Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
3 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
3
5 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
5
4 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
4
0 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
0
5 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
5
5.8/10
Sauberkeit
6.8/10
Personal & Service
4.0/10
Ausstattung
5.6/10
Zustand der Unterkunft
4.0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
Robert L
19. Jan. 2024
Robert L
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
11. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
2/10 – Ungenügend
Chaman lal
15. Apr. 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bad condition of property
Chaman lal
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
2/10 – Ungenügend
Corneille
Mit der Familie gereist
30. März 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Showering and using the bathroom was a challenge. Just didn’t feel safe in and around the establishment.
Corneille
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
18. Mai 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
20. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
16. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
10/10 – Hervorragend
nilesh
24. Feb. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good comfortable hotel
It was comfortable stay and good for business or leasure travel . The seafront add to all. Very good. Wish to go again
nilesh
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
8. Feb. 2017
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Good value
Great personal and great wi-fi.
The hotel has a great location, they just need to renovate some rooms (which they currently are). Either way, it's a good value hotel close to Subway, Starbucks, Pizzahut, the beach and many more.
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
2. Jan. 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Basic business hotel in Ajman
Very average and basic place to stay... good for business visitor in Ajman...very far from dubai. Be careful on payment as they debited my card inspite of option for payment at Hotel.
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
24. Dez. 2016
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
2/10 – Ungenügend
Ibrahim
9. Okt. 2016
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
سيء جداً
الفندق سيء جدا من كل النواحي
الاستقبال النظافة التعامل السعر الازعاج
اخذت غرفة مطلة على البحر
الغرفة صغيرة ويرجى الالتزام بالمساحة المحددة في الموقع للغرفة
المحلات المجاورة مزعجة للفندق
لا يتوفر نقل مكوكي من الفندق لمحطة الباصات
Ibrahim
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
22. Sept. 2016
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
The main advantage is close to the beach
It's good but need to improve more decoration and hospitality
Verifizierter Reisender
Antwort von Javinesh.K.J am 27. Sept. 2016
Dear Sir,
Thank yo so much for your valuable feedback. We hope that you had enjoyed your stay with us. With regards to the decoration, we are already involved in the renovation of the hotel of which we are already half way through and we feel that we could finish it with the whole hotel as soon as possible so to provide you with a good experience. We also trying hard to provide the best of our services to our guest. We assure you to provide you with the best service from our side in the recent future.
Thank You & Best Regards,
Javinesh.K.J
General Manager
Mermaid Beach Hotel
Ajman, UAE
10/10 – Hervorragend
Imran Ahmed, Maryland, USA
20. Aug. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I enjoyed
Imran Ahmed
Antwort von General Manager am 24. Aug. 2016
Dear Mr. Imran,
Thank you so much for your valuable feedback. As your feedback always provides us a boost to provide better than the best to our guest. We were really happy to know that you had enjoyed your stay in our hotel We are really thankful for your support and review and assure you of our best attention at all times.
Thank You & Best Regards,
Javinesh.K.J
General Manager
Mermaid Beach Hotel
Ajman, UAE
8/10 – Gut
Hemant, Dubai
30. Juli 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good
My stay in this hotel was good. Nice view of sea from window. I enjoyed very much.
Hemant
Antwort von General Manager am 24. Aug. 2016
Dear Mr. Hemant,
Thank you so much for your valuable feedback. As your feedback always provides us the path for more betterment of our services. We were really happy to know that you had a comfortable stay at our hotel and you enjoyed it. We are really thankful to you for the time taken to post your reviews. We assure you of our best attention at all times.
Thank You & Best Regards,
Javinesh.K.J
General Manager
Mermaid Beach Hotel
Ajman, UAE
6/10 – Okay
ALFRED
1. Feb. 2016
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ALFRED
Antwort von General Manager am 24. Aug. 2016
Dear Mr. Alfred,
Thank you so much for your rating. As your ratings and feedback always provides us the path for more betterment of our services. We are really thankful to you for the time taken to rate our services. We assure you of our best attention at all times.
Thank You & Best Regards,
Javinesh.K.J
General Manager
Mermaid Beach Hotel
Ajman, UAE
6/10 – Okay
FAHAD
5. Jan. 2016
سأعود له اذا كان وصول رحلتي متأخر
فندق عادي والحمد لله ينفع لشخص مقتصد او رحلته بتأخر في الوصول وحرام يحجز اليوم كامل بفندق بمبلغ وقدرة فأنصحه انه يتوجه لهذا الفندق مع العلم انه بتكسي من مطار دبي٢ من ٦٠درهم الى ٩٥ حسب أمانة قائد التكسي