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Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 159 avis sur 461." "
10 – Excellent
159
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 182 avis sur 461." "
8 – Bien
182
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 72 avis sur 461." "
6 – Satisfaisant
72
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 22 avis sur 461." "
4 – Médiocre
22
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 26 avis sur 461." "
2 – Horrible
26
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 Bien
Victor Faouzi
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Walk too the beach
Quelques problèmes au départ par manque de personnel, vite réglé après réclamation ou tout est entré dans l'ordre ce qui correspond a 4 étoiles
Personnel souriant sympa serviable
Victor Faouzi
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Victor Faouzi
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour agréable
Le personnel repond rapidement a nos reclamations et remarques avec des résultats positives.
Personnel serviable souriant et gentil
L'entendent de ma chambre était tres gentil et efficace dans son travail je le remercie
Le service de conciergerie est serviable
Victor Faouzi
Séjour de 11 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Mostefa
27 avr. 2023
Mostefa
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
philippe
13 août 2022
philippe
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Savio le 27 févr. 2023
Dear Philippe,We want to extend our appreciation to you for sending us your review about your visit with us..We would be grateful if you could elaborate them to us and we will ensure improvement in the service and other relative elements.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
8/10 Bien
philippe
Voyage en famille
13 août 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
The walk marina dubai
Hôtel très pratique au niveau de son emplacement sur the walk marina et ses nombreux restaurants
Le service est à désirer
philippe
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Savio le 27 févr. 2023
Dear Phillipe,At the outset, I would like to thank you for taking the time to share your review.More importantly, we thank you also for pointing out the areas for improvement.Your views and comments are highly valued and we once again thank you for sharing them with us.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
10/10 Excellent
nathalie
Voyage en famille
19 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bon séjour
super sejour, tres grand appartement au 20eme étage avec une superbe vue, ballons et part de gateau pour l'anniversaire de ma fille, menage parfait, 5 min a pieds de la plage et des restos, 15 min a pieds du metro. un peu éloigné du vieux dubai et du dubai mall/burj khalifa mais on ne peut pas tout avoir!
nathalie
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de Binu le 25 janv. 2022
Dear Guest,
Thank you very much for leaving these wonderful comments, we are delighted that you enjoyed your stay with us.
Your appreciation and recognition are a wonderful encouragement will certainly be shared with the team.
We very much look forward to having the opportunity to welcome you back soon.
Regards
Binu Varghese
General Manager
6/10 Satisfaisant
BRUYAT
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 oct. 2021
Les points forts : Propreté
Emplacement top
Parc jeux pour enfants juste en bas très agréable
Nettoyage de la chambre moyenne
BRUYAT
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Binu le 18 nov. 2021
Dear Guest,
Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations.
Your comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests.
Thank you once more for your valuable feedback. We hope we will hear from you and that we can still welcome you back in the near future.
Regards
Binu Varghese
Hotel Manager
10/10 Excellent
giovanna
Voyage en famille
17 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
giovanna
Séjour de 8 nuits en août 2021
Réponse de Savio le 9 avr. 2023
Dear Giovanna.Thank you for choosing to stay with us at Ramada Hotel & Suites by Wyndham.We are pleased to read you had a wonderful experience,We look forward to have the pleasure of welcoming you again in the near future.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
4/10 Médiocre
Priscilla
Voyage d’affaires
28 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sale horrible insalubre
J’ai été dans cet hôtel pensant être à proximité de tout!!
La seule chose qu’on ne peut pas lui retirer c’est sa situation géographique sinon l’hôtel est sale très très sale impossible de marché pieds nus dans les chambres les rideaux ne se ferment pas entièrement l’état de la baignoire est déplorable même à l’intérieur incruster de saletés!
J’ai dut vérifier s’il n’y avait pas de punaise de lit tellement l’état de l’appartement était dégradé! Je n’avais jamais vu cela a dubaï!
j’ai payer 100€ la nuit pour 3 nuit j’étais venu pour une affaire urgente! haaaaaa oui alors le meilleur la veille de votre depart pour recevez un courrier devant votre porte de chambre qui vous dis que demain a 12:00 il faut partir sinon a partir de tel heure c’est tant… le matin au réveil plus de wifii a 10:30 plus d’eau chaude et il te laisse une seule serviette pour te laver! hoooo cas ou tu décide de trop tarder du jamais vu pour moi! j’avais le petit dej inclus mais honnêtement j’ai pas voulu tester! l’état des murs juste avec un coup d’éponge mais non rien est entretenu et les toilettes on voit les traces sur la cuvette!!! haaa oui test covid 250aed alors que même dans les hôtels 5* type nikki beach pearl jumeirah c’est 150 aed!!!
Priscilla
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Savio le 9 avr. 2023
Dear Priscilla,Thank you for your constructive review. We were very disappointed to hear that you did not enjoy your time with us.I was truly sorry to hear that your stay at the hotel was not as positive as you expected.Nothing is more important than regaining your trust, we hope you will give us another opportunity to welcome you again and provide you with a positive experience.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
8/10 Bien
Yogev
Voyage en groupe
27 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Yogev
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Savio le 11 mars 2023
Dear Yogev,Thank you for the near perfect rating.Look forward to welcoming back soon,RegardsEphraim VarelDirector of Operations
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
24 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé et trés bon rapport qualité prix
Bien situé sur JBR à proximités des commerces et de la plage.
Très bon rapport qualité prix
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Savio le 8 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for posting your review.I am pleased that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you again soon.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 mai 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
emplacement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2021
Réponse de Savio le 11 mars 2023
Dear Guest,Thank you for your generous near perfect rating.We look forward to seeing you in the near future.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
8/10 Bien
Murielle
Voyage en famille
8 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Appartement spacieux et bien placé
Appart Hôtel très bien situé à quelques mètres de la plage.
Prêt de parasol et serviettes de plages.
Appartement très peu équipé en vaisselle (aucun verre) et aucun produits fournis (pas de liquide vaisselle, pas d’éponge, ...) mais il y a un lave vaisselle...
Arrivée le dimanche et le ménage n’a été fait que le mercredi d’après (après plusieurs réclamations). Les serviettes de toilette ont été enlevé mais nous n’en avons pas eu de nouvelles (encore une réclamation).
Appartement pour 6 personnes très spacieux et lits confortables.
CheckIN à 15h alors que Hôtels.com annoncé 12h.
Petit déjeuner agréable en salle ou en terrasse extérieure au choix.
Murielle
Séjour de 5 nuits en avril 2021
Réponse de Ramada JBR le 19 mai 2021
Dear Murielle,
Thank you for taking the time to write a review of your experience at the Ramada Hotel & Suites by Wyndham. I'm sorry to hear of your less than ideal stay with us. I assure you that your feedback is more than well-received, and will serve to aid us in our continued efforts to serve our guests better.
We hope despite your last experience, that we may one day have the chance to welcome you back and change your impression of us.
We look forward to your return.
Regards
Binu Varghese
Hotel Manager
8/10 Bien
Richard
12 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Richard
Séjour de 7 nuits en janvier 2021
Réponse de Savio le 11 mars 2023
Dear Bien,We are grateful to you for taking the time to rate your experience.It would be a pleasure to welcoming you back.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
8/10 Bien
Hakima, France
Voyage en famille
25 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’appartement était très bien , spacieux mais la piscine trop petite
Hakima
Séjour de 7 nuits en octobre 2020
Réponse de Savio le 8 avr. 2023
Dear Hakima,Thank you very much for choosing to stay at the Ramada Hotel & Suites by Wyndham. We appreciate the time you took to share your thoughts.We hope we will hear from you and that we can still welcome you back in the near future.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
10/10 Excellent
Johnmclai, France
Voyage en famille
20 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La disponibilité et la rapidité à trouver des solutions pour les clients
Le must et bien sûr l’emplacement qui est au top du top
Johnmclai
Séjour de 7 nuits en mars 2020
Réponse de Savio le 8 avr. 2023
Dear John,Thank you for choosing Ramada Hotel & Suites by Wyndham.We are very proud of our team and their dedication to serving, and I'm happy that Ram and Subroto exceeded your expectations.We look forward to the next opportunity of welcoming you back.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
3 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Parmi toutes les offres disponibles a Dubai, celle-ci est à éviter.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Binu Varghese le 20 janv. 2020
Dear Guest,
First of all, thank you for the time taken to share your review regarding your stay at Ramada Hotel & Suites by Wyndham Dubai JBR.
We are sad to know that your experience with us was not satisfactory. Please do accept our sincere apologies for falling short on meeting your expectations. Whilst it is never our intention to disappoint you, we would very much appreciate your detailed feedback on feedback@ramadajbr.com as it will allow us to review and align our service standards.
We would very much welcome the opportunity to regain your confidence in our services and assuring you our best services and prompt attention at all times.
Yours sincerely,
Binu Varghese
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Excellent hôtel, personnel très gentil, emplacement idéal à JBR. La chambre est parfaite avec une bonne literie. L’hôtel dispose d’un spa, salon de coiffure, salle de sport, resto, piscine etc...
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Binu Varghese le 24 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your experience at Ramada Hotel & Suites by Wyndham JBR Dubai.
We are pleased to hear that you liked the location of the hotel and the access to the facilities around. It would be our pleasure to be of service to you on your next visit to Dubai.
We look forward to welcome you back soon.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
8/10 Bien
Daniel
Voyage en groupe
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
« le Garage »
Appartement Spacieux avec vue partielle sur la mer.
Très bien situé sur JBR.
Équipement pour cuisiner inexistant ou presque.
Nous avons surnommé cet hôtel « le Garage »... car l’entrée principale se fait par un garage immonde.
Daniel
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Binu Varghese le 13 nov. 2019
Dear Daniel,
Thank you so much for taking the time to write such detailed feedback about the hotel. We do value guest feedback in particular when it is as detailed as yours.
It was good to read that you have enjoyed your stay and you had another great value holiday with Ramada Hotel & Suites by Wyndham JBR Dubai.
Once again thank you for supporting us and we look forward to welcoming you back soon to our hotel.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
20 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
les Chambres ne sont pas propres. Le service est catastrophique. L’eau de la piscine est ultra chaude pour une température extérieur de 35 minimum. Nous sommes resté une seul fois à la piscine, nous avons commandé 3 verres et le serveur est revenu 45 min plus tard et la commande ne corresponde pas à ce qu’ont avaient commande.
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Binu Varghese le 23 oct. 2019
Dear Guest,
Firstly, I would like to thank you for choosing Ramada Hotel & Suites by Wyndham, JBR on your recent visit to Dubai and for sharing your experience with us.
Please accept my sincere apologies for all the inconvenience caused to you during your stay with us.
Whilst it is never our intention to disappoint you, we very much appreciate your feedback as this allows us to review and align our service standards. Your feedback has been shared with the concerned department manager's who shall review and ensure to set corrective measures in place.
Once again we would like to thank you for sharing this matter with us and we would very much welcome the opportunity to regain your confidence in our services and assuring you our best services and prompt attention at all times.
Sincerely,
Binu Varghese
Hotel Manager
10/10 Excellent
Hinda
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L hôtel est super bien situe a proximité de tous commerces. Super propre, le personnel de service est au top. Rien a dire, je vous le conseille.
Hinda
Séjour de 9 nuits en août 2019
Réponse de Binu Varghese le 7 nov. 2019
Dear Hinda,
We are pleased to know that you enjoyed your stay at the Hawthorn Suites by Wyndham and we do appreciate your kind words regarding the hospitality experienced.
It is always pleasing to hear that our guests were left highly satisfied with the facilities, service and the location of the hotel. We hope you will take back great memories from the overall stay with us.
We look forward to welcoming you back to Hawthorn Suites soon.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Établissement correcte bon rapport qualité prix et très bonne emplacement JBR
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2019
Réponse de Binu Varghese le 7 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Hawthorn Suites by Wyndham, JBR.
We appreciate your rating about your experience with us and the wonderful words you have shared.
We are extremely pleased to know that you had enjoyed your stay with us and shall look forward to welcome you back soon.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Sefri
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Sefri
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de Binu Varghese le 2 déc. 2019
Dear Sefri,
Thank you for taking the time to share your review. We appreciate your rating about your experience with us.
Please feel free to bring to our notice anything you think would enable us to enhance your experience and delight you on your next visit.
We look forward to welcome you back soon.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hôtel bien placé avec un personnel au top ,je remercie Doris pour toute l aide qu’elle m’a apporter
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de Binu Varghese le 21 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your wonderful feedback with us.
The entire team and myself are pleased to know that you had an amazing experience and were indeed happy with the stay.
Our team is our strength and such open acknowledgment of their efforts will only motivate them to try harder. Doris would be delighted to receive such a praise from you.
Thank you once again, and we look forward to welcome you back in the near future.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
10/10 Excellent
fady
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité prix
C'est notre quatrième fois à dubaï et la troisième fois que nous sejournons au Hawthorne. C'est un excellent rapport qualité prix tant dans la qualité des chambres que l'emplacement de l'hôtel. Pour qui cherche un hôtel confort bien placé et avec ce qu'il faut c'est le top.
fady
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Binu Varghese le 31 mars 2019
Dear Fady,
Thank you for sharing your wonderful feedback with us.
I am glad that you consider your stay with us as an enjoyable and comfortable one. It is always our privilege to serve our guest with genuine hospitality and treasured time experience.
I will personally convey your gratitude to our team which I am sure they will be grateful to hear that their hard work and enthusiasm has been commended.
I look forward to welcoming you back in the near future and assuring you of our best services and prompt attention at all times.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
8/10 Bien
Yamina, Lyon
Voyage en couple
19 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yamina
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Binu Varghese le 20 mars 2019
Dear Yamina,
Thank you for choosing Hawthorn Suites by Wyndham, JBR.
We appreciate your rating about your experience with us and we are pleased to know that you had enjoyed your stay with us.
We look forward to welcome you back soon.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en février 2019
Réponse de Binu Varghese le 1 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Hawthorn Suites by Wyndham, JBR.
We appreciate your rating about your experience with us and we are pleased to know that you had enjoyed your stay with us.
We look forward to welcome you back soon.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
21 déc. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Binu Varghese le 16 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your experience at Hawthorn Suites by Wyndham, JBR - Dubai.
We are sad to know that your experience with us was not satisfactory. Please do accept our sincere apologies for falling short on meeting your expectations.
Whilst it is never our intention to disappoint you, we would very much appreciate to receive some more details following your feedback as this will allow us to review and align our service standards.
We look forward to another opportunity to serve you and assure you of our best service and attention at all times.
Yours sincerely,
Binu Varghese
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 nov. 2018
Toujours un plaisir séjourner à Dubaï
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de Binu Varghese le 12 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Hawthorn Suites by Wyndham, JBR.
We appreciate your rating about your experience with us and the wonderful words you have shared.
We are extremely pleased to know that you had enjoyed your stay with us and shall look forward to welcome you back soon.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Binu Varghese le 12 déc. 2018
Dear guest,
Thank you for choosing Hawthorn Suites by Wyndham, JBR.
We appreciate your rating about your experience with us and the wonderful words you have shared.
We are extremely pleased to know that you had enjoyed your stay with us and shall look forward to welcome you back soon.
With best regards,
Binu Varghese
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en septembre 2018
Réponse de Samer Rafie le 30 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for sharing your review rating post your stay experience with us.
We shall look forward to welcome you back soon.
With best regards,
Samer Rafie
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Ha2s
9 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ha2s
Séjour de 7 nuits en avril 2018
Réponse de Savo le 11 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking time to share your feedback with us,Please accept my sincere apologies for the areas in which we fell short.Hope you give us another opportunity to serve you at our best in the near future.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
4/10 Médiocre
Kamal
17 janv. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Kamal
Séjour de 4 nuits en janvier 2018
Réponse de Savio le 8 avr. 2023
Dear Kamal.We were very disappointed to hear that you did not enjoy your time with us.Should your travels bring you back to Dubai. It would be my pleasure to personally ensure that your coming stay is a perfect one.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
10/10 Excellent
Beira, Bouches du Rhône
2 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé service excellent
Personnel très professionnel, attentionné et serviable. Le service de conciergerie est au top. Je recommande le Hawthorn Suites by Windham pour son placement, la gentillesse, la disponibilité et l'efficacité de son personnel.
Beira
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
Réponse de Samer Rafie le 26 mars 2018
Dear Guest,
Please accept a huge thank you from all of us here at the Hawthorn Suites by Wyndham JBR Dubai!
It is very pleasing to read how much you have enjoyed your time with us. Your detailed feedback is greatly appreciated and it proves that it is better to see, experience and believed that us Hawthorn Team strive to provide a really high level of service and especially pride ourselves on providing the best hospitality for all our guest.
Once again we would like to thank you for supporting us and we are looking forward to welcoming you back in the near future.
Warm regards,
Samer Rafie
Hotel Manager
8/10 Bien
Amine
31 déc. 2017
Les points forts : Confort de la chambre
A VOIR AU MOINS UNE FOIS
Séjour positif, localisation de l'hôtel parfaite. Légerement déçu par la dégradation du revêtement de sol en raison probablement de sa qualité.
Amine
Séjour de 7 nuits en décembre 2017
Réponse de Savio le 8 avr. 2023
Dear Amine,Thank you for sharing your thoughts and it was a pleasure to have you as our guest.Guest feedback is of extreme importance to us and we would like to assure you that your comments have been shared with the team.We hope to hear from you and that we can still welcome you back in the near future.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
6/10 Satisfaisant
momo, strasbourg
10 oct. 2017
Les points forts : Personnel et service
Bon rapport qualité prix par rapport à l’emplacement piscine correcte propreté de la chambre très moyen par rapport au prix d’en la chambre
momo
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de Savio le 9 avr. 2023
Dear Momo,We appreciate the time you took to share your thoughts.Your comments with regards to your room cleanliness have also been noted.Thank you once more for your valuable feedback. We hope we will hear from you and that we can still welcome you back in the near future.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
6/10 Satisfaisant
Sarah
21 sept. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Medium
Radin sur les serviettes de bain et sur les produit de douche
Javais reserver pour 5 nuit et jai voulu rajouter une nuit supp ben Aucun geste commercial
Sarah
Séjour de 5 nuits en septembre 2017
Réponse de Savio le 9 avr. 2023
Dear Sarah,We want to extend our appreciation to you for sending us your review about your visit with us.More importantly, we thank you also for pointing out the areas for improvement.Your views and comments are highly valued and we once again thank you for sharing them with us.RegardsEphraim VarelDirector of Operatuons
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de Savio le 11 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking time to share your feedback with us,Please accept my sincere apologies for the areas in which we fell short.Hope you give us another opportunity to serve you at our best in the near future.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
8/10 Bien
fady
18 mai 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bien.
L'entrée de l'hôtel se fait par le parking. Le service voiturier n'est pas gratuit.
Nous avions réserver un appartement pour 2 vue sur mer. L'appartement était conforme à nos attentes très propre et très grand. Le service ménage est impeccable. Le petit déjeuner est correct et nous n'avons profiter que de la piscine qui est très bien. Les lifeguard sont d'ailleurs très sympa et vous offrirons des cours de natation aux heures creuses.
L'hôtel est situé dans un environnement parfait autour de the walk et de la plage de Jumeirah.
Personnel de l'hôtel plutôt discret.
Bon sejpour et bon hôtel que nous recommandons.
fady
Réponse de Savio le 10 avr. 2023
Dear Fady,We are grateful to you for taking the time to share your great experience to us.It is humbling to read your compliments and appreciation.It has been a joy and privilege to host you and we very much look forward to welcoming you again.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
8/10 Bien
yassee, six fours les plages
12 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hotel, proche de la plage
Hotel très bien situé, proche de la proche de la plage, de la marina et des restaurant et boutiques. Nous avons passés un très bon séjour. Emplacement idéal
yassee
Réponse de Savio le 10 avr. 2023
Dear Yassee,Thank you for this positive feedback!It's heart-warming to read your super review.We are delighted to read that you enjoyed your stay with us.We very much appreciate your review and hope to see you again soon for another exceptional experience.RegardsEphraim VarelDirector of Operatons
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dubai business trip
bonne
Voyageur vérifié
Réponse de Savio le 10 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for the near perfect rating.We look forward to your next visit to focus on providing a comfortable and enjoyable experience and strive for a perfect score.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
10/10 Excellent
Ramesh
24 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful hotel
We stayed few days (5) with my lady, we wera upgraded from a luxury double room to a uge one bedroom apartment with marina view
staff very friendly helful
Great locaton near marina and 5 mn walk from JBR beach
Lot of comodities inside hotel that we used
wonderful breakfast/swiming pool/ room service/spa massage center/resturant
Definitively recommend this hotel, very luxury staff friendly
We will be back next may
thanks to all!
Ramesh
Dear Mr. Ramesh,
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are delighted to read that you enjoyed your stay and that you especially appreciated all the facilities at the hotel as well as the excellent service provided by our friendly and caring associates.
It would be our pleasure to welcome you and your family back to our hotel soon.
Warm regards,
Samer Rafie
Hotel Manager
10/10 Excellent
Vincent
8 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vincent
Réponse de Savio le 10 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us and for giving us a perfect rating.It is always rewarding when our guests appreciate our efforts,We certainly look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards,Ephraim VarelDirector of Operations
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 nov. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de Savio le 11 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking time to share your feedback with us,Please accept my sincere apologies for the areas in which we fell short.Hope you give us another opportunity to serve you at our best in the near future.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
10/10 Excellent
Denis G.
27 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Fabuleux séjour en couple
L'hôtel est très bien situé, à peine 5 min de la plage. Le personnel est très gentil et courtois, toujours là pour rendre service.
Je recommande cet hôtel.
Denis G.
Réponse de Savio le 8 avr. 2023
Dear Denis,Thank you for your outstanding review.It is so refreshing to read your affirmative feedback and know that your expectations and satisfactions were met.It would be a pleasure to welcoming you back.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
8/10 Bien
Olivier, Aix-en-Provence
13 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hotel in JBR, close to the Beach
The entrance/reception will surprise everybody as it's in a parking. If you put that aside, the hotel does the job, very well situated in JBR, only few minutes from the beach, shops, restaurants,... The breakfast is often included and very good.
Olivier
Réponse de Savio le 8 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts and it was a pleasure to have you as our guest.It is humbling to read your compliments and appreciation.It has been a joy and privilege to host you and we very much look forward to welcoming you again.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
8/10 Bien
Benoit
27 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Benoit
Réponse de Savio le 2 mars 2023
Dear Guest,Thank you for the near perfect rating.Look forward to your next stay and a perfect 10 rating.RegardsEphraim VarelDirector of Operations
2/10 Horrible
Francesco
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
One of the worst hotel I've ever been. This is not a hotel that should be promoted and sold to clients. I will forward an official complaint to expedia about miscommunication about the real status of the hotel. The entrance is located in a garage near the garbage room. Rooms are old fashioned, dirty and the overall feeling is that you are in a very cheap mood as a 2 star hotel. Breakfast is horrible and served using hands despite normal practices of common hygiene. Definitely something ti stay away from.
Francesco
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Walid Zakaria le 6 mai 2024
Dear Mr. Francesco,Thank you for sharing your review with us. We appreciate your feedback and take all guest comments seriously.Regarding your concerns about the entrance from the parking, please note that our hotel's structure is in line with other Jbr hotels. We always strive to provide our guests with high-level services and ensure a pleasant stay.We were surprised by your request for 350 Euros in cash or you write negative reviews online. We value transparency and honesty in all guest interactions and find it important to address any issues promptly and fairly.It's worth mentioning that we have a 90% occupancy year-to-date and have not received similar complaints regarding the entrance structure. However, we will certainly review your feedback internally to see if there are any areas where we can improve.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the futureFront Office ManagerWalid Zakaria
10/10 Excellent
Edgar
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Located in the right spot,love it.
Edgar
Séjour de 10 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Amber
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable hotel with very friendly staff. Angelo was incredibly helpful and attentive. Convenient location.