Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Grand Excelsior Hotel Deira

4 out of 5
Grand Excelsior Hotel Deira
Al Muteena Street, Deira, Dubai

Bewertungen

7.0

Gut

67 von insgesamt 281 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
95 von insgesamt 281 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
53 von insgesamt 281 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 281 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
31 von insgesamt 281 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.4/10

Sauberkeit

7.4/10

Personal & Service

6.8/10

Ausstattung

7.0/10

Zustand der Unterkunft

5.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

wali

Das Hotel war gut
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Joseph am 5. Jan. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to express your thoughts and concerns. Please accept our sincere apologies for falling short of your expectations. Rest assured that the issues you have raised have been documented and will be forwarded to the appropriate departments for necessary actions. Your feedback is very important to us as this continually helps us improve the facilities and guest services we offer to our guests. Once again, thank you for staying with us and we all hope to have an opportunity to serve you again on your next future visit. Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

2/10 – Ungenügend

Timo, Bo

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Lautes Disco bis 7 Uhr Morgens. Ich könnte nicht schlafen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Damir am 22. Jan. 2019
Dear Timo, Thank you for your review and your recent stay with us. We certainly apologize for the inconveniences you experienced due to loud music. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again. Sincerely, Damir Kartal General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel, etwas unruhig
Das Personal war durchweg freundlich, das Zimmer geräumig und komfortabel, an einigen wenigen Stellen könnten Dinge ersetzt werden, z. B. Teppiche. Die Möbel waren allerdings gemütlich und nicht angewohnt. Die Lage ist gut, nah zum Flughafen, einige Restaurants in der Umgebung, dazu ein Supermarkt. Die nächste Metro Station ist nah, ein Bus fährt direkt vor der Tür ab. Einziges Manko: man hört zwar vom Fluglärm nichts im Zimmer, dafür war unser Zimmer aber zum Innenhof, in dem unter anderem Frühstück serviert wird ausgerichtet, dort läuft auch Nachts Musik, deshalb war es nie wirklich komplett ruhig im Zimmer. Da ansonsten alles gut war, ist das Hotel empfehlenswert.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Damir am 26. Dez. 2018
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Damir Kartal General Manager

6/10 – Okay

Chris, padernorn

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel, das schon etwas in die Jahre gekommen ist.
Insgesamt ist das Hotel ok: freundliches Personal , gute Lage in der Nähe der Metro; jedoch könnten die Zimmer modernisiert werden. Unser Zimmer war aufgrund der Lage zu einem Innenhof sehr dunkel.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von Hind am 28. Apr. 2018
Dear Mr.Chris Greetings from Grand Excelsior Hotel Deira! Thank you for taking the time to share your recent experience in our hotel. We greatly appreciate you taking the time to bring this matter to our attention. Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations . We know you have many choices when it comes to lodging and we hope you will continue to choose Grand Excelsior Hotel Deira for your future travel needs. Once again, we appreciate you taking the time to share your comments with us Thanks & regards, Guest Relation Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In die Jahre gekommenes Hotel
Check-In hat lange gedauert. Das reservierte Zimmer mit King-Size Bett war nicht verfügbar (??), wie kann das sein wenn es reserviert und bestätigt wurde. Ein anderes Zimmer mit zwei Einzelbetten bekommen. Im Bad (Badewanne/Dusche) einige dunkle Schimmelstellen und teilweise Dreck. Der Zimmerservice hat keine Wasserflaschen aufgefüllt und auch keine Badeschuhe und Bademäntel vorhanden. Abendessen (Buffet) im Restaurant ist nicht sehr schmackhaft. Speisen auch zu lange schon in den Warmhaltebehältern. Personal an der Rezeption und beim Servicedesk nicht gerade motiviert und nicht gerade freundlich.

2/10 – Ungenügend

sanjani, köln

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schlacht Lager Arbeiter viertel
Belästigung meine Kinder durch andere Hotel Gäste, es ging um Telefon terror über Festnetz Nr und Anmachung am Pool auf dem Weg zu Zimmer sogar einmal sensuell Belästigung auf dem Flur. Nicht geeignet für Familie oder Paare, vielleicht gut für die Jungs. Nie wieder in dieses Hotel

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kein gutes Hotel!
Leider nicht so toll!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Dubai-deira
sind zum 3.mal in diesem Hotel gewesen. preis Leistung ok. shutteldienst zu den malls lt. aushang nicht immer durchgeführt. leider Lärmbelästigung am pool- neben dem Hotel ist eine Baustelle die bohrarbeiten für ein neues gebäude durchfühen.

8/10 – Gut

Monika, Helmstedt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage im Herzen von Dubai. Zentral gelegen und die Anbindung ist sehr gut.

6/10 – Okay

Nyeji

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Nothing grand about hotel stay away
Thw hotel name is Grand but nothing grand about this terrible hotel. Carpet and room smells diety. In 3 days stay we have to keep on complaining whole of our trip went in hotel staff fixing. Shame for hotels.com to advertise such patheic hotel which is not upto standard. Stay away for family
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Brady

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

2/10 – Ungenügend

Mohamed

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
To be honest i booked this hotel me my wife and my child 6 years old I been booked 2 bed king bed but i was reach there they give me 2 single bed and they ask me to buy another bed for 200 dirham if you convert it’s cost £44.5 a night I ask why they said what did you get online it’s not right this is business in Dubai and I was up set and I have no choice because I can’t afford that money after I share the bed my son this is my worst 3 nights in dubai
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Moosa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not recommended
Worse hotel experience ever. Overall Poor service.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Management am 13. Dez. 2023
Dear Moosa,We are sorry to hear that you have had such a negative experience while staying with us.Our team is dedicated to providing excellent customer service, and we strive for 100% satisfaction with every appointment. We would like the opportunity to rectify this situation, to remain this a one-time occurrence.Thank you for taking the time to share your feedback, please note that we take all reviews seriously and will use them in our continuous improvement efforts.We wish you all the best,The Management

2/10 – Ungenügend

Aimy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I want to start by saying that this was booked by Expedia and was meant to be with breakfast which I paid extra for but when the confirmation came it was without breakfast. It definitely did not mention that it was 3PM check in time because had I known this prior to my arrival I would not have booked this property. Our flight was an early morning one and when we arrived they told us that we couldn’t check in until 3PM nor did they have “any available rooms” that we could purchase even though we should have been a complimentary one seeing as we were leaving at midnight the night we was leaving. The staff did not care that we had just got off a flight and made us sit in the waiting area for number of hours before we finally got our room. They wouldn’t declare the difference in price for with or without breakfast and had no idea how it could have happened. There was many other people in similar situations as a lot of them were in the waiting area.. check out time is also early so need to bear that in mind. Room card kept not working so daily had to go downstairs to make it work again. Terrible experience not sure how this is a 4* hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Management am 13. Dez. 2023
Dear Aimy,Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at Grand Excelsior Hotel Deira.Please accept our sincere apologies for the not so good experience while staying with us. Please be advised that we have noted all the points that you've highlighted to us and we assure you that we will investigate this internally and will take an immediate action to where it is needed.We hope that this will not hinder you to stay with us again the near future.Best wishes,The Management

2/10 – Ungenügend

khalid

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Management am 13. Dez. 2023
Dear Khalid,Thank you for visiting us at Grand Excelsior Hotel Deira.It is our pleasure to have you as our guest and we hope we achieved our goal of making your stay memorable.We look forward to welcoming you back again soon.Thanking you,The Management

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jhoana am 22. Nov. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for visiting us at Grand Excelsior Hotel Deira.It is our pleasure to have you as our guest and we hope we achieved our goal of making your stay memorable.We look forward to welcoming you back again soon.Thanking you,The Management Grand Excelsior Hotel Deira T: +971 (0)4 2688888P.O. Box 5772, Al Muteena Street, Deira, Dubai, UAE

6/10 – Okay

Adlan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not a good hotel.. I expected better
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jhoana am 22. Nov. 2023
Dear Adlan,We are sorry to hear that you have had such a negative experience while staying with us.Our team is dedicated to providing excellent customer service, and we strive for 100% satisfaction with every appointment. We would like the opportunity to rectify this situation, to remain this a one-time occurrence.Thank you for taking the time to share your feedback, please note that we take all reviews seriously and will use them in our continuous improvement efforts.We wish you all the best,The Management Grand Excelsior Hotel Deira T: +971 (0)4 2688888P.O. Box 5772, Al Muteena Street, Deira, Dubai, UAE

10/10 – Hervorragend

Navid

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Priset, och service va jätte bra speciellt Eman från receptionen och kundtjänst ansvarig för hotellet Båda har alltid varit hjälpsam Tack
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sanjay am 31. Mai 2023
Dear Navid,We would like to thank and express our gratitude to you for sharing your wonderful feedback.It’s our pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back again soon.Wishing you all the best,Sanjay LuthraCluster Director Grand Excelsior Hotel Deira

10/10 – Hervorragend

Abdinur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Coming back from COVID long closure they are doing well.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sanjay am 8. Mai 2023
Dear Abdinur,Thank you for visiting us at Grand Excelsior Hotel Deira.It is our pleasure to have you as our guest and we hope we achieved our goal of making your stay memorable.We look forward to welcoming you back again soon.Thanking you,Sanjay LuthraCluster Director Grand Excelsior Hotel Deira

8/10 – Gut

San Sang

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von Sanjay am 20. März 2023
Dear San Sang,We really appreciate you taking the time to share your rating with us following your recent stay at Holiday International Hotel.We look forward to seeing you again soon.Kind regards,Sanjay LuthraCluster Director Grand Excelsior Hotel Deira

6/10 – Okay

Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Location and staff
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2023
Antwort von Sanjay am 20. März 2023
Dear Nicole,Thank you so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Wishing you all the best,Sanjay LuthraCluster Director Grand Excelsior Hotel Deira

2/10 – Ungenügend

Jumoke Gbemisola Mary

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What you see on Expedia's website is not it! It's a low budget hotel with very dirty room's and bathrooms. You would have call multiple times for the cleaning and for clean cups! No it's nothing to write about and they do not use Expedia! Expedia is a thief!!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

Marlene

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was shabby and unclean. I didcovered a cockroach in my bedroom and developed a rash on my leg where I was bitten by something.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

Rubin Andrews

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The overall cleaniness and the attitude of the staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Amandeep

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were totally unprofessional we called for towels 10 times no one was response back to us.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Abdallah

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

BALOCH SHAH

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Abdinur

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

6/10 – Okay

CONOR

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Look elsewhere
Not impressed at all with the service at this hotel. Alot of the staff were definitely not attentive nor concerned with the service provisioned. Facilities aged and poorly kept. Currency exchange non existneent - told no cash! Worst, very noisy into earlly hour's and on last night what sounded like a massive riot occurred around 4 am. Never bothered to ask as staff didnt care much on arrival.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022

4/10 – Schlecht

Zahir

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very rude and abrupt staff, not very helpful at all. Will definitely not be staying afain.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022

6/10 – Okay

Abdulla

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very average
The room smelt of damp and there were no towels. The only good thing about the hotel was the bed that’s all. I wouldn’t come back again though.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

2/10 – Ungenügend

Ade

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Joseph am 5. Jan. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to express your thoughts and concerns. Please accept our sincere apologies for falling short of your expectations. Rest assured that the issues you have raised have been documented and will be forwarded to the appropriate departments for necessary actions. Your feedback is very important to us as this continually helps us improve the facilities and guest services we offer to our guests. Once again, thank you for staying with us and we all hope to have an opportunity to serve you again on your next future visit. Sincerely,

6/10 – Okay

Shinichi, Kamakura

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

6/10 – Okay

Shinichi, Kamakura

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
DXB空港に近く良かった!ホテルの周りにローカルfood店、スーパー、ATMなどあり利便性が良かった。ホテル内に4つくらいのナイトクラブ、カラオケ店があり、お酒も可‼️とても良い。
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Joseph am 5. Jan. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your wonderful review on your recent stay at Grand Excelsior Hotel Deira. We were pleased to read that you had an overall pleasant stay at our hotel, and our great team created a wonderful experience for you. We look forward to welcoming you soon.

4/10 – Schlecht

RICKY LIH HORNG

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Mustafe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect for a couple
Very nice hotel with a lot of competent personnel that helped us with everything we needed. I recommend this highly!
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2021
Antwort von Ankita Gohil am 31. Jan. 2022
Dear Sir/Madam, Greetings from Grand Excelsior Hotel Deira! Thank you for choosing our hotel for your visit! We would request you to review about your stay experience on Trip advisor as well. Looking forward to welcoming you back. Best Regards Reservation

2/10 – Ungenügend

Shaikh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The receptionist was very rude, I have seen so much rudeness while checking in at a Hotel . This year I have spend 37 nights on different hotels
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Joseph am 5. Jan. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to express your thoughts and concerns. Please accept our sincere apologies for falling short of your expectations. Rest assured that the issues you have raised have been documented and will be forwarded to the appropriate departments for necessary actions. Your feedback is very important to us as this continually helps us improve the facilities and guest services we offer to our guests. Once again, thank you for staying with us and we all hope to have an opportunity to serve you again on your next future visit. Sincerely,

8/10 – Gut

SAIFDDIN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
جيد نوعا ما
اقامة لا بأس بها
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Receptionists very friendly and provide good service. Furnitures, doors, all very old and don't work well
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Ankita Gohil am 3. Dez. 2021
Dear Sir/Madam, Greetings from Grand Excelsior Hotel Deira! Thank you for choosing our hotel for for your stay!. Looking forward to welcome you back. Best Regards Reservation

10/10 – Hervorragend

EMAD

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

2/10 – Ungenügend

murisa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2021
Antwort von Joseph am 5. Jan. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to express your thoughts and concerns. Please accept our sincere apologies for falling short of your expectations. Rest assured that the issues you have raised have been documented and will be forwarded to the appropriate departments for necessary actions. Your feedback is very important to us as this continually helps us improve the facilities and guest services we offer to our guests. Once again, thank you for staying with us and we all hope to have an opportunity to serve you again on your next future visit. Sincerely,

4/10 – Schlecht

mohammed

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Ankita am 4. Juni 2021
Dear Sir/Madam, Greetings from Grand Excelsior Hotel Deira! Thank you for choosing our hotel for your stay! We have noted your feedback and will take it forward to our concerned team for improvement in respective areas. Looking forward to welcome you back. Best Regards Reservation

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Location was good. Bed was comfortable. Reception has no idea what is going on. They asked me to pay them when I was checking out. I said I booked through Expedia and showed confirmation but they still insisted that they have not received payment and I should follow up with Expedia. The staff has no idea what's going on. I'm still here and they are trying to figure out their payment.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von GEHD am 29. Apr. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to express your thoughts and concerns. Please accept our sincere apologies for falling short of your expectations. Rest assured that the issues you have raised have been documented and will be forwarded to the appropriate departments for necessary actions. Your feedback is very important to us as this continually helps us improve the facilities and guest services we offer to our guests. Once again, thank you for staying with us and we all hope to have an opportunity to serve you again on your next future visit. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Ankita am 27. Apr. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your wonderful review on your recent stay at Grand Excelsior Hotel Deira. We were pleased to read that you had an overall pleasant stay at our hotel, and our great team created a wonderful experience for you. We look forward to welcoming you soon.

10/10 – Hervorragend

Abdulkadir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

10/10 – Hervorragend

Zulfiqar, London

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff very extremely friendly and professional, especially Farhan. Service was good and the food great
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2020

10/10 – Hervorragend

AsadHameed, London UK

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First time stayed in this place truly liked it due to location and vibrancy. Near to historical attractions.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2020
Antwort von Marlou am 22. Juli 2020
Dear Mr. Hameed, Greetings from Grand Excelsior Hotel Deira! We thank you for your message and giving us an excellent reviews 5 out 5 score during your stay in our hotel. We are grateful to know that your stay was memorable experienced because you were convenient and comfortable with the accessibility of the place. Thank you once again for your kind feedback and we look forward to welcome you again in Grand Excelsior Hotel Deira. Best regards, Marlou Urot Director of Sales

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2020