Terrasse/Patio

Bewertungen von Best Western Plus Madison-Huntsville Hotel

3 out of 5
Best Western Plus Madison-Huntsville Hotel
9035 Madison Boulevard, Madison, AL

Bewertungen

8.0

Sehr gut

429 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
277 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
144 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
95 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
55 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

7.6/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Gutes Hotel für die Reise. Betten etwas weich, aber Zimmer ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brittany am 12. Apr. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon!Brittany Hargrave,Guest Service Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Carsten, Erfurt

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel mit kleinen Makeln
- an sich ein Hotel, der BW-Gruppe, wo alles in Ordnung ist - Pool müsste dringend in Ordnung gebracht werden (sehr viele defekte Fließen am Beckenrand und am Wasserrand) - eine sehr schöne Sportsbar im Hotel (Happy hour von 17-19 Uhr), die Bedienung bei uns war ein und dieselbe Person, aber deren Kundenverhalten wechselte permanent zwischen bekannter und geschätzter amerikanischer Freundlichkeit und Abweisung ( Essen und Getränke wurden teilweise ohne Blickkontakt lieblos und “deftig“ auf den Tisch gestellt. Das ist in den USA eigentlich ein “No go“
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

gabriele, neuss

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zweckmaessig
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Daniel, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Obwohl das Hotel zu den Best Western Plus gehört ist es eher unter Best Western normal anzusiedeln. Es ist zwar gut ausgestattet, aber unser Zimmer bräuchte zumindest zum Teil eine Renovierung. Aber alles ist sauber und beim typisch amerikanischen Frühstück vermisst man nur wenige Sachen wie z.B. die typischen Bagels. Der Fitnessraum ist neuwertig ausgestattet und der Poolbereich auch ausreichend groß. Wir verbrachten drei Nächte hier.

2/10 – Ungenügend

William

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is mostly held together with stains
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brittany am 27. Mai 2024
We're sorry to hear about your experience. This is not the standard we strive for. Your feedback is valuable, and we will address this issue promptly. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brittany am 27. Mai 2024
Thank you for your review! We hope to see you again soon! Brittany Hargrave, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Edgar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was fine.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brittany am 27. Mai 2024
Thank you for your review! We hope to see you again soon! Brittany Hargrave, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Jazmine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Will stay here again when in need!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brittany am 21. Mai 2024
Thank you for your review! We hope to see you again soon!Brittany Hargrave,Guest Service Manager

6/10 – Okay

Zijun

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Very outdated the bathrooms were small than closets
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brittany am 20. Mai 2024
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you found the facilities outdated and the bathroom size disappointing. We continuously strive to improve our accommodations and your comments are invaluable to us. We will be addressing these issues to enhance our guests' experience. Thank you for bringing this to our attention, and we hope you'll consider giving us another chance in the future.Brittany Hargrave,Guest Service Manager

8/10 – Gut

Darlene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice Best Western. Large rooms with nice accommodations; small bathroom.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brittany am 16. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review. I hope you'll come back to see us again soon! Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Lucien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had an excellent stay. No issues.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brittany am 13. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review! We are happy to hear you had a great experience with us. We hope to see you again soon!Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Sabra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome breakfast and nice staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brittany am 13. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review! We are happy to hear you had a great experience with us. We hope to see you again soon!Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Angela

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brittany am 27. Mai 2024
Thank you for your review! We hope to see you again soon! Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Ryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brittany am 6. Mai 2024
Thank you for your review! We appreciate your business and hope to see you again in the future. Brittany Hargrave,Guest Service Manager

8/10 – Gut

william

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Na
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brittany am 1. Mai 2024
Thank you for your review! I hope to see you again soon!Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Elisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
NA
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brittany am 25. Apr. 2024
Thank you for your review! We appreciate the FIVE stars!Brittany Hargrave, Guest Service Manager

2/10 – Ungenügend

Kristeen

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brittany am 14. Mai 2024
We're truly sorry to hear about your experience. Your satisfaction is our priority, and we would appreciate any additional feedback you can provide to help us improve. If you have a moment, please feel free to reach out. We value your input and hope to have the opportunity to make things right for you in the future.

8/10 – Gut

Yashara

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brittany am 23. Apr. 2024
Thank you for your review!Brittany Hargrave,Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel great breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brittany am 2. Apr. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon!Brittany Hargrave, Guest Service Manager

6/10 – Okay

Matthew

Geschäftlich gereist
Train and traffic noises throughout the evening. Outdoor exit from rooms did not feel safe. Cable to the TV needs replaced - had to mess with it to get it to function.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brittany am 2. Apr. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Brittany HargraveGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Arlene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was courteous ànd helpful. We really enjoyed the breakfast that was served. The food was delicious
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brittany am 27. März 2024
Thank you for your review. I hope to see you staying with us again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Johannes

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
While I have had great experiences with BW in the past, this property was not as good. While the lobby, breakfast areas were nice, the rooms could use some updating. Bathrooms were small and water pressure was low. The best internet connection was "weak" if it worked at all. It is located close to the airport though.
Antwort von Brittany am 20. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your loyalty to the Best Western brand and apologize that your recent stay did not meet your expectations.We understand the importance of a comfortable and modern accommodation experience, and we regret to hear that the room amenities, particularly the bathroom size and water pressure, fell short of your expectations. Rest assured, your comments will be shared with our management team to address these issues and make necessary improvements.Regarding the internet connection, we apologize for any inconvenience caused. We continuously strive to provide reliable connectivity for our guests, and we will investigate this matter further to ensure a consistent and strong internet service throughout the property.On a positive note, we're glad to hear that you found our lobby and breakfast areas enjoyable, and we appreciate your recognition of our convenient location near the airport.We value your feedback as it helps us identify areas for improvement, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with a more enjoyable stay. If there's anything specific you would like to discuss further, please feel free to contact us directly. Thank you again for choosing Best Western.Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the hot tub and pool!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brittany am 20. März 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Shannon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast was decent compared to others in the area it was nice! The facility was very clean and nice! Loved our stay! Felt safe and it was quiet!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brittany am 17. März 2024
Thank you for your honest review. We are happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

LEAH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
lovely stay
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brittany am 17. März 2024
Thank you for your honest review. We are happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Sara, Navarre

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wet easy access to the property from either direction. Close to eating and shopping
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brittany am 11. März 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon! Brittany Hargrave, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Kelly

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brittany am 11. März 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon! Brittany Hargrave, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Everett

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brittany am 1. Apr. 2024
Thank you for your review. We hope to see you staying with us soon.Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Isabel

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nice staff! Nothing fancy but clean and comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brittany am 8. März 2024
Thank you for your honest review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Julie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brittany am 29. Feb. 2024
Thank you for your feedback. I hope to see you again soon! Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brittany am 23. Feb. 2024
Thank you for you 5 Star review! We appreciate your feedback and hope to see you staying with us again soon. Have a great weekend! Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

shekethia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A+
I really enjoyed our stay. All the staff were really nice accommodating.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brittany am 19. Feb. 2024
Thank you so much for your review. We hope to see you staying with us again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

karishma

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Management staff is friendly and approachable
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brittany am 19. Feb. 2024
Thank you so much for your review. We hope to see you staying with us again soon.Brittany Hargrave, Guest Service Manager

6/10 – Okay

Kenneth

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brittany am 14. Feb. 2024
Thank you for your honest feedback. We hope you will give us another opportunity to provide you with superior service. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Lateshia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
10/10 recommendation for Anyone
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brittany am 14. Feb. 2024
Thank you for your review. We hope to see you staying with us again soon.Brittany Hargrave, Guest Service Manager

6/10 – Okay

Cheryl

Gut: Personal & Service
The continental breakfast was better than I’ve had in a long time. Many options. The property itself is old and needs major upgrades. Our room was nice. Clean. This hotel was okay for our 2 night getaway.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brittany am 14. Feb. 2024
Thank you for your honest feedback. We hope you will provide us with another opportunity to provide you with superior service. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Colleen

Mit der Familie gereist
Good stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brittany am 5. Feb. 2024
Thank you for your feedback. I hope to see you staying with us again soon.Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Steven, Spokane

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Did not replenish the items in my room, such as soap, shampoo, and coffee.🙁
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brittany am 6. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay regarding the replenishment of amenities in your room. This certainly does not reflect the high standards of service we strive to uphold.Please rest assured that we have addressed this matter with our housekeeping team to ensure that such oversights are rectified promptly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are committed to improving our services based on your valuable feedback.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional experience you deserve.Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Shaina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was so nice and welcoming. The breakfast in the morning was great too!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brittany am 6. Feb. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

laurie a.

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Hi Staff as great the hallway weren’t very clean didnt clean the hallway at all food on the floors !but the room was clean beds were great the breakfast was great was a nice place the cleaning lady must have not shown up on Sunday night !
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brittany am 30. Jan. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Christopher, Tualatin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I fine this a very comfortable hotel with friendly staff and very clean. I stay here whenever I visit Madison.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brittany am 30. Jan. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Angie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brittany am 30. Jan. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Arnold

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good price for the amenities, friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brittany am 30. Jan. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brittany am 30. Jan. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brittany am 20. März 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Brooke

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brittany am 14. Feb. 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Pratik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brittany am 30. Jan. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Mawufemo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
NA
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brittany am 12. Jan. 2024
Thank you for your review. We appreciate you staying with us and hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brittany am 12. Jan. 2024
Thank you for your review. We appreciate you staying with us and hope to see you again soon. Brittany Hargrave, Guest Service Manager