Piscine extérieure

Avis sur Wahoo Bay Beach Club & Resort

2.5 out of 5
Wahoo Bay Beach Club & Resort
Route Nationale #1, Km 62, Carries, Arcahaie

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 42 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 29 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 11 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 95." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Edwine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2021

6/10 Satisfaisant

Jessensky

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour agréable
L'expérience en générale était positive. Il faudrait par contre embaucher plus d'employés pour améliorer le service à la clientèle.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Jean Max le 7 sept. 2020
Merci de vos commentaires et de votre suggestion. Nos employés nous reviennent progressivement après la crise du Covid 19 avec toutes les précautions sanitaires toujours en vigueur. Nous nous soucions beaucoup de la santé et du bien-être de nos clients et essayons toujours de parfaire le service que nous leur offrons.

10/10 Excellent

Drew, Montreal QC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent petit resort privé
La plage et l’eau sont magnifique, cest le paradis! Le site est bien aménagé, tout est près. Plusieurs activités sont disponibles. Ya une plage plus tranquille et une plus bruyante. La nourriture est excellente!! Le service est long pour les repas, mais cest pas grave, on relax! Les chambres sont modernes et confortables. Les gens sont acceuillants. Je le recommande sans hésiter!!
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Tatiana le 5 juil. 2018
Bonjour, Nous sommes heureux que vous ayez passer un bon moment avec nous et que notre Hotel vous a plu. Merci de votre visite et nous vous attendons très bientot. Bonne journée et à la prochaine!

8/10 Bien

Pierre

Les points forts : Propreté
Rapport qualité/prix un peu excessif. Quelques défauts techniques à la chambre (fuite de la chasse du WC, planche du WC détachée, matelas extrêmement brouillant, mauvais signal TV) De plus, le service de chambre laisse à désirer: une seule savonnette pour 4, oubli d'apporter de l'eau ou seulement 2 serviettes pour 4.... C'est pourquoi, je ne donne qu'une note moyenne.... surtout pour le prix (en Europe, on ne payerait que la moitié pour cela). Sans pas assez de concurrence Sinon, l'environnement en général est beau mais dommage que la plage soit si petite et manque d'ombre.
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Jean Max le 3 avr. 2018
Nous vous remercions pour vos commentaires qui seront certainement pris en consideration pour l'amélioratiin de nos services.

8/10 Bien

pierre, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
petite structure hôtelière sympathique
personnel accueillant , chambre spacieuse et très propre , superbe environnement , piscine et plage privées ; petit déjeuner copieux et excellent ; calme et volupté

8/10 Bien

Nicolas J

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Sara

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a blast , thank you 😊
Séjour de 1 nuit en avril 2022

8/10 Bien

Maranthe

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 Excellent

Martine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Best service ever, the food was excellent best food I had since I’ve been going to haiti.
Séjour de 2 nuits en mars 2022

8/10 Bien

Jenny

Les points forts : Propreté et personnel et service
Pleasant stay
It was a pleasant stay but most of the light bulbs were missing in the room. Also, there was an issue with the AC remote. The beds could have used better mattresses and the wifi didn't work in the room. You had to be outside to be connected. The food was good and the view and surrounding sites were simply spectacular. The area was very quiet and secluded from the city center. I would book with them again.
Séjour de 1 nuit en février 2022

10/10 Excellent

Annie Vander

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are welcoming, efficient, friendly, and always ready to take care of you. They connect with their customers and personalize your stay experience. I feel like family when I am here!
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de jean max bazin le 7 janv. 2022
We thank you very much for appreciating our services. We make constant efforts to improve our customer care in order to offer to precious clients like you the best that they deserve. Looking forward to seeing you again soon. Cordially

10/10 Excellent

Edelyne

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Michael, Vestal

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff is friendly and helpful. The location is absolutely beautiful with beach and ocean views, as well as mountain vistas. The pool is clean and well maintained, and the property is beautifully landscaped. It is worth paying a bit more for the suite.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Jean Max Bazin le 20 déc. 2021
We thank you for your message as it encourages us to always do better to meet your highest satisfaction. Even in bad times we struggle to offer clients like you an opportunity to live their precious dreams. We look forward to seeing you again soon. Merry Christmas and Happy New Year.

10/10 Excellent

Jeannara

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great!
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de jean max bazin le 12 nov. 2021
Dear Jeannara We are happy that everything went great. We hope that the Birthday decorations were to your taste and that you enjoyed every minute of your stay with us. Be safe, happy and healthy until we see you again. Love always

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et équipements
I would not stay there in the future picture look perfect it nothing like it for the price i would not recommended.
Séjour de 3 nuits en août 2021

8/10 Bien

jean Saurel

Séjour de 4 nuits en juillet 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juin 2021

10/10 Excellent

Presler

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2021

8/10 Bien

Johanne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

Kodi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2020

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
Séjour de 4 nuits en février 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms were great - wonderful ocean views. The food and service was excellent - very personable staff. The grounds were immaculate and beautifully landscaped. I will be back, for sure!
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Jean Max Bazin le 7 mars 2021
We thank you for your comments and we are happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to seeing you again soon Keep Safe, Happy and Healthy

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The resort was not what i initially expected. It was not clean the A/C was not working . I woke up in the middle of the night to Bed bug Bites also found two bed Bugs on my bed. Was switched to another room with No A/C again and the toilet did not flush at all the view to the ocean was the only thing i enjoyed .
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Jean Max Bazin le 7 mars 2021
Dear Client (Mrs. Sonet) We thank you for your review while we apologize for any inconvenience caused and the fact that we did not satisfy your expectations. We would like to emphasize though that our crew confirmed that the A/C was working normally in room 03 when the previous guest checked out and when that same room was cleaned, disinfected and prepared for you. Since we could never 100% control sudden technological malfunction we are always ready to accommodate our clients into another room when this happens. As far as the bed bugs, as soon as you mentioned their possible presence, the administration, fully aware of the danger that such bugs would represent for the whole hotel, immediately detached staff members to verify the fact and further more rapidly called the pest control experts on the matter to confirm the issue. Upon their arrival the very next day they carefully and thoroughly inspected the whole room (mattresses, boxes, sheets, covers, bedspreads, bed heads, furniture and floors) without finding any trace of bed bugs. We even asked them to proceed to the other room you were transferred to (room 07) and obtained the same negative result. We thank God that this was just an alert. May this note clears out the doubts that you had about our resort and washes away the bitter taste you carried while enjoying the peaceful ocean view and the magnificent sunset from your room’s patio. We appreciate your concern which gives us one more reason to always be careful and remain professional for the satisfaction of all our guests

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en janvier 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like everything (services, pool, beach, room, food). Wahoo bay is wonderful.
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Jean Max le 14 janv. 2021
We thank you for your comments. We are always working to improve our services for the most satisfaction of our guests.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place. Front desk clerk Celovant Risodor, was great! Friendly!
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Jean Max le 14 janv. 2021
We thank you for your comments. We are always working to improve the quality of our services for the most satisfaction of our guests.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en novembre 2020

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
That’s not cool I don’t like the experience The pool it’s not clean and then they not at times For that’s not cool Ok
Séjour de 1 nuit en novembre 2020

10/10 Excellent

Mica, Boston, Ma

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
If you’re looking for a peacefully vacation with your spouse and children this is an excellent place to stay... Staff is very nice and professional. The rooms are very clean and the view is amazing. Can’t wait to come back again.
Séjour de 2 nuits en octobre 2020

10/10 Excellent

Nicolle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peace in the Storm
Love Wahoo! It’s beautiful landscape and peaceful waters provide a great place to unwind.
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

8/10 Bien

Kat, NJ

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I really enjoyed my stay here. The resort is not too big but it has all the thing you need for a getaway. Pool, beach, bar and playground if you have children. Our AC stopped working at some point on my last day so that could have been better.
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Jean Max le 9 sept. 2020
We thank you for your comments and we are happy that you enjoyed your stay with us. For the A/C interruption, although we apologize for the inconvenience, we wish you had mentionned it at the front desk since it might have been a simple power supply issue which could have been solved in minutes. We hope to see you soon again

8/10 Bien

Sherlyne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I really enjoyed my stay I just wish they had some kind of entertainment at nights maybe some musics around the pool area or maybe the bar.... the staff were very nice and the food was good ... I wish they would have the items listed on the menu next time .... overall I would definitely go back
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Jean Max le 8 sept. 2020
We thank you for your comments. We do have entertainment sometimes, depending on the time of the year and the occasion. We are glad that you were satisfied and we hope to see you again very soon

10/10 Excellent

Michelle, Florida

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service. The staff is friendly, helpful, customer service orientated.
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Jean Max le 7 sept. 2020
L'administration de Wahoo vous remercie de vos commentaires. Ce fut un plaisir de satisfaire vos désirs et nous espérons vous revoir très bientot.

6/10 Satisfaisant

Johanne

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It was Ok. Menu was very limited. I had a leaky ceiling in the shower room #10. Receptionist was not too knowledgeable and accommodating.
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Jean Max le 7 sept. 2020
We thank you for your comments. We apologize for the leak in the shower ceiling, caused by a worn A/C pipe, which is already fixed. We will continue training our newly hired reception staff and we hope to obtain your full satisfaction on your next visit at our property .

10/10 Excellent

Elizabeth, Indianapolis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The breakfast was exceptional. I enjoyed the private beach area.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Jean Max le 7 sept. 2020
We thank you for your comments. We are happy that you enjoyed this experience at Wahoo and we look forward to seeing you again

10/10 Excellent

expedia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was a nice hotel
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Jean Max le 13 août 2020
We thank you for your post. We are happy that you had a nice stay and we hope to see you again soon. Wahoo team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en juillet 2020

8/10 Bien

Jeff, Miami, FL

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to relax by the beach. Very quiet on weekdays; a little more crowded on weekends (understandably). Food is not the best you will ever have but it is edible; wait times can be long however. The staff is very accomodating. Do not forget to try the "Frozen Wahoo".
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Wahoo Bay le 8 juil. 2020
It was a real pleasure having you with us. We thank you for your comments. We are working on increasing the speed of our service at the kitchen. We hope to see you soon again

8/10 Bien

Antoine

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Wahoo Bay le 12 juil. 2020
We thank you for your comments. We are here to serve you and we are looking forward to seeing you again. Be safe, be healthy, be happy.

6/10 Satisfaisant

Joann

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful place. Food was very expensive and small amounts, but the complimentary breakfast was very good. This was during the COVID 19 shut down so not a lot of people there.
Séjour de 3 nuits en avril 2020

4/10 Médiocre

Pierre, Port-au-Prince

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
The bath room was not clean. The TV channels had poor signal. The food was to expensive and not good.
Séjour de 3 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Rachelle

Les points forts : Personnel et service
I love that resort a lot however the cleaning this time was not up to part. Plus the Ac is very noisy normally I stay in one of the ocean villa never in the front building. I think a little bit more cleaning would make such a great difference. Thanks
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great, country had some protests other than that I have no complaint
Séjour de 4 nuits en septembre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The service is very bad.The room was too cold and there was no way to turn off the ac.the staff didnt care when I asked them to come to to turn it off. And also the breakfast wasnt good. Bad experience.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Jean Max Bazin, GM. le 18 sept. 2019
Dear guest We are sorry that our resort did not meet your expectations and satisfation. Something must have definitely gone wrong about the A/C, since all our rooms have remote controls. Besides it is included in our procedures that you do request to talk to the Manager when the staff do not fulfill your needs. As far as breakfast, we know that we did not have our regular buffet with fruits and omelets and pancake and our special haitian dish, but you could have ordered all this à la carte since breakfast is included in the price you paid. We are looking forward to making it up to you on your next visit and please accept our sincere apologies.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2019