Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
496 von insgesamt 922 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
496
253 von insgesamt 922 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
253
93 von insgesamt 922 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
93
45 von insgesamt 922 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
45
35 von insgesamt 922 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
35
8.8/10
Sauberkeit
9.0/10
Personal & Service
8.0/10
Ausstattung
8.6/10
Zustand der Unterkunft
8.2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Motel an der Interstate
Sehr gutes Hotel/Motel in gutem Zustand. Die Lage ist eher für die Durchreise geeignet, da das Hotel direkt an der Interstate liegt - laut ist es aber nicht. Das Frühstück war für amerikanische Verhältnisse auch überdurchschnittlich gut.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Brandee
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet and nice staff
Brandee
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Kate
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast bar was great. Room was very clean. Liked that it was Pet Friendly and they had a doggie waste station.
Kate
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
JEAN
11. Mai 2024
JEAN
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Carol
Mit einer Gruppe gereist
7. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice room. Bathroom sink/table is beautiful but I am 4'11" and had problems with reach.
Carol
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Amy C-Front Desk am 7. Mai 2024
Thank you for your feedback! We’re glad you found the room pleasant, especially the beautiful bathroom sink and table. However, we apologize for any inconvenience caused due to the height of the sink. We understand that it can be challenging for guests of different heights. Your comment is valuable to us, and we’ll take it into consideration for future improvements. If there’s anything else we can assist you with during your stay, please feel free to let us know.
10/10 – Hervorragend
Janalee
3. Mai 2024
Very friendly and helpful staff
Janalee
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 7. Mai 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope you enjoyed your stay and see us again in the future!
10/10 – Hervorragend
Courtney
Mit der Familie gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were a good size and breakfast was excellent.
Courtney
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 7. Mai 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope you enjoyed your stay and see us again in the future!
4/10 – Schlecht
Katherine
29. Apr. 2024
Katherine
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Natalie
27. Apr. 2024
Natalie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amy C-Front Desk am 2. Mai 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope you enjoyed your stay and will come back again soon!
8/10 – Gut
Tim H
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We waited, and waited, and waited for someone to show up to the front desk to check us in even after we called to try to get someone.
Tim H
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 30. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during check-in. It is our priority to ensure that our guests are welcomed promptly and efficiently, and it’s clear we fell short in this instance.Please know that we are addressing this issue with our front desk team to improve our service and prevent such delays in the future. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we hope to have the opportunity to provide you with the quality experience you expect and deserve on your next visit..
10/10 – Hervorragend
Robbin
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Robbin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 22. Apr. 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope you enjoyed your stay and come back to see us again soon!
2/10 – Ungenügend
Katy
12. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was very dirty
Katy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amy Cochran / Guest Services am 14. März 2024
I apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Cleanliness is of utmost importance to us, and I regret that your room did not meet our usual standards upon check-in.We take your feedback seriously and will address this issue promptly. Our housekeeping team will thoroughly inspect and clean the room to ensure a more pleasant experience for future guests. Please accept our sincere apologies, and we hope you’ll consider staying with us again in the future.
8/10 – Gut
Pamela
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room door was incredibly difficult to open.
Pamela
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amy Cochran / Guest Services am 14. März 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn and Suites. I do apologize for the inconvenience with your door. I am very sorry that happened. We do hope you will stay with us again soon.
10/10 – Hervorragend
Terry
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terry
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amy Cochran / Guest Services am 23. Feb. 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn & Suites in Mobile, AL. I hope you enjoyed your stay and will return to see us again soon.
10/10 – Hervorragend
Tracy
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Tracy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amy Cochran / Guest Services am 23. Feb. 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn & Suites in Mobile, AL. I hope you enjoyed your stay and will return to see us again soon.
10/10 – Hervorragend
Jonny
Geschäftlich gereist
7. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It included breakfast. Friendly staff.
Jonny
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Amy Cochran / Guest Services am 23. Feb. 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn & Suites in Mobile, AL. I hope you enjoyed your stay and will return to see us again soon.
2/10 – Ungenügend
Kimbelry
Mit der Familie gereist
5. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed for the price
Kimbelry
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amy Cochran / Guest Services am 23. Feb. 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn & Suites in Mobile, AL. I hope you enjoyed your stay and will return to see us again soon.
8/10 – Gut
Sherri
Mit dem Partner gereist
3. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
.
Sherri
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amy Cochran / Guest Services am 23. Feb. 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn & Suites in Mobile, AL. I hope you enjoyed your stay and will return to see us again soon.
10/10 – Hervorragend
Debbie
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Debbie
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amy Cochran / Guest Services am 23. Feb. 2024
Thank you for your recent stay with us at Hampton Inn & Suites in Mobile, AL. I hope you enjoyed your stay and will return to see us again soon.
8/10 – Gut
VALERIA
Geschäftlich gereist
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel was Awesome!
VALERIA
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 29. Jan. 2024
THANK YOU SO MUCH!!! We LOVE getting great, positive reviews and we are super-duper excited you had such a pleasant experience! Can't wait to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Ann
15. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to the port
Ann
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 22. Jan. 2024
Thank you for your most recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope your experience was great and that we will see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Jasmine
15. Jan. 2024
Jasmine
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 22. Jan. 2024
Thank you for your most recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope your experience was great and that we will see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Sharron
15. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was friendly… I had to check in early but the hotel was booked up. I decided to wait… really no choice… but the desk staff was so friendly and engaging that my wait time flew by!!! I used there laundry service and no lint! I loved that my clothes didn’t come back with lint stuck to my black clothes!
I stayed twice in two weeks and will stay again when I visit!
Sharron
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 22. Jan. 2024
Thank you for your most recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope your experience was great and that we will see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Bobbie
Geschäftlich gereist
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business trip
Extremely nice. Customer service great
Bobbie
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 22. Jan. 2024
Thank you for your most recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope your experience was great and that we will see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Bobbie
Geschäftlich gereist
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business Trop
Very nice and quiet
Bobbie
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 22. Jan. 2024
Thank you for your most recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope your experience was great and that we will see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Sandra
Mit der Familie gereist
8. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No surprises. This hotel was clean, reasonably priced and exactly what you would expect from a Hampton Inn property.
Sandra
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 22. Jan. 2024
Thank you for your most recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope your experience was great and that we will see you again soon.
8/10 – Gut
Sharron
4. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the location perfect for my little shopping expeditions before I left for the cruise terminal. I also liked the size of the room and that breakfast was included.
Sharron
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 22. Jan. 2024
Thank you for your most recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope your experience was great and that we will see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Linda
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Linda
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amy C. Front Desk am 4. Jan. 2024
Thank you so much your recent stay with us here Hampton Inn and Suites. We appreciate you choosing us!We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Eddie
Mit der Familie gereist
28. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eddie
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Krista
26. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Krista
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Marshall
26. Dez. 2023
Marshall
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 22. Jan. 2024
Thank you for your most recent stay with us at Hampton Inn and Suites. We hope your experience was great and that we will see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit dem Partner gereist
26. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is my favorite hotel to stay in while visiting Mobile
Mark
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Rillie
24. Dez. 2023
Rillie
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Courtnie
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Always a great stay when I come here!
Courtnie
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites and for the great comment! We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Lillie
Mit dem Partner gereist
19. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lillie
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
6/10 – Okay
jeff
Mit der Familie gereist
14. Dez. 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient to I-65.
Mattress was uncomfortable. Shower glass door inside frame had soap scum buildup. The ceiling light globe was full of debris.
jeff
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Gary
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gary
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
molly
9. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very pleased with this hotel and employees
Only negative no gravy at breakfast but I'll live
molly
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. I read your feedback about the gravy and we are looking into it! We hope to see you again soon!
4/10 – Schlecht
Leanne, Friendswood
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
7. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Says pet friendly yet your post neglected to mention a non-refundable fee.
Leanne
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. I am sorry the website does not specify what the pet fee is, all properties are different due to different owners. We are trying to get this corrected. We hope to see you again soon!
4/10 – Schlecht
Theresa
3. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
being a senior booking a room for two I would have appreciated some where to sit. I was told only one chair a room. The coffee pot in the bathroom was a turn off and the floor was very sticky. The high part was when I exited my room only to find a homeless man sleeping in the hallway.
Theresa
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 4. Jan. 2024
Thank you for your recent stay with us here at Hampton Inn and Suites. We appreciate any feedback! Hope to see you again soon!
4/10 – Schlecht
Jennifer
27. Nov. 2023
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Maggie
Mit der Familie gereist
21. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very clean. Staff was friendly and courteous. Breakfast served at 6am was very convenient for us as we needed to travel early. Great breakfast with plenty of options to choose from. Would stay here again!
Maggie
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites and the wonderful feedback! We appreciate any feedback but its always great when its positive! We hope you will visit again soon!
6/10 – Okay
Benjamin
Mit der Familie gereist
20. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Fridge was broken. Bed uncomfortable. Very springy. Ac unit not good
Benjamin
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
2/10 – Ungenügend
SAMIR MICHEL
16. Nov. 2023
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
La atención de sus empleados
SAMIR MICHEL
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
4/10 – Schlecht
Locy
6. Nov. 2023
Locy
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 28. Dez. 2023
Thank you for your recent stay at Hampton Inn and Suites. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Mary
1. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth the stay!
Very nice accommodations and great hit breakfast
Mary
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 3. Nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn & Suites in Mobile, Alabama. We are pleased to hear that you enjoyed your recent stay with us, and we appreciate you taking the time to share your thoughts with us. We look forward to seeing you again soon!
10/10 – Hervorragend
Ronald
30. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ronald
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 3. Nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn & Suites in Mobile, Alabama. We are pleased to hear that you enjoyed your recent stay with us, and we appreciate you taking the time to share your thoughts with us. We look forward to seeing you again soon!
10/10 – Hervorragend
paul, rincon
29. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff am was very helpful
paul
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 3. Nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn & Suites in Mobile, Alabama. We are pleased to hear that you enjoyed your recent stay with us, and we appreciate you taking the time to share your thoughts with us. We look forward to seeing you again soon!
10/10 – Hervorragend
Jennifer
29. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The place was very clean and we noticed the staff worked hard to keep it that way...even the exterior parking lot was kept very clean. Staff were professional and friendly. Our room was clean and the beds were comfortable. We would not hesitate to stay there again in the future.
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 3. Nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn & Suites in Mobile, Alabama. We are pleased to hear that you enjoyed your recent stay with us, and we appreciate you taking the time to share your thoughts with us. We look forward to seeing you again soon!
8/10 – Gut
Rebecca
Mit der Familie gereist
28. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We always stay at this Hampton whenever we are in Mobile. We have always enjoyed our stay here.
Rebecca
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Amy C. Front Desk am 3. Nov. 2023
Thank you for staying at the Hampton Inn & Suites in Mobile, Alabama. We are pleased to hear that you enjoyed your recent stay with us, and we appreciate you taking the time to share your thoughts with us. We look forward to seeing you again soon!