Lobby

Bewertungen von Fontainebleau Miami Beach

4.5 out of 5
Fontainebleau Miami Beach
4441 Collins Avenue, Miami Beach, FL

Bewertungen

7.4

Gut

2410 von insgesamt 5441 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
882 von insgesamt 5441 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
789 von insgesamt 5441 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
566 von insgesamt 5441 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
794 von insgesamt 5441 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

7.4/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Herta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, gute Lage.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Steven am 4. Apr. 2024
Dear Herta:We are pleased to receive your feedback after visiting Fontainebleau Miami Beach.We appreciate you taking time to write us a feedback.We are so happy that you enjoyed the views and the location of the hotel. We are delighted when our guests come and have a good time in the property because it remind us that we care for your comfort and that is our main goal to provide you with the best customer service.Hope you can visit us soonRegardsStevenGuest serviceFontainebleau Miami Beach

6/10 – Okay

giuseppe

Mit der Familie gereist
Mit dem hotel habe ich kein wesentlicher problem.aber mit expedia und die tollen versprechungen.empfehle ihnen sich die korrespondenz anzuschauen.das war eines letzten buchungen bei ihnen.sollten an das gegebene wort arbeiten
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Scott am 13. Aug. 2023
Thank you for visiting Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, we were thrilled to have you with us. Thank you so much for taking time out of your day to share feedback from your most recent experience at our hotel. We are glad that your time with us was good but are slightly disappointed we failed to exceed your expectations and fully honor the experience you were meant to be given. We aim to do better at the Fontainebleau and offer a 5-star experience. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.Best Regards,ScottFontainebleau Miami Beach Guest Services

2/10 – Ungenügend

Uwe

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was als Luxushotel deklariert wird und auf dem Zimmer noch nicht mal eine Kaffeemaschine steht ist lächerlich. Außerdem nur eine kleine Rezeption für so viele Zimmer Also es gibt viel schönere und günstigere Hotels in Miami Beach
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Scott am 15. Apr. 2023
Hi Uwe,Thank you for recently visiting Fontainebleau Miami Beach, it was a pleasure having you as our guest.We are sorry that certain aspects of our resort such as your room not having a coffee maker did bring you displeasure. We are aware when our hotel is at a high occupancy there can be delays and difficulties in fully satisfying every gust, we are sorry this impacted your experience and we are working to improve in this area.Thank you for sharing your feedback, we hope to see you soon.Kind Regards,ScottFontainebleau Miami Beach Guest Services

4/10 – Schlecht

Carsten

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Auch am normalen Pool zu laut. Trinker wurden im Whirlpool (unter dem Verbotsschild für Speisen und Getränke) bedient. Mehr abgebucht, als auf der Rechnung stand. Nach 3 EMails keine Antwort vom Hotel. Expedia hat sich zwar 1 mal zurückgemeldet, aber bis jetzt nichts mehr gehört.
Antwort von Scott am 14. Jan. 2023
Hi Carsten,Thank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, we are saddened to hear that your time with us was less than perfect.We apologize for the inconvenience caused by the loud noise at the pool along with your experience there not meeting your expectations. We aim to better accommodate and satisfy our guests and we will seek to address the matters you have raised.We would like to further assist with the matter regarding your charges and your bill. Kindly reach out to us at guestrelations@fontainebleau.com with any details that would be of assistance to us and we will be in touch with you.Thank you for taking the time to share your feedback, we hope that you may grant us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,ScottFontainebleau Miami Beach Guest Services.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel jedoch mit mängeln
Das war unser dritter Aufenthalt im Hotel. Erstes Zimmer war leider wieder nicht sauber, wir haben uns beim Gepäckträger (Kerv) beschwert und er war der erste Mitarbeiter im Hotel der reagiert hat. Innert wenigen Minuten hat uns ein Manager kontaktiert und wir haben das Zimmer gewechselt + ein upgrade bekommen. Dies war der dritte Aufenthalt innerhalb von zwei wochen und wir haben unser zimmer 5x gewechselt. die Zimmer waren immer unsauber (Flaschendeckel am boden, Haare/nägel in duschen/badewanne, make up an türe und und und …). Dank dem Mitarbeiter Kerv wurde unser letzter Aufenthalt im Hotel deutlich verbessert und das Hotel hat endlich auf unsere beschwerden reagiert. Ich kann euch nur empfehlen, eure Erwatungen etwas tiefer zu halte und euch nicht an den Schaltern (Personal oft überfordert, zu lange Wartezeit, keine reaktion) zu beschweren sondern beim Gepäckpersonal. Hotel in die Jahre gekommen trotzdem immer noch schön, je nachdem welches Zimmer, in welchem gebäude und welches Stockwerk. Poolanlagen wunderschön jedoch zu warm und die Liegen, welche direkt am Pool sind hochgerechnet ca. 30 Stühle welche sich wirklich direkt am Pool befinden, sind bereits um 6:00 alle reserviert. der club ist ziemlich überteuert und für europäische Verhältnisse „eher langweilig“, es wurde kaum getanzt und die Personen ohne Lounge wurden die ganze Zeit von A nach B verschoben trotz 115$ Eintritt pro Person.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Samantha am 25. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, I was a pleasure having yo with us again.Thank you so much for taking the time to share feedback from your recent stay with us, though we fell short of your expectations. We are glad to hear that Kerv went above and beyond to make your feel welcomed, we will look further into the areas of concern mentioned with hope to resolve them promptly and accurately.We hope to see you again soon.Best Regards,SamanthaFontainebleau Miami Beach Guest Services

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Hotel mit mängeln
Das war unser zweiter Aufenthalt im Hotel. Das Hotel hat einige Mängel (Tresor Gebäude). Die Lifte sind oft defekt oder man wartet extrem lange, wir haben knapp 8 Minuten auf den gewartet. Ebenfalls ging der Feueralarm mehrmals los (jeden Tag) und die Schlüsselkarten gingen plötzlich nicht mehr. Check-in 45min Wartezeit. personal am pool und gepäck sind super freundlich. Am schalter kommt es drauf an, wir haben uns mehrmals beschwert, da die Sauberkeit in den Zimmern zu wünschen lies. Nach mehrmaligen Beschwerden, wurden wir in ein anderes Zimmer verlegt. zimmer sind bereits in die Jahre gekommen, jedoch alles in einem ok. Für eine Junior Suite haben wir etwas mehr erwartet. Die Poolanlagen sowie das Meer sind super, jedoch sind die Pools deutlich zu warm sowie werden die Liegen ziemlich schnell geräumt. wir haben uns z.b. ein Eis am Poolrestaurant fresh bestellt (ging ca. 10min) als wir am Platz waren, waren unseew sache. Weg. inkl. Sonnencreme etc. An sich schönes Hotel jedoch gibt es potential nach oben. Da es ein ziemliches Partyhotel ist, würde ich Familien mit Kindern eher davon abraten. unsere nachbaren waren extrem laut und und liessen ihren müll in den gängen liegen. Ebenfalls ist das Hotel extrem teuer, Sonnenschirme am Meer kosten ca. 25$ pro Tag. Der indoor-pool kann nur gegen eine Bezahlung von 100$ pro Tag und Person benutzt werden. Natürlich mussten wir zum Spa laufen um nach den Eintrittspreisen zu fragen, da das Personal am Schalter es nicht wusste.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Samantha am 25. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, It was a great pleasure having you with us.We are happy to hear that the resort is nice in itself, though it also has potential for improvement as you encountered issues with our lifts and our pricing by the beach that was not to your liking. We understand where you're coming from, and will look further into the areas mentioned with hope to resolve them promptly and accurately.Thank you for your feedback, we hope to see you again soon.Best Regards, SamanthaFontainebleau Miami Beach Guest Services

6/10 – Okay

Kamila

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022
Antwort von Samantha am 16. Sept. 2022
Hi Kamila,Thank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, It was a pleasure having you with us.Thank you so much for taking the time to share feedback from your recent stay with us, though we fell short of your expectations. You have our commitment to look further into our areas of shortfall, adjust and change where need be to improve the experience for all our guests.Kamila, we hope to see you again soon.Best Regards,SamanthaFontainebleau Miami Beach Guest Services

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Miserable service!
To be honest I don’t even know where to start. Our stay at Fountainbleau should have been a great birthday surprise for my sister but all we had was the worst experience ever! The system was down, we had to stand in line for hours just to check in, the front desk staff told us to ask for them in an hour regarding a specific request and then the person just wasn’t there anymore. After check out you can store your luggage until 3pm at one place, if you stay longer you have to pick it up yourself and bring it to another place at the other side of the hotel, nobody is willing to help you with this, they would even pass by with their luggage trolley. Wifi is weak and elevators don’t work properly. Definitely don’t recommend to stay there, it’s not worth the money.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Samantha am 2. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, we sincerely regret that your stay with us was less than perfect and that's on us.I sincerely apologize that what should have been a great birthday celebration turned out to be the worst experience ever for your family. Thank you so much for taking the time to share your experience we shall use the feedback to help us do better and work on service delivery with great urgency.It is with great hope that you will consider visiting Fontainebleau again in the near future.Best regards, Samantha Fontainebleau Miami Beach Guest Service

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schon zum zweiten mal in dem Hotel übernachtet. Das Hotel ist gut mit dem Auto zu erreichen. Der Pool ist einfach der Hammer. Auch die komplette Außenanlage ist sehr gut und schön. Toller Service mit den Liegen am Pool und Strand. Der direkte Zugang vom Pool an den Strand ist ein erheblicher Vorteil. Abends DJ und Saxophone Spieler an der Bar. Tolle Cocktails. Zimmer sind sehr schön und sauber. Das Bett ist extrem bequem und es schläft sich super. Insgesamt absolut empehlenswert.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Lydia am 19. Aug. 2022
Dear PatrickThank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination. We are thrilled that you enjoyed your overall experience. I am ecstatic to hear that you had such a great time, and that you enjoyed our service and drinks on offer. We take pride in the quality of our service we provide and hope that we can continue delivering exceptional service. Feedback like yours is valued by every team member here and it gives us motivation to continue improving our services.We can't thank you enough for taking time to share your feedback. We look forward to serving you again. Best Regards,LydiaFontainebleau Miami Beach Guest Services

8/10 – Gut

Eckhard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location super. Was nervt ist die Trägheit des Personals. In der bakery morgens halb neun 40Minuten warten auf einen Kaffee… egal wie lange die Schlange… interessiert keinen. Immer automatisch hohe Tip-Aufschläge ohne zu fragen ohne entsprechende guten Service. In Restaurants immer ! Warteliste größer 30 Minuten obwohl sichtbar alles frei…dann nach 5Minuten plötzlich freier Platz… haben keinen Überblick. Valet Parking für Leihwagen…53$ am Tag..man wartet bis zu 40Minuten bis die einem das Auto bringen….abartig! In einem 5Sterne Hotel Roomservice nur alle 2 Tage ?! Unglaublich !! Übertrieben ängstlich…. Wenn ein bischen Wind werden alle Sonnenschirme geschlossen…bei über 30 Grad C. Krank!!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von Fontainebleau am 29. Apr. 2022
Thank you for your feedback, we will be addressing your concerns.

6/10 – Okay

Sven

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unterkunft teilweise schon etwas abgerockt und nicht in Schuss gehalten.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Fontainebleau am 20. Dez. 2021
Vielen Dank für Ihr Feedback. Ich werde dies an die zuständige Abteilung weiterleiten.

8/10 – Gut

Gabriele

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top Lage und Top Beachclub! Preis Leistung Verhältnis stimmt nicht da zu teuer - Parken 52$!! Zimmer nett aber doch recht spartanisch. Bett super gut! Blick vom Balkon sensationell! Check inn schon früher möglich gewesen. Alles in allem gut!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Brianna am 26. Nov. 2021
thanks for staying with us ! we appreciate your feedback

10/10 – Hervorragend

Guillermo, las vegas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Violeta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Steven am 29. Apr. 2024
Dear Violeta,Thank you for your visit and for your nice words.We are so pleased to know you experienced a great time at the resort.We are looking forward to see you back soon at the propertyBest regards,

6/10 – Okay

merve

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel is very cold, beach umbrellas are expensive
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Steven am 29. Apr. 2024
Dear Merve,Thank you for staying with us and for valuable review.We always aim to offer the best customer service experience and we are so sad we fell a little short on this time.We apologize for the issues you encountered.We will analyze the information youu provided us and find a solution.We hope to see you back soon.best regards,Steven

10/10 – Hervorragend

Adelfri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Oo
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Steven am 29. Apr. 2024
Dear Adelfri,Thank you for your review and your nice words.We hope to see you back soon on the premisesBest regards

10/10 – Hervorragend

Maryanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Properly is beautiful
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Steven am 29. Apr. 2024
Dear Maryanne,Thank you for your visit and for your kind review.We hope to see you back soon on the property.Best regards,

10/10 – Hervorragend

SHEILA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great resort, very convenient
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Steven am 29. Apr. 2024
Dear Sheila,We are so happy to read your gentle words.Thank you for your visit.We hope to see you soon on the property.Best regards

10/10 – Hervorragend

Silvano, Fairport

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was great
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Silvano, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Gabriel, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

4/10 – Schlecht

Roman

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Bad service. The maids are rude, they clean badly and not always. Garbage is left in the room.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Roman,We deeply regret that your stay did not meet your expectations, and we apologize for the poor experience and the perception that the value did not match the price. Our goal is to deliver a top-notch experience to all our guests, and we regret that we failed to do so on this occasion. Please rest assured that we will take proactive steps to address your concerns and prevent similar issues from arising in the future. We appreciate you taking the time to share your feedback with us.

4/10 – Schlecht

Austin, Orlando

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The Fontainebleau is iconic, but unfortunately the property and the experience are different stories. I had to call to find our bags an hour after Bell Services loaded them up. (Just let me take the cart myself...) We had to change our key cards 4 times because they're so sensitive to demagnetization. I'm not sure what's going on with staff culture, because every time anyone did anything for us, however small, they paused and stared at us expecting a tip and looked visibly disappointed if we didn't provide one. You'd have to have over $100 in small cash to keep up with what the staff expected throughout our 2-day stay, and we just don't carry that much. When going anywhere on property, we'd have to dig out our room keys a minimum of two times to staff security. And then, when we were looking to leave around 2pm, it took over 20 minutes for their valet to retrieve our car, and bell services watched me load the entire vehicle from 10 feet away with 10 separate bags and items. FD staff was great, F&B staff was great, but valet and bell service staff didn't give anywhere close to luxury service and I have to believe you can stay somewhere else and not feel like such a burden to staff while paying top dollar in Miami Beach.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Austin, We deeply regret that your stay did not meet your expectations, and we apologize for the poor experience and the perception that the value did not match the price. Our goal is to deliver a top-notch experience to all our guests, and we regret that we failed to do so on this occasion. Please rest assured that we will take proactive steps to address your concerns and prevent similar issues from arising in the future. We appreciate you taking the time to share your feedback with us.

10/10 – Hervorragend

Adrian

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Adrian, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Lenor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Lenor, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Donte

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it would definitely stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Donte, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

ALESIA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was beautiful. The staff was friendly and helpful. I would definitely stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Alesia, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Jose, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Menalick

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was great. The service was great. The food and the entertainment was excellent. I will certainly be back.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Menalick, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Lindsay Anne

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Service was great & hotel was beautiful
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 25. Apr. 2024
Dear Lindsay Anne, We are thrilled to hear that your stay was enjoyable and that you found our service to be exceptional. Our team strives to provide the best possible experience for all of our guests, and it's wonderful to see that our efforts have paid off. Your feedback is greatly appreciated and we hope to have the pleasure of hosting you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

PAUL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pools, sirect access to the beach, restaurants and shopping we're exactly what i was looking for and this property delivered on all counts.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 24. Apr. 2024
Dear Paul, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Samantha

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff, location and property. One thing I would have like to have is a kettle/coffee machine. They offered a cup of hot water for $10USD.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 24. Apr. 2024
Dear Samantha, Thank you for sharing your feedback. We hope to see you back soon.

6/10 – Okay

Sofia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would have rated this property higher, but for one important problem. You can’t see ocean because they set cabanas in the first row. Cabanas are blocking the entire ocean view. Next rows of the beach chairs are directly behind cabanas. So, essentially you are looking at the gray wall of cabanas. I came to relax and enjoy beach. However, this property doesn’t care about other vacationers but those that pay unlimited money for cabanas. I saw other hotels/resorts near by and none had cabanas placed so rudely in the entire area of the hotels beach. At least would be helpful if the cabanas were spread apart. It was ridiculous.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 24. Apr. 2024
Dear Sofia, Thank you for sharing you experience with us. We apologize because the beach cabana was obstructing the Oceanview. We are going to take your review as a priority and start making changes that allow us to perform a better job.

10/10 – Hervorragend

Alex

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We had a great time at this property, but the initial room, although upgraded, thank you hotels.com!! Was pretty run down.... the balcony door handle was half broken off, I am not kidding, and the shower side panel was half ripped off, so my shower leaked all over the bathroom floor and onto the rug. Fortunately we had booked through hotels.com and the staff were so kind to upgrade our room again to a room that fortunately wasn't falling apart! We had a great experience thereafter!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 28. Apr. 2024
Dear Alex, Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the shower and hope to have the opportunity to serve you again soon.

8/10 – Gut

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 24. Apr. 2024
Dear Charles, Thank you for sharing your feedback. We hope to see you back soon.

2/10 – Ungenügend

Anvesh

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are very very low class while they charge you five star prices. They should maintain a minimum standard for that price. They don’t have minimum facilities in the room. I felt like staying in a $30 motel room. My wife and family had a terrible stay/experience while in room. This resort was very good at charging a premium for everything you request. Although they have few restaurants in the resort, you can’t expect food after 10 pm, Most of them close kitchens by around 9pm. Overall it was a very bad stay for the family after traveling so far to miami and also after spending premium prices for the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 24. Apr. 2024
Dear Anvesh, We sincerely apologize for the inconvenience caused by the room not meeting your expectations. We take your feedback seriously and will work on implementing positive changes that can help us improve our service in the future.

10/10 – Hervorragend

Cassandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful luxurious hotel w all the amenities you could need in one place! Excellent restaurants, pool and bars.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Selim am 24. Apr. 2024
Dear Cassandra, Thank you for sharing your feedback. We hope to see you back soon.

6/10 – Okay

Jaklien

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Not happy with the room in the chateau tower, linen was not clean, and no coffee machine
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Selim am 24. Apr. 2024
Dear Jaklien, Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the room not meeting your expectations and for the lack of cleanliness of the linen as well the absence of a coffee machine in your room. We take your feedback seriously and will work on implementing positive changes that can help us to improve our services in the future.

8/10 – Gut

Caroline

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not family friendly
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Caroline, We apologize for not meeting your expectations. We will make the effort to provide a better experience in the future,We are sorry to hear you did not find the property to be a family-friendly. We are committed to improving in this area and will take steps to do so.''

2/10 – Ungenügend

Olga

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 24. Apr. 2024
Dear Olga, We are sad to see you overall score. We strive to provide exceptional service and are committed to making positive changes to ensure an amazing experience.

10/10 – Hervorragend

Chassity

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, great amenities, friendly staff!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Chassity, We are glad to hear that you found the property to be very clean, with fantastic amenities, and a friendly staff. Our ultimate objective is to make you feel at home during your stay. We strongly believe that all of our guests deserve to have a relaxing time and receive quality service. Thank you for your rating.

10/10 – Hervorragend

blake

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome hotel with great views and pools are amazing. Bit expensive and the tipping already included in every purchase is a little crazy as it gives the server no incentive to give you great service. But overall we have been coming here for years and it is a great place to relax.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Blake, We appreciate your feedback on your stay with us and are committed to ensuring that you enjoy a luxurious and pleasant experience. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is amazing! The only negative would be that it’s difficult going from beach to pool if you want a lounge chair. All loungers were no longer available by noon at the pool area.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Jessica, Thank you for providing us with a positive review, We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and found the property to be amazing. However, we apologize for any inconvenience you may have experienced while moving from the beach to the pool. We will address this issue and take the necessary steps to prevent or reduce such concerns in the future. We look forward to seeing you again soon.

10/10 – Hervorragend

Igor, South San Francisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of my favorite hotels in Miami Beach.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Igor, We are glad to hear that Fontainebleau Miami Beach is one of your favorite hotels. We hope to have the pleasure of welcoming you soon.

10/10 – Hervorragend

Jorge, Houston

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Th we property is very nice. The pools and the beach were perfect. Good options for good at the resort. We were there with our two young daughters and it was also very nice and enjoyable for them as well.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Jorge, Thank you for your feedback. We are thrilled to hear that you and your two daughters enjoyed your stay at the resort. We look forward to welcoming you back soon, we are happy that you had a pleasant experience. Thank you once again for your feedback and for choosing our resort for your vacation.

10/10 – Hervorragend

Tamim

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 24. Apr. 2024
Dear Tamin, Thank you for sharing your feedback. We hope to see you back soon.

10/10 – Hervorragend

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The stave were amazing but the rooms are a little out dated The food was medium compared to the restaurant surrounding this hotel But I enjoyed the entertainment and nightlife of this place
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Oliver, Thank you for sharing your feedback with us. We always strive to provide a five-star service to our guests. We are delighted to know that you enjoyed the entertainment and the nightlife at Fontainebleau Miami Beach. We look forward of welcoming you again soon.

10/10 – Hervorragend

Angel

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Angel, Thank you for giving us a positive rating. We look forward to your next visit

8/10 – Gut

Sheena, Paterson

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is nice but expensive
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Sheena, Thank you for taking the time to share your review with us. We apologize because you felt the service was expensive. We are going to consider your opinion and improve in this area of opportunity. Thank you again for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Anand

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Place!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Anand, Thank you for sharing your experience at Fontainebleau Miami Beach. When we do things with devotion. We always get positive results. Thank you again for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Candice

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I paid $1,560 for an upgrade. There were 3 of us in one room, 2 on the bed and 1 on the couch. Unfortunately, the couch was horrible and I couldn’t sleep on the couch. We had to get a rollaway bed. I don’t think it’s fair that I had to be inconvenienced and the hotel is only willing to refund me $500. They really just wanted to discount the resort fees, but then I got an extra $330. In addition, the last night I was there, the guests next door came in form partying at 4:30 in the AM and didn’t quiet down until 5:30. I didn’t sleep since 4:30.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Selim am 22. Apr. 2024
Dear Candice, We are very sorry to hear that you had an unpleasant experience during your stay. Our aim is always to provide a five-star service, but it seems that we did not meet your expectations. We are going to take steps to improve in the areas where we fell short.. Thank you for sharing your experience with us at Fontainebleau Miami Beach.