Außenbereich

Bewertungen von Corniche Hotel Sharjah

3.5 out of 5
Corniche Hotel Sharjah
Corniche Road, Po Box 3930, Sharjah, Sharjah

Bewertungen

8.2

Sehr gut

111 von insgesamt 290 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
116 von insgesamt 290 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
37 von insgesamt 290 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 290 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 290 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

10/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hilton liegt zentral, die Bediensteten sind stets bemüht und freundlich, hilfsbereit und zuvorkommend. Das Frühstücksbuffet wurde optimiert und entspricht nun einem internationalen Standard.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hilton Sharajh am 28. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah for your stay and for taking time to write a review. We are delighted to read that you had pleasant experience at the hotel and all the team took an excellent care of you. We appreciate your acknowledgement on the improvements of the breakfast buffet. We are looking forward to welcome you again at Hilton Sharjah. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Barbara

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 23. Jan. 2020
Dear Barbara, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah and for taking time to share your feedback. We are looking forward to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

M, Rheinland Pfalz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
die Lage, der Service, der Shuttleservice sind besonders
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 15. Dez. 2019
Dear M, We would like to thank you for choosing Hilton Sharjah for your stay in UAE and for posting review on your stay. We are glad to know you like hotel location, service and shuttle services. We are looking forward to having a pleasure to welcome you at Hilton Sharjah again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Barbara

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Hilton Sharjah Management am 25. Aug. 2019
Dear Barbara, We are thankful for your feedback and we look forward to welcome you back in Hilton Sharjah Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nicht schlecht aber weit ab von allem
Personal war nicht ganz so freundlich bzw wirkte überfordert. Man muss damit rechnen, dass um 5:30 der Moschee-Schreier zum Gebet ruft - und das über Lautsprecher. Nach 3 Tagen hatten wir ihn aber nicht mehr gehört. Pool ist ok. Der Shuttle zum privaten Strand war auch ok. Es gibt auch einen Shuttle nach Dubai zum Deira City Center. Von dort kann man Dubai dann mit den Öffis erkunden. Frühstücksbüffett war in Ordnung. In den Restaurants beauchten sie sehr lange fürs Essen und Trinken servieren. Da sich das Hotel in Sharjah befindet gibt es keinen Alkohol.

4/10 – Schlecht

Rainer W.

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hotel ist in die Jahre gekommen
Feuchtigkeitsgeruch in der Lobby. Beim öffnen der Zimmertür kam uns ein muffiger Geruch entgegen. Die Zimmer waren dreckig und wurden nicht richtig gereinigt. Das Personal war freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück war ok. Morgendlicher Weckruf durch unmittelbar in der Nähe befindlicher Moschee war sehr erquickend. Wir können das Hotel nicht empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Abdul Wahed, Braunschweig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super schönes Hotel mit Wellnes und Spa!
Familien Urlaub über Weihnachten und Silvester. Wunderschöne Gegend und nicht weit entfernt von Dubai. Günstig kommt man mit dem Taxi nach Dubai jederzeit. Freundliches Personal, komfortable und saubere Zimmer, keine Auffälligen Mängel!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel, aber nicht direkt in Dubai
Das Hotel macht einen sehr guten Eindruck. Es sieht alles relativ nobel und chic aus. Unser Zimmer war sehr großzügig und sauber. Ab und zu wurde mal ein Handtuch vergessen oder keine neuen Wasserflaschen hingestellt. Darüber kann man aber hinwegsehen. Das Frühstücksbuffet ist reichhaltig. Abendessen kann man dort auch relativ gut, besonders mit dem Buffet. Restaurants für das Abendessen haben sich scheinbar vor uns versteckt bzw. sahen für uns nicht ansprechend aus, gegeben der Preis-Leistung. An sich war es fast günstiger in einer der Malls in Dubai zu essen. Es fährt täglich ein kostenloser Hotelbus zu einer Metro-Station und von dort aus ist es relativ einfach zu erreichen. Auch kann man selbst günstig mit einem Taxi in die Stadt fahren. Das Hotel hat zwei Pools, die sehr schön sind. Zusätzlich kann man zu einem privaten, sehr schönen Strand fahren, zudem ebenfalls ein kostenloser Hotelbus mehrmals am Tag fährt. Das Hotel bietet auch Wüstentouren an, die schön sind. Es gibt sicherlich günstigere Alternativen, aber war dennoch vom Preis okay. Vom oder zum Flughafen kann man ohne weiteres ein Taxi nehmen. Die sind relativ günstig, jedoch sind viele Taxifahrer etwas planlos und kennen sich scheinbar gar nicht aus. Kurzum: Das Hotel wirkt etwas älter, ist aber noch in einem super Zustand. Das Personal ist immer sehr sehr nett und hilfsbereit. Das Essen ist in Ordnung. Die Lage könnte besser sein, aber dank Taxi, Bus und Metro geht das schon. Jederzeit wieder!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in guter Lage
Zimmer der gebuchten Kategorie (King Size Bett, Lagoon-View) war bei (später) Ankunft nicht verfügbar. Das alternativ angebotene Zimmer mit zwei Einzelbetten war jedoch eine akzeptable Lösung. Ansonsten keinerlei Anlass zur Kritik.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gutes Hotel, sehr nettes Team
ich hatte während des Aufenthalts im Hotel Geburtstag und wurde mit einer Torte mit "Happy Birthday" überrascht. War echt ganz nett
Blick ausm Fenster

10/10 – Hervorragend

frido

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
preiswertes Stadthotel
Im Vergleich zu gleichwertigen Hotels in Dubai um die Hälfte billiger. Liegt wohl daran, daß im Emirat Sharjah kein Alkohol erhältlich ist. Warnung: Wenn man morgens zum Airport Dubai muss, zwischen 0600 und 1000 Uhr unbedingt mit 1,5 Stunden Taxifahrt rechnen.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Tolles Hotel in zentraler Lage
Die Zimmer müssten renoviert werden. Standard für fünf Sterne nicht gerechtfertigt. Hier kommt das alte Millenium Hotel durch. Badezimmeraustattung verdienst höchstens vier Sterne.

6/10 – Okay

Muhammad

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

sami

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property is located at the extremely fine area of Sharjah… Loved everything about the property… Will definitely make this place for all our future stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ihan hyvä vähän vanha ei valittamista oltiin vain yksi yö
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 11. März 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah and for sharing your valuable feedback. We are looking forward to welcome you as our guest again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

6/10 – Okay

Maurice, Philadelphia, PA

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is excellent. The rooms are great. My only complaints was that there was hair on the towels, washcloths and in the sink and tub from I’m assuming the previous guest. So attention to detail when it comes to cleaning is subpar. The outside windows were a little dirty, but still viewable. There were only two towels and wahcloths provided and if you wanted ice, you have to call room service (which is a first for me), however all of that was provided promptly when requested. Overall, I enjoyed the stay and was supposed to stay again one week later, but I decided to cancel and try another property. I would still recommend this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 3. März 2020
Dear Maurice, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah and for sharing your detailed review. We are glad to know you had an overall positive experience at the hotel and our team provided excellent service. We have noted your comments about towels and overall cleanliness and Housekeeping team would ensure the improvements are made at earliest. We hope to welcome you again at Hilton Sharjah in the nearest future. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

Ahmad Fatin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing !!
Amazing hotel. Even upgraded our rooms to have nice view
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 27. Feb. 2020
Dear Ahmad, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah and for sharing your review. We are truly happy to read that you had an amazing experience at the hotel and you enjoyed the beautiful Khalid Lagoon view from the upgraded room. We are looking forward to welcome you again at Hilton Sharjah. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nice location, reat views reasonabley priced, over all middle of the road stuff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 24. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah and for taking time to share your valuable feedback. We are looking forward to a pleasure of welcoming you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

Dina, Nottingham

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is fantastic and amazing view from the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 20. Feb. 2020
Dear Dina, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah and for taking time to write your review. We are truly delighted to know that you had an excellent experience at the hotel. We are looking forward to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

2/10 – Ungenügend

david

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
don’t stay here
Diabolical. Stayed here for business. 1st day was not able to check in and was moved to another Hotel (nextdoor) in fact a 15 minute car journey in the opposite direction to where I was working. No communication followed. Stayed 2 nights in other hotel before checking on 2nd night what was happening. Was told a mini bus would collect me at 6:30 am the next day. I said this was not satisfactory and asked the hotel to tell the Hilton this. It was midnight when I returned from work I had to leave at 7:30 the next day i did not want to be messing around with luggage. No one called back until I was woke up by a call to say minibus would be 5 minutes??? I checked out in my own time and took my bags to work checking in to the Hilton that evening. Overall hotel was more tired than I was expecting considering price. I found I’d been given a room right opposite the mosque next door which had a serious p.a system that woke me up every night of my remaining stay at 5:30 am (I wore ear plugs as I travel a lot in Middle East) but this level of noise was above and beyond. On the last day I came back to find I had no towels, I chased this up with housekeeping but gave up and went out without taking a shower came back to find 2 towels but no face towel or floor towel. On last night from 2/30 am it seemed like banging and drilling from renovations was going on in the room above. again I was unable to sleep. Room was also freezing Throughout stay as a/c did not give out any warmth.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 16. Feb. 2020
Dear David, Thank you very much for sharing your valuable feedback. Please accept our most sincere apologies for falling short on our standards. We appreciate you giving such a detailed review on what went wrong. The concerned department heads are looking into each issue to ensure it will not happen again. We apologies once again for the inconvenience caused. We are wishing you all the best in your future travels. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

6/10 – Okay

I Ming

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
入住時飯店通知已取消訂房,打國際電話去Hotel.com等了10分鐘多鐘還是沒接, 等待時飯店表示需要時間等訂房經理確認為何取消 或是讓我選擇降級沒海景房,不得已想先入住只好接受,整個chrck in 流程令人失望 其他飯店評價ok
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 17. Feb. 2020
Dear Ming, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah and for taking time to write your valuable feedback. Please accept our most sincere apologies for the delay with your check in. We hope to have a pleasure of welcoming you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 16. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you very much for sharing your valuable feedback on your recent stay with us. Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectation during your recent stay. We are wishing you all the best in your future travels. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Arriver sur place on nous a dit qu'on n'avait pas de chambre pour les deux premier jours et qu'on nous logeais dans un autre hôtel nous avons été très mal reçu à la réception de la Hilton pour le dernier jour nous pouvions avoir une chambre à l'hilton mais devions quitté la chambre de l'autre hôtel à 06h30 du matin un scandale nous avons payé pour une chambre à l'hilton de Sharjah que nous n'avons pas eu . L 'Hilton propose des prix intéressants et sur place vous dirige vers un autre hôtel qui travail avec eux leur produits blanc Nous avons du récupérer notre voiture en minibus avec les ouvriers de la hôtel Une honte pour un hôtel qui a 5 étoiles Les touristes européens sont les mals venus surtout que nous avons des difficultés pour parler anglais. Hôtel à éviter Hilton ne fait pas sa réputation
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 16. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your valuable feedback. Please accept our most sincere apologies for the inconvenience you have experienced and for falling short on our standards. We are thoroughly checking with the concerned departments about what went wrong during your stay and what we should have done better. We are wishing you all the best in your future travels. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Siisti hotelli hyvällä paikalla. Aurinko paistaa allasalueelle klo 11.00-16.30. Hyvä lämmitetty uima-allas. Allasalueella ei ole allasbaaria. Ruuan toimitus allasalueelle kestää kauan.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 10. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah. We are delighted to read that you enjoyed recreational facilities of the hotel and the location was convenient for you. We appreciate your comment about the pool bar as it helps us to determine areas for improvement. We are looking forward to welcome you again at Hilton Sharjah. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

2/10 – Ungenügend

Andy, Toronto

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location beside Mosque they they will wake you up at 5 AM.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 2. Feb. 2020
Dear Andy, Thank you very much for sharing your valuable feedback. We are very sorry to read that you did not get proper sleep while staying at the hotel because of Adhan. Please accept our most sincere apologies for the inconvenience you have experienced. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

CHALANDA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Couple Staycation at Hilton Sharjah
We were upgraded to a Jr Suite but it did not have a lagoon view. They accommodated us and gave us a smaller room with a view. Buffet breakfast was included because I am a Gold Member. The only complaint was there was a family across the hall that had 3 rooms and the kids were up all night. We called the front desk but no one answered so we went to the 24-hour gym to work out. Afterward, we took advantage of an empty lobby and took pictures of the beautiful staircase and chandelier. We took a nap and woke up a few hours later for the delectable breakfast buffet with an omelet station (my favorite), I went to play squash where I was instructed on how to play the game by the hotel staff then I spent time in the sauna. The sauna was up and running and HOTTT (yes)! The hotel is situated in a pedestrian-friendly neighborhood and easily accessible to the mall and other restaurants by taxi. We enjoyed a stroll around the lagoon. I had tea in the cafe lobby. It was a nice and enjoyable stay. The bellmen (ilyas, nazrul, kamal) were very helpful as well. I have pics on instagram: @findingchalandamichelle
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 26. Jan. 2020
Dear CHALANDA, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah and for taking time to write such a detailed review. We thank you for being a gold member and we highly appreciate your loyalty to Hilton. We are happy to read that you had a very enjoyable stay and you had a chance to experience hotel facilities. Please accept our most sincere apologies for the noise in the hallway, which made it difficult to sleep. We are looking forward to welcome you again at Hilton Sharjah. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good. I’ll stay in this hotel next time. I do recommend the hotel,
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 26. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah and for taking time to post your review. We are truly delighted to read that you had a very good stay. It is great to know you recommend our hotel and you will be staying with us again. We are looking forward to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

Muhammad, Washington, D.C.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the space and view. The place was very nice and had everything I needed. I liked also the location.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hilton Sharjah am 7. Jan. 2020
Dear Muhammad, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah and for taking time to write a review. We are truly delighted to read that you like our hotel and you had everything needed during your stay. We are looking forward to have you as our guest again in the nearest future. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Eric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff in the reception was fantastic.They helped my with all bookings I needed to do. Very service minded.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 23. Jan. 2020
Dear Eric, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah. We are glad to know that your stay was satisfactory and the team provided excellent service. We are looking forward to have you as our guest again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

Maaret

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyväuniselle
Vanhahko mukava hotelli. Ruokapaikkoja lähellä. Rukouskutsu kuuluu altaalle todella lujaa sekä huoneisiin asti johon herää 5.45
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 31. Dez. 2019
Dear Maaret, Thank you very much for staying at Hilton Sharjah and for taking time to write your feedback. We are truly happy to know that you had a pleasant experience with us and you can rate hotel with the highest score. Indeed, Sharjah is a cultural and traditional emirate with many mosques around which follow the prayer timings. We would like to extend our most sincere apologies, should this have caused inconvenience during your stay. We are looking forward to a pleasure to having you as our guest again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 29. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for taking time to post a review. We are looking forward to having a pleasure to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 29. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah and for reviewing your stay. We are looking forward to having a pleasure to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 24. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah and for taking time to write a review. We are truly delighted to know you enjoyed your stay with us and you rate us with the highest score. We are looking forward to having a pleasure to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 15. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah and for taking time to post your valuable feedback. We are very concerned to know that we did not meet your expectations. Please accept our apologies for any inconvenience you have experienced. We hope to have a pleasure to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like location and staff welcoming , helpful and room very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 15. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah and for posting your feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us and you are happy with service, location and cleanliness. We are looking forward to having a pleasure to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 15. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah and for taking time to post your valuable feedback. We are looking forward to a pleasure of having you as our guest again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Lynne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent value in luxury setting.
Very elegant hotel on Sharjah corniche waterfront. Excellent value for money. Bed a little hard and breakfast buffet a little untidy, disorganized, but otherwise a very comfortable place to stay with wonderful views of the lagoon.
View into lobby from above
View of lagoon and corniche
Hotel front
View of lobby
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 9. Dez. 2019
Dear Lynne, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah and for your valuable feedback. We are glad to know you enjoyed your stay with us and you like beautiful Khalid Lagoon view. We have noted your comments about breakfast buffet and the bed, we will ensure the improvements are done as soon as possible, as guest satisfaction is our very first priority. Please accept our most sincere apologies for any inconvenience you might have experienced. We are looking forward to a pleasure to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
1st class property with all required equipment and STAFF.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 8. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your wonderful review. We are happy to know you enjoyed your stay at Hilton Sharjah and the team took a good care of you. We hope to have a pleasure of welcoming you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

Saher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 8. Dez. 2019
Dear Saher, Thank you very much for your wonderful review. It is delightful for us to know you enjoyed your stay at Hilton Sharjah. We hope to have a pleasure of welcoming you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

AbuOsama, UAE

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception staff support and understanding for our needs
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 4. Dez. 2019
Dear AbuOsama, Thank you very much for your review. It is truly delightful to know you enjoyed your stay with us. Special thank you for recognizing our Reception team members for their helpfulness, it will motivate and inspire them for the future achievements. We are looking forward to a pleasure to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

2/10 – Ungenügend

Inayat

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very bed never stay again I am not recommend to anyone
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 4. Dez. 2019
Dear Inayat, Thank you very much for your feedback. Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations during your recent stay with us. We are wishing you all the best in your future travels. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Zhanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Шикарное обслуживание в уже стареньком отеле
Видно, что отель уже не свеж, краска на потолках в холле потрескалась, мебель старая, сантехника со следами ремонта и реставрации. Но все работает, все чисто. Персонал выше всяких похвал. Консьерж Нельсон сразу отзывался на просьбы.Завтраки вкусные. Три раза в день отель предоставляет бесплатный автобус на пляж другого отеля. Есть два бассейна, которые актуальны в зависимости от расположения Солнца. Рекомендую брать номер с видом на лагуну, вид действительно потрясающий, хочется смотреть в панорамное окно часами. Вид на город будет омрачен двумя стройками.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 26. Nov. 2019
Dear Zhanna, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah and for taking time to write a detailed review. We are glad to know you had a pleasant stay with us. We appreciate your generous acknowledgement on a great and professional service. Special thank you for mentioning Nelson by name, your recognition will mean a lot to him. We are looking forward to a pleasure to welcome you again at Hilton Sharjah. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

Syed Rizwan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sharjah Hilton is awesome choice
Its good choice for stay with family. I highly recommended to you if you want 5 star accommodations in less price.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 24. Nov. 2019
Dear Syed, Thank you very much for taking time to post a review. We are delighted to know you and the family had a pleasant stay at Hilton Sharjah. We are looking forward to a pleasure to welcome you again. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bra service, parkering for bil og wifi var en stor fordel. Rommet og badet trenger å oppgradere litt,
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 20. Nov. 2019
Dear guest, Thank you very much for your valuable feedback and for choosing Hilton Sharjah. We are glad to know that you like service, car parking and WiFi at the hotel. Your comment about the room and bathroom is very well noted, and we will do our best to make improvements at earliest. We hope to have a pleasure to welcome you again at Hilton Sharjah. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Hilton Sharjah am 17. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Hilton Sharjah for your recent stay in UAE. We are delighted to know you had a pleasant stay and can rate us with the highest score. We are looking forward to a pleasure to welcome you again at Hilton Sharjah. Sincerely, Ashraf Nabih General Manager