Innenpool, Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Azoris Royal Garden

4 out of 5
Azoris Royal Garden
Rua De Lisboa, Ponta Delgada

Bewertungen

9.2

Wunderbar

230 von insgesamt 340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
88 von insgesamt 340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr stillvoll und modern eingerichtete. Schöne Zimmer und sehr schöne Bar.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Filipe Pacheco am 25. März 2024
Dear Alexander, We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels.Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Gyöngyi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Hotel is very modern and has beautiful designed.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 31. Aug. 2023
Dear Gyongyi,It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels.Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager

4/10 – Schlecht

Rolf

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Wir mussten über 4 Stunden auf das Zimmer warten, man hat sich nicht bemüht. Das Zimmer war aber nicht gründlich gereinigt, der Ablauf im Bad war verstopft und die Toilettennspühlung hat auch unter Corona gelitten. In der Bar steht Wein auf der Karte, den es gar nicht im Glas zu kaufen gibt. Er wird aber trotzdem verkauft und verrechnet, es ist ja der teuerste auf der Karte, So verdient man sein Geld auf Kosten der Gäste sehr einfach. Hauswein zu 4 Euro auszuschenken und 6 Euro zu verlangen und auch noch auf der Rechnung auszuweisen, braucht schon eine echte Portion Frechheit. Wir fühlten uns auf jeden Fall recht betrogen. Ohne den Hinweis des Chef de Service hätten wir es nicht bemerkt. Der entspr. Kellner hat sich dann persönlich bei uns entschuldigt, nur er kann ja nichts dafür, das Management scheint hier systematisch die Gäste irre zu führen. Wir empfehlen die Azoris Royal Garden Kette auf gar keinen Fall.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Filipe Pacheco am 20. Juli 2022
Caro Rolf, I would like to thank you for sharing with us your opinion after staying with us. We do regret that we didn't achieve all your expectations. We are surprised your mention the check in took so long because in our records you checked in at 3:00 pm (the normal hour) at the same time on a group arrival and you had preference at the line. It was also with great pleasure that we upgraded you to an executive room for free. As for the wine situation, we trully sorry for the inconvenience and the situation was explained by our Restaurant Chef and we have offered a bottle of chardonay wine that you ended up refusing. It's important to us know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance. Kind regards, Filipe Pacheco Hospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Filipe Pacheco am 18. Mai 2023
It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

8/10 – Gut

Oliver

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Filipe Pacheco am 18. Mai 2023
It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

8/10 – Gut

Tobias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Filipe Pacheco am 3. März 2022
Caro Tobias Em nome de toda a equipa agradeço a sua classificação após a sua experiência connosco. Esperamos ter o prazer de o receber novamente nos nossos hotéis. Cumprimentos Filipe Pacheco Azoris Team

8/10 – Gut

Tobias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Filipe Pacheco am 3. März 2022
Caro Tobias Em nome de toda a equipa agradeço a sua classificação após a sua experiência connosco. Esperamos ter o prazer de o receber novamente nos nossos hotéis. Cumprimentos Filipe Pacheco Azoris Team

10/10 – Hervorragend

Dominik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel in Ponta Delgada
Excellent hotel in great location with many amenities. Very attractive interior design and outdoor pool area including tennis court. If you stay in Ponta Delgada or on the main island of Sao Miguel, it is absolutely recommended.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2021
Antwort von Azoris Royal Garden am 2. Aug. 2021
Dear Dominik, Thank you so much for your feedback. We are glad to see that you enjoyed your experience, and we expect to see you again in one of Azoris Hotels!

8/10 – Gut

Leander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes 4 Stern Hotel nahe am Flughafen, sauber und bequem, aber der Stil ist nicht ganz nach meinem Geschmack
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Azoris Royal Garden am 5. Jan. 2021
Dear Leander, Thank you for taking the time to review our services. We hope to see you again soon in one of Azoris hotels.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Gute Lage. Nahe dem Flughafen und der Stadt. Top Preis Leistung. Personal sehr freundlich.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Azoris Royal Garden am 14. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our services. We hope to see you again soon in one of Azoris hotels.

8/10 – Gut

JRL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral gelegen. Großen Aussenschwimmbad mit schönen Garten. Innenscheimmbsd mit Sauna, Dampfbad und Whirlpool. Gym ist auch vorhanden. Frühstück gut sortiert. Zimmer sind geräumig und sauber. Über alles haben wir uns wohl gefühlt und kommen wieder.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Azoris Royal Garden am 15. Juli 2019
Dear Guest, Thanks you for taking the time to review our services. We hope to have you again with us soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Anlage, gute Lage nahe vom Zentrum, komfortable Zimmer. Etwas lauter Innenhof, unangenehmer Geruch vom Innenpool im 1. Stock
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Azoris Royal Garden am 15. Juli 2019
Dear Guest, Thanks you for taking the time to review our services. We hope to have you again with us soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt nur 6 Minuten vom Flughafen entfernt. Die Lage ist perfekt. In wenigen Minuten ist man in der Innenstadt von Ponta Delgada. Das Hotel verfügt über ein Parkhaus. Für eine Gebühr von 6 Euro pro Tag kann man dort parken und muss nicht in den engen Strassen von Ponta Delgada nach einem Parkplatz suchen. Wir hatten ein Familienzimmer mit 3 Erwachsenen. Besonders überrascht waren wir, dass wir 2 Bäder hatten, so dass wir entspannt morgens uns fertig machen konnten. Das Personal ist hilfsbereit und zuvorkommend. Einziges Manko war das Frühstücksbuffet. Es gab jeden Tag dasselbe. Die einzige Abwechslung war, das es abwechselnd Spiegelei oder hart gekochtes Ei gab. Auch eine kleine Auswahl an regionalen Produkten wäre wünschenswert gewesen. Es gab zwar azoreanischen Käse, aber auch da 7 Tage lang den gleichen.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Azoris Royal Garden am 9. Mai 2019
Vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Kommentare. Wir freuen uns, Ihre Erwartungen allgemein erfüllt zu haben. Was die Verbesserungsaspekte anbelangt, die darin hervorgehoben werden und die ein wesentliches Instrument sind, um den Service, den wir unseren Gästen bieten, kontinuierlich zu verbessern, bemühen wir uns bereits jetzt, das Angebot beim Frühstück zu erweitern.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ich könnte schon morgens. 7 einchecken, was nach dem Nachtflug von canada aus sehr wertvoll war
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oase in der Stadt Pool und Fitnessstudio. Schöne Lobby
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer Aufenthalt in Ponta Delgada
Komfortables Hotel, vom Zentrum zu Fuss erreichbar, schöner Innen- und Aussenpool. Sehr gutes Frühstücksbuffet, Abendbuffet könne vielfältiger sein.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

10/10 – Hervorragend

Ulli, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gepflegtes Hotel mit viel Liebe eingerichtet.
Das Hotel hat auf ganzer Linie überzeugt. Das Personal war überaus freundlich und zuvorkommend. Die Aussicht auf die Stadt war richtig schön.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Sandra Santos am 26. Juni 2018
Dear Guest. Thank you very much for your review. Feel welcome to visit us again! Regards

8/10 – Gut

Danny

Mit dem Partner gereist
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Valérie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very well situated and easy to access from airport and elsewhere. The Garden is simply amazing with breathtaking bird parades in the morning and evening. The food is of high quality especially the jams made by the chef. The gym is large and outdoor pool superb. A little bit more cleaning of windows and room bathtub would make it simply exceptional.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von Filipe Pacheco am 30. Apr. 2024
Dear Valérie,On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

6/10 – Okay

Agustin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Facts during our stay: - AC made very loud banging sound in our room and we had to move late in the evening to another room - yoga class which was publicized in the elevator was cancelled without notice. I arranged my plans around this and ended up wasting my morning due to this. - breakfast spread was quite nice and the dining room staffs were friendly and helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Filipe Pacheco am 27. März 2024
Dear Agustin,We would like to thank you for your preference to Azoris Royal Garden and also for taking the time to write the review.Your opinion is very import to us, so we took good note of all your remarks. We regret that you didn't have the opportunity to do yoga, but we cancel it because there was any registration for that day.We will strive to improve our service and we hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the near future.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 – Gut

DANNETTE CAROL

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Filipe Pacheco am 15. Apr. 2024
Dear Carol,We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Adiana N

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Filipe Pacheco am 15. Apr. 2024
Cara Adiana,We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

6/10 – Okay

Joe

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel rooms are worth the money but the hotel itself is a tourist trap, the restaurant is overpriced and the food quality isn’t up to snuff. They make you buy swimming caps to use the pool. 9 euros a day for parking. The bike rentals are very expensive. Even the soap in the shower seemed watered down. The sauna was not hot enough, warm at best, the hot tub literally had cold water coming out of the jets, and the Turkish bath was so stinky.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Filipe Pacheco am 11. März 2024
Caro Joe,We do regret that we didn't achieve all your expectations. We value our guests feedback as an opportunity and a driving factor in the never-ending process of improving our service at Azoris Royal Garden. We hope to see you soon at Azoris Royal GardenBest regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 – Gut

Dawn

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Filipe Pacheco am 1. März 2024
Caro Dawn,It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Charlyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really love this hotel. The staff are all so friendly. The location is awesome. Sauna, indoor pool and gym was a plus.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Filipe Pacheco am 31. Jan. 2024
Dear Charlyn,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.It's also an instrument we use for measure our daily work and service.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Katharine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Filipe Pacheco am 31. Jan. 2024
Dear Kathatine,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.It's also an instrument we use for measure our daily work and service.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 – Gut

Audrey

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Filipe Pacheco am 31. Jan. 2024
Cara Audrey,I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

borges

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 31. Jan. 2024
Dear guest,I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences.Best Regards,Filipe PachecoHospitality Manager

6/10 – Okay

Pierre-Alain

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 8. Jan. 2024
UNTITLEDPierre-Alain from FranceManagement Response05 Jan 2024VerifiedDear Pierre,Thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

8/10 – Gut

James

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 8. Jan. 2024
Dear James,I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best Regards,Filipe PachecoHospitality Manager

2/10 – Ungenügend

Federico, Milano

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
the driver was not there. we were the last to leave the airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 8. Jan. 2024
Dear Federico,We do hope and believe that you had a good stay at our hotel. As we informed you at the time of your transfer request, we had already scheduled another service at the same time and that we could carry out your transfer after the other one had been completed. As you accepted that, we didn't understand why you said that the driver wasn't there. The driver did the first service and the reception told you that we were already returning to the airport to carry out your transfer service.We hope to see you soon at Azoris Hotels. RegardsFilipe Pacheco

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and helpful staff!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 6. Dez. 2023
Dear Melissa,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

irene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay!
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 24. Nov. 2023
Dear Irene, We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Maxime

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 30. Okt. 2023
On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Nadia

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 30. Okt. 2023
On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Nadia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 30. Okt. 2023
On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Liberal

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 20. Okt. 2023
Caro Liberal,Thank you for your feedback of the Azoris Royal Garden. We hope to welcoming you back soon.Kind Regards,Filipe PachecoHospitality Manager

6/10 – Okay

Vitor Manuel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 17. Okt. 2023
Caro Vitor, Em nome de toda a equipa agradeço o seu feedback depois da sua experiência,Esperamos ter o prazer vos receber novamente nos hotéis Azoris.Cumprimentos de toda a equipa AzorisFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Gracita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic deserves 5 stars The wellness Lovely staff Breakfast 9 Location Facoiliities Excellent wellness Yoga Bike rentals
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 17. Okt. 2023
Dear Gracita, Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 – Gut

Linda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's a lovely hotel in a good location. We booked the executive double room and it was spacious and clean. The bed was very comfortable as were the pillows. The hotel was very clean and we loved the outdoor pool. Staff were helpful and for the most part very friendly. We got excellent service from Miguel at the bar! The only complaint would be the 5 EU per person charge for room service. I don't know any other hotel that does this. We only used it a couple of times for breakfast which arrived stone cold and inedible. Nobody wants to eat cold bacon and eggs. I did complain to the front desk but no effort was made to compensate or refund the charges.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 10. Okt. 2023
Dear Linda, On behalf of our entire team, I would like to thank you for taking the time to share your feedback. Your opinion is very important for us to continue improving our service. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Royal Garden. Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Leila

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location. Quiet serene and close to main restaurants and close to ocean. Underground parking an asset.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 6. Okt. 2023
Dear Leila,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent surprise for a property we picked at random for a layover in Sao Miguel/PDL. We fit in a tour and still got to enjoy brunch at Koi. Would highly recommend for longer stays, very reasonable price for suites and rooms while offering high-end amenities and fantastic service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 6. Okt. 2023
Caro Stephen,We very much appreciate the time you took out of your schedule to write such kind words. It makes us extremely happy to know that you enjoyed your time with us and had a seamless experience during your stay at Azoris Royal Garden.We look forward to welcoming you back! Kind RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Johanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice, clean facilities. Staff was very helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 25. Sept. 2023
Dear Johanna,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Remy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bon 4 étoiles hôtel.
séjour pour 8 jours de vacances avec comme base de départ journalier l hôtel Azoris Garden .Excellent séjour , très bonne situation par rapport à la ville ainsi que pour les différents lieux à visiter.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 19. Sept. 2023
Dear Remy,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 – Gut

Helen

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 10. Okt. 2023
Dear Helen,We want to thank you for your feedback after your experience with us.It gives us great satisfaction to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We look forward to hosting you again soon at Azoris Royal Garden.Best RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Jana, Key West

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 18. Sept. 2023
Dear Jana,We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels.Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Dmitry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 13. Sept. 2023
Caro Dmitry,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Filipe Pacheco am 5. Sept. 2023
Dear Nicholas,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.It's also an instrument we use for measure our daily work and service.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager