einem 5 Sterne Laden. Wir können das Hotel nicht empfehlen!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Relations Team am 23. Apr. 2019
Dear Valued Guest, We value your concern in taking the time to share your disappointment, please accept our sincerest apology for the inconvenience caused during you stay. we have taken note of your comment in regards your concern mentioned, and we will be doing the necessary and an immediate action to address this matter. Thank you and we hope that the above experience will not hinder you from considering the hotel as an option to stay during your next visit Regards, Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Relations Team am 4. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your wonderful review! We constantly provide trainings to the entire team to ensure that we deliver only the highest standards of hospitality. Thank you for your feedback. We look forward to welcoming and delighting you once more Canal Central Hotel. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Relations Team am 4. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback and for choosing to stay with us. It is truly rewarding to know that you had an enjoyable and memorable stay at Canal Central Hotel. We hope to see you again soon for another wonderful experience!

 Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Eleni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel gerne wieder
Super schönes Hotel , top Lage sehr gutes Frühstück alles sehr sauber freundliches aufmerksames Personal das einzige was zu bemängeln wäre vielleicht den Gästen nicht direkt schwarzes Taxi andrehen für 20 Euro was man eigentlich für 7 Euro hätte haben können
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Guest Relations Team am 28. März 2019
Dear Eleni, Thank you for sharing your feedback here and for choosing to stay with us. We are happy to read that Canal Central Hotel is your favorite hotel and that you enjoyed our breakfast and our team member services.We look forward to the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Relations Team am 4. Apr. 2019
Dear Valued Guest, We sincerely thank you for choosing to stay at Canal Central Hotel and for sharing your great feedback with us. We are all glad that you had an amazing stay in our hotel. Thank you once more and we look forward to delighting you again!

 Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Nick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nice Hotel with excellent breakfast and beautiful view on Burj Khalifa. Employees give a great service - special thanks to Mr. Watter Rebello from housekeeping for the always clean and tidy room 👍
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guest Relations Team am 12. Feb. 2019
Dear Nick, Thank you for sharing your wonderful review! We are glad that we met your expectations and that you recognized the great service of our team member Walter. Thank you for your praises, we will definitely share your feedback with the team. our heartfelt thanks for this service opportunity, we look forward to welcoming and delighting you once more Canal Central Hotel Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage am Greek, kaun Baulärm, die Qualität des Hauses biist hervorragend und alles "easy going"
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Guest Relations Team am 10. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Greetings! Thank you for sharing your comments here and for choosing to stay with us during your visit to Dubai. We are very happy to read that you have enjoyed your stay. We look forward to the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Matth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
War ein super schönes hotel un das personal war auch sehr nett
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
Antwort von Guest Relations Team am 5. Feb. 2019
Dear Matth, Thank you for choosing Canal Central Hotel during your visit to Dubai, and we also thank you for taking the time to share your kind words. I am glad that you had a wonderful experience and that you recognized our team services. Your words continue to motivate us to keep striving for the best in what we do. We look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Warm regards,

8/10 – Gut

Fernand

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Blick auf den Burj Khalifa
Empfang, Zimmer, Schwimmbad, Ausblick einfach ein empfehlenswertes Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Guest Relations Team am 10. Jan. 2019
Dear Fernand, Thank you for posting your feedback. It is truly rewarding to know that you very much enjoyed your holiday at Canal Central hotel. Your feedback is greatly valued and we hope to see you again soon. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
das Hotel befindet sich an einer sehr guten Lage Zentral und doch ruhig. Der Service bei der Poolbar war sehr gut, freundlich. Der Service im Restaurant unten war leider weniger gut, das Morgenessen wurde nicht nachgefüllt also kann man da nur als Frühaufsteher geniessen. Die Zimmer sind hervorragend, sauber und auf dem neusten Stand.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von guest relations team am 7. Jan. 2019
Dear Valued Guest, 
Thank you for choosing to stay with us at Canal Central Hotel and for the time you have recently taken to share with us your feedback.

I am pleased to read that you enjoyed your stay with us. I also do sincerely thank you for recognizing the outstanding service you received from our team in the pool, I will definitely share your feedback with them. 

Whilst it was a pleasure to have you as our guest, we also apologize for the aspect of your stay that was not up to your expectations. I have taken note of your comment in regards your concern mentioned, and we will be doing the necessary action to address this matter. I do hope that this isolated instance has not tarnished your overall impression of the hotel.

Thank you once again for bringing the above to our attention and apologies for the inconvenience endured. I hope to have another opportunity to welcome you back to Canal Central Hotel. 

Warm regards, 

8/10 – Gut

Finja, Hannover

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles in allem ein sehr schönes, komfortables Hotel. Das beste daran war der Poolbereich. Die Lage ist ziemlich zentral in Dubai. Zu Fuß nur zwei Supermärkte in der Nähe, was aber völlig ausreichend ist. Die Nebengebäude haben ebenfalls tolle Restaurants, sollte man aufjedenfall ausprobieren. Getränke sind extrem teuer( 1Redbull fast 10€)Gebucht haben wir ohne Verpflegung, was wir auch nicht bereut haben. Sauberkeit in unserem Zimmer könnte höhere Qualität haben für ein 5 Sterne Hotel, Service und Personal 1a. Gratis Handtücher für Poolbereich sowie für den Strand wenn man mit dem Hotel Beach Shuttlebus fährt(2 mal am Tag). Alles in allem gut.
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2018
Antwort von Guest Relations Team am 7. Jan. 2019
Dear Value Guest,

Thank you for choosing to stay with us at Canal Central Hotel and for the time you have recently taken to share with us your feedback.

I am pleased to read that you enjoyed your stay with us. I also do sincerely thank you for recognizing the outstanding service you received from our team, I will definitely share your feedback with them. 

Whilst it was a pleasure to have you as our guest, we also apologize for the aspect of your stay that was not up to your expectations. I have taken note of your comment in regards your concern mentioned, and we will be doing the necessary action to address this matter. I do hope that this isolated instance has not tarnished your overall impression of the hotel.

Thank you once again for bringing the above to our attention and apologies for the inconvenience endured. I hope to have another opportunity to welcome you back to Canal Central Hotel. 

Warm regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel mit Blick auf Skyline von Dubai und netten Pool
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Topmodernes Hotel in neuem Stadtteil
Das Hotel besticht durch den modernen Auftritt und das rundum freundliche Personal. Die Lage direkt am Creek mit der tollen Aussicht lässt die Baustellen auf der Rückseite in Vergessenheit geraten. Würde sofort wieder dort buchen!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Mais AlTemimi - Guest Relations Manager am 22. Okt. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your wonderful review. We are glad that we met your expectations and that you recognized the helpful service of our experience staff. Thank you for your praises.We look forward to welcoming and delighting you once more at Canal Central Hotel Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel in aufstrebendem Quartier
Toller Stil, modern, direkt am Central Canal mit beindruckender Sicht auf die Skyline. Überaus freundliches Personal, gute Infrastruktur, toller Pool mit ausreichend Liegeplätzen. Ein empfehlenswertes Hotel mit sehr gutem Preis-/Leistungsverhältnis.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Anna, Linz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Must - go to Hotel in Dubai!!!
Wunderschönes neues Hotel, direkt am Business Bay von Dubai. Schöner Pool super Frühstück, Mittagessen und Dinner Buffet! alles um die 120 AED! Mit dem Taxi ist alles super zu erreichen. Wir würden das Hotel jederzeit wieder buchen!!
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Tim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our stay at Canal Central. Just be careful with employees who provide incorrect information about excursions and taxi rides. The try to earn money behind the back of the management. And taking a taxi from the hotel is way more expensive then taking an original taxi in front of the hotel. Furthermore we enjoyed our holiday!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

mahdi

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Aliaksandr

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely loved staying at this hotel. Located in the city and is close to the Dubai mall and many restaurants! Staff was really nice and place is clean and the rooms also! Highly recommend this hotel!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 27. Feb. 2024
Dear Valued Guest,We are extremely happy to hear that your stay with us was flawless. Sending our best wishes and hope to welcome you again soon.Warm Regards,Guest Relations Team

8/10 – Gut

Yew Ping Han

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024