Bar (sur place)

Avis sur Travelodge London Kings Cross Royal Scot Hotel

3 out of 5
Travelodge London Kings Cross Royal Scot Hotel
100 Kings Cross Road, London, England

Avis

6,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 14 avis sur 151." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 62 avis sur 151." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 45 avis sur 151." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 22 avis sur 151." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 8 avis sur 151." "

6,8/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Annie

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Rapport qualité prix très bien. Que l’on me demande 10 livres pour avoir la chambre à 12 h m’a gênée ...
Séjour de 2 nuits en décembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon compromis
Premier voyage à Londres Hôtel bien placé pas trop loin du métro
Séjour de 4 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel acceuillant et bien situé insécurisant
Hôtel se trouvant dans un endroit peu sure car vol du portefeuille de mon mari dans sa poche. Sinon sa situation vis à vis de King Cross est très bien placée. Petit déjeuner très bon dommage que le café Lavazza soit payant. Personnel sympathique et accueillant. Un peu bruyant la nuit.
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

Christel Blaise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

4/10 Médiocre

Kuiko, Genève

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel bien situé mais personnel incompétent
Le personnel ne salue jamais dans les couloirs de l'hôtel. Il n'y a qu'un seul réceptionniste à la fois alors qu'une file de client attend. Le personnel est souvent désorganisé...
Séjour de 3 nuits en juin 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hôtel bien placé et un peu propre..
Assez bien en général. ..dommage pour l'attente énorme pour prendre le peti-déjeuner..celui-ci est basique..manque un peu plus de salé (poisson ou autre ) et un peu de variétés de viennoiseries ( il t'avait que des croissons..)

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Thomas

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Poor heating. Very bad smelling soap provided.
The room was cold, the heating couldn't work better. I had the same experience in another Travelodge. The liquid soap from the bathroom was smelling very unpleasant. Was it a bacterial soap ? The smell was very bad and strong so i could feel it from all the room. I can understand how any executive from Travelodge can't figure understand that. They never sleep in their hotel Rooms ? I also experienced this during another stay with Travelodge U.K.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Well-located hotel
Good location close to King's Cross station. The hotel is not the newest in the world, but the room has more than enough space.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel près de la gare
Bon rapport qualité prixavier Déjeuner copieux Bonne insonorisation

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Bon hotel tres bon rapport qualité prix
Séjour très agréable

10/10 Excellent

Donald

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very accessible to trains to Glasgow and Edinburgh. Very quite.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Denis

Voyage en groupe
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Zed

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Claudia

Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Morten

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Jeffrey

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

2/10 Horrible

Shirley

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel room was dirty, the table had stains left on it as well as hair in a few places. The remote control was filthy , it was horrible to touch, the kettle was dusty and dirty. The room was very hot and stuffy, we asked for fans and none were given to us although they said they would , no cold water available for drinking , the smell coming through from the window which was opened was not pleasant either. We could not stay there so we left. We noticed other people leaving for similar problems. Although we did not use the room at all and left after we tried to negotiate for fans they have refused to refund us the money paid. Absolutely terrible experience, terrible place, unhelpful staff. Would not recommend this place at all.
Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Wim

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Goed gelegen. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

10/10 Excellent

Abbas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bra hotell hvis man skal reise tidlig fra King`s Cross/St.Pancras. Bra standard for prisen og hyggelig betjening.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Adrian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Outstanding value!
Admittedly Wi-Fi quality or a luxurious stay were not amongst my priorities when choosing this hotel but to crash at a safe, clean and lower cost place in central London were. To these priorities the place delivers an outstanding value, more so than any other place I have ever stayed to in the area. Will definitely return!
Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 Bien

Wai Woon Helen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good restaurants nearby
Séjour de 4 nuits en janvier 2023

6/10 Satisfaisant

Anthony

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
THE WIFI. IT IS A SCAM. 30MNS PER 24H. AND YOU PAY AND IT DOES NOT WORK.

10/10 Excellent

Allison

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The location was key as well as the you g lady who received us on the first day. Hence, qe qill definitely, return.

10/10 Excellent

Alma Karely

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo

6/10 Satisfaisant

Frederick, Ottawa

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Quite simple/mediocre in every respect. And quite poor in every regard for the cost (ie poor value for money). Met minimum standards but at a low level. Would not look to return.

8/10 Bien

Lydia

Convenient location. Room was ok and quiet.

8/10 Bien

Sam

Séjour de 2 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Ali

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Was convenient location. But outside the property needs sweeping.
Séjour de 4 nuits en août 2022

8/10 Bien

Tanya

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice for the price:))
Séjour de 4 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Ian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Staff very helpful and friendly. Thank you
Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 Bien

Chun Ki

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
There's no aircon, only a fan. Cleaner is supposed to clean the room once a week. No fridge. Only liquid dispenser to be used as shampoo and body shower gel. Staff are friendly. 7 mins walk to King's cross station.
Séjour de 19 nuits en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Colin

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Staff really good, friendly, informative. Rooms / bathrooms are kinda worn and also only narrow single beds so room not the “standard” modern travelodge size.
Séjour de 3 nuits en juin 2022

4/10 Médiocre

sandra

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No chair, dresser, or hair dryer. Room warm and no way to adjust. Very, very basic. Even the soap was one for all uses - shampoo, shower, conditioner. Area around the hotel was littered. Would rate it a 1 or 2 star at most.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en avril 2019

8/10 Bien

Søren

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel i nærheden af Kings Cross
Hotellet er fint til et par enkelte overnatninger. Afstanden til Kings Cross er ok(der ligger dog et Travelodge tættere på) så man er hurtigt inde i London. Morgenmaden var fin
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

8/10 Bien

susan

Les points forts : Propreté
a fine stay
It's about 10 min walk from Kings Cross station. Room was clean but small and basic. Breakfast was pretty nice, feel like in US. It took long to check in and there was a problem with my room key card. It won't open and I had to go down stairs and waited in line again to talk to the front desk. It was annoying. The staff were friendly though.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

4/10 Médiocre

Mats

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Value for the price and short stay
The room was simple and small but clean, bed was comfortable and crisp clean sheets. Bathroom was tiny, too, ckean towels and overall room was clean. For a few hours stay it was fine. A bit of a walk from the public transportation, not a great street to go for a walk but felt safe. Continental breakfast, good choices but perhaps the service at the restaurant can improve. The set of silverware on mh table contained a dirty fork and people were in search of limited supply of silverware but stuff everywhere was friendly. The hotel is too big and some big crowds were noisy at night.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 Bien

Christer

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

antonio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2018

8/10 Bien

Marco

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bom custo beneficio
Hotel com bom custo beneficio quartos limpos e ótima localização. Check in muito demorado no dia que cheguei
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

4/10 Médiocre

jimraymond, Nanaim,BC

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Lobby was nice, bar and restaurant were nice. Bar and restaurant were nice. Front desk clerk was brain dead. Asked my name 4 different times. Screwed up my credit card. Rooms were sparce and could use a scrub. Rugs in hallway were filthy. No air conditioning. Fellow running the bar said not to walk in the area of the hotel at night. Never again
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

6/10 Satisfaisant

Natalia

3 days at Travelodge
Rooms were clean, small by American standard but beds were comfortable. There were no wash rags provided and bathroom was small. Breakfast had the same items everyday.... Your choice of Scrambled eggs,bacon, sausage, cereal, beans, oatmeal, toast , fruit and croutons. 10 mins walk from trains and BTW there is construction in the hotel but it didn't disturb us.
Séjour de 3 nuits en septembre 2018

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disrespectful staff attitude
I booked the above hotel through hotel.com. I was extremely disappointed that Travelodge branded hotel will even have a hotel which does not have airconditioning in the weather that seriously need it. The description stated in hotel.com does not have much information at all. however, i made the decision to book Travelodge simply based on my impression to the brand hotels in Hong Kong. It was so unexpected that I have to accept to stay in the hotel which does not have an air conditioning. At 3am, my friend would like to pass by and say hello to me after his bar work. He is my friend I knew at the time i was living in London, we did not see each other over 5 years time. I bought my friend in and would like to chat through a bottle of beer, he did not intend to stay. However, the staff shouted to us and said that he does not have a card and is not allowed to come in. I tried to explain that my room is a double room and he is not intend to stay long. He did not let me finish and said after xx o’clock no additional guest is allowed. Because I knew that I did not register two guest for the room in the first place, so I was trying to suggest if I can pay for the difference for 2 guests in the room. He rejected sharply and then turn around shouting to my friend "you cannot be here, stay out of the entrance”. I immediately told him to place attention to his attitude he turned the fingers and blamed me I beached the policy.
Séjour de 2 nuits en août 2018