Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 244 avis sur 617." "
10 – Excellent
244
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 224 avis sur 617." "
8 – Bien
224
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 80 avis sur 617." "
6 – Satisfaisant
80
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 37 avis sur 617." "
4 – Médiocre
37
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 32 avis sur 617." "
2 – Horrible
32
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 Bien
Jean-Pierre
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Propre bon accueil
Petit déjeuner avec gaufres
Pas de salé mais fruits
Jean-Pierre
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Gaetan
Voyage en couple
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien situé, tout est correcte
Gaetan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JA le 22 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Thank you,General ManagerQuality Inn Parker
8/10 Bien
lucien
Voyage en groupe
7 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nuit etape
Motel classique sans fioritures
lucien
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Jurnee Hornbeak (GM) le 29 juin 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien reçues après 23h par le personnel de l hôtel, chambre propre, spacieuse, avec frigo, clim, literie confortable, petit déjeuner parfait,copieux, salé /sucré et cerise sur le gateau : gaufre à faire soi même, fruits frais et même du beurre!
Voyageur vérifié
Réponse de Mary Johnson-Front Office Manager le 25 avr. 2018
Dear Guest,
Thank you for you recent stay at our hotel. We appreciate you taking your time to fill out the survey. I have shared your responses with the staff at the hotel. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Lukas
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Unterkunft ist in gutem Zustand und Sauber. Badezimmer ist schon etwas in die Jahre gekommen. Frühstück war eine schlechte Auswahl. Nur Cornflakes und Waffeln, keine Eier und kein Fleisch.
Lukas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Polo
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great great place to stay and comfortable for the boat parking. The homie thats their overnight. Good man. Appreciate you brotha.
Polo
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Robert
27 avr. 2024
Robert
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
steven
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Value of the accomodations, right in town fairly quiet considering the closeness to the highway, microwave, refrig and small coffee maker, everthing i need to start and end my day
steven
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Eric
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Some areas dirty (inside of fridge, walls of bathroom, areas around clothes washers (dead bugs.)
Eric
Séjour de 6 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Linda M.
29 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda M.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Lynda, Nuevo
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Checked in late and greeted with a smiling face
Lynda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Jan
25 mars 2024
It was fine but front desk personnel were just ok.
Jan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Zelek
24 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Customer Service could be better
Zelek
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
John, Tyngsboro
24 mars 2024
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Kerry
Voyage en couple
22 mars 2024
Price was a little higher than I expected
Kerry
Séjour de 2 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
David
20 mars 2024
David
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Laurie
17 mars 2024
Laurie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Jill
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place for price.. Clean well maintained and a fan for air.. My one problem was the hairdryer didn't work but other than that great place
Jill
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Patty
6 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I
Patty
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
David
5 mars 2024
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Gail
Voyage en groupe
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The beds and pillows are always exceptional. The rooms have a microwave, refrigerator, coffee pot, iron & board, hairdryer...Always clean, but a little stain on the rug that looked like it could have been taken out, closet pole was missing for hanging items. Wear showing, but overall a great stay.
Gail
Séjour de 2 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Jacqueline J
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a very run down hotel, bathroom door wouldn't shut, the air conditioner didn't work. The beds were to firm. Everything was old and worn.
Jacqueline J
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
David
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice smaller motel. Easy access great cafe next door. Clean. Quiet rooms. Nothing fancy but perfect for a night or two
David
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Chang
Voyage en groupe
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and convenient
Chang
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Curtis
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean room the shower was amazing great water pressure
Curtis
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Gail
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My old standard...haven't stayed there for awhile, but same comfortable beds, pillows, quiet, and feeling of safety. Room has iron and board, microwave, refrig., water cups, coffee pot and cups - little things not always found at other places. Sad that the breakfast meat and eggs disappeared though.
Gail
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Lori
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Do not recommend.
Stayed for 3 nights. They never cleaned the room. Had to get our own extra towels. Heard another guest asking for toilet paper.. Coffee at breakfast was always cold or luke warm. No sugar-free syrup for waffles. One of us is diabetic so need sugar-free.
Lori
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Management le 18 févr. 2024
Apologize for your inconvenience of any kind. Your feedback is very important to us. We will do anything to make your future stay better.
10/10 Excellent
Carol
15 févr. 2024
Carol
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Alayna
9 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Alayna
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Don
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My wife was not feeling well and the lady in charge helped her with the door and she was able to get in early.
Don
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Rigoberto
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Poor attention
No enough parking they have few compacts parking.
Breakfast just only cereal pancakes and coffee
Rigoberto
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
John
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
DAVID
26 janv. 2024
Keep driving to another town
DAVID
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 26 janv. 2024
We apologize things did not work out. We will keep trying to get better at satisfactory results.
10/10 Excellent
John
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Coy
23 janv. 2024
Coy
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Chaili
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No Complaints
No frills, affordable stay. Easy check in. Rooms were clean. Everything in working order.
Chaili
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 25 janv. 2024
Thanks for staying with us. We hope to see you next time.
4/10 Médiocre
Michella, Corona
Voyage en famille
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Breakfast is HORRIBLE! They didn't have butter or cream cheese for the bagels. You can hear the road noise. If you are on the 1st floor you WILL hear the person above you. It is an older property that is showing it's age.
Michella
8/10 Bien
Mark
15 janv. 2024
Mark
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Jadee
15 janv. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Jadee
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Deb
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deb
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Clair
7 janv. 2024
Clair
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Sherry
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was great
Sherry
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Karen
Voyage avec des animaux de compagnie
18 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice restaurant next door
Karen
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Heather
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk staff was very helpful & accommodating. Thank you!
Heather
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Ok to sleep in, but old & tired!
Card reader didn't work on the first room they gave me. Card reader didn't work on the second room they gave. Then the manager showed up about 20 minutes later and got the card to work in the second room. Room had a light smell to it, carpet appeared to be dirty & ceiling fan blades were very dirty. Bed, furniture and bathroom area was clean and free of bugs. Place is ready for a light remodel. Breakfast was a joke, had to ask for them to get the orange juice out, was out of pastries at 6:15 am, fruit was old looking.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
MICHELE
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean and everyone was nice and helpful.
Breakfast options need improvement. (No juice no danish).
MICHELE
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Winnie
Voyage en couple
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The young lady who ck'd us in was very cordial and polite. Room was clean area was quiet. Morning person was complete opposite. He was grouchy and rude when I asked for bowls for cereal. Then one of the cleaning staff left a laundry cart next to our car. The wind picked up and it scraped the entire side of our car. When I told him, he called me a liar, said we should have never parked in the parking space. He ruined our experience here, to say the least.
Winnie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JA le 22 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback to better handle these types of situations differently in the future. Feedback from our Choice Privileges Diamond member on their experiences is what we use to further our constant improvement.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.
10/10 Excellent
Clarence Chun
Voyage en couple
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and easy access to everything in Parker
Clarence Chun
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JA le 22 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Thank you,General Manager
8/10 Bien
Roger
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roger
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JA le 22 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Thank you,General Manager
8/10 Bien
Cathy
Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Old motel but very clean !
Cathy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JA le 7 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker. Your satisfaction is important to us as a valued. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Thank you,General ManagerQuality Inn Parker