Doppelzimmer | Blick auf das Wasser

Bewertungen von Hotel Harder Minerva

3 out of 5
Hotel Harder Minerva
15 Harderstrasse, Interlaken, BE

Bewertungen

5.8
9 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
5 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5.8/10

Sauberkeit

6.6/10

Personal & Service

6.0/10

Ausstattung

5.2/10

Zustand der Unterkunft

6.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Flavio

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Susanne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir können das Hotel NICHT weiterempfehlen!
An der Reception wird nur Spanisch und Englisch gesprochen. Unser Doppelzimmer war mit 3 Betten belegt und damit ausgefüllt. In der ultrakleinen Nasszelle gab es keinen Föhn, die Fugen in der Douche waren schimmlig. Ein Fensterflügel war "blind" oder stark verschmutzt. Beim Mirgenessen ging das Brot aus, nach minutenlangem Warten gabs Toastbrot. Der Fruchtsalat war aus der Büchse. Das Geschirr auf den Tischen beim Frühstück räumte niemand weg! Die Gäste mussten das Geschirr und die Essensreste auf einen anderen Tisch stellen, damit sie für sich selber auftischen konnten. Für Hotels.com könnte sich die Qualität ihrer Angebote steigern, wenn solche 2/10 Sterne Hotel vom Angebit gestrichen würden! WIR KÖNNEN DAS HOTEL NICHT WEITEREMPFEHLEN!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Miriam

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Edelbert

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Unser Zimmer hatte ca 15M2, auf der Fläche ein Doppel Bett ein Einzel Bett Gestell hinter dem Bett ,ein Schrank und ein kleines Pult ohne Tischleuchte dh 20-30cm Gehwege
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Edith

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ohne Worte
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Arsenia

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

4/10 – Schlecht

Mark

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mehr Schein als Sein
Freundlicher Empfang, netter Empfangsraum aber Zimmer ist diesen Preis nicht wert. WC-Raum extrem klein und eng, roch stark nach Feuchtigkeit und bei Dusche war der Brauseschlauch defekt, Wasser spritzte aus mehreren Löchern heraus. Bett war aber gut. WC war nicht gereinigt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Abi Kossai am 14. Juni 2019
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. Abi Kossai Hotel Manager

8/10 – Gut

KiBong

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Pierre

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Ali

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don’t do it.
This is not a cheap hotel by all means, that’s why I don’t understand why the owners won’t invest in it? No A/C just one sad fan, The showers are full of disgusting mold, the mattress is extremely old, is should not be called a hotel in the first a place, the room had literally one beat up chair and you have to sit, sleep and eat (if you must) on the bed, we asked for an iron which they don’t have! Spent couple more dollar and get elsewhere with better cleanliness and a management that cares of the customers!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Karthik

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Kenneth

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Triple room was the size of a walk in closet. No air conditioning with tempts at 90F.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

sandeep

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very very small room...more like a prison...
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Yayoi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First of all, the room I stayed couldn't be locked from inside, it was incredible. Of course I told about that to the staff but he just said, "okay, we will fix tommorow, good to know that." -What? He didn't change my room even though it was not safe at all!! Also, when I asked them to keep my laggage during my hiking, they put that in the launge without any tags, no one kept an eye on the laggage though. So i picked up my bag earlier than scheduled and put them to the station locker. They should refund me because they didn't provide what thet should. One good point was the location is very close to the paragliding center and super market. In the future, even if someone gave me money and asked to stay this hotel, I definitely would not do that.

4/10 – Schlecht

Alain

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

2/10 – Ungenügend

Michael

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I booked a room for two people and supposed to have two beds. The room has a small bed only for one person. One of us slept on floor for two nights. The hotel knew the problem but did not get us a two-bed room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Felipe

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No había personal para ayudar en los check ins y check outs además de sus pésimos horarios para estos, pésimo desayuno y demás cosas
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

M. Emilia

At breakfast close your eyes and imagine you are in a 1800 ballroom. The room is beautiful and the staff I met most friendly and helpful. The hallway and stairs of the hotel could be renovated. It seems the rooms were updated recently.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Ong, Singapore

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Looks old on the outside but level 2 and above seems like just renovated. Rooms space is limited. Toilet areas is really small. Hotel is situated inside an alley. Reception/kitchen staffs are polite but their reception is not open like 8am to 5pm straight compare to other hotel. They have a break from 11am to 3pm. Have to call them if you subscribe international phone line With the price, i would have stay a better one
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Grace

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The beds had a ton of hair in them, the shower had mildew, the bedroom did not look like the photos, the drains were not draining. Some staff members were helpful and polite, the others were not as helpful and were yelling at other staff members in front of guests. Rooms were outdated as a whole but located in a good location. Did not stay the night as it was too gross, we had to leave because we could not stay in a bed with many hairs that did not belong to us in it. Staff did want to try to fix it but we were too grossed out at that point.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Dag Magne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Maria Luisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Buen hotel
El registro rápido personal amable y habitación bien.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Stayed at this place as it was easy to book, but there are better options avalable if you search.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Maite Garcia Hotel manager am 14. März 2023
Dear Alexander,Thank you very much for taking a moment to write your feedback from our hotel. For us it is very important since it allow us to get better everyday.We are sorry that your experience was not completely to your satisfaction. We hope that in the future you give us another chance to have you as our guests. To keep our clients happy is our priority number one.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Daniella

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Irving

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff and affordable price. Quality stay
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

4/10 – Schlecht

Benjamin

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

CHUNIL

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

2/10 – Ungenügend

Kwok Fun

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mainly serves Indian people
They give us the terrible room on the top floor with no elevator reach at first, change to a little bit better conditions room to us after our repeated complaints. The hotel overall is old and dilapidated.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Hotel Manager am 7. Aug. 2022
Good morning Mr Kwok. Sincere apologies for the inconvenience caused. We will take necessary action to make future stays better. Best regards, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

LEI

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good location and good service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

6/10 – Okay

Angie

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room for improvement
When you first enter, it looks like you have to take the stairs, but there is an elevator if you have big luggage. Check-in starts at 3, but when I arrived, I was greeted by nobody, then the housekeeper showed up and was unable to check me in. After I returned, the gentleman that helped me was very nice and friendly. The room was standard, tiny "bathroom", but the sink was just next to the bed which was odd. The towels were like hand towels. They gave me a room with a balcony which was nice, however it's connected to the room next door so that was a safety concern. There was no "do not disturb" knocker or an extra safety lock on the door so I felt uneasy about that. No breakfast, but they did have a coffee machine in the lobby, and one in the room. And no fridge in the room either.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

6/10 – Okay

Christophe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
値段が安いのである程度は覚悟していましたが、想像していたより狭く古いホテルでした。 特にバスルームは狭くて暗くて酷かったです。 あと部屋にドライヤーがないので注意して下さい。結局近くの家電屋で買いました。 受付の方はフレンドリーで良かったです。
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

JUNE GI

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
서역에서 조금 거리는 있고 시설이 조금 낙후되고 밤에 라디에이터가 돌지않아서 추웠음 스텝은 매우 친절함
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location to town and located on a quiet street.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Abi Kossai am 24. Juli 2019
Dear Guest Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our property. Please reach out to me directly at [email] if you would be willing to give us a Best Regards Abi Kossai Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Abi Kossai am 25. Juli 2019
Dear Guest Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. Abi Kossai Hotel Manager