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283 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
283
160 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
160
41 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
41
17 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
17
13 von insgesamt 514 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
13
9.2/10
Sauberkeit
9.0/10
Personal & Service
8.6/10
Ausstattung
8.6/10
Zustand der Unterkunft
8.6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Andreas
2. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Praktische Unterkunft
Mit nur 2 Nächten Aufenthalt ist man hier ein Exot, Candlewood-Gäste bleiben im Schnitt deutlich länger. Das hat Vor- und Nachteile: Zimmerservice ist nur 1x die Woche, was uns aber nicht gestört hat. Praktisch sind die Gratis-Waschmaschinen, die bei einer längeren Reise den Weg zum Laundromat sparen. Selbst ein Waschkorb gehört zur Zimmerausstattung.
Das Zimmer war sauber und insgesamt okay.
Die Lage ist etwas ausserhalb von Huntsville aber in der Nähe des Space and Rocket Centers und einer ziemlich neuen Mall mit vielen Restaurants. Für uns war es der optimale Zwischenstop.
Andreas
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
6/10 – Okay
Nina, Wien
18. Aug. 2013
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Gute Lage für das Nähe US Space Center
Haben eine Nacht dort verbracht, um am Nächten Tag das Space Center anzusehen.
Angenehm war v.a. der kleine hoteleigene Shop, wo man zb Lebensmittel und andere Kleinigkeiten bekommen konnte.
Für eine Nacht absolut ok.
Nina
8/10 – Gut
Cristopher
Geschäftlich gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean , friendly & spacious
Cristopher
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Uppinder, NEPEAN
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very comfortable and convenient, and good price. Exercise room needs a fan.
Uppinder
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Thomas
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Thomas
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
Jean
Geschäftlich gereist
15. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Limited amenities.
Jean
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Vanetta
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was clean and everything else was in order. They should consider having a continental breakfast.
Vanetta
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lynne am 14. Mai 2024
Hello, We are so happy that you enjoyed your stay with us. Thank You for your feedback.
6/10 – Okay
Mark, Oxford
10. Mai 2024
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jennifer Middleton, Director of Sales am 13. Mai 2024
We thank you for choosing Sonesta Simply Suites Huntsville. We were disappointed to see that everything did not exceed your expectations. We would love to hear what we can do to improve your experience for next time. As you see by most of our reviews, we want all of our guests to have a 10/10 or 5/5 experience.
2/10 – Ungenügend
Ever
9. Mai 2024
Aún no recibo mi dinero que dejé de depósito y ya es casi una semana
Ever
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jennifer Middleton, Director of Sales am 13. Mai 2024
Lamentamos mucho el retraso. El hotel libera la retención inmediatamente después del check-out, pero es su política bancaria cuando liberan la retención. Algunos bancos tardan entre 7 y 14 días. Si llama a su banco, podrán ver que ya no tenemos los fondos. Espero que esto ayude.
10/10 – Hervorragend
Alexandra
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alexandra
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lynne am 6. Mai 2024
We are so pleased that you enjoyed your stay. Thank You for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Sean
Mit der Familie gereist
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place felt like home
Sean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Lynne am 3. Mai 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Hervorragend
LaToya
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Newly renovated . Beautiful unit with stove top, full size refrigerator, large desk
LaToya
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lynne am 1. Mai 2024
We are so pleased that you enjoyed your stay with us. Thank You for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Tuyishime
28. Apr. 2024
Tuyishime
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lynne am 30. Apr. 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Hervorragend
Geoff
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A Newer remodel. Clean
Geoff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lynne am 29. Apr. 2024
We are so pleased that you enjoyed your stay with us. Thank You for your feedback.
6/10 – Okay
Melisha
27. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Limited amenities
Melisha
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lynne am 29. Apr. 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback.
2/10 – Ungenügend
Chandler
25. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Chandler
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Brachelle
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Brachelle
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Lynne am 26. Apr. 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Hervorragend
Ceciley, Trion
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean will stay again
Ceciley
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lynne am 24. Apr. 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback.
4/10 – Schlecht
Josette
24. Apr. 2024
Josette
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Valencia
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Valencia
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lynne am 25. Apr. 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 – Gut
Scott
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very reasonable stay nice rooms the lobby and entryway are a little bit dated and they're doing a major construction on the drive coming in but all in all it was a very good experience I would have rated it great if the lobby was a little nicer.
Scott
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lynne am 23. Apr. 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 – Gut
Vantroi
21. Apr. 2024
Vantroi
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jennifer Middleton, Director of Sales am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback. We appreciate you choosing Sonesta Simply Suites Huntsville and appreciate the positive guest score. We strive for 5/5, and welcome you back again soon. Feel free to ask for me at the front desk if you would like to share how we can do better. We have a great partnership with Expedia, and I love when I get to meet one of our loyal travelers.
10/10 – Hervorragend
Rodney
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rodney
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lynne am 22. Apr. 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Hervorragend
Lance, Guntersville
Geschäftlich gereist
17. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient and great staff.
Lance
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lynne am 18. Apr. 2024
Hello, We are so happy that you enjoyed your stay. Thank You for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Caleb
17. Apr. 2024
Caleb
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lynne am 14. Mai 2024
Hello, We are so pleased that you enjoyed your stay. We appreciate your feedback.
8/10 – Gut
Tina
11. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Tina
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Lynne am 12. Apr. 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Hervorragend
Aubrey
Geschäftlich gereist
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helpful and friendly staff; Clean and quiet.
Aubrey
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jeff Briner am 9. Apr. 2024
Aubrey, thank you for your kind comments. I will share with the staff.
8/10 – Gut
Anne
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Better room and amenities then area business class, hotels, but less expensive. I was really pleasantly surprised at how much I liked this place, and will definitely stay here again when I am in Huntsville.
Anne
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lynne am 8. Apr. 2024
Hello, We are happy that you enjoyed your stay. Thank you for your feedback.
8/10 – Gut
Eisden
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We were there for a long weekend. The place was fine, no frills but was clean and quiet. Setup like a former extended stay hotel in that no lobby, breakfast, and sign that maid service is every 7 days but can exchange towels, etc, anytime. Reasonably priced for amenities.
Eisden
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Lynne am 2. Apr. 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback
8/10 – Gut
Marilyn, Laurel
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Marilyn
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lynne am 2. Apr. 2024
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Hervorragend
Julie
Mit dem Partner gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The suite was very clean, spacious and well-equipped. We would definitely stay here again.
Julie
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Lynne am 26. März 2024
Hello, We are so pleased that you enjoyed your stay with us. Thank You for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Saya
20. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very nice
Saya
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lynne am 22. März 2024
Hello, We are so happy that you enjoyed your stay. Thank You for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Andrew
Geschäftlich gereist
19. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very accommodating
Andrew
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lynne am 19. März 2024
Hello, We are so pleased that you enjoyed your stay. Thank You for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Timothy
Mit dem Partner gereist
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room cleanliness and quiet environment
Timothy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lynne am 19. März 2024
Hello, We are so happy that you enjoyed your stay with us. Thank you for your feedback.
6/10 – Okay
Lindsey
14. März 2024
Lindsey
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lynne am 8. Apr. 2024
Thank You for staying with us. we appreciate your feedback.
10/10 – Hervorragend
Janice
Mit dem Partner gereist
1. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, comfortable and quiet. No issues….would stay here again.
Janice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jennifer Middleton, Director of Sales am 4. März 2024
We are so glad you had a comfortable stay with us! Guest service and cleanliness are a top priority! We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Chloe
Mit dem Partner gereist
29. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Felt clean and safe. Staff was very friendly. Gym was not great just because of how tight the space is. Felt awkward to workout when someone else is in there just because you’re right next to each other but I’m just grateful there was a gym so not complaining about that
Chloe
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jennifer Middleton, Director of Sales am 4. März 2024
Thank you for your feedback! We are so pleased you enjoyed your stay, and we had everything you needed. Noticeably clean rooms are definitely a top priority for us! We hope you will always choose Sonesta Simply Suite whenever you are in the Huntsville area.
6/10 – Okay
Kate
Mit der Familie gereist
20. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Mixed Experience
The staff was welcoming and courteous! The variety of smoke odors was unpleasant and disruptive. I was awakened twice by a tobacco odor. The scent of marijuana was frequently in the elevator and hallways. A "musical seat" activity in the parking lot lasted nearly an hour with three vehicles and about a dozen people. Great location and wonderfully convenient!
Kate
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lynne am 27. Feb. 2024
Hello, We do apologize for the issues that occurred during your stay. We will address the issues mentioned in your survey. We value you as a guest and Thank You for your feedback.
8/10 – Gut
Gayle
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This property was OK as hotels go. Clean. Room was smaller than expected. I did not like the $100 damage deposit that had to be put down once I got to check in. I didn't see that anywhere in the reservation info. The credit was supposed to be within 10 days and I have yet to see it 20 days later.
Gayle
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lynne am 19. März 2024
Hello, Our apologies for the delay of your deposit. Please contact the hotel directly for assistance and ask for extension 415. Thank You
8/10 – Gut
Diane, Dothan
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet, clean, comfortable bed. Kitchen area was well setup for meal preparation
Diane
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lynne am 19. Feb. 2024
Hello, Thank You for filling out our survey. We appreciate your feedback.Thank You
10/10 – Hervorragend
Pamela
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s the most quiet hotel I’ve ever stayed at! Clean rooms.
Pamela
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lynne am 19. Feb. 2024
Hello, We are so pleased that you enjoyed your stay with us. Thank You for your feedback.Thank You
2/10 – Ungenügend
Rachel, Doral
18. Feb. 2024
They didn’t have my room available even though I paid for it
Rachel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jennifer Middleton, Director of Sales am 4. März 2024
We are so sorry that something was amiss with your reservation, and we are working to make sure this does not happen again. We hope you will give us another try the next time you are in the area. You can always call me if you have any challenges, and I am happy to help.
6/10 – Okay
Sarah
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Not for a romantic get away
As with most hotels, the photos used look like they were taken in the glory days. It was a little run down, but by far not the worst I have seen. The room was nice and it was quiet...getting to the room was where it was uncomfortable. There were most definitely a lot of people who lived there and drugs were an obvious problem. But everyone did keep to themselves.
Sarah
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jennifer Middleton, Director of Sales am 4. März 2024
Thank you for your feedback and positive comments about the nice quiet room. The Sonesta Simply Suites is a purpose-built hotel for long term stays. We focus on providing all the comforts of home and one of the best values in the area. Most of our guests are working long term projects, training, or relocating to the area. Our guests come from all areas of the country and the world, and we get to know most of our guests quite well due to the duration of their stays. They may not live like us, but they are respectful of our building and our other guests as we are a 100% non smoking hotel. Our management team has over 75 years combined experience in the industry and over 8 years managing this hotel together. We treasure our work family and the hard work they do to provide noticeably clean rooms for our guests. Safety, guest service, and cleanliness are top priority. We observe quiet hours so that our guests can be comfortable and live like home. We just completed a refresh in November 2023 and every room received new paint, carpet and flooring as well as updates to the public areas. We also installed a brand new elevator as well as new furniture and electric fireplace in our lobby so that everyone receives the warmest of welcomes. Professional photos were taken in November of 2023 of our actual rooms so that we can be an accurate representation online. We lead the brand in guest service and cleanliness scores as well as extended stay occupancy. We understand that we are not the right fit for a romantic getaway, but if you ever need a long term stay we hope you think of us. We appreciate you giving us a try and would love to help you book another stay in the future.
10/10 – Hervorragend
Mica
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mica
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lynne am 19. Feb. 2024
Hello, We are so pleased that you enjoyed your stay. Thank You for your feedback.
8/10 – Gut
Sharon
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sharon
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lynne am 12. Feb. 2024
Hello, Thank You for taking our survey. We appreciate your feedback.
8/10 – Gut
Serena
Mit dem Partner gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms are nice.
Serena
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lynne am 12. Feb. 2024
Hello, Thank You for taking our survey. We appreciate your feedback.
10/10 – Hervorragend
Xavier
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Staff was nice, room was clean , shower was excellent
Xavier
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lynne am 12. Feb. 2024
Hello, We are so pleased that you enjoyed your stay. Thank You for your feedback.
8/10 – Gut
Joseph
Geschäftlich gereist
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in was easy. Guy at the counter was cool. The hotel fell like it needs an update. Definitely some smells in the elevator and even walking into my room but overall for one night it wasn't bad. Check out is at 11 and i had room service coming in a little after 10am so that was bs. But again, overall stay wasn't horrible
Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lynne am 12. Feb. 2024
Hello, Our apologies for the issues you had during your stay. We will address the issues accordingly. Thank You for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Value for the Price
Stayed here for 3 nights on business travel. Overall it was newly renovated and extremely clean with a very welcoming staff. Some people might not like that there is no breakfast but that didn’t matter to me.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lynne am 2. Feb. 2024
Hello, We are so happy that you enjoyed your stay with us. Thank You for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Luis
30. Jan. 2024
Luis
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lynne am 21. März 2024
Lynne, We are so happy that you enjoyed your stay with us. Thank You for your feedback.