Zimmer (Superior Triple)

Bewertungen von Raia Hotel Kota Kinabalu

3.5 out of 5
Raia Hotel Kota Kinabalu
Kompleks Tabung Haji Kota Kinabalu, Jln Sembulan, PO Box 12908, Kota Kinabalu, Sabah

Bewertungen

8.0

Sehr gut

89 von insgesamt 236 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
82 von insgesamt 236 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
43 von insgesamt 236 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 236 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 236 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

5.8/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

nurulasyikin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

koo

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Annie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value but dry hotel
An okay hotel with reasonable amenities. Be aware that there is no alcohol in this hotel despite the ‘mini bar’. Staff lovely and very helpful. Limited options for vegetarians especially at breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Raia Hotel am 25. Juli 2023
Dear Annie, Thank you for sharing your fantastic review of our hotel. We are glad to know that you had a wonderful stay and enjoyed our great people, great service, and great location. We truly value your recommendation. We look forward to welcoming you once again to Raia Hotel.

6/10 – Okay

Dominic

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quiet area. Need to go further to get food.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

6/10 – Okay

Nor Haslina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
One of the staff is not friendly when i asked for late check out.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Kyungbin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kind and clean
The flight schedule was changed urgently, so we temporarily tied up one night at this hotel. The hotel was very clean and convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

Mohamad Bukhory

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Nadhirah am 2. März 2020
Dear Mohamad, Thank you for taking time giving us rating. We hope we can serve you better for your next stay.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Bathrooms need more cleaning. Rooms are ok. Staff are very helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ardy am 3. Feb. 2020
Thank you for sharing your experience from your stay. We are sorry that we failed to make your visit as enjoyable as it could have been. Cleanliness and hygiene are two of our highest priorities, and we take feedback like this very seriously. I have spoken to my Executive Housekeeper and our Housekeeping team to review our cleaning procedures and to make sure this does not happen again. Once again, thank you for your constructive review. Please do give us a call, and we would be delighted to have you again with us..

6/10 – Okay

Kong Kui Scott

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Nadhirah am 1. Feb. 2020
Thank you for your rating, we are highly appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Muhammad Farhan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Nadhirah am 1. Feb. 2020
Thank you for excellent rating, we hope you having a pleasant experience with recent stay at TH Hotel Kota Kinabalu. Looking forward to welcome you back not in distant future.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Nadhirah am 29. Dez. 2019
Thank you for your review and for sharing your stay experience with us. We very much appreciate your comments and I was quite disappointed to hear about the problems associated with your recent stay with us.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception and staff were ok and helpful. Clearly housekeeping was the major issue: dirty sink, rubbish in the sinkhole, stained duvet and pillowcases, stained iron plate, no jug kettle, run down ironing board. What's worse was had very disturbed sleep. Creepy noises and window in the bathroom was left open by the hotel (don't know for what reason???) By far this has been one of my worst for 2- day stay at any hotel. For the rates charged of over RM200, that's just unacceptable. I suggest the hotel reduce the rate to RM100-150 which will justify their setbacks.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Nadhirah am 29. Dez. 2019
Dear Sir/Mdm, First of all, thank you for choosing our hotel during your stay here in TH Hotel Kota Kinabalu. It was indeed a pleasure having you stay with us and sharing your feedback regarding the experience at our hotel. It is always disappointing to hear of our failures and to learn that our systems and people failed to deliver on this occasion. Please accept my sincerest apologies for your unpleasant experience. I have noted with concern your comments with regards of your experience which did not meet your expectations and also the service received from staffs. The matter has been taken up on a priority basis and action has been initiated. It is our constant endeavour to exceed your expectations and to build a long-term relationship with valuable guest like yourself. I do hope that you will be able to put this one-off experience deviation behind you and give us another opportunity to serve you. My team and I look forward to welcoming you back on your next visit to the hotel. Please do give us a call, and we would be delighted to have you again with us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Nadhirah am 21. Okt. 2019
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments regarding our customer service and ongoing upgrades.We look forward to seeing you on your next trip.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Please alert when customer call
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Juyoung

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Nadhirah am 22. Sept. 2019
Thank you for you feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Nadhirah am 2. Sept. 2019
Thank you staying with us. We appreciate your feedback and thank you for taking time off to share your good review. We hope to be your preferred choice of accommodation in Kota Kinabalu and look forward to welcoming you back soon. Thank you

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is running down and need major renovation. Ventilation in the room is bad, toilet so so, the rest is just above decency.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Nadhirah am 24. Aug. 2019
Thank you for your honest feedback. Most certainly we will endeavor to correct all the issues noted and have addressed them with my operation team for further corrective actions.

8/10 – Gut

Zainudin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Nadhirah am 22. Aug. 2019
Thank you for sharing your experience with us.

10/10 – Hervorragend

Hana..❁⃘*.゚

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルの立地は特に問題なく、お部屋も比較的清潔で快適だったが、島で唯一のムスリムのホテルとう事もあり、畑違いな気がしたのが残念。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

CHANGYONG

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
잠시 묵어가는공간이었음. 싼가격에 숙박 할만함. 객실은 특유의 향기가 많았음. 샤워 시설은 그냥 그랬음.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Nadhirah am 19. Mai 2019
We regret that your recent stay was not ideal and we apologize for the service lapse. Please rest assured that this is not the usual standard that we endeavor. We will ensure that additional training be conducted for our receptionist staff to better adhere to the needs of our valued guests. We hope to have the opportunity to welcome you back to experience the positive difference.

8/10 – Gut

Peiyu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
這個飯店客房沒有無障礙浴室,不過服務相當的好且乾淨。
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Islamic concept
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Nadhirah am 15. Apr. 2019
Thank you for your glowing review and five-star rating, it is gratifying to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back for another fruitful stay.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
lokasi agak jauh daripada kedai makan (walking distance). Breakfast biasa2 sahaja
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Nadhirah am 7. März 2019
Terima kasih atas maklumbalas anda. Kami amat menghargai dan mengambil komen ini sebagai positif untuk memperbaiki mutu dan kualiti servis kami. Semoga berjumpa lagi pada masa akan datang.

8/10 – Gut

Lydia, Singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel room was clean and spacious. We stayed in a triple room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Nadhirah am 16. Feb. 2019
Dear Lydia, thank you for taking time rating and feedback.

10/10 – Hervorragend

SITI RABIAH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
recommended
complete hotel with pleasant rooms and comfortable beds
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nadhirah am 5. Feb. 2019
Thank you for your time and excellent rating. On behalf of TH Hotel Kota Kinabalu, happy that you enjoyed your stay. This would motivate our team to do great experience for our customers. We are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Nadhirah am 3. Jan. 2019
Thank you for taking the time rating us.

8/10 – Gut

Lewis

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Cheap hotel with good food. Very basic accomodation but it is a nice place. Central to the city and close to Imago Mall. Not much in the surrounding area though.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Nadhirah am 3. Jan. 2019
Thank you for taking the time rating us and feedback.

6/10 – Okay

ika

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Kurang berpuas hati
Kurang berpuas hati dengan kebersihan, karpet banyak rambut, cawan ada sisa kotoran, belakang pintu dan langsir berhabuk Receptionist wanita kurang mesra
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Nadhirah am 3. Jan. 2019
Terima kasih kerana meluangkan masa untuk memberi maklumbalas terhadap perkhidmatan kami. Bagi pihak hotel, saya memohon maaf diatas kekurangan yang menyebabkan penginapan anda tidak selesa dan begitu tidak memuaskan terutama layanan kerani kaunter dan keadaan bilik. Dengan maklumbalas anda, kami akan membuat penambahbaikan kualiti perkhidmatan yang terbaik untuk pelanggan kami. Semoga berjumpa lagi. Terima kasih.

8/10 – Gut

Zamaluddin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Nadhirah am 3. Jan. 2019
Thank you for taking the time rating us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Nadhirah am 3. Jan. 2019
Thank you for taking the time rating us.

10/10 – Hervorragend

yhazman21, Kuala Lumpur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tripple room is very spacious for 3 people
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Nadhirah am 30. Nov. 2018
Thank you for excellent rating. Your feedback is very important for us to improve. Looking forward to seen you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good...............................................
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Nadhirah am 13. Okt. 2018
Thank you for your excellent rating !

10/10 – Hervorragend

KE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
性价比高
环境是的确不错,服务员的态度也挺好的。但是就是步行的话离市区远了点。
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Nadhirah am 20. Sept. 2018
谢谢你的优秀评价. 我们非常乐意欢迎您回到今后。感谢您成为我们有价值的客人。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Nadhirah am 18. Sept. 2018
Thank you for given us excellent rating. We would love to welcome you in the future.

8/10 – Gut

Fazleena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Nadhirah am 18. Sept. 2018
Thank you for given us good ratings. We will do more improvements and its our pride to give the best to our guest. Hope to welcome you back in the future.

8/10 – Gut

Nic

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
The staff were great. The room was big and comfortable. Bedding and room was very clean. Showers were a bit gross, could do with a good clean or be redone completely.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Nadhirah am 17. Aug. 2018
Thank you for taking the time to write your review. We were delighted to hear that you enjoyed your stay with us.We are happy to learn that your stay met your expectations and we thank you for posting your satisfaction on this platform.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Nadhirah am 17. Aug. 2018
We are happy to learn that your stay met your expectations and we thank you for posting your satisfaction on this platform.

6/10 – Okay

Kuding, Kertih

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Good experience still many ways to imrpove
Location quite isolated from many common amenities and very little signage to access the location. Staff if friendly and room is clean. However some of the fittings are not well maintained ie water tap is detached, water heater for shower malfunction and complimentary mini bar not well managed is insufficient items provided.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

6/10 – Okay

William

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not as what its rated
There are ants in the room and toilet. Bitten by some sort of dust mite causing inflammation.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
good hotel with good crew................................................................................
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Nur Fadzilla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The shower was big and satisfied but the toilet need to be polish

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
value for money. view of mount kinabalu. room view of sunset not available.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice, value for money, good interior of arabic restaurant, food price at the arabic restaurant affordable and lamb mandy were highly recommended.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018

6/10 – Okay

anonymous

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
This hotel is really beautiful if they take care of the cleanliness of the room. they are ants everywhere in the room even in the mini bar
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018

10/10 – Hervorragend

Mohamad Nor, Johor, Malaysia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice holyday and near the Sabah state mosque.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quiet with nice bfast spread..
Comfy bed with quiet surrounding.. Nice breakfast..

8/10 – Gut

Mazlan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay with family with small children
It was just a short stay. Satisfy with the room as well as the breakfast.

10/10 – Hervorragend

Ishak, Kuala Lumpur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel and peaceful surrounding.
Not far from town. Uber is available. Cost per uber ride is around RM3.00 to RM4.00
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018

2/10 – Ungenügend

Sofiyudeen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad room service
Towel never been replace for 3 nights stay Toilet are vey smelly and dirty Clogged sink Iron board are left in the room for 3 nights, the cleaner never kept it in the cupboard Wifi so slow
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018