2 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Avis sur Hotel Manapany

5 out of 5
Hotel Manapany
Anse des Cayes, St. Barthelemy

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 48 avis sur 58." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 6 avis sur 58." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 58." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 58." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 58." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe Hôtel
Merveilleux séjour Le service est au top Magnifique plage Chambre confortable et literie moelleuse Super buffet de PDJ Dans un parc botanique très fleuri
Séjour de 8 nuits en janvier 2022

10/10 Excellent

BENHAMOU

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une cabane grand luxe perchée dans les arbres
Superbe accueil par Romain dès notre arrivée à la gare maritime. Puis Par les hôtesses d’accueil et enfin par le directeur au cours de notre repas les pieds dans le sable entre piscine et mer Nous avons été charmés par la quiétude et l’intimité des lieux l Nous y reviendrons
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Hôtel Manapany le 4 févr. 2021
Cher Monsieur, Nous vous remercions pour votre commentaire élogieux. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueil à nouveau pour vous faire vivre une nouvelle expérience Manapany! Bien à vous,

10/10 Excellent

Alexandra

Séjour de 5 nuits en juillet 2020

10/10 Excellent

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel
Un cadre parfait, un service exceptionnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Marie Favre le 28 nov. 2019
Cher Pierre, Je suis ravie d'avoir eu la chance accueillir au sein de notre hôtel. Notre équipe se joint à moi pour vous remercier de votre séjour et de votre commentaire. Nous avons à cœur de faire vivre des expériences inoubliables à nos hôtes. Nous espérons vous recevoir de nouveau en nos lieux. Belle Journée,

10/10 Excellent

JOHANN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel très agréable, service de qualité
Très bien accueillis et conseillés par le personnel sur place ; qui s'est montré très disponible au cours de tout le séjour. Depuis sa rénovation, les équipements et les chambres sont de qualité. Seul l'accès et les environs sont un peu déconcertants ... Mais une fois à l'intérieur de l'hôtel, vous apprécierez votre séjour.
Séjour de 2 nuits en août 2019

10/10 Excellent

Lili, Paris

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel établissement niché dans un cadre verdoyant et très reposant, l'accueil chaleureux vous fait sentir unique et privilégié.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Franck Leloup le 18 juil. 2019
Chère Lili, Nous tenons à vous remercier d'avoir eu la gentillesse de poster cet aimable avis à propos de votre séjour au Manapany. C'est une réelle satisfaction pour nous de lire combien vous avez apprécié le cadre enchanteur de notre éco-resort, au cœur d'un magnifique jardin luxuriant et face à la mer. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié les attentions particulières du personnel, notre équipe est entièrement dédiée à votre confort et nous vous remercions de souligner la qualité du service. Nous ne manquerons pas de transmettre vos compliments à toute les équipes. Dans l'espoir de vous accueillir prochainement au Manapany, lors de votre prochain séjour. Salutations ensoleillées,

10/10 Excellent

Fabrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 17 nuits en novembre 2018

10/10 Excellent

Emmanuel , Geneva Switzerland

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout simplement le meilleur hôtel de saint Barth
Service a la perfection, tout est neuf, piscine avec accès mer et transat à quelques mètres de votre chambre, SPA, service de location de véhicule électrique, une boutique branché. Le top du top @ Saint Barth
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Quentin, Responsable Réservations le 10 mai 2018
Cher Monsieur Vachoux, L'équipe du Manapany était ravie de vous accueillir pour votre séjour du 29 Avril au 02 Mai 2018 et nous vous remercions pour votre avis. Nous serions enchantés de vous revoir parmi nous prochainement et nous restons à votre entière disposition pour tout renseignement dont vous pourriez avoir besoin. Vous souhaitant une bonne journée. Bien à vous, L'équipe de l'hôtel Manapany

8/10 Bien

patricia

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Pierre, New York

Les points forts : Équipements
Beautiful accommodations, wonderful service. A slice of heaven.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Chris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charming hotel but the service is not five stars, the staff seemed new and inexperienced. Concierge was slow to respond by email and sometimes did not respond at all. This is not a busy hotel. The restaurant food was very basic with a small selection of small bites and nothing substantial to eat. Housekeeping was outstanding but the rooms themselves are dark, uncomfortable, and full of mosquitos. Make sure you rent a car through the hotel so you can drive up to your room. Public transportation or taxis are not a realistic option. The hotel is location in a quiet part of the island far from any attractions and the beach it is located on is rocky and unlike the other white sand beaches. The hotel pool was very dirty because they had just thrown a pool party the day we arrived. There are nice areas to sit by the beach and by the pool, but with slow service and not much on the menu. Basically the same limited options as room service. The staff was warm and friendly but lacked the finesse of a luxury hotel. This is a more of a casual, beach-house type accomodation and not a high-end boutique hotel. Maybe better for a group of friends or solo traveler.
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Sarah

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful small resort on the beach.
Séjour de 7 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Zaeem

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Whilst the staff and service was great, the hotel itself is an eye sore. The beds are uncomfortable, there is very little to do on offer at the hotel itself and the dining options were horrible.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Lots of bugs, very little minibar, no power
From when we checked in the experience was average at best. Average is fine when you are paying average prices, but at St Barths pricing, this was a horrible value. Cockroaches everywhere, mosquitos bit my wife no fewer than 8 times. That's just the first night. Second night, after complaining about the roaches, found 2 dead on the floor, one dead in the shower and one more I had to kill as he ran for cover. That's the bugs...lets turn our attention to what they called the Mini bar. 4 cokes, 2 bottles of apple juice (that one was already drank out of) and one bottle of water. Our last night, WE HAD NO POWER. For a what I paid for my first car a night! I realize it was the only hotel left on the Island, seemed like it.
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de A. MONTIGNY - General Manager le 10 mai 2022
Dear Guest, We are really sorry to read the issues you have faced and deeply regret that they were not shared with our team during your stay. This would have allowed us to solve them immediately and improve your experience. Like every hotel on the island we are weekly treating our resort against bugs as we are in a tropical environnement. Our mini bar offer is limited, but the room service offers a wider range of beverages. We do take good note of your comment and will ensure these points get definitively adressed.

8/10 Bien

En-Tien

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All front desk staff members have been cheerful, pleasant and extremely helpful (thank you, Katya, and others whose names we can’t remember) who called for dinner reservations, found rental car, provided first aid for minor scratches, etc. The hotel is right on the beach. The dining room is lovely, overlooking the water. The breakfast (included) offerings are sumptuous. I’d recommend this hotel to others. Having sung all the praises, there are a few minor blemishes that render it 4 stars instead of 5. Upon checking, we promptly found the mini refrigerator was leaking water and the safe box was not working. The handsome maintenance man Guillaume quickly came to replace both. Our bathroom wash sinks (both) were clogged late one night. It was after 10pm after we came back from dinner. I wasn’t able to properly brush my teeth that night. These things happen, but one wouldn’t expect at a hotel at $1400/night. Also, the electric hot water pot and coffee pot were placed in the bamboo armoire where there is no electric outlets. There is no place in room where one can properly place them to use them other than putting on the floor (how we used the first time). We wound up “hacking” the room by moving a long wooden bench hidden under the bathroom sinks to put it against the wall under the TV (on the wall). There is room in that space for the hotel to put a long dresser (or credenza) to make it functional. A ceiling fan would be nice (sea breeze cools the room at night).
Séjour de 10 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Maushumi, Belle Mead

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The beach has a rough ride which makes it hard to swim, but the sounds of the waves can be soothing. The property itself is excellent! Warning the property is steep so it can be hard to walk if you don’t have the right shoes.
Séjour de 4 nuits en février 2022

10/10 Excellent

SCOTT

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
a very nice stay
Séjour de 7 nuits en février 2022

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Worst service for what you are paying 5 star ... they forget to bring your lunch after ordered
Séjour de 8 nuits en décembre 2020

10/10 Excellent

Penélope, Puerto Rico

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The most beautiful hotel I have ever seen. Service was impeccable. Everything clean and beautiful. Would definitely stay here again!
Séjour de 1 nuit en août 2020

10/10 Excellent

Tina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful Boutique Resort on the Ocean
Hotel Manapany was everything that my wife and I expected in a serene, tropical paradise setting! Our balcony suite was up the hill from their private beach and, therefore, the view was spectacular! The included breakfast buffet had a great selection of foods. We ate most of our lunches and dinners at the resort restaurant because the meals were excellent and the service was very good. They also had a good wine selection. Relaxing on the beach under a thatched shade structure or in the sun, listening to the waves and feeling the tradewinds was very pleasant. We would stay there again!
Séjour de 5 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was extra friendly and accommodating. Hotel was stunning.
Séjour de 5 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Eliane, Westfield, NJ

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything about this hotel exceeded our expectations. It was private, clean, great food, and the best part was the location. Close to town, Eden Rock and Nikki Beach. Expensive but then again, it’s St. Barths!
Séjour de 6 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Superior service and stuff. Gorgeous views and magnificent resort.
Séjour de 6 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

DG, Los Angeles

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A smart, well done property with a wonderful bed.
Séjour de 3 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Shawn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beach vacation
Amazing hotel on a private bay , close to everything , stayed here twice and will return
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Marie Favre le 29 nov. 2019
Good Afternoon, It's was a pleasure to welcome you in our Hotel. Thank you so much for taking time to share your experience at the Manapany Hotel. We hope to see you soon again in our Resort and in our Island! Have a beautiful evening!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful and new! Great views nice breakfast. Great beds.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Franck Leloup General Manager le 27 nov. 2019
Dear Guests, Thank you vry much for your post it's alway's for the team of the Manapany to see your comments and of course wonderfull when we realise that your experience was great with us. We look forward welcominf you again in our property. Very kind regards Franck Leloup General Manager

8/10 Bien

Bernd

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Marie Favre le 28 nov. 2019
Cher Bernd, Je suis ravie d'avoir eu la chance de vous accueillir à l'Hôtel Manapany. Toute notre équipe se joint à moi afin de vous remercier du temps que vous avez consacré afin de rédiger ce commentaire. Nous serions heureux de vous accueillir de nouveau en nos lieux. Belle Soirée,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Highly recommend!!! Best staff of any hotel I"ve ever stayed! Great food!
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Marie Favre le 26 nov. 2019
Dear Guest, We would like to thank you for your stay in our hotel. It's was a pleasure to welcome you in our Islande. We hope than we will see you soon again! Best regards,

10/10 Excellent

Jacob

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent care
Was absolutely amazing, great views and the most helpful staff I have ever encountered
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

Christine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would highly recommend to anyone!
We had an incredible stay -- the service was impeccable. The hotel staff went out of their way to accommodate us, from booking our taxis, restaurants, rental car to offering us tips and recommendations for exploring the city, providing extra amenities (beach towels, welcome drink, hotel transfer). They were incredibly responsive and helpful, and could not be friendlier. The property is stunning, beautiful design, food was excellent, and located right on the beach. Our room was spacious, very clean, and had everything we needed. We cannot wait to come back!
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Franck Leloup le 16 juil. 2019
Dear Christine, We wish to thank you for letting us know how pleasant your stay was in Manapany. Our team appreciates your amazing compliments and thank you for your kind mention of the impeccable service. We are continuously striving to offer the most elegant and warm service for our guests. Our Concierge service is always willing to make your stay unforgettable, by discovering the small gems of our island. Freshly renovated and nestled in a natural setting, our eco-resort is an enjoyable place for a relaxing stay as it bestows comfort and amazing panoramic view on the ocean, and located at the very heart of a lovely lush garden. Thank you for the sharing your nice impression about the food, our Chef and his team are cooking only fresh ingredients. We look forward to welcoming you back on your next visit! Best wishes,

10/10 Excellent

Shawn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
return to St Barth !!
Great hotel , beach front suite was amazing !
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Franck Leloup le 16 juil. 2019
Dear Shawn, Thank you for letting us know how pleasant your stay was in Manapany. Our team appreciates your compliments and thank you for your kind mention about our rooms, the Beachside suites are very peaceful, facing the sea, with a direct and private access to the beach... We are pleased to hear that your stay with us was one of complete comfort, and we hope to have the chance to welcome you back for future visits. Sunny regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manapany
Loved it!
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Franck Leloup le 4 juin 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your lovely experience at the Manapany. We hope to have the opportunity to welcome you again during your next holidays in St Barth. Yours sincerely, Coline

10/10 Excellent

Pedro Augusto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recomendo!!!
O manapany foi uma grata surpresa. Muito melhor do que é apresentado na internet. Comida excelente, ótimas cadeiras na praia. E uma vista deslumbrante. Toda equipe muito solicíta, em especial o Adrian, que sempre muito educado e prestativo. Recomento e com certeza voltaremos!!!
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Franck Leloup le 4 juin 2019
Dear Guest, Thank you for taking some time to share your exceptional experience at The Manapany. It has been such a pleasure welcoming you! Freshly renovated and nestled in a natural setting, our eco-resort is an enjoyable place for a relaxing stay as it bestows comfort and amazing panoramic view on the ocean, and located at the very heart of a lovely lush garden. Thank you so much for sharing your impressions about the restaurant and our Chef's cuisine. We are pleased that you appreciated the service and especially Adrien, the team really feels rewarded by your many compliments. We strive to create long-lasting memorable experiences for our guests. We wish to welcome you again soon for another pleasurable stay. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Franck Leloup le 4 juin 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your lovely experience at the Manapany. Your kind words towards the team are greatly appreciated, this is our best reward. We are delighted to know that you enjoyed the comfort and design of our eco-resort. We are truly involved in the preservation of our island, by doing daily actions. Our motto is to create a home away from home where everybody feels sheltered. Thank you for noticing the nice location of the property, facing the sea and in the very heart of a lush garden. The whole team strives to deliver a tailor-made service, and tiny details are the most important to make your stay unique. We hope to have the opportunity to welcome you again during your next holidays in St Barth. Yours sincerely,

10/10 Excellent

Carmen Lucia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pedaço do Paraíso!
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Franck Leloup le 4 juin 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your lovely experience at the Manapany. We hope to have the opportunity to welcome you again during your next holidays in St Barth. Yours sincerely,

10/10 Excellent

Alberto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excelente
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Franck Leloup le 4 juin 2019
Dear Guest, Thank you for sharing this lovely feedback about your stay at The Manapany. The entire team look forward to seeing youagain in the future! Best regards,

10/10 Excellent

IRINEU

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Franck Leloup le 4 juin 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your lovely experience at the Manapany. We hope to have the opportunity to welcome you again during your next holidays in St Barth. Yours sincerely,

10/10 Excellent

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel
Fantastic service!!!!!!!
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Franck Leloup le 4 juin 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your lovely experience at the Manapany. Your kind words towards the service is greatly appreciated, this is our best reward. We hope to have the opportunity to welcome you again during your next holidays in St Barth. Yours sincerely,

10/10 Excellent

Otavio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel muito bom, com funcionários muito atenciosos - ótimo para descansar e curtir a natureza e belezas locais
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Franck Leloup le 4 juin 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your lovely experience at the Manapany. Your kind words towards the service is greatly appreciated, this is our best reward. We hope to have the opportunity to welcome you again during your next holidays in St Barth. We are delighted to know that you enjoyed the comfort and design of our eco-resort. We are truly involved in the preservation of our island, by doing daily actions. Our motto is to create a home away from home where everybody feels sheltered. Thank you for noticing the nice location of the property, facing the sea and in the very heart of a lush garden. The whole team strives to deliver a tailor-made service, and tiny details are the most important to make your stay unique. Yours sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Franck Leloup le 4 juin 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your lovely experience at the Manapany. We hope to have the opportunity to welcome you again during your next holidays in St Barth. Yours sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
amazing views, pool and room. but wish the food was better. the breakfast is okay but lunch and dinner not great. you need to go out for dinner. althought the burger was was good.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Franck Leloup le 4 juin 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your lovely experience at the Manapany. We are sorry that the food did not reached your expectations, our cuisine is fresh and we are working with local fishermen. We hope that the next time you come, you will enjoy the food. The entire team look forward to seeing you again in the future! Yours sincerely,

10/10 Excellent

cinzia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cinzia
Belli il resort peccato il mare
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Franck Leloup le 18 juil. 2019
Gentile Cinzia, La ringraziamo per il Suo gentile commento, siamo felici che l'albergo sia del Suo gradimento. Ci dispiace se il mare non sia stato all'altezza delle Sue aspettative. Speriamo di accoglierLa di nuovo per il Suo prossimo soggiorno. Distinti saluti,

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cute hotel close to town
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de Franck Leloup le 16 juil. 2019
Dear Michael, Thank you so much for sharing with us your nice comment about your stay. We hope to have the chance to welcome you during your next stay in St Barts.

10/10 Excellent

Richard D

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great resort
Great resort
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Franck Leloup le 1 août 2019
Dear Richard, We kindly thank you for your nice review about the Manapany. We are pleased to read that you enjoyed your stay and the hotel, nestle in a lush garden, facing the sea... We hope to welcome you back for your next stay in our lovely island, Sunny regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2019

10/10 Excellent

Claudia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dream location
Absolutely Fabulous, going back next year...open doors every night w with sounds of ocean, wine delivered to your covered beach hut....spa was as good as it gets..... only negative is food needs work, but sure they will get is correct soon, as they are new ....loved the staff....5 star service all the way
Séjour de 7 nuits en février 2019