Standard-Doppel- oder -Zweibettzimmer

Bewertungen von Palm Beach Hotel

3 out of 5
Palm Beach Hotel
Khalid Bin Walid Street, Dubai

Bewertungen

5.8
18 von insgesamt 110 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
29 von insgesamt 110 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 110 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 110 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
34 von insgesamt 110 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.2/10

Sauberkeit

6.2/10

Personal & Service

4.6/10

Ausstattung

5.8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Christine, Ulm

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wahnsinnig laut im Zimmer. Dreckig, alles uralt. Habe mich in der Nacht zwei mal beschweren müssen bevor ich um 4 Uhr morgens ein anderes Zimmer erhalten habe. Zimmer 601 befindet sich direkt neben Restaurant in dem die ganze Nacht Party gefeiert wurde
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Palm Beach Hotel am 6. Feb. 2020
Sehr geehrte Damen und Herren, Grüße für den Tag .. !!! Vielen Dank für Ihr Feedback und entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten

8/10 – Gut

steffi, berlin

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
gut und günstig
als stadt hotel und vornacht auf eine kreuzfahrt ab/bis dubai top geeignet
Antwort von Dennis am 8. März 2017
Dear Guest, Thank you for staying at the hotel and for sharing your valuable feedback with us. We are grateful for your kind patronage and appreciate receiving your positive comments. Sincerely - Team Palm Beach

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This isn’t even a 1 star hotel. It is not worth paying a penny at all.
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Karim

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Palm Beach Hotel am 8. Jan. 2021
Dear Guest we read with much concern about your unfortunate experience with us at Palm Beach hotel. We do take all comments seriously and appreciate all the feedback we can get. I do apologize for this inconvenience and I would like to assure you that we are addressing all the mentioned points with the concerned department, so we may resolve any and all issues. Despite all that, we truly hope that you will give us the honor to welcome you back at Palm Beach Hotel.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Horrible miserable hotel . NEVER AGAIN We left after a day although we prepaid for a week
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Palm Beach Hotel am 5. Jan. 2021
Dear Guest we read with much concern about your unfortunate experience with us at Palm Beach hotel. We do take all comments seriously and appreciate all the feedback we can get. I do apologize for this inconvenience and I would like to assure you that we are addressing all the mentioned points with the concerned department, so we may resolve any and all issues. Despite all that, we truly hope that you will give us the honor to welcome you back at Palm Beach Hotel.

4/10 – Schlecht

Yamen

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Palm Beach Hotel am 19. Jan. 2021
Dear Sir / Ma'am, Greetings for the day..!!! Many thanks for your feedback

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Palm Beach Hotel am 27. Dez. 2020
Dear Sir / Ma'am, Greetings for the day..!!! Many thanks for your feedback

10/10 – Hervorragend

Emad

Aufenthalt von 14 Nächten im November 2020
Antwort von Palm Beach Hotel am 27. Dez. 2020
Dear Sir / Ma'am, Greetings for the day..!!! Many thanks for your feedback

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Palm Beach Hotel am 22. Nov. 2020
hanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Gaurav

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad Bucks are in the hotel
Hotel is very terrible. Bad Bucks is in the room. Service are very very poor. They are charging extra money to the customer.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Palm Beach Hotel am 27. Dez. 2020
Dear Sir / Ma'am, Greetings for the day..!!! Sorry For Inconvenience Caused

8/10 – Gut

Changiaz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Palm Beach am 24. Feb. 2020
Thanks For your Feedback

2/10 – Ungenügend

Mohammed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
لا يصلح أن يكون فندق
الفندق قديم و غير نظيف و لا يوجد مواقف سيارات خاصة و يطلبون منك مبلغ 30 درهم عن كل يوم لكي يوفرن لك موقف .شكرا لإدارة الفندق تفاهم لصدمتي من وضع الفندق و عدم خصم المبلغ مني .أشك في تصنيفه كفندق 3 نجوم و أشك بنقاط التقييم
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Palm Beach Hotel am 4. Feb. 2020
Dear Sir / Ma'am, Greetings for the day..!!! Many thanks for your feedback

2/10 – Ungenügend

Ali Akbar

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Catastrophique
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Palm Beach Hotel am 4. Feb. 2020
Dear Sir / Ma'am, Greetings for the day..!!! Many thanks for your feedback

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The overall experience was the worst in my entire stay in Dubai.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Palm Beach Hotel am 4. Feb. 2020
Dear Sir / Ma'am, Greetings for the day..!!! Many thanks for your feedback

2/10 – Ungenügend

Mazen

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very bad hotel
The room was totally different from the pictures on site.its not clean and especially the bathroom you cant go inside or take a shower.I booked another hotel directly after I reached and saw all this.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Management am 4. Jan. 2020
Dear Guest, we read with much concern about your unfortunate experience with us at palm beach hotel. We do take all comments seriously and appreciate all the feedback we can get. We do apologize for this inconvenience and We would like to assure you that we are addressing all the mentioned points with the concerned departments, so we may resolve any and all issues. Despite all that, we truly hope that you will give us the honor to welcome you back at palm beach Kindest regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very terrible and will not go there for sure. The room we were given was extrenely dusty and they do not clean it properly. The rest room is a mess and bathroom no hot water. Worst part is that your heae the elevetor from your room whole night!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Palm Beach Hotel am 4. Feb. 2020
Dear Sir / Ma'am, Greetings for the day..!!! Many thanks for your feedback we will look in it

10/10 – Hervorragend

GEORGIY

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Palm Beach Hotel am 4. Feb. 2020
Dear Sir / Ma'am, Greetings for the day..!!! Many thanks for your feedback

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Palm Beach Hotel am 15. Dez. 2019
Thanks For U Feed Back

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Cheaters.
Cheaters. They cancelled my booking in the last moment and asked me to take rooms at their rates which costed me 260 AED extra
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Rakesh R

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
That hotel just ok means it’s an old hotel they don’t have any proper service and there clubs also waste
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Palm Beach Hotel am 15. Dez. 2019
Thanks For U Feed Back we will look to improve the cleaning

2/10 – Ungenügend

Fouad Georges

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von palm Beach am 17. Dez. 2019
Thanks for your feedback

10/10 – Hervorragend

Shahida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great clean hotel!
Polite and helpful staff Clean and comfortable room Restaurant service slow and too spicy
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room Services was really bad. The food are terrible. The toilet in my room overflow. The towels in the shower are really old and some are torn.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Palm Beach am 17. Dez. 2019
Thanks for your feedback

2/10 – Ungenügend

Karol

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extremadamente sucio y descuidado
El lugar es un total engaño, las fotos no coinciden con el lugar, es el lugar más sucio y asqueroso que me he quedado en la vida, tienen un Nigth Club, por lo que la música se filtra a las habitaciones, así como el olor a cigarro barato. Honestamente fue un desastre, aunque “Sandi”, un chico de recepción trató que mis días, no fueran tan amargos, solicité reembolso para poder irme a otro sitio, pero no fue posible, él fue sensible y amable conmigo en todo momento, pero es que el lugar no ayudaba para nada. Tuve problemas con el sanitario la primera noche, el cual fue reparado a la 1 de la mañana, la habitación hedionda a humo, por lo que la primera noche no pude dormir, después me pasaron a otra, descuidada, con una suciedad extrema... Sobreviví pero qué experiencia tan horrible, por favor si van a Dubai NUNCA vayan a este hotel ;(
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Arun Kumar am 7. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback. It is with regret that we note there were some areas which did not meet your expectations. The gaps that your feedback has highlighted have been noted by our concern team and we assure you that necessary steps will be taken to elevate the overall experience. We hope to welcome you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The noise from the night club at the hotel made it difficult for me to get to sleep.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Arun Kumar am 7. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback. It is with regret that we note there were some areas which did not meet your expectations. The gaps that your feedback has highlighted have been noted by our concern team and we assure you that necessary steps will be taken to elevate the overall experience. We hope to welcome you again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very loud in the Hotel, on my floor there was a laundry facility making all types of noise, outside you could hear the street to much. You could hear the Mosque constantly. You could also hear the 3 nightclubs going on all throughout the night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Arun Kumar am 7. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback. It is with regret that we note there were some areas which did not meet your expectations. The gaps that your feedback has highlighted have been noted by our concern team and we assure you that necessary steps will be taken to elevate the overall experience. We hope to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

sadiya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good experience all round. will definitely stay there next time.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Palm Beach am 20. Okt. 2019
Dear Guest, Greetings From Palm Beach Hotel Thanks For Your Feedback

2/10 – Ungenügend

Sandeep

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Palm Beach Hotel am 20. Okt. 2019
Thanks For Your Feedback

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Do not stay here
I was very disappointed with this hotel, the condition of the hotel it’s nothing like what you see in the pictures. The rooms smell like cigarette. There is a nightclub next to the front desk and I could hear the music in my room (in the 4th floor) and the bathroom was in bad shape. The front desk staff kept our passports for the night and we got them back at check out, they couldn’t give a reasonable explanation as to why they needed to keep our passports. Luckily we only booked one night at that hotel. I do not recommend this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Arun Kumar am 7. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback. It is with regret that we note there were some areas which did not meet your expectations. The gaps that your feedback has highlighted have been noted by our concern team and we assure you that necessary steps will be taken to elevate the overall experience. We hope to welcome you again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pictures doesn’t look like the hotel. But the staff is wonderful
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Mandeep am 10. Okt. 2019
Thank you very much for taking your time to comment regarding your recent visit at Palm Beach Hotel and your constructive observations regarding your stay, I do hope we will have the opportunity to welcome you back in the not so distant future. Kindest regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Mandeep am 10. Okt. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the perfect rating! We are pleased to receive your feedback. We look forward to welcoming you back in the very near future. Sincerely

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hotel Management am 15. Sept. 2019
Dear Guest, Greetings Thank you for staying at the hotel and for sharing your valuable feedback with us. We are grateful for your kind patronage and appreciate receiving your positive comments. We are delighted to know that you had a pleasant and comfortable stay with us. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Team Palm Beach am 14. Sept. 2019
Dear Guest, Greetings Thank you for staying at the hotel and for sharing your valuable feedback with us. We are grateful for your kind patronage and appreciate receiving your positive comments. We are delighted to know that you had a pleasant and comfortable stay with us. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in near future.

10/10 – Hervorragend

BERIER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
السودان
الفندق جميل قضيت فيه 7 ليالي ، ممتاز من حيث النظافه ، وتعامل طاقم الفندق بدا بالاستقبال ناس حبوبين ومتجاوبين ،وخدمات الغرف ايضا،عموما كانت تجربه رائعه انصح الاقامة فية.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Team Palm Beach am 14. Sept. 2019
Dear Guest, Greetings Thank you for staying at the hotel and for sharing your valuable feedback with us. We are grateful for your kind patronage and appreciate receiving your positive comments. We are delighted to know that you had a pleasant and comfortable stay with us. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in near future.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No guest policy is silly Telephone in the room wasn’t working Try Form hotel in jaddaf. 30 dirhams difference but so much better staff and quality and location
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Team Palm Beach am 14. Sept. 2019
Dear Guest, Greetings Thank you for staying at the hotel and for sharing your valuable feedback with us. We are grateful for your kind patronage and appreciate receiving your positive comments. We are delighted to know that you had a pleasant and comfortable stay with us. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in near future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Oil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Muhammad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Benjamin

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very friendly staff. Always accommodating and willing to help
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My trip to Dubai, UAE was fantastic and sweet for my stay at the Palm Beach Hôtel, Dubai; I got a welcoming reception by the staff from the taxi to the reception and to my room. I got a room with all the amenities listed online and the internet speed was very fast and no restrictions on all my request at anytime I call for services. It’s an home away from home and my next visit is been planned to visit again soon, Keep it up.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
أسوء فندق اقمت به عن طريق الحجز من قبلكم
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Verschrikkelijk dat zij niet opletten wanneer je aangeeft dat je een rustig gelegen kamer wilt ivm je gezondheid
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing!! I did not like anything.really i was so disappointed
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Inderjit

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Antim

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Its a nice hotel at Bur Dubai. Rooms are clean & facilities are worth.Though quality of services are not so good but since it’s location is at Bur Dubai every transport is within your reach like Bus Stop, Metro.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Team Palm Beach am 26. Dez. 2018
Dear Guest, Greetings Thank you for staying at the hotel and for sharing your valuable feedback with us. We are grateful for your kind patronage and appreciate receiving your positive comments. We are delighted to know that you had a pleasant and comfortable stay with us. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in near future.