Flur

Bewertungen von Bluebell Hotel

2 out of 5
Bluebell Hotel
No 25, Jalan Impian Emas 5/6, Taman, Impian Emas, Johor Bahru, Johor

Bewertungen

5.6
2 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
3 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5.6/10

Sauberkeit

6.4/10

Personal & Service

4.0/10

Ausstattung

5.4/10

Zustand der Unterkunft

4.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Ang

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Several issues encountered: 1. Booking price stated on the Expedia did not reflect the same price in fact I have paid more on site 2. First Room given to me has issue with the card sensor/lock and not able to open the main door from inside 3. Card sensor from second room change unable to detect inside room slot holder 4. Third room change water pressure inside toilet was too slow Hope u can rectify above problem
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

6/10 – Okay

John

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Zara am 8. Okt. 2019
Hi, John! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Zara

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Zara am 5. Okt. 2019
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Zara

10/10 – Hervorragend

Navin

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Zara am 26. Sept. 2019
Thanks a ton for the amazing rating Navin! We are glad that we succeeded in matching your experience with your expectations. Regards, Zara

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Edward am 20. Sept. 2019
Glad to see that you have rated us positively, Do give us more chances to delight you in the future as well. Regards, Edward

6/10 – Okay

Loh

Rating
So far so good
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Zara am 31. Aug. 2019
Thank you for your valuable feedback, Loh ! As per the feedback, it seems that you aren't satisfied with our services. Be assured, we'll strive to make your stay pleasant whenever you revisit us next time in the future. Have a great day! Regards, Zara

4/10 – Schlecht

CHEOW WAH

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
没有给住户准备,毛巾厕所肮肮脏脏
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

2/10 – Ungenügend

Pei Seng

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Smelly Hotel
I booked higher price room, but was given lower price room. When checked in I received a sms saying I checked in room 202 but was given room 307. Clearly hotel staffs try to cheat.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Megha am 5. Apr. 2019
Hi, Sorry for the trouble faced. We've duly noted your feedback and ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Barbara

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
keadaan selesa
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Ritesh am 15. Feb. 2019
Terima kasih atas penghargaan, Tetamu! Kami berharap dapat memberi anda perkhidmatan yang konsisten setiap masa. Terima kasih, Ritesh

4/10 – Schlecht

ヨッシー, さいたま市

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
ジョホールバル駅から遠すぎる、またラーキンバスターミナルからも遠すぎる 窓のない部屋がほとんど
このホテルから翌日、ジョホールバル駅に行き、陸路でシンガポールに行き予定だったが、駅まで遠距離で、グラブタクシー(白タク)に断られ、計画を断念した。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

6/10 – Okay

Siew Huay

Budget stay
Low Water pressure and furniture is old. Just a normal 2.5stars hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
reasonable hotel
reasonable hotel to stay at.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A bad bad stay
Not really comfortable stay for us. First, it took forever for the staff to check in. Second, the toilet is very dirty, there are water spot on the floor which look quite disgusting. Third, the towel is dirty, with some stain on it, same goes to the floor cloth. Forth, we stay in a double bedroom, but everything came with one set as if it is a single bedroom. Fifth, the room, the pillow cover and the bedsheet as well as the blanket are smelly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

4/10 – Schlecht

kamsani

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
memuaskan sepenuhnya
Memuaskan
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

10/10 – Hervorragend

Afiq, Kuala Lumpur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is the best for people that travel
The hotel is comfortable and affordable as i make reservation last minute as i go to jb to settle my work
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017