Piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur The Grand Blue Sky International

4 out of 5
The Grand Blue Sky International
Kadinlar Denizi Mevkii, Kusadasi, Aydin

Avis

6,2
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 5 avis sur 28." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 9 avis sur 28." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 3 avis sur 28." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 28." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 28." "

5,8/10

Propreté

5,8/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

5,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,4/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Claus Peter

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Vores værelse var rygerværelse og vi måtte dag to få et nyt værelse. Som var 20 m2 mindre. Hotellets mad meget ensformigt. Alle aktiviter lukket på hotellet. Hotellet vedligeholdes ikke.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

Okan

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de The Grand Blue Sky International Hotel Yönetimi le 6 sept. 2023
Sayın Okan Erdoğan,The Grand Blue Sky International Hotel'e verdiğiniz 8 puan için teşekkür ederiz! Sizin gibi değerli misafirlerimizin memnuniyeti, bizi daha da motive ediyor.Seyahatinizin keyifli ve unutulmaz olduğunu duyduğumuza sevindik. Eğer gelecekte tekrar Kusadasi'ne yolunuz düşerse, sizi tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız.Herhangi bir öneri veya geri bildiriminiz varsa, lütfen bize bildirmekten çekinmeyin. Size daha iyi hizmet sunabilmek için her zaman dinlemeye hazırız.Yeniden ziyaret etmeyi düşündüğünüzde, sizi tekrar ağırlamak için sabırsızlanıyoruz.

10/10 Excellent

Debbie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We love the view from the balcony and being on the beach
Séjour de 8 nuits en octobre 2022

2/10 Horrible

Ahmet

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Total alt und ekelhaftes Hotel. Bad ist in einem widerlichen Zustand. Noch nie so ein schlimmes Hotel erlebt! Handtücher werden nicht gewechselt, Boden nicht gewischt. Es waren überall Haare. Nie mehr wieder !
Séjour de 4 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Gulten

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zeer vriendelijke personeel. Mooie locatie. Lekkere eten en veel variatie.
Séjour de 5 nuits en août 2022

6/10 Satisfaisant

Yasin

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is very old, too far from the city center. many staff very good but some staff very bad. the worst among 4 star hotels in this class and in these options. dishes are less variety, main dishes are sold out soon. There is no new food that is used up and there is a stampede at meal time.
Séjour de 7 nuits en juillet 2022

4/10 Médiocre

Gülümser

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel nicht zu empfehlen!! Allgemein heruntergekommen. Hotel sehr veraltet. Alte Fotos täuschen. Kaputte und alte Zimmer, Sauberkeit und Zimmerausstattung Katastrophe. Wir hatten beim Einchecken schmutzige Toilette, keine Hand und Badetücher, kein Mülleimer im Zimmer, Minibar (Kühlschrank) und Telefon funktionierten nach 2 Tagen immer noch nicht. Rest wurde am ersten Tag (nach 5 Std. und mehrmals sagen) und am zweiten Tag durch die Beschwerde beim Manager erledigt, was nerven beraubend war/ist. Essen wenig Auswahl, die Desserts sind jeden Tag gleich, es gab nichts Kindergerechtes zum Essen, Frühstück genauso mager.  Mini Club (für Kinder) kaum was los.  Service und Animation Personal freundlich. Rezeptionistin Havva sehr, sehr unfreundliche Tonlage. Dieses Hotel buchen wir nicht nochmal.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

arif serkan

Séjour de 4 nuits en juillet 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This was one of the worst hotel experiences I've had in my life. I don't know where to even begin... - We arrived at 11 PM, my reservation fully paid upfront, with proof. The aggressive hotel manager insisted that I had to pay it again, for some reason. When asked, "there's clearly a mistake, can we sleep now and sort this tomorrow?", the answer was a curt "no". Despite showing him receipts, he mansplained me I was wrong and had to pay it again. I was kept waiting for an hour for a reservation I'd already paid SO THAT I COULD SAVE TIME AT CHECK-IN AS I ARRIVE LATE & TIRED. - When we finally accessed our rooms, another huge disappointment strikes: The room had nothing in common with what we booked. We booked a one-bedroom suite, and was presented a grubby, poorly-lit room that looked like a hospital ward. We demanded a change, but was told that the rooms we booked weren't available and we couldn't be moved. I guess sending a janitor for a few hours and preparing it would require too much thinking and planning. - The food situation was IMMENSELY stressful. On an average day, you'll spend TWO HOURS waiting in the queue to get food. Terrible people flow management and planning. No COVID-19 precautions. Long queues in front of buffets indoors with badly-behaved guests elbowing you and coughing into your neck. Not acceptable outside a pandemic, but now, it should be criminal. Not to mention the food quality was appalling - Non-existent hygiene standards. Absolutely gross.
Séjour de 6 nuits en juin 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is the worse hotel i ever experienced in my life. They are really lying to people by showing good photos and ones you arrive its so ugly and dirty. The staff is unbelievable rude and doesnt respect the visitors. I couldnt stay in this hotel for 5min because the smell and its condition. It supose to be having inclusief minibar but there was nothing in it then water bottles. Dirty and mold everywhere. I couldnt believe my eyes what the difference was between the photos and what i saw in the photos i saw. I will not recommend this hotel to no one! After i saw the room i wanted my money back immediately but the manager didnt take us seriously and send us away without no compromise or our money back. So they took are money and send us away in a very ugly way! If you book this hotel and you dont like it. You are throwing youre money away. Ones yoh arrive at the hotel... youll feel that everything is gonna go wrong.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2019

2/10 Horrible

Mikail

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 Bien

yavuz

Les points forts : Personnel et service
Fiyat kalite oranı
Fiyat kalite oranı ıyi. Konfordan ve lux ten uzak ancak sunulan yemek ve hizmetler ıyi sahilde su sporlarının hangisini isterseniz yapabilirsiniz ücret karsiligi
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

4/10 Médiocre

Atila

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wivev from the hotel is nice but rooms are soo old wi fi did not work what so ever service is not the best also food its not the best
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

Fatih

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
güzeldi
ilk gün resepsiyon ilgisizliği nedeniyle olumsuz düşüncelerim vardı ancak halkla ilişkiler müdürü sayesinde oldukca guzel bir balayı geçirdik. memnun kaldık herşey için teşekkürler..
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de The Grand Blue Sky International le 20 sept. 2018
Fatih Bey Merhaba; Sizi mutlu şekilde uğurlayabildiysek ne mutlu bize. Tekrar görüşmek üzere.

8/10 Bien

Güven, Wien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ein wirklich tolles hotel sehr gemütlich
Ich kanns Leute empfehlen dir in kuşadası unterwegs sind ist empfehlens wert
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de The Grand Blue Sky International le 24 août 2018
Lieber Gast; Zunächst einmal vielen Dank für Ihre Bewertung für unser Hotel. Wir freuen uns, Ihren Urlaub angenehm zu gestalten. Wir würden uns freuen, Sie wiederzusehen. Freundliche Grüße

8/10 Bien

eren

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Mit Freunden völlig ausreichend
Das Hotel hat eine sehr große Anlage sieht auch schön aus und die Lage ist auch sehr gut mit dem Taxi 8 min in die Stadt mit Freunden kann man das definitiv machen das einzige was wirklich nicht toll war waren die in die Jahre gekommenen Zimmer die aber auch noch grenzwertig akzeptabl waren
Séjour de 10 nuits en juillet 2017

2/10 Horrible

Ugur

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belachelijk!!!!
Het was vies, smerig en niet als op de foto's!! Ontbijt stelde helemaal niets voor!!
Séjour de 4 nuits en juillet 2017

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bakımsız, düşük kaliteli bir otel !!
Ödenen fiyat için bu öteli kesinlikle önermem. Otel 4 yıldız görünüyor olmasına rağmen, ancak 2 yıldız ayarındadır. Ödenen bedel karşılığını bulmanız mümkün degil. Özellikle odaların kalitesi oldukça düşük. Mobilyalar eskimiş ve halılar hiç iyi durumda değil. Mobilyaların ve halıların yenilenmesi lazım. Banyo bakımsız ve kirlilikler mevcut. Otel binası eskimiş, yürüme yolları v.b. eski ve bakımsız. Yiyecek kalitesi çok düşük. Özellikle ögle yemeginde tabağınıza koyacak birşey bulamıyorsunuz. Hava 21.00 gibi kararmasına rağmen, 21.00 de tüm akşam yemegi servisini kaldırıyorlar. Genel olarak hijyen sorunu var. Otel lobisi beklenen nitelikte değil. Otopark sorunu var, yandaki başka bir otelin park alanına aracınızı bırakmanız gerekebiliyor. Plaj özellikleri genelde iyi, otelin deniz kenarı olması ve manzarası olumlu yanı. Animasyon ekibi gayet yeterli.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vasat
Cok kotu servisler cok yavas sular kesilio durmadan otel bu paralari gercekten haketmiyor bir tek alacarte restaurant takiler cok ilgililerdi ve yemekleri servisleri iyidi
Séjour de 2 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juin 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tatil
Genel anlamıyla güzel bir tatildi.Otelin konumu muhteşem.tek vasat yan olarak animasyonlar olarak biraz zayıf kaldılar.Cok daha farklı eğlenceler olabilirdi
Séjour de 2 nuits en juin 2017

4/10 Médiocre

DEMET

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
ASLA TAVSİYE EDİLMEZ VE BİR DAHA GİDİLMEZ
REZALET . TATİL DEĞİL SANKİ KAMERA ŞAKASI.PİS MASADA YEMEK YEMEK ZORUNDA KALMA.TEMİZLİK YAPILACAK DEYİP SAAT22:00 daMADADAN KALDIRILMAK. EK YASTIK TALEBİMİ SAAT20:30 VERİP,00:30GÜÇ BELA KARŞILANMASI. Gerçekten biri bize kamera şakası yaptı herhalde.

6/10 Satisfaisant

Önder

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

MURAT, İZMİR

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
GRAND BLUE SKY LA BAYRAM REZALETİ
ÇOK BÜYÜK UMUTLA GİTTİĞİMİZ GRAND BLUE SKY KONUM OLARAK ÇOK İYİ OLMASI BİZİ ALDATTI HİZMET OLARAK ŞEFLERİ BAŞTA OLMAK ÜZERE PERSONEL İŞİNİ SEVEREK YAPMIYOR.İNSANLARA HİZMETLE ALAKASI OLMAYAN BİR HOTEL.PERSONEL, HİZMET, AYNI REYON YEMEKLERİN SABAH, ÖYLE, AKŞAM DEĞİŞTİRİLMEDEN VERİLMESİ, ASKERİYEDEKİ GİBİ ET VE TAZE PİŞEN ANA MENÜNÜ AŞÇININ KENDİSİNE TABAĞIMIZI UZATIP VERİLMESİ.SENEDE 2 DEFA OTELDE TATİL YAPAN BİR AİLE OLARAK BÖYLE HİZMET GÖRMEDİK AİLEME BENİ UTANDIRDIRDILAR BAYRAM TATİLİMİZDE, BİR DAHA ÖNÜNDEN GEÇMİYCEĞİM BİR HOTEL, YILDIZLARI KONUMA GÖRE VERİLMEMESİ GEREKİYOR BENCE BİR HOTELE PARAMLA REZİL OLDUM YAZIK...

6/10 Satisfaisant

ravi, SF

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Reception staff admit web pictures are deceptive
Some staff are extremely helpful but most are mediocre. The food is awful and the timings are rigid. Hot Vegetarian options are non existent.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
最高の思い出でした。
ホテルの部屋は、オーシャンビューで、景色は最高、中も清潔でした。 2日間滞在しましたが、快適に過ごせました。プールは少し小さめですが、アクティビティーのスタッフが、ゲームやダンスで盛り上げてくれたり、ダーツやテニス、スパもあります。オールインクルーシブで、飲み放題だし。ビーチもキレイで楽しめました。食べ物もおいしかったし、夜もダンスのイベントがあったり、子供用のイベントも早い時間帯にあったりと、家族で行っても楽しめると思います。ビーチの近くに小ぶりのクラブもあるので、1日中ホテルの中にいても飽きません!!