Extérieur

Avis sur Quality Inn Parker

2.5 out of 5
Quality Inn Parker
604 S California Ave, Parker, AZ

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 244 avis sur 617." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 224 avis sur 617." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 80 avis sur 617." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 37 avis sur 617." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 32 avis sur 617." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Jean-Pierre

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Propre bon accueil Petit déjeuner avec gaufres Pas de salé mais fruits
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Gaetan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien situé, tout est correcte
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JA le 22 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Thank you,General ManagerQuality Inn Parker

8/10 Bien

lucien

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nuit etape
Motel classique sans fioritures
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Jurnee Hornbeak (GM) le 29 juin 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien reçues après 23h par le personnel de l hôtel, chambre propre, spacieuse, avec frigo, clim, literie confortable, petit déjeuner parfait,copieux, salé /sucré et cerise sur le gateau : gaufre à faire soi même, fruits frais et même du beurre!
Réponse de Mary Johnson-Front Office Manager le 25 avr. 2018
Dear Guest, Thank you for you recent stay at our hotel. We appreciate you taking your time to fill out the survey. I have shared your responses with the staff at the hotel. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Lukas

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Unterkunft ist in gutem Zustand und Sauber. Badezimmer ist schon etwas in die Jahre gekommen. Frühstück war eine schlechte Auswahl. Nur Cornflakes und Waffeln, keine Eier und kein Fleisch.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Polo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great great place to stay and comfortable for the boat parking. The homie thats their overnight. Good man. Appreciate you brotha.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Robert

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

steven

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Value of the accomodations, right in town fairly quiet considering the closeness to the highway, microwave, refrig and small coffee maker, everthing i need to start and end my day
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Eric

Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Some areas dirty (inside of fridge, walls of bathroom, areas around clothes washers (dead bugs.)
Séjour de 6 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Linda M.

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Lynda, Nuevo

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Checked in late and greeted with a smiling face
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Jan

It was fine but front desk personnel were just ok.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Zelek

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Customer Service could be better
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

John, Tyngsboro

Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Kerry

Voyage en couple
Price was a little higher than I expected
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

David

Séjour de 3 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Laurie

Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Jill

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place for price.. Clean well maintained and a fan for air.. My one problem was the hairdryer didn't work but other than that great place
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

Patty

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

David

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Gail

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The beds and pillows are always exceptional. The rooms have a microwave, refrigerator, coffee pot, iron & board, hairdryer...Always clean, but a little stain on the rug that looked like it could have been taken out, closet pole was missing for hanging items. Wear showing, but overall a great stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Jacqueline J

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a very run down hotel, bathroom door wouldn't shut, the air conditioner didn't work. The beds were to firm. Everything was old and worn.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice smaller motel. Easy access great cafe next door. Clean. Quiet rooms. Nothing fancy but perfect for a night or two
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Chang

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and convenient
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Curtis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean room the shower was amazing great water pressure
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Gail

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My old standard...haven't stayed there for awhile, but same comfortable beds, pillows, quiet, and feeling of safety. Room has iron and board, microwave, refrig., water cups, coffee pot and cups - little things not always found at other places. Sad that the breakfast meat and eggs disappeared though.
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Lori

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Do not recommend.
Stayed for 3 nights. They never cleaned the room. Had to get our own extra towels. Heard another guest asking for toilet paper.. Coffee at breakfast was always cold or luke warm. No sugar-free syrup for waffles. One of us is diabetic so need sugar-free.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Management le 18 févr. 2024
Apologize for your inconvenience of any kind. Your feedback is very important to us. We will do anything to make your future stay better.

10/10 Excellent

Carol

Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Alayna

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Don

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My wife was not feeling well and the lady in charge helped her with the door and she was able to get in early.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Rigoberto

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Poor attention
No enough parking they have few compacts parking. Breakfast just only cereal pancakes and coffee
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

DAVID

Keep driving to another town
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 26 janv. 2024
We apologize things did not work out. We will keep trying to get better at satisfactory results.

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Coy

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Chaili

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No Complaints
No frills, affordable stay. Easy check in. Rooms were clean. Everything in working order.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 25 janv. 2024
Thanks for staying with us. We hope to see you next time.

4/10 Médiocre

Michella, Corona

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Breakfast is HORRIBLE! They didn't have butter or cream cheese for the bagels. You can hear the road noise. If you are on the 1st floor you WILL hear the person above you. It is an older property that is showing it's age.

8/10 Bien

Mark

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Jadee

Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Deb

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Clair

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Sherry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was great
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Karen

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice restaurant next door
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Heather

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk staff was very helpful & accommodating. Thank you!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Ok to sleep in, but old & tired!
Card reader didn't work on the first room they gave me. Card reader didn't work on the second room they gave. Then the manager showed up about 20 minutes later and got the card to work in the second room. Room had a light smell to it, carpet appeared to be dirty & ceiling fan blades were very dirty. Bed, furniture and bathroom area was clean and free of bugs. Place is ready for a light remodel. Breakfast was a joke, had to ask for them to get the orange juice out, was out of pastries at 6:15 am, fruit was old looking.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

MICHELE

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean and everyone was nice and helpful. Breakfast options need improvement. (No juice no danish).
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Winnie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The young lady who ck'd us in was very cordial and polite. Room was clean area was quiet. Morning person was complete opposite. He was grouchy and rude when I asked for bowls for cereal. Then one of the cleaning staff left a laundry cart next to our car. The wind picked up and it scraped the entire side of our car. When I told him, he called me a liar, said we should have never parked in the parking space. He ruined our experience here, to say the least.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JA le 22 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback to better handle these types of situations differently in the future. Feedback from our Choice Privileges Diamond member on their experiences is what we use to further our constant improvement.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

10/10 Excellent

Clarence Chun

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and easy access to everything in Parker
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JA le 22 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Thank you,General Manager

8/10 Bien

Roger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JA le 22 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Thank you,General Manager

8/10 Bien

Cathy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Old motel but very clean !
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JA le 7 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker. Your satisfaction is important to us as a valued. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Thank you,General ManagerQuality Inn Parker