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Bewertungen von Metropolitan Hotel Dubai

Metropolitan Hotel Dubai
Sheikh Zayed Road, Exit 41, Al Thanya Street, Dubai

Bewertungen

8.6

Hervorragend

187 von insgesamt 392 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
146 von insgesamt 392 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 392 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 392 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 392 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr schönes Hotel, unglaublich sauber mit sehr aufmerksamen Personal. Ein schöner Pool und diverse Restaurants einschliesslich eines Pubs. Negativ bewerte ich, es gibt Raucherzimmer und dieser Geruch zieht durch die Klimaanlage auch in die Nichtraucherzimmer, das ist nicht so schön. Und zum Frühstück könnte es echt mehr Obst geben. Ich war sicher nicht zum letzten Mal da.
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 22. Nov. 2023
Dear Michael,Thank you for your positive feedback about our hotel, cleanliness, attentive staff, and the amenities we offer, including the pool and various restaurants.I appreciate your honest input regarding the smoking rooms and the impact on the air quality in non-smoking rooms. I understand the importance of this issue, and we will look into ways to address and minimize any potential inconvenience for our non-smoking guests.Your suggestion about adding more fruit to our breakfast offerings is duly noted, and we'll certainly consider this in our ongoing efforts to enhance our services.We're delighted to hear that you plan to return, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Warm regards,

8/10 – Gut

Celina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was really great and i felt so comfortable. But the Metro was a little bit far away and i always woke up because of the car noises. i felt like the cars are driving next to me. it was very loud in my room. although i enjoyed my time in metropolitan hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 15. Aug. 2023
Dear Celina,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Metropolitan Hotel. We're glad to hear that you had an overall great and comfortable experience. We apologize for any inconvenience you experienced due to the noise from the nearby road. We understand that a peaceful environment is essential for a restful stay, and we're sorry that the car noises impacted your sleep. Your comments are important to us, and we will certainly take this into consideration for future improvements. Despite this, we're delighted that you enjoyed your time with us and we hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.

8/10 – Gut

Kim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2022
Antwort von Sanjay am 11. März 2022
Dear Kim, Thank you so much for staying with us and rating us a good score. It is our pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back again soon. We wish you all the best, Sanjay Luthra | General Manager

8/10 – Gut

Kim

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
im70.3 Dubai
Gut gelegen, 10min von u-bahn. Fruhstuck sehr gut, leider nur bis 10.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Sanjay am 20. Feb. 2020
Dear Kim, Thank you for staying at the Metropolitan Hotel Dubai. We are glad to know that the hotel’s location worked well for you. We look forward to welcoming you back again for a more convenient stay experience. Best wishes, Sanjay Luthra | General Manager | T: +971 4 343 0000 Metropolitan Hotel Dubai, P.O. Box 31588, Sheikh Zayed Road – Exit 41, Al Thanya Street, Dubai, UAE

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 14 Nächten im November 2019
Antwort von Sanjay am 28. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you so much for staying with us and rating us a good score. It is our pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back again soon. We wish you all the best, Sanjay Luthra | General Manager | T: +971 4 343 0000 Metropolitan Hotel Dubai, P.O. Box 31588, Sheikh Zayed Road – Exit 41, Al Thanya Street, Dubai, UAE

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt in sehr guter Entfernung zur Metro Station
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Sanjay am 20. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying at the Metropolitan Hotel Dubai. We are glad to know that the hotel’s location worked well for you. We look forward to welcoming you back again for a more convenient stay experience. Best wishes, Sanjay

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Sanjay am 1. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you so much for staying with us and rating us a good score. It is our pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back again soon. We wish you all the best, Sanjay

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Tolles Hotel, mit Aussicht an Burj al Arab, Jumeirah Hotel. Tolle Personal, alles sauber und ordentlich. Frühschtück ist extraklasse! Wir sind mit Mietwagen gekommen, parken ist gratis mit valet parking. Ich kann nur weiterempfehlen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019
Antwort von Sanjay am 20. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thank you so much for giving us a positive review, highlighting what the Metropolitan Hotel and the city has to offer. The whole team will be very pleased to know, how much you appreciated the excellent service provided, as well as the cleanliness and maintenance of your room. We're looking forward to welcoming you back for a more great stay again. All the best, Sanjay

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super lage naehe jumeirah beach
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Sanjay am 20. Feb. 2019
Dear Thomas, Thank you for staying at the Metropolitan Hotel Dubai. We are glad to know that the hotel’s location worked well for you. We look forward to welcoming you back again for a more convenient stay experience. Best wishes, Sanjay

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and uncomplicated hotel
We were there for four nights for the Ironman 70.3 race at Jumairah Beach. The hotel was ideally located for this purpose with friendly and uncomplicated staff. Parking Lot which was always free is directly in front of the hotel. We first got a smoking room which was changed immediately. Everyone was helpful and on raceday the hotel even provided an early breakfast for the athletes. Everything was clean and although our room was facing to the highway it was no problem to sleep. Two fresh water bottles per day are brought to the room and the breakfast buffet was intercontinental and satisfying.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Sigrid, Hatten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Netter Empfang, tolles Zimmer, super Frühstück. Die beiden Restaurants im Hotel haben uns super gefallen, da brauchte man dann abends nicht mehr los und ein Restaurant suchen. Schöner Wellnessbereich und toller Liegebereich auf der Dachterrasse.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel
Das Hotel liegt an der Sheik Zayed Road man hört nachts zwar etwas den Straßenlärm, aber uns hat das nicht gestört. Das Zimmer war sauber und ansprechend. Das Personal an der Rezeption und der Concierge waren auch sehr nett und zuvorkommend. Wir würden wieder dieses Hotel buchen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Michael, Frankfurt

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel
Das Metropolitan bietet ein gutes Preis-/ Leistungsverhältnis u war der ideale Ausgangspunkt für uns um Dubai zu entdecken. Die Metrohaltestelle war ca. 800m entfernt, da es im Januar aber nicht zu heiss war konnte man die Strecke gut zu Fuss bewältigen. Von der Metro aus kommt man fast zu allen wichtigen Sehenswürdigkeiten (Mall of the Emirates, Burj Khalifa, Marina). Vom Pool auf dem Dach hat man einen schönen Blick auf den Burj Dubai und der Strand ist auch nur 2,5km entfernt und kann mit dem Taxi schnell erreicht werden. Alles in allem hatten wir einen sehr gelungen Aufenthalt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dubai immer wieder!
Sehr schönes, gepflegtes und modernes Hotel. Zimmer neuwertig, modern und angenehme Größe. Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal. Wir haben uns sehr wohlgefühlt und kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Selina, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir waren sehr zufrieden mit unseren Aufenthalt im Metropolitan Hotel Dubai. Sehr zuvorkommendes Personal, super Essen in Buffetform und mit der Metro sind all Sehenswürdigkeiten schnell erreichbar. Jederzeit wieder!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Karsten, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut gelegenes Hotel in der Nähe der Metro
Das Hotel ist in einem sehr sauberen und guten Zustand. Es war leicht vom Flughafen und von der Metro Station zu erreichen. Check-In und Check-Out verliefen reibungslos. Das Zimmer war großzügig ausgestattet und wurde stets ordentlich geputzt. Stündlich fuhr ein Shuttlebus zur nächstgelegenen Metro Station. Alles in allem ein sehr schönes Hotel was man weiterempfehlen kann.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Debby, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erholsame Ferien
Das Hotelpersonal war sehr freundlich und zuvorkommend. Das Hotel wahr sehr sauber, sowie alles in gutem Zustand. Es hat im Hotel selber sehr viel Essensmöglichkeiten, wobei das essen auch wirklich gut war. Die Lage war nicht perfekt jedoch gut. Mit dem Taxi war man schnell überall. Im grossen und ganzen hat uns das Hotel sehr gefallen und empfehlen es auf jeden Fall weiter. :)
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Noise from the street
For congress Meetings it is a prefect Location. Good Location from Airport to city
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

HaJo, WO, Rheinland-Pfalz

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel (eröffnet in 2016) ca. 2km vom Beach
Habe dieses Hotel gebucht, weil es in der Nähe vom Jumeirah Beach liegt. Entweder 2.000m zu Fuß oder per Taxi gut zu erreichen. Metro-Station in ca. 1.000m erreichbar. Mit der Metro eine Station weiter schon in der Emirates Mall. Will man es etwas größer, dann fährt man mit der Metro ca. 10 min. in die andere Richtung zur Dubai Mall am Burj Khalifa. Hier viel Zeit mitbringen, gutes Schuhwerk und staunen. Das Hotel ist gut ausgestattet. Hightech-Schalter im Zimmer, die kurz vor der Berührung aufleuchten, angenehm große Zimmer mit 50"-Flachbildschirmen von Samsung und individuell einstellbarer Klimaanlage, die auch funktioniert. Auf dem Flachdach gibt es einen wirklich großen Pool mit ca. 24m Länge !!! , den ich bisher selten in Dubai gefunden habe. Kein ovales Miniplanschbecken, die es in den meisten Hotels gibt. Ansonsten alles sehr großzügig aufgebaut ... alles in allem empfehlenswert und ich werde wiederkommen.
Antwort von Sanjay am 31. Jan. 2017
Dear Hajo, Thank you for taking time to write your detailed feedback here in Expedia. We are glad to know that you had a great stay in our hotel. It is our pleasure to make your stay comfortable. We look forward to welcoming you back in the near future. Thanking you, Sanjay Luthra General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Nähe Metrostation.
Das Hotel liegt nahe einer Metrostation, Sauberkeit und Service sind in Ordnung. Rundum ein angenehmer Aufenthalt. Durch die Nähe zur Metro kann man auf ein Auto verzichten.
Antwort von Sanjay am 18. Jan. 2017
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience with regards to your recent stay in our hotel here in Expedia. We are glad to know that you like the hotel's location, cleanliness and service given by our staff. We hope to see you again soon. Best wishes, Sanjay Luthra General Manager

10/10 – Hervorragend

Entela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly! Good for families.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 26. Apr. 2024
Dear Entela,Thank you for your great review!Looking forward to welcoming you back!

10/10 – Hervorragend

Diana

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 26. Apr. 2024
Dear Diana,Thank you for the rating.

4/10 – Schlecht

Eduardo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El hotel no sabía sobre los beneficios VIP acces. Esto me pasa en casi todos los hoteles. Expedia debe informar mejor a los hoteles. Este beneficio no existe
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Eduardo,Thank you for sharing your experience.We're so sorry to hear you were left disappointed after your stay with us. Please note that we've taken your comments on board and will investigate them internally in an effort to improve the quality and service standards we offer, and to ensure this remains a one-time occurrence.We really hope you'll decide to stay with us again and see the good changes in your return.Wishing you all the best,Samer Homsi General Manager

10/10 – Hervorragend

Nagatomo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Nagatomo,We’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we look forward to welcoming you back again soon.Thanking you,Samer Homsi General Manager

2/10 – Ungenügend

Adil

Geschäftlich gereist
Due to flight changes my stay was reduced by 1 day. Hotel refusing to credit 1 day of stay although Expedia called & emailed several tmes informing regarding the changes. Same thing hapoended to another colleague.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 19. Feb. 2024
Dear Adil,Thank you for sharing your experience.We're so sorry to hear you were left disappointed after your stay with us. Please note that we've taken your comments on board and will investigate them internally in an effort to improve the quality and service standards we offer, and to ensure this remains a one-time occurrence.We really hope you'll decide to stay with us again and see the good changes in your return.Wishing you all the best,Samer Homsi General Manager

4/10 – Schlecht

Craig

They have a spray and odor in the hallways … they didn’t know about VIP perks .. not the best area in the middle of traffic
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 16. Jan. 2024
Dear Craig,Thank you for sharing your experience.We're so sorry to hear you were left disappointed after your stay with us. Please note that we've taken your comments on board and will investigate them internally in an effort to improve the quality and service standards we offer, and to ensure this remains a one-time occurrence.We really hope you'll decide to stay with us again and see the good changes in your return.Wishing you all the best,Samer Homsi General Manager

10/10 – Hervorragend

Ashokkumar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 10. Jan. 2024
Dear Ashok,We’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we look forward to welcoming you back again soon.Thanking you,Samer Homsi General Manager

8/10 – Gut

Nawaf

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 3. Jan. 2024
Dear Nawaf,We appreciate the fantastic review and are glad we could be of service.It is our pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back again soon.We wish you all the best,Samer Homsi General Manager

10/10 – Hervorragend

Zuhair

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 5. Dez. 2023
Dear Zuhair,Thank you so much for staying with us and rating us a good score.It is our pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back again soon.We wish you all the best,

8/10 – Gut

Raed, Riyadh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room service is excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 5. Dez. 2023
Dear Read,Thank you for sharing your lovely feedback.We strive to provide the best service for all our guests and we are pleased to receive positive feedback from our valued guest like you.We will definitely share your good words with our colleagues and we assure our high quality of service at all times.We're looking forward to welcoming you back for a more great stay again.Thanking you,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dubai 16/11/2023
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 5. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you so much for staying with us and rating us a good score.It is our pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back again soon.We wish you all the best,

10/10 – Hervorragend

Niranjan

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 11. Dez. 2023
Dear Niranjan,Thank you so much for staying with us and rating us a good score.It is our pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back again soon.We wish you all the best,Samer Homsi General Manager

10/10 – Hervorragend

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business trip.
Business trip. I have stayed many times before Covid and like the hotel. My only feedback, the hotel needs to be more flexible and offer late check outs. Many flights in Dubai depart late in the evenings. This would be very customer focused approach.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 22. Nov. 2023
Dear Robert,Thank you for your continued patronage and taking the time to share your feedback with us. We appreciate your loyalty to our hotel.I understand your concern regarding the need for more flexibility in offering late check-outs, especially considering late-evening flights. Your feedback is valuable, and we'll certainly review our policies to ensure a more customer-focused approach in accommodating the needs of our guests.We truly appreciate your input, and we look forward to providing an even more comfortable and convenient experience for your future stays.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Mayada

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 22. Nov. 2023
Dear Mayada, Thank you for the great rate.

8/10 – Gut

Mohammed

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel. Stay in the sectionaway from nightclub
I stayed at this hotel because of its location which is close to my Busineee meetings. I was checked in by Kamal at the front desk . Kamal was very professional ,friendly and offered me a room upgrade . Everything was okay , until I. And back to the hotel after the midnight and noticed that the loud music from the night club in the ground floor was way too noisy and I will not be able to sleep. I called the front desk and the agent apologized and said he will go and talk to the club management to reduce the music volume , but the music was on until 3:00 am and I couldn’t sleep that night until 4:15 am . I like this hotel and would probably stay there again, but definitely I will request to stay in the other side of the hotel away from the night club noise. Again a special thank you to Kamal from the front desk for his exceptional customer care service .
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 22. Nov. 2023
Dear Mohammed, Thank you for choosing to stay at our hotel and for taking the time to share your experience. We appreciate your positive comments about Kamal's professional and friendly service at the front desk. I'm glad to hear he provided you with an excellent customer care experience.I sincerely apologize for the inconvenience caused by the noise from the nightclub, and I understand the impact it had on your sleep. Your feedback is important, and we will take steps to address this issue and explore measures to minimize disturbances for our guests.We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a more restful and enjoyable stay in the future.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
_
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Grabriel, Thank you for giving us the high rate after your stay.

10/10 – Hervorragend

Sering Omar Faty

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accessibility; Parking; Dining
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Sering, Thank you for your review. We hope you had a great stay with us!Looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Lalla Bouchra

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very Clean Nice area and professional team
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Nashfeer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 15. Aug. 2023
Dear Nashfeer, Thank you for the high rate. Looking forward to welcoming you soon.

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 15. Aug. 2023
Dear Mohammed, Thank you for the positive review. Looking forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

steve

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
staff helpful with calling the taxi. staff accommodating with when it was convenient for us for them to clean the room. breakfast menu changing slightly daily.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 15. Aug. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at Metropolitan Hotel Dubai. We are delighted to hear that our staff was helpful in arranging taxis and accommodating your preferred cleaning schedule. It's also great to know that you appreciated the variety in our breakfast menu, with slight changes daily. Your positive comments motivate us to continue providing excellent service and making each guest's stay enjoyable. We look forward to welcoming you back for another memorable visit in the future!

10/10 – Hervorragend

mazen, Beirut

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good clean well maintained and good location
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Vince

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was really pleased with the Hotel and its location. I was especially impressed with the service of the staff on the front desk who were very friendly and helpful. Esther went out of her way to see we had a lovely room and the extra bed we required. Yuki and Gerald were also very helpful. All in all we had a great stay!
Antwort von Samer Homsi | General Manager am 15. Aug. 2023
Dear Vince,Thank you for sharing your wonderful experience at Metropolitan Hotel Dubai. We're thrilled to hear that you were pleased with both the hotel and its convenient location. It's fantastic to know that our front desk staff, especially Esther, went above and beyond to ensure you had a pleasant stay. We'll be sure to pass along your appreciation to Esther, Yuki, Gerald, and the entire team. Your kind words are a great motivation for us to continue delivering exceptional service. We can't wait to have you back for another fantastic stay in the future!

10/10 – Hervorragend

mazen, Beirut

8/10 – Gut

Yan

8/10 – Gut

ted

Gut: Sauberkeit
it was money worth but the staff was correctly polite but did not really care
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations Team am 31. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for sharing your experience.Please note that we've taken your comments on board and will investigate them internally in an effort to improve the quality and service standards we offer.We really hope you'll decide to stay with us again and see the good changes in your return.

10/10 – Hervorragend

A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mohammed [ Egypt ] at the GYM was exceptional. Talented, sincere and great at his job and so was the staff at the poolside - especially a gentlemen from Pakistan.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von General Manager am 5. Dez. 2022
Dear GuestThank you for sharing your experience and for rating us a good score.We are happy to know that you had a great stay in our hotel and you enjoyed the services provided by our staff.Your good words are so inspiring and we assure you that we will keep on providing the highest quality of service to all our guests.We look forward to welcoming you back again soon.Wishing you all the best,Samer Homsi General Manager

10/10 – Hervorragend

Faraj

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything is ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von General Manager am 11. Okt. 2022
Dear FarajThank you for sharing your experience and for rating us a good score.We are happy to know that you had a great stay in our hotel and you enjoyed the services provided by our staff.Your good words are so inspiring and we assure you that we will keep on providing the highest quality of service to all our guests.We look forward to welcoming you back again soon.Wishing you all the best,Samer Homsi General Manager