Premium-Doppelzimmer

Bewertungen von Globe et Cecil Hôtel

4 out of 5
Globe et Cecil Hôtel
21 Rue Gasparin, Lyon, Rhone

Bewertungen

8.4

Sehr gut

160 von insgesamt 357 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
128 von insgesamt 357 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
44 von insgesamt 357 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 357 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 357 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Everything great at this Hotel but the service. Not the typical friendliness that makes hotel stays so nice. More like an arrogant gen z girls dorm that want to make very clear that being overly friendly is especially to men is something from last century.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Marion - Front Desk Manager am 6. Juni 2023
Dear Sir, Thank you for taking the time to write about your stay. We are sorry that you did felt "More like a guy in all women work environment" (according to your guest survey). This is true that most of our staff are girls, but all our staff is regularly praised by our guest online for their friendliness and professionalism.Regards,

4/10 – Schlecht

Götz

Gut: Personal & Service
Economy Room was less space than I was used for the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes, offenbar vor kurzem rundum und geschmackvoll renoviertes Hotel, äußerst zentral gelegen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Téo - Réception am 24. Juli 2018
thank you for sharing your experience with us !

8/10 – Gut

Dominic

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gemütlicher Aufenthalt
Sehr freundliches Personal, tolle Lage, schönes Hotelgebäude. Das Hotel wird jedoch gerade renoviert, daher ist vieles (Esssaal, Reception) improvisiert. Die Bäder vertragen teilweise auch eine Überarbeitung (keine Duschvorhänge).
Antwort von Pierre - Front desk am 5. Mai 2018
Dear guest, Thank you for leaving this comment on our hotel. We are pleased to learn you enjoyed your stay with us. Best regards

10/10 – Hervorragend

Ute

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Antwort von Manon - Front Desk am 16. Apr. 2018
Dear guest, Thank you for your great rating ! We are glad you enjoyed your stay with us. Best regards;

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Empfehlenswert!
Wunderschöne Stadt (Fête de Lumière!), zentral nahe der Place Bellecourt und trotzdem ruhig gelegenes Hotel. Zimmer ohne viel Komfort, aber sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Alter Charme in zauberhafter Umgebung.
Prima Hotel - super und gepflegt, wirklich in zentraler Lage!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

8/10 – Gut

Christophe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein sehr schönes Hotel mit netten Mitarbeiter. Nur zu empfehlen!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Praktisches und zentrales Stadthotel
Das Stadthotel liegt zentral in der Nähe der Place Bellecour. Die Mitarbeiter waren immer freundlich und hilfsbereit. Die Klimaanlage machte immer viel Lärm, auch wenn sie ausgeschaltet war. Es gab keinen Safe im Zimmer. Das Frühstück war nicht im Zimmerpreis inbegriffen und weit überteuert.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Gutes Frühstücksbuffet. Exzellente Lage an der Place Bellecour. Einziger Wermutstropfen: das Einzelzimmer war arg klein, aber dennoch ziemlich gutes Preis-Leistungs-Verhältnis.

10/10 – Hervorragend

Peter, Philadelphia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Don’t know the name of the young woman at the reception desk the weekend evenings of 4/27-28 but she is treasure for the hotel. May she be rewarded greatly.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marion - Front Office Manager am 2. Mai 2024
Dear Peter, Thank you so much for taking the time to write about your stay with us. We are glad that you enjoyed your stay with us. Your compliments are well transmitted to Samantha, who will be delighted to welcome you for another stay.Warm regards,

8/10 – Gut

Mathis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bien une Très bonne accueille
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marion - Front Office Manager am 2. Mai 2024
Cher Mathis, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de vous exprimer à la suite de votre séjour au Globe et Cecil. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et l'accueil de notre établissement. Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing location and extremely friendly staff!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Marion - Front Office Manager am 20. Apr. 2024
Dear Jennifer, Thank you so much for this great comment and recommandation ! We are so happy to hear that you enjoyed your stay at the Globe et Cecil. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Philippa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Samantha- Réception am 5. März 2024
Chère Philippa,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre retour positif sur votre séjour. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau prochainement.

6/10 – Okay

Steen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Samantha- Front Desk am 5. März 2024
Dear Steen, Thank you for taking the time to leave feedback. We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Patricia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Marion - Cheffe de réception am 23. Dez. 2023
Bonjour Patricia, Nous vous remercions pour votre belle note à propos de votre séjour. Au plaisir de vous accueillir de nouveau,

8/10 – Gut

Michèle

Très agréable séjour ds un beau cadre
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Marion - Cheffe de réception am 23. Dez. 2023
Chère Madame, Nous vous remercions pour ce commentaire élogieux à propos de votre séjour au Globe et Cecil.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,

8/10 – Gut

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Marion - Cheffe de réception am 15. Feb. 2024
Cher Marcel,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive à notre hôtel. Nous sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous a été agréable et que vous avez apprécié notre service et nos installations.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir et de vous offrir un autre séjour exceptionnel.

10/10 – Hervorragend

nelly

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Marion -Cheffe de réception am 12. Dez. 2023
Chère Madame, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous attribuer la note maximale après votre séjour. Nous serions enchantés de vous accueillir de nouveau,

8/10 – Gut

Alexandre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Marion - Cheffe de réception am 8. Dez. 2023
Cher Monsieur, Merci infiniment pour votre excellente évaluation ! Nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Au plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.

8/10 – Gut

Victoria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room door blocked no sound and i was next to the laundry room and staircase, meaning late nights and early mornings for me. I was on the lowesr floor meaning every flush in the nighr came through my room. Other than the noise, i couldn't fault it. Id willingly come back
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Marion - Front Office Manager am 8. Dez. 2023
Dear Victoria, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused by the noise disturbances. We'll certainly look into ways to address this issue to ensure a more comfortable stay for our guests in the future. We're glad to hear that, despite the noise, you would be willing to come back. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you again for a more restful experience

10/10 – Hervorragend

Kurt

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Solid 9 out of 10!
The corridors are in need of sprucing up but the accommodation overall was very good, service too. Breakfast is a bit of a squeeze and disorganised!!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Marion - Front Office Manager am 8. Dez. 2023
Dear Kurt, Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found the overall accommodation and service very good. We appreciate your observation about the corridors and breakfast, and we'll certainly take it into consideration as we strive to enhance our guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future."

10/10 – Hervorragend

Kadri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly & helpful staff, and great location.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Marion - Front Desk Manager am 18. Nov. 2023
Dear Kadri,Thank you so much for your kind words! We are delighted that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again soon.Best regards,

6/10 – Okay

Andrew

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Very loud all night and from 6am porter crashing around with trollies
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Marion - Front Office Manager am 18. Nov. 2023
Dear customer,Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience wasn't entirely satisfactory. We take your comments seriously and will do our best to improve.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Kadri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Friendly staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Desk am 2. Nov. 2023
Dear Kadri, Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed our great location and found our staff to be friendly. We hope to welcome you back soon. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Ai-My

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Marion - Front Office Manager am 26. Okt. 2023
Dear Ai-My,Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We look forward to welcoming you back on your next visit. Warm regards,

8/10 – Gut

Frank

Mit der Familie gereist
Very friendly and helpful staff. Tagged and kept our luggage for us after checkout. There was a lamp hanging in our room with a frayed cord which we disconnected do that we didn’t trip over it in the dark. Getting in and out of the shower was tricky as the platform we had to step on to get in was very slippery.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Marion - Front Office Manager am 26. Okt. 2023
Dear Fran, A big thank you for your positive feedback following your stay in our hotel! We are delighted that you had a pleasant time with us. Your comments are well taken into account, and are valuable to improve our services. Best regards,

6/10 – Okay

Steve

Short staffed st breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Marion - Front Desk Manager am 14. Okt. 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts online. We are sorry that your stay did not fully meet your expectations.You can rest assured that your comments will be taken into consideration and escalated to the direction of Les Aubergistes Lyonnais. Sincerely,

6/10 – Okay

Richard

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 étoiles pas plus
Hotel très vieillissant pas entretenu. Par contre proche de Bellecour donc très bien placé. Il ne mérite pas ses 4 étoiles mais niveau prix il est imbattable. Pas de mini bar Confort spartiate ! Les rideaux ne peuvent pas coulisser si on veut dormir un peu le matin ! Hôtel à rénover en urgence
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Marion - Chef de réception am 14. Okt. 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction. Nous sommes navrés que votre séjour n'ai pas totalement été à la hauteur de vos attentes.Soyez assuré que vos commentaires sont bien pris en compte et remontés à la direction des Aubergistes Lyonnais. Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres bon!
Great location in the middle of Lyon, easy walk to the Old Town. Friendly staff, comfortable beds.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Marion - Front Office Manager am 11. Okt. 2023
Dear Diane, Thnak you so much for taking the time to write this praising comment ! We are glad that your did enjoy your stay at the Globe et Cecil.Best regards,

10/10 – Hervorragend

aptel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parfait
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Marion - Chef de réception am 11. Okt. 2023
Cher Monsieur, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de noter votre séjour parmi nous. Nous sommes ravis que votre séjour ai été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons vous accueillir de nouveau au Globe et Cecil, Bien cordialement,

4/10 – Schlecht

Christian

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Marion - Chef de réception am 1. Okt. 2023
Bonjour Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour et nous sommes navrés que celui-ci n'est pas été à la hauteur de vos attentes. Bien cordialement,

8/10 – Gut

stephane

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
old hotel next the old town
this is an old and well place hotel but you need to know your way arround as no concierge. rooms are tiny and bathroom old. it is more an 3 star than 4 star hotel. staff is pleasant but don't ask them to book a restaurant as they forgot to do it for us and i had to imporovise.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Marion - Front Office Manager am 1. Okt. 2023
Dear Stéphane, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments regarding our historic hotel and we apologize if the room size and bathroom didn't meet your expectations.We value your input and hope to have the opportunity to provide a more enjoyable experience should you choose to stay with us again in the future.Best regards,

8/10 – Gut

Hertel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bien
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Marion - Cheffe de réception am 22. Sept. 2023
Bonjour Hertel, Nous vous remercions pour votre note et ce joli commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au Globe et Cecil !

10/10 – Hervorragend

jody

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Marion - Front Office Manager am 24. Sept. 2023
Dear Jody,Thank you so much for your wonderful review! We truly appreciate your support and are delighted to know that you had such a fantastic experience with us. Your feedback is invaluable to us, and we look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Yasmine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super friendly staff. Very cute boutique hotel. Great lobby and very nice rooms. Perfect location.
Antwort von Marion - Front Office Manager am 25. Aug. 2023
Dear Yasmine, Thank you so much for this comment full of praise ! All the staff is glad to receive feedback like this one. We are looking forward to welcome you again,

8/10 – Gut

Fabienne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Marion - Chef de réception am 22. Aug. 2023
Bonjour Fabienne, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous attribuer cette belle note. Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Globe et Cecil,

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel au style particulier et classe
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Marion - La réception am 1. Aug. 2023
Bonjour Nicolas, Quel plaisir de découvrir votre note et votre commentaire ! Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Globe et Cecil,

10/10 – Hervorragend

Gail

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff was exceptionally helpful and friendly. Excellent location. Well cared for hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Edith, Front Desk am 22. Juli 2023
Dear Gail, Thank you for this nice review,It will be a pleasure to see you againBest regards,

8/10 – Gut

CHIARA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyable Stay
Very pleasant stay. Hotel staff especially, front desk very helpful and welcoming. Great location making it easy to walk to many nearby shopping and eating areas.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Edith, Front Desk am 22. Juli 2023
Dear, Thank you for this warm review. It will be a pleasure to welcome you again. Best regards,

8/10 – Gut

FREDERIC

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Marion - La réception am 1. Aug. 2023
Bonjour Frédéric, Nous sommes ravis que votre séjour au Globe et Cecil se soit déroulé au mieux.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,

10/10 – Hervorragend

Jess

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Front desk am 5. Aug. 2023
Dear Jess,We thank you for your good note.We hope you have a nice stay with us and hope to welcome you again soon.Kind Regards,

8/10 – Gut

CHIARA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyable stay
Staff, especially at reception were amazing. Really appreciated their caring and helpful disposition
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Edith, Front Desk am 14. Juli 2023
Dear Chiara, We want to thank you for taking time to let a review. Your comment means a lot to us.It will be a pleasure to see you soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel in a central location for exploring Lyon. Wish there was a fridge in the room with kettle/tea facilities and some lotion in the bathroom. The staff were lovely and the room and bed were very comfortable. Perfect for a short stay in the city.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Edith, Front Desk am 14. Juli 2023
Dear Melanie, We want to thank you for taking time to let a review. It will be a pleasure to see you againBest regards,

6/10 – Okay

Ken

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Marion - Front Desk am 8. Juli 2023
Good Morning, Thank you for taking the time to rate us online. This is important fos us to have feed backs and we appreciate it. Best regards,

8/10 – Gut

Jason

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Marion - Front Desk am 8. Juli 2023
Dear Jason, Thnak you for taking the time to give us a nice rating online. We are happy to hear that you enjoyed your stay at the Globe et Cecil. Looking forward to welcome you again,

8/10 – Gut

Paula

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent staff!
Breakfast was excellent. Staff was always attentive. Hotel had sent me an email before I arrived asking preferences for my stay and it was as if they didn’t read my answers. All issues were addressed, but I had been impressed with the effort to streamline and 3cpedite my choices.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Marion - Front Desk Manager am 27. Juni 2023
Dear Madam, We would like to thank you for taking the time to write about your stay. We did read your answer to our email, asking for twin beds and a room away from the elevator. When you arrived, you had a room matching your request, but you told us afterward that you also wanted a shower instead of the bathtub and the air vent pointing directly on the bed. We could have answered those requests if we knew before. We did our best to find another room, even though the hotel was fully booked.Best regards,

6/10 – Okay

Pascal

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rien à voir avec un 4 étoiles c’est un 3 étoiles - Toutes les chambres font 16 m2 je comprend ps pourquoi ebookers propose des chambres de 20 m2 qui n’existent pas de plus l’équipement est minimes et médiocres, la moquette à long poils parterre est salle, le lit pas confortable et il faut demander pour avoir de l’eau rien de dispo dans la chambre, le coffre pas fixé au murs !!! Les étagères qui tombent, pas de verres dans la salle de bain, la douche qui inonde le sol car pas de joints de porte…. Bref je n’y retourne pas …
Antwort von Marion - Réception am 27. Juni 2023
Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de poster votre commentaire en ligne. Vous nous avez en effet adressé votre déception concernant la chambre à votre arrivée. Nous vous avons proposé un changement de chambre, que vous avez refusé. La chambre que vous avez occupé fait bien plus de 20m2 (24,35 m2 pour être exacte), salle de bain incluse (les sites de réservations détaillent rarement la taille de chaque pièce, mais indique la surface totale). Nous aimerions aussi ajouter qu’en France, les hôtels ne décident pas eux-mêmes du nombre d’étoiles qu’ils valent. Ils sont vérifiés par un organisme indépendant, lors d'un audit qui a lieu tous les cinq ans.Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Éric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Edith, Réceptionniste am 18. Juni 2023
Bonjour Eric, Nous vous remercions pour votre belle note,Au plaisir de vous revoir chez nous. Bien cordialement,