Vue aérienne

Avis sur Emporio Cancun Optional All Inclusive

4 out of 5
Emporio Cancun Optional All Inclusive
Blvd. Kukulcan, Retorno Gucumatz, Km.17, Lote 49, Segunda Etapa, Zona Htl., Cancun, QROO

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 604 avis sur 1220." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 289 avis sur 1220." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 139 avis sur 1220." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 86 avis sur 1220." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 102 avis sur 1220." "

8,8/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

johanne

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Avril 2024 Buffet moyen pâtes 1 journée sur 6 et beaucoup de porc dans le buffet Chambre propreté moyen Aucun spectacle ou animation le soir Piscine plusieurs et tous sont très bien Resto à la carte Italien cinq étoiles c'est la coche👌
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de José P. Caballero. Responsable du service clients. le 29 avr. 2024
Chère Johanne.Merci beaucoup pour votre préférence et pour avoir partagé votre expérience à Emporio Cancún.Chez Emporio Cancún, les commentaires de nos clients sont les bienvenus car ils nous aident à améliorer nos produits et services.Je partage vos commentaires avec notre chef exécutif et notre responsable des animations pour discuter de tout changement nécessaire dans les domaines.Je vous invite à revenir très bientôt dans cette maison.

6/10 Satisfaisant

Cedric

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 15 mars 2024
Thank you very much for your preference.We cordially invite you to come back very soon.Warm greetings from the Mexican Caribbean!!

10/10 Excellent

Iain

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meilleur hôtel
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Réponse de Iain le 29 janv. 2024
Merci beaucoup pour votre préférence et pour avoir partagé votre récente expérience à Emporio Cancún.Recevez un salut cordial de cette maison et je vous invite à revenir très bientôt pour continuer à profiter du service inégalé.Sincères salutations.José P. Caballero. Responsable du service clients.

4/10 Médiocre

Leticia

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leticia le 20 nov. 2023
Muchas gracias por su preferencia.Me hubiera gustado saber más de su experiencia ya que sus comentarios nos ayudan a mejorar en las áreas donde es mas necesario.Reciba un cordial saludo desde Cancún.José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes.

10/10 Excellent

Robab

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I had memorable moments in your hotel. All staff were respectful
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Robab le 30 oct. 2023
I appreciate your kind appreciation of Emporio Cancún. It is a real pleasure to read comments like yours as they allow us to know that we are on the right path to satisfy our guests.Receive a cordial greeting from the Mexican Caribbean.José P. Caballero. Guest service manager.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Parfait.
Exceptionnellement bien tenu pour un hôtel de cette taille. Jardin, piscine, plage. Tout est nickel. La vue est à couper le souffle. Service client de qualité. Merci pour ce séjour.
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de José P. Caballero. Responsable service clients. le 22 mars 2023
Cher Anonyme.Merci beaucoup pour votre reconnaissance, c'est un véritable honneur de savoir que nos clients emportent avec eux ces moments mémorables que nos collaborateurs s'efforcent de créer.Je vous invite à revenir très bientôt dans cette maison.Recevez les salutations cordiales des Caraïbes mexicaines !José P. Caballero. Responsable service clients.

10/10 Excellent

Rebecca

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes le 15 août 2022
Estimada Rebecca. Muchas gracias por su calificación. Le invitamos a regresar muy pronto. ¡Saludos cordiales!

8/10 Bien

Aubery

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bel hôtel avec plage privée
Hôtel grand avec piscine vue sur la mer. Arrivée compliquée : je dépose 3 bagages au bagagiste qui écrit un seul bagage sur le papier, on ne m’en monte que 2 dans la chambre… stress d’avoir perdu mon sac à dos, finalement il m’est rapporté de longues minutes plus tard… Le check in est extrêmement long, après avoir rangé mes affaires dans ma chambre, je ne retrouve plus mon passeport donné à la réception pour photocopie. Je redescends à la réception pour leur demander, ils me disent qu’ils ne l’ont pas. Je retourne dans ma chambre pour chercher avec le stress, puis je reçois un appel me disant qu’ils l’ont retrouvé…
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de José P. Caballero. Responsable service clients. le 15 juin 2022
Cher Aubéry. Merci beaucoup d'avoir choisi Emporio Cancun pour le plaisir de vos vacances, tous les commentaires de nos clients sont très importants car ils nous aident à nous améliorer jour après jour. Je m'excuse pour la série d'événements malheureux lors de l'enregistrement à l'hôtel, nous analysons déjà comment améliorer et rendre les processus plus agiles et efficaces pour nos clients. Je vous invite à revenir pour découvrir les changements apportés. Salutations de Cancún!

10/10 Excellent

Julia

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Coral Camarillo le 15 avr. 2022
Estimada Julia Gracias por su puntuación, les esperamos pronto junto con todos sus familiares y amigos. Saludos

10/10 Excellent

Tanzi

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Coral Camarillo le 20 mars 2022
Dear Tanzi Thank you for sharing your score with us, we look forward to seeing you soon with all your family and friends.

8/10 Bien

Nawal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En amoureux
Hôtel top pour un voyage en couple
Séjour de 14 nuits en novembre 2021
Réponse de Coral Camarillo le 22 nov. 2021
Chère Nawal Merci pour votre score, nous espérons vous voir bientôt. Les salutations

4/10 Médiocre

JOSEE

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Cet hotel est três decevant bruit infernal des renovation reception .. donne information confuse pour les tests covid..buffet = grande deception Mauvais rappoft qualite prix...je suis allee en mars 2020 a cet hotel et c etait super...Ne gaspillez pas votre argent pour aller au Emporio Jamais plus pour moi
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Coral Camarillo le 1 nov. 2021
Estimé JOSEE Nous regrettons de ne pas avoir répondu à vos attentes avec l'information et la rénovation, qui profite à tous nos clients. Les salutations

10/10 Excellent

Alicia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything went great the restaurants this hotel has are delicious !
Séjour de 4 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Tracey

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible place to stay ! The room is dirty. A strong bad smell just to walk inside the room. Probably using a bad cleaning products. The floor always wet and sticky. Food is limited and doesn't taste good. People are not friendly and no transportation supported at all.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Krystal

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was very nice and clean. We decided not to do the all inclusive option, and it worked out great. The food was not that great at the hotel, but we were able to get food from near by restaurants. The city bus was a dollar and it took us straight to the restaurants about a mile away. Plus there is a convenience store right at the entrance of the hotel for food and snacks.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 22 mai 2024
Dear Krystal.I am very happy to read about your experience. At Emporio Cancún, we looking forward to our guests entire satisfaction, that is the reason why we have different plans for your stay.Warm greetings from Cancún!

10/10 Excellent

Marlin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 22 mai 2024
Dear Marlin.Thank you very much for your preference and rating.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

6/10 Satisfaisant

Priscilla

Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 22 mai 2024
Dear Priscilla.Thank you very mucho for your rating and preference.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

2/10 Horrible

Neesai

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bad service
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 20 mai 2024
Dear. Neesi.Thank you very much for sharing your experience at Emporio Cancún.I wish I had some more information regarding your recent stay. At Emporio Cancún we do value our guests comments, this is the only way we can improve our products and services.Warm greetings from the Mexican Caribbean.

4/10 Médiocre

Marcela

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
The front desk was giving poorly help to be able to change the kind of reservation from european to an all inclusive. People needs to be more careful to pick the all inclusive hotels due that not all are really full inclusive.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 20 mai 2024
Dear Marcela.Thank you for your preference for Emporio Cancún.The front desk know exactly how to do that, I am not sure what came on the middle of that.On the other hand we will review with our sales team about how we are detailing the all inclusive services.Not everythin in a resort is included in this tyoe os services, such services as Spa, Medical Services, Transportation, De Luxe bottles or drinks.They are always with an extra charge.Warm greetings from Cancún!

10/10 Excellent

Cithoaf

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
First time going to Cancun and the resort was great ! The staffs were super nice and welcoming. Highly recommended and looking forward to go back again .
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes le 20 mai 2024
Dear Cithoaf.We are very happy to read you had a great vacation at Emporio Cancún. Of course we look forward to have back.Warm greetings from Cancún!

4/10 Médiocre

oscar

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes le 17 mai 2024
Apreciado Oscar.Muchas gracias por su calificación y su preferencia.¡Saludos cordiales desde el Caribe Mexicano!

10/10 Excellent

Katherine, Simi Valley

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful property, very clean with several pools and activities throughout the day. Our kids especially loved the kids pool with water slides. The property was also walking distance to a small ruin site that was fun and informative to walk through. We will definitely be staying here again during future trips to Cancun!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 17 mai 2024
Dear Katherine.We are so happy to read that you and your family had a great time with us. Your comments tell us a lot about our products and services quality.I invite you to come back really soon.Warm greetings from Cancún!

10/10 Excellent

Johan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 15 mai 2024
Dear Johan.Thank you for your preference and rating.We invite you to come back really soon.Warm greetimgs from México!

10/10 Excellent

Mark

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ocean view two queen bed was really spectacular . The view of Atlantic Ocean is beautiful and really blue-green . It was a relaxing room. The breakfast Buffet which was my choice of inclusive dining, was so abundant , delicious , they had a la carte, tacos , championados , etc in which we never had in Los Angeles US . And to experience an authentic Eastern Mexican delicacy ( breakfast food ) is a rarity and an enjoyment for my whole family . And the restaurant was so close to the ocean that you can Feel the Breeze and calm wind of the ocean on a beautiful morning. It just completes your day , at that moment. I love Birria ! The food was so good. The staff are so helpful , they immediately replaced my fridge when I found out, it was not cooling enough. So responsive , I like that! Also , I booked my Xcaret and Xplor excursions right at the hotel, you don’t need to do it in advance one week before , I booked my excursions , that morning , the day before and the following day, they were booked .Then I did Fuego Xplor , then the next day , Xcaret ! Overall , the hotel Is recommendable . Also , there is a CANCUN sigh near hotel shoreline, I like that. The hotel has so many swimming pools ! The hotel is so clean and pleasant ! Overall ! I recommend it to every vacationer out there. We Love Emporio!
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 15 mai 2024
Dear Mark.It is a great pleasure to read about your recent and entire experience at Emporio Cancún. Thank you very much for sharing with all our costumers.We invite you to come really soon to keep enjoying of the Mexican Caribbean.Warm greetings from Cancún!!

10/10 Excellent

Maryoris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 15 mai 2024
Dear Maryoris.Thank you for posting your rating in this important page.We invite you to come back really soon.Warm greetings from the Mexican Caribbean!!

8/10 Bien

Rubiseldo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was good
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 13 mai 2024
Dear Rubiseldo.Thank you for your rating.We look forward to serve you back in the future.Warm greetings from Cancún!

2/10 Horrible

aviva

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The service of the employees ia bad rooms are moldy. They take more money for everythin even for a chair in the swimming pool i recommend never going there.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 13 mai 2024
Dear Aviva.Thank you for choosing Emporio Cancún for your vacation time.We will carefully review and follow up one and each of your concerns.The only beds that have a cherge are the Bali beds, other than that the rest of the pool or beach forniture are included.Once again, thank you for your preference and warm greetings from Cancún!

8/10 Bien

Gerardo, Surrey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good place to stay
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 12 mai 2024
Dear Gerardo.Thank you very much for your preference and rating. I invite you to come back really soon to this, your home away from home.Warm greetings from Cancún!

8/10 Bien

Denisse Alejandra

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Buen lugar pero puede mejorar en el servicio del comedor, les hace falta más personal de meseros y en barra.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes le 12 mai 2024
Estimada Denisse.Muchas gracias por su tiempo invertido en compartir su reciente experiencia en Emporio Cancún.Estamos ya tomando acciones para solucionar la falta de staff en donde amablemente nos ha indicado.¡Reciba un cordial saludo desde el Caribe Mexicano!

6/10 Satisfaisant

Jasmine Tikira

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
Buffet-sucked… money was STOLEN out of my room and house cleaning denied it… brush up on your Spanish doesn’t cater to English speakers everything posted is in Spanish… Staff were friendly in the restaurants and bar area… needs better entertainment… make sure to book proper transportation they have no shuttles…drinks were watered down… rooms are cool kept the AC on… overall 6/10 but has a lot of potential
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 12 mai 2024
Dear Jasmine.Thank you for sharing your experience at Emporio Cancún.I am sorry to know about the details of your trip. We have placed a free safety deposit box in each room for our guestsconvinience, and also, if something get lost we have a procedure to investigate the situation.By a touristic standar everything should be posted in both Spanish and English and we fulfill it.There is Uber, a taxis site and the in house travel agency have a shared transportation reserved in advance.We will check the rest of the details with our people in charge.Again, thank you for your preference.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

10/10 Excellent

Jaime

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, safe and good service
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 12 mai 2024
Dear Jaime.We are very happy to read your comments.Thank you very much for your preference.

10/10 Excellent

Shabbir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 12 mai 2024
Dear Shabbir.Thank you very much for your preference and rating. I invite you to come back really soon to this, your home away from home.Warm greetings from Cancún!

10/10 Excellent

Juliana Teresa

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Honestly I loved staying here. Such a nice place with friendly staff. If I needed anything they were right on it! Our ac wasn’t working when we got there & they fixed it in a timely manner and were super friendly about it. They have clean pools & just overall great amenities. COME HERE you won’t regret it!!
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 12 mai 2024
Dear Juliana Teresa.Thank you very much for your enthusiastic review regarding Emporio Cancún.Your comments indicate us that we are on a correct way to assure our guests enjoyment.Warm greetings from the Mexican Caribbean!!

6/10 Satisfaisant

Douglas

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Service wasnt great, rooms were not comfortable bedding was extremely stiff. Our balcony window was completely white from inside the glass that you couldnt even see out of it. And the bathroom stall leaked water everywhere.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 12 mai 2024
Dear Douglas.Thank you for your preference for Emporio Cancún.I am very sorry to read about the details you found during your stay. We are actually changing those cristal windows gradually where needed. Our beds ara brand new from a very known and appreciated brand, still; we will check your particular case.Warm greetings from the Mexican Caribbean!!!

6/10 Satisfaisant

Khadro

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 12 mai 2024
Dear Khadro.Thank you very much for your rating and preference.Warm greetings from Cancún!!

10/10 Excellent

Cesar Adrian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo fue excelente
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes le 10 mai 2024
Estimado César.Muchas gracias por su preferencia y calificación.Le invito a regresar muy pronto a esta su casa.Saludos cordiales.

4/10 Médiocre

Samantha

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Limited food options on resort, stood here as a partial honey moon really just got away for some rest can’t complain about the room. I was taken back by staffing when getting drinks at the pool bar to checking out. When I was checking out I had arrived in the lobby in the check out line at 10am there were other arrival's that were prioritize. Was checked out until 10:40 my scheduled driver was waiting for 10 minutes. Also left pool cards that I didn’t use in room got charged 50 dollars. I’m sure this is just one of a few experiences.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 10 mai 2024
Dear Samantha.Thank you for sharing your recent experience at Emporio Cancún.We are carefully reviewing your concerns, I am sure we will come with major improvements for this cases.Thank you for your preference and we hope we can serve you back in the future,

6/10 Satisfaisant

Patricia

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
El inmobiliario en general era muy viejo y la atención de la recepción muy mala .
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 10 mai 2024
Estimada Patricia.Antes que nada, muchas gracias por su preferencia y por haber elegido Emporio Cancún para el disfrute de sus vacaciones. Los comentarios de nuestros huéspedes son muy importantes para nosotros ya que gracias a ellos podemos mejorar nuestros productos y servicios.Hemos estado remodelando el hotel desde ya hace 9 años, aún tenemos tres proyectos que llevar a cabo para dejar nivelada nuestra oferta con restaurantes con mobiliario nuevo y, también una Recepción acorde al resto del hotel. El tercero es la construcción de un Spa totalmente nuevo con lo último en tecnología y servicios y productos.Le agradezco su paciencia y le invito a regresar muy pronto a esta su casa.¡Saludos cordiales!

10/10 Excellent

Kimmy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely place
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 10 mai 2024
Dear Kimmy.Thank you for sharing your experience at Emporio Cancún.It is really great to know about your thoughts.Warm greetings from Cancún!

10/10 Excellent

Janett

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La playa muy linda, los espacios comodos.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes le 10 mai 2024
Estimada Janett.Muchas gracias por su preferencia y su calificación.Reciba un cordial saludo desde el Caribe Mexicano.

8/10 Bien

Shaquilla

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
the property is nice the staff is great the food is good the only thing is there’s a strong sewage smell
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 10 mai 2024
Dear Shaquilla.Thank you very much for your preference and for your rating. We will review the sewege smaell that you kindly refered to.Warm greetings from Cancún.

6/10 Satisfaisant

Erin

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté
Needs better ventilation. Smells very musty. There was mold in the room, ants on one of the beds, and overall needs better cleaning.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 6 mai 2024
Dear Erin.Thank you very much for your preference and for sharing your recent experience at Emporio Cancún.I will be reviewing your concerns with our House Keeping department to enhance where needed.I am very sorry you had to go through this situation.Warm greetings from Cancún!

8/10 Bien

Antonio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lo único, que creo que al ser temporada baja faltaba personal.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes le 6 mai 2024
Apreciado Antonio.Muchas gracias por su preferencia y por compartir su experiencia en Emporio Cancún.Le agradezco sus observaciones y estaremos verificando con las distintas áreas nuestros faltantes de staff.Reciba un cordial saludo desde Cancún.

2/10 Horrible

Abdirisaq Khalif

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 6 mai 2024
Dear Abdirisaq.I am very sorry we didnt fulfill your expectations.I wsih I had more information regarding your experience.Thank you for your preference.Greetings from Cancún!

6/10 Satisfaisant

Sandra

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
La re de m reparación de la primera noche fue un poco antipática
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Sandra

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes le 5 mai 2024
Estimada Sandra.Muchas gracias por su preferencia y calificación.Le invito a regresar muy pronto a esta su casa.Saludos afectuosos.

8/10 Bien

ALDO

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Que están frente al mar. No me gustó que parece un laberinto
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

CARLOS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo muy bien.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Celia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
excellente for family and very attentive.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de José P. Caballero. Guest service manager. le 3 mai 2024
Dear Celia.Thank you very much for your rating and preference.Waem greetings from Cancún!

8/10 Bien

DAVID

Séjour de 3 nuits en avril 2024