Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 4 avis sur 4." "
10 – Excellent
4
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 0 avis sur 4." "
8 – Bien
0
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 0 avis sur 4." "
6 – Satisfaisant
0
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 4." "
4 – Médiocre
0
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 4." "
2 – Horrible
0
10/10
Propreté
10/10
Personnel et service
10/10
Équipements
10/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
AURA
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All the staff was excellent, the facilities are top and the food offer incredible, specially the desserts and seafood. The hotel transportation was also remarkable and on time, very close to the national parks and other tourist activities, we hope to go back at some time.
Special mention to Sophie, Vincent and Darcy for their commitment and kindness.
Kind regards
Liliana and Nicolás.
AURA
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de AMY le 23 avr. 2024
Just wanted to thank you for your recent stay here at Conrad Jiuzhaigou! So glad you were able to experience our authentic Hilton hospitality. We look forward to seeing you soon.
10/10 Excellent
Charmaine
Voyage en groupe
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charmaine
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel le 21 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your stay with us at Conrad Jiuzhaigou. We are pleased to know that you appreciated the of our hotel, an aspect of our hotel that is preferred by many of our guests. Your encouraging review will help us constantly improve our quality even further as we hope to exceed over and beyond our guest expectations. Thank you! Thank you once again, we look very much forward to welcoming you back in the future. Thank you!
10/10 Excellent
KWOK WAI
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KWOK WAI
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel le 25 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for your stay with us at Conrad Jiuzhaigou. We are pleased to know that you appreciated the ofour hotel, an aspect of our hotel that is preferred by many of our guests. Your encouraging review will help us constantly improve our quality even further as we hope to exceed over and beyond our guest expectations. Thank you! Thank you once again, we look very much forward to welcoming you back in the future. Thank you!