2 Bars/Lounges, Poolbar

Bewertungen von Chiang Mai Marriott Hotel

5 out of 5
Chiang Mai Marriott Hotel
108 Chang Klan Road, Tambol Chang Klan Amphur Muang, Chiang Mai, Chiang Mai

Bewertungen

9.0

Wunderbar

603 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
313 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
62 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Bernhard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schleppender Check-in, anscheinend war unsere Ankunft vergessen worden. Exzellenter Lage am Nachtmarkt. Zimmer etwas klein, aber noch gut in Schuss. Sehr gutes Frühstück und tolle Happy Hour für die Clubzimmer mit überraschend großer Auswahl
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Le Meridien Chiang Mai am 24. Aug. 2022
Dear Bernhard,Thank you for staying at Le Meridien Chiang Mai and sharing your kind comments as well as your feedback regarding the late check-in. We do apologize for not meeting your expectation for the arrival experience and we assure you that your comments will be taken on board as we work to evolve the experience we offer our guests.Thank you for choosing Le Méridien.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt für einen romantischen Aufenthalt in CM
Ein supertoller Aufenthalt in Chiang Mai. Vom Eckzimmer und insbesondere aus der Badewanne - hatten wir einen hervorragenden Ausblick auf die Stadt und die Berge. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Beim nächsten Mal buchen wir wieder das Le Meridien!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Fai am 12. Okt. 2020
Dear Michael, Thank you for choosing to stay at Le Meridien Chiang Mai and for sharing us you wonderful feedback. We are pleased to know that our facilities and services were highlights of your stay, and that you were impressed by our picturesque view. Thank you again for staying with us and we look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Executive

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Mitarbeiter im Meridien sind Weltklasse! Ich komme wieder.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Fai am 24. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for staying with us and for sharing us your valued feedback. We are delighted to know that our services had contributed to your memorable stay and we hope to have the opportunity to welcome you back again in the near future. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal. Auch beim Zimmerwechsel sind sie uns entgegengekommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Fai am 19. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for staying at Le Méridien Chiang Mai and for review our hotel. We are delighted to read that our services were highlights of your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back again next time. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager

10/10 – Hervorragend

Jeannette

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Aufenthalt in Chiang Mai
3 Nächte gebucht. Super Lage. Mitten im Geschehen. Tolle Aussicht aus unserem Zimmer im 16. Stock. Bett sehr bequem. Mobiliar und Teppich etwas abgenutzt. Freundliches Personal. Wasser im Outdoor-Pool für unsere Verhältnisse etwas zu kalt. Jedoch jammern auf hohem Niveau. Wir würden sofort wieder buchen.
Aussicht aus dem Zimmer
Deko aus Badetücheren
Outdoor-Pool
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Fai am 4. Nov. 2019
Dear Jeannette, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share us your recent experience at Le Méridien Chiang Mai. We are pleased to know that our location, facilities, and services had contributed to your memorable stay. We hope to have the opportunity to welcome you back again soon. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Zentrale Lage für die Erkundung der Stadt. Zimmer hatte einen schönen Blick über die Stadt, auch vom Badezimmer. Der Teppich und der Bezug der Couch waren recht schmutzig.!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Fai am 5. März 2019
Dear Guest, Thank you very much for your valued feedback. we are pleased to know that our location and the view from the guest room were highlights of your stay. As the cleanliness of our hotel is a key priority, I am very sorry that the carpet and the cover of the couch fell short of your expectations. Please rest assured that your comments have been shared with the housekeeping team in an effort to improve our service. We hope you choose to stay with us whenever your travels bring you back to Chiang Mai. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager

10/10 – Hervorragend

Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Fai am 25. Jan. 2019
Dear Mr. Matthias, Thank you for rating us 10 out of 10 score. We are pleased to know that our hotel had contributed to an enjoyable stay. Thank you very much for choosing to stay with us and we look forward to seeing you again in the near future. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager

10/10 – Hervorragend

wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
An WOHLFÜHLOASE nicht zu übertreffen -perfect-!!
Meine Erwartungen wurden nicht nur kompl erfüllt, sondern es war das BESTE was mir an persönlicher Zuwendung und besonderem aufmerksamen Service zuteil wurde. Der CheckIN mit Mr. AOFFY's demAssistant Manager kann kaum übertroffen werden. Mein gewünschtes Event einer Geburtstagsüberraschung wurde von ZOE, der Experience Managerin, voll übertroffen und hat uns den gesamten Hotelaufenthalt total verschönert und erträglich werden lassen,denn dreimal täglich wurde ich im Hospital behandelt und ich war vom Personal und dessen Mitgefühl so umsorgt worden, dass ich diesen besonders aufmerksamen und persönlichen Service hier besonders erwähnen möchte. Dieses hat insgesamt zu einer wesentlichen Besserung des Wohlbefindens beigetragen. Nochmals herzlichen DANK an die Staff dieses hervoragend geführten Hotels.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Fai am 26. Dez. 2018
Dear wolfgang, Thank you very much for choosing to stay with us and for giving us a wonderful feedback regarding our services. Your feedback is very valuable to us and will be shared with the team, especially Aoffy and Zoe to continue to inspire them to deliver exceptional services. Thank you for choosing to stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again on your next visit. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager

8/10 – Gut

Thomas, Berlin

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das Hotel befindet sich in zentraler Lage direkt am Night Bazaar. Die Angestellten sind super freundlich und hilfsbereit. Das Frühstücksbuffet ist nicht ganz so umfangreich wie in anderen 5* Hotels aber vollkommen ausreichend. Entäuscht war ich vom Zustand des Deluxe Hotelzimmers. Die Möbel waren stark abgenutzt und das Badezimmer nur oberflächlich gereinigt (fremde Haare und Flecken auf dem Boden). Badezimmerutensilien wie z.B. Shaving Kit etc. gab es nur auf Nachfrage. Das Pool-Wasser ist kalt aber dafür erfrischend. Auch hier habe ich einen zuvorkommenden, excellenten Service erlebt. Fazit: Das tolle Personal gleicht den ein oder anderen Mängel des Hotels aus.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Fai am 20. Aug. 2018
Dear Thomas, Thank you for your kind review. I am delighted to hear that our services and our location have contributed to an enjoyable stay here with us. Your feedback regarding the breakfast and the room condition are valuable to us as we are continually aiming to elevate every aspect of our guests’ experience to provide the best possible comfort for our guests. Thank you for choosing Le Méridien Chiang Mai and we look forward to welcoming you again in the near future. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager

10/10 – Hervorragend

Ferdinand

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018
Antwort von Eve am 22. März 2018
Dear Ferdinand, Thank you for rating us a 5-score rating. I'm pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for choosing to stay at Le Méridien Chiang Mai and we look forward to seeing you again soon. Best regards, Chayanin K. - Marketing Communications Coordinator

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Best pain au chocolat I've ever aten. The free coffée at the bar is also delicious. The staff is really friendly and kind. Thank you for this unforgettable stay at the Méridien.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017
Antwort von Eve am 2. Aug. 2017
Dear guest, Thank you very much for choosing Le Méridien Chiang Mai and for sharing your kind feedback with us. It is wonderful to read that you had a great stay with us and also enjoyed our fresh made Pain au Chocolat and illy coffee. I am also pleased to know that our services were highlight of your stay as well. Thank you for staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon. Best regards, Chayanin Khabphet - Marketing Communications Coordinator

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, guter Service und guter Fitnessraum. Freundliches Personal
Antwort von General Manager am 11. Nov. 2016
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and telling us about your stay. We are pleased that our location, service and facilities were memorable. We hope to see you again soon. Warm Regards, Michael DesPortes - Digital Marketing Executive

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sonkran in chiang mai
Das meridien ist eine der besten Adressen in chiang mai. Alles in allem ein sehr guter Aufenthalt.

8/10 – Gut

Michele, Portalban

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nordthailand super
Waren begeistert von Chiang Mai Hôtel sehr gut lokalisiert neben Night Bazar une viele Restaurants

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
City-Hotel
Toller Service

10/10 – Hervorragend

marcus, Würzburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel direkt am Nachtmarkt
Sehr freundlicher Check-in, bes. Kompliment an Mr. Park Upgrade in 10th floor- Toller Ausblick, Zimmer allerdings hellhörig

6/10 – Okay

Jakob, CH Winterthur

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5 Sterne und der Service dazu
Das Hotel ist halt ein bisschen in die Jahre gekommen und hätte eine sanfte Renovierung nötig. Die Preise entsprechen einem 5 Stern Hotel, der Service 3,5 Sterne3. Dies vor allem im Restaurant im 71. Stock. Die Kellner haben keine grosse Ahnung vom servieren . Beispiel: Sie stechen mit der Gabel beim Tranchieren eines teuren Chateaubrian ins Fleisch !! Das Café im Parterre serviert den Kaffee und 15 Min. später die gleichzeitig bestellten Kuchen !! Dies alles zu seht teuren Preisen . Der Service beim Frühstück und Abend Apéro war dagegen 100% sehr gut

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr solides, zentral gelegenes Hotel
Das Hotel liegt sehr günstig in Chiang Mai zur Erkundung der Stadt, alles kann problemlos zu Fuß erreicht werden! Buchung eines Clubzimmers ist sehr empfehlenswert! Die Zimmer sind leider etwas hellhörig, sonst funktional und völlig in Ordnung. Das italienische Restaurant Favola ist hervorragend und sehr empfehlenswert! Das Personal ist freundlich und der Concierge stets hilfsbereit!
Antwort von LeMeridienChiangMai1950 am 20. Juni 2015
Dear Reviewer, Thank you for choosing to stay with us and for your generous compliments. It is great to hear that you thoroughly enjoyed your stay with Le Méridien Chiang Mai. Indeed we aim to provide our guests with memorable experiences; from the comfortable beds to hearty meals and friendly staff. We look forward to welcoming you again for future stays. Warm Regards, Gregory Anderson – General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr solide Wahl
Vom Flughafen aus gut zu erreichen, große Zimmer mit schönem Ausblick, modern und hell gestaltetes Zimmer, wenn auch im Design eher generisch. Der Service sehr freundlich und bemüht, allerdings hier und da etwas überfordert. Würde dennoch jederzeit gerne wiederkommen.

10/10 – Hervorragend

Husain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel in night bazaar
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott am 13. Mai 2024
Dear Husain,Thank you for sharing your positive feedback. We hope that you return to Chiang Mai soon and that we will have the opportunity to welcome you back.Sincere regards,

8/10 – Gut

Minoru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 7. Mai 2024
Dear Minoru,Thank you for taking the time to review our hotel and for your positive feedback. We look forward to welcoming you back on your next visit.

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay in this property. Staff are very friendly and helpful. Breakfast was excellent. Special thanks to Pla from the breakfast team who was looking after us.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 15. März 2024
Dear John,Thank you for taking the time to review our hotel and for your positive feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai.Sincere regards,

8/10 – Gut

TECK SENG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is my choice as near to main road which u can find night bazaar, massage & spa centre, shops and etc. Grab to old city is about 100 baht.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 14. März 2024
Dear Teck Seng,Thank you for taking the time to review our hotel and for your positive feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai.Sincere regards,

10/10 – Hervorragend

Clare

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with amazing staff in the heart of Chiang Mai. Highly recommend
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 13. März 2024
Dear Claire,Thank you for taking the time to review our hotel and for your positive feedback. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back on your next visit. Sincere regards,

10/10 – Hervorragend

Raymond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 13. März 2024
Dear Raymond,Thank you for staying with us and for your review. Thank you for choosing to stay with us, we hope to have the opportunity to welcome you back again soon. Sincere regards,

10/10 – Hervorragend

Torbjörn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 11. März 2024
Dear Torbjörn, Thank you for staying with us and writing your kind review. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai.Sincere regards,

10/10 – Hervorragend

Ryan

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 7. Mai 2024
Dear Ryan, Thank you for taking the time to review our hotel and for your positive feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai. Sincerely yours,

2/10 – Ungenügend

Jeong Leem

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 13. März 2024
Dear Jeong Leem,Thank you very much for affording us the opportunity to hear of your experience during your stay. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for not having met your expectations. Your valued feedback will help us improve our service procedures and effectiveness.Sincere regards,

6/10 – Okay

Hanne

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Do not expect 5 star service and facilities
The Marriott Hotel in Chiang Mai is not a 5 star hotel by any standards. It is a soulless machine that lacks the attention to detail and charm so many hotels in Thailand can boost. Chaotic breakfast service with good variety but no heart put into providing food of quality; uninspired Thai dishes, stale factory bread, cheap tea bags... Dirty carpets in the lifts. Cheap bathroom products. Blocked toilet and leak from roof (which were quickly fixed, but nevertheless). The many little things that added together makes you feel like you are in a mediocre 4 star hotel. I chose Marriott for location as my favourite hotels in CM - Yaang Come Village, Tamarind Village, and the Rachamankha hotel were all fully booked. Depending on your budget, try one of these instead!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 11. März 2024
Dear Hanne,Thank you very much for affording us the opportunity to hear of your experience during your stay. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for not having met your expectations. Your valued feedback highlighted a number of areas for improvement that I have since shared with the team to improve our service procedures and effectiveness.Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your stay with us whenever your travels bring you back to Chiang Mai.Sincere regards,

8/10 – Gut

Byung Wook

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 12. Feb. 2024
Dear Byung Wook,Thank you for sharing your positive review. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Maureen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed the entire experience! Great location, friendly staff who were more than accommodating to all our needs. High praise to all.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 12. Feb. 2024
Dear Maureen,Thank you for sharing your positive review. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Camaran

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 12. Feb. 2024
Dear Camaran,Thank you for sharing your positive review. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

KINWAH

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 12. Feb. 2024
Dear Kinwah,Thank you for sharing your positive review. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

daehun

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 12. Feb. 2024
Dear Daehun,Thank you for sharing your positive review. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai. Sincerely yours,

8/10 – Gut

WITHUS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
아주 좋았어요~~~ 그런데.. 침대 왜이리 좋은가용~
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 12. Feb. 2024
Dear WITHUS,Thank you for sharing your stay experience. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Keng Len Alice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super clean and new after the renovation! Great locations with Night Bazaar and Food within walking distance!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 31. Dez. 2023
Dear Keng Len Alice,Thank you for sharing your positive review. It's a pleasure to hear that you had a great stay with us. We hope to have a chance to welcome you back for your future trip in Chiang Mai.Sincerely yours,

8/10 – Gut

Ekta

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 3. Jan. 2024
Dear Ekta,Thank you for sharing your review with us. We hope to have a chance to welcome you back for your future trip to Chiang MaiSincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Ekta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 28. Dez. 2023
Dear Ekta,Thank you for rating us 10 out of 10. We hope to have a chance to welcome you back on any future trip. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Federica, Indianapolis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottima colazione, piscina molto piacevole e tutto sommato molto vicina alle mura (15 minuti a piedi).
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 28. Dez. 2023
Dear Federica,Thank you for sharing your positive feedback. It's great to hear that you had a wonderful stay with us. We hope to have a chance to welcome you back on any future trip. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

HIM CHAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 28. Dez. 2023
Dear Him Chan,Thank you for sharing your positive feedback. We hope to have a chance to welcome you back on any future trip. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Frederick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location and friendly and professional staff, bottom to top.
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 28. Dez. 2023
Dear Frederick,Thank you for sharing your feedback. We hope to have a chance to welcome you back on any future trip. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Rachael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 25. Dez. 2023
Dear Rachael,Thank you for sharing your positive review of your stay. We hope to have a chance to welcome you back soon.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

JI MIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 13. Dez. 2023
Dear Jimin,Thank you for your positive review. We hope to have a chance to welcome you back again soon. Thank you for choosing Chiang Mai Mariott.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

May

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Water isn’t clean. Water bath was brown.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 13. Dez. 2023
Dear May,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to have a. chance to welcome you for any future trip to Chiang Mai. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Go, Khlong Tan Nuea, Watthana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel staff were excellent. Room was very clean. However, i would like them to separate the door to closet and bathroom. It was quite uncomfortable to use.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 28. Nov. 2023
Dear Go,Thank you for staying with us and for your review. We hope that you return to Chiang Mai soon and that we will have the opportunity to welcome you back.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is great, clean room with good facilities. Breakfast selection good. The location is perfect: right by the night market area for shopping and food options and easy walking distance into the old town.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 28. Nov. 2023
Dear Robert, Thank you for your review, it is great to hear such positive comments regarding your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai.

8/10 – Gut

Katarina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Små rum bra lounge
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 28. Nov. 2023
Dear Katarina, Thank you for sharing your positive review. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Le Meridien Chiang Mai am 15. Nov. 2023
Dear Brian,Thank you for taking the time to review our hotel and for your positive feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai.Sincerely yours,

8/10 – Gut

Victoria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have stayed here before on 3 other occasions and found our stay this time to be very underwhelming. Twice the staff lost our drink orders by the pool, the staff in general were not as on point for what you would expect at a Marriott hotel. The property was clean however lots of tiny flies flying around the food at breakfast time especially the fruits. One day our door was not closed properly after housekeeping. It was quite alarming, luckily our room was at the end of a corridor so you wouldn’t know unless you were down that end - No one had been in from what we could tell. I remember coming here every other trip and having that, I’m on in holidays and staying in a luxury hotel feeling with the staff being absolutely amazing.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Chiang Mai Marriott Hotel am 15. Nov. 2023
Dear Victoria, Thank you for choosing to stay with us and sharing your review. Please know that your appreciated comments have been taken up by the concerned departments for a detailed review and an improvement where needed. We hope to have the opportunity to welcome you back on any future trips to Chiang Mai.Sincerely yours

10/10 – Hervorragend

Xudong

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Le Meridien Chiang Mai am 30. Okt. 2023
Dear Xudong,Thank you for your positive review. We look forward to welcoming you back on your next visit in Chiang Mai.