Lobby

Bewertungen von Marriott Raleigh Durham Research Triangle Park

3.5 out of 5

Bewertungen

8.8

Hervorragend

465 von insgesamt 737 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
177 von insgesamt 737 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
39 von insgesamt 737 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 737 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 737 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Dennis, Buda

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The air conditioner in my room was not working. It was very hot. I notified the front desk after the first night, but it was not fixed. So, both nights it was very hot.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jayla

Great
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Everett

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kurby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Demetries

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
During my first stay, the staff were punctual and friendly from start to finish. Check-in was easy my room was in excellent clean condition. I enjoyed the king-size bed, and most certainly enjoyed the bathroom and the shower.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Maureen

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mariott was in excellent condition. Staff was very attentive and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Reginald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Mikias

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Dwayne

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Amanda

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Austin

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

2/10 – Ungenügend

Adam

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
AC noice did not let us sleep, too noisy
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Darius, Washington

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Avis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great. Would recommend that you stay here.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Candice

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Halry

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place. Terrible internet.
Great hotel. Terrible internet. I supposedly got the high speed with my Hilton Honors but it was very inconsistent. Made business take 2x as long. Quite frustrating.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Bilen

Gut: Ausstattung
The front desk staff were stellar and we felt very taken care of.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

JoVone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great

10/10 – Hervorragend

Maurice, Sunrise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jillian

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sarah the bartender makes the best drinks and she was really sweet
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Elizabeth

Mit dem Partner gereist
the elevator smelled of urine, visible handprints on wooden bathroom door. Food from the previous guest was still on the floor along with toenail clippings. Trash was piled up outside of doors from Saturday until we checked out Sunday. At this day in time, I’m just lucky there weren’t bugs.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Michael

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Literal roach motel. The staff was sweet and apologetic, but I got a room on the first floor close to the kitchen and found a roach in the room. I asked for a new room as far away as possible and was given one on the 6th floor, but immediately found another roach behind the bathroom door. Again, the staff was mortified and did what they could, but I moved hotels.

10/10 – Hervorragend

ShaDonna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Customer Service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

YINAN

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I could hear the people in the room next door and hallway. So if light sleep that could be issue.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

CYNTHIA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No housekeeping services. Had to call fir towels twice
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good spot for a weekend stay
Nice, comfortable stay with a classy lobby
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Saroja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Andrew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My problem with the room
The only problem I had, which really wasn't a problem, was that my room was on the first floor.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very comfortable beds and spacious.
Really comfortable hotel. Had a very nice bed, room and fully remodeled inside. Nice decor and pretty easy to find location. The pool and hot tub were very nice perks. It would have been nice to have coffee for guests and water in the lobby and the shuttle going to downtown.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Monroe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von A Hall, FOM am 24. Sept. 2023
Dear Monroe, Thank you for staying at our hotel. We appreciate your feedback, and I will share it with your team. We pride ourselves on being clean and friendly. Please revisit us soon. Have a great day!

6/10 – Okay

Alonzo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Average at best
Hotel is convenient to airport Some eating choices not too far but you'll ned a car Disappointing TV, analog with no streaming choice like other Marriotts have Shuttle only for airline employees I don't understand that Overall very average which is below usual Marriott standards
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von A Hall, FOM am 24. Sept. 2023
Dear Alonzo, Thank you for your feedback. I will share it with my team. I sincerely apologize for the issues you experienced. I will use this feedback to prevent issues of this nature from occurring in the future. Have a great day!

8/10 – Gut

Nathaniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von A Hall, FOM am 24. Sept. 2023
Dear Nathaniel, Thank you for staying at our hotel. We appreciate your feedback, and I will share it with your team. We pride ourselves on being clean and friendly. Please revisit us soon. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Valentina

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Bill C am 11. Sept. 2023
Dear Valentina,Thank you for your feedback. I am glad you loved your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

8/10 – Gut

Dolly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Bill C am 5. Sept. 2023
Dear Dolly,Thank you for your feedback. I am glad you liked your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von A Hall, FOM am 24. Sept. 2023
Dear Rebecca, Thank you for staying at our hotel. We appreciate your feedback, and I will share it with your team. We pride ourselves on being clean and friendly. Please revisit us soon. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Ralnah

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was nice and staff is SUPER FRIENDLY.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Bill C am 4. Sept. 2023
Dear Ralnah,Thank you for your feedback. I am glad you loved your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

David, Lawrenceville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Bill C am 4. Sept. 2023
Dear David,Thank you for your feedback. I am glad you liked your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Daryl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is an excellent hotel. It’s close to the airport, it’s very clean, and the staff is great
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Bill C am 4. Sept. 2023
Dear Daryl,Thank you for your feedback. I am glad you liked your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We are located just a few miles from the airport. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay, friendly staff!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Laronte B, AGM am 1. Sept. 2023
Dear David, Thank you for your feedback and for staying at our hotel. We pride ourselves on being clean and friendly. Please revisit us again soon. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Kate

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a good location and the hotel is nice, well maintained and clean. I want to recognize the staff who were extremely helpful. I forgot my phone charger and Corey lent me her personal charger and saved me! I am very grateful. I would also recommend to the hotel that they stock phone chargers as it is a very common need.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Bill C am 4. Sept. 2023
Dear Kate,Thank you for your feedback. I am glad you liked your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. Our staff service is what really sets us apart. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

8/10 – Gut

Labonne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was very nice, I booked the vacation because my son is going back to school, and he enjoyed everything there.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Laronte Bryant, AGM am 28. Aug. 2023
Dear Labonne, Thank you for staying at our hotel. We appreciate your feedback, and I will share it with your team. We pride ourselves on being clean and friendly. Please revisit us soon. Have a great day!

8/10 – Gut

Erin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business trip
We had a nice stay at the hotel. Great location. Friendly staff. Excellent bar service.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Laronte Bryant, AGM am 28. Aug. 2023
Dear Erin, Thank you for staying at our hotel. We appreciate your feedback, and I will share it with your team. We pride ourselves on being clean and friendly. Please revisit us soon. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Adama

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really clean and pretty
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Laronte B, AGM am 21. Aug. 2023
Dear Adama, Thank you for staying at our hotel and for your feedback. I have shared your comments with my team. We pride ourselves on being clean and friendly. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Angelique

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice for a reasonable price
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Laronte B, AGM am 21. Aug. 2023
Dear Angelique, Thank you for staying at our hotel and for your feedback. I have shared your comments with my team. We pride ourselves on being clean, friendly and affordable. Have a great day!