Standard-Einzelzimmer

Bewertungen von OYO 1118 Sharjah Plaza Hotel

3 out of 5

Bewertungen

2.0
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.0/10

Sauberkeit

6.0/10

Personal & Service

5.0/10

Ausstattung

5.0/10

Zustand der Unterkunft

5.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Mohammed

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reserved room was not ready when arrived so was given a different room after delay. They provided only one towel per person and will not provide more unless you pay for it. The bath tub was not having a curtain so when showering all the water was going on the floor and the water was coming out from the sewer. Will not go there ever again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ammy am 7. Apr. 2024
Hi, Mohammed! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.

2/10 – Ungenügend

Muhammad

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ammy am 7. Apr. 2024
Hi, Muhammad! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim.

2/10 – Ungenügend

Ghulam

Geschäftlich gereist
First 605 stains on wall and leaky roof,moved to 405 stains on walls , no hot water, no room service. Bed not made no towel Basically I shared the room with insects Went for 14nights stayed only 7 nights
Aufenthalt von 12 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ammy am 3. Apr. 2024
Hi, Ghulam! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.

2/10 – Ungenügend

Heide

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
No have drinking water for gust No have coffee or tea
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Barbara am 18. Jan. 2024
Hi, Heide! We sincerely apologize for the trouble caused. We would like to thank you for sharing such important feedback, we will surely work on this to ensure your next stay turns out to be an amazing one. Regards, Barbara