2 Bars/Lounges, Cocktailbar

Bewertungen von Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, Riga

4.5 out of 5

Bewertungen

8.8

Hervorragend

514 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
364 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
84 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
27 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andreas

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Denis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sofort wieder
Super Lage, Casino mit Küche auch um 4 Uhr morgens, schöne Lobby und sehr feiner Brunch in der Sky Bar
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Tetyana Rudenko am 17. Mai 2023
Dear Denis!First of all, let me thank you for choosing our hotel as your place of stay in Riga and for taking your time to write a review about your experience, it will allow us to resolve any problems that occur and help us to improve our service. It's a great pleasure to know that you have fully enjoyed your recent stay at our hotel. As well we are very thankful for the high score that you has awarded our efforts, as it's the best motivation for our daily work and force us to be even better.We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon to meet and exceed your expectations. Have a great day!Kind regards,Tetyana RudenkoFront Office Agent

8/10 – Gut

Frank

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Manfred

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich werde wiederkommen!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von DB am 6. Sept. 2022
Dear Mr Manfred,First of all, let me thank you for choosing our hotel as your place of stay in Riga and for taking your time to write a review about your experience. We greatly appreciate it as guest satisfaction is our top priority. It's great to know that you have fully enjoyed your recent stay, as all our team is tended to provide only the best service quality and are doing daily all possible to make our guests feel comfortable and pleasant.We are genuinely looking forward to welcome you back very soon to make your stay even better.Have a wonderful day!Kind regards,Dana BercaGuest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Stefan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
On Expedia, the hotel advertises a pool without charges. and that it is a family-friendly pool. At reception only we were told that pool costs 25€ per person, and that kids are not allowed in during evenings. I send a polite complaint about this right during stay, but no reply given so far. The pool was the key factor why we chose this hotel. But 50€ for a pool for two persons, plus no kids, is a rip-off and definitely if no kids may get in.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Tetyana Rudenko am 29. Aug. 2022
Dear Stefan!First of all, let me thank you for choosing our hotel as your place of stay in Riga and for taking your time to write a review about your experience. We greatly appreciate it as guest satisfaction is our top priority. We are sad to notice that there were some aspects of your recent stay didn't met your expectations. In regards with your issue, please accept my sincere apologies for that. As of the hotel I would like a bit clarify your issue regarding the access to the Spa zone. ESPA area is managed by different company. We do have negotiated rates for our guests but unfortunately we can't offer complimentary. I do hope that if you should decide to return to Riga and give us another chance, we will do our best to prove to you that we can provide service on a highest level as possible.Best regards,Tetyana RudenkoFront Office Agent

10/10 – Hervorragend

Axel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der warme Fußboden beim Betreten des Badezimmers war heute morgen sehr überraschend und angenehm. Insgesamt ein sehr modernes und gepflegtes Hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von DB am 11. Aug. 2022
Dear Mr Axel, Greetings from Radisson Blu Latvija Hotel! Thank you for taking time to share your feedback with us. We are delighted to notice that you have fully enjoyed your recent stay and glad that we could met all your expectations in terms of provided service and offered facilities. Looking forward to welcome you back very soon! Kind regards, Dana Berca Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Paul

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nur noch hier in Riga bei Business trips
Das Hotel ist schön, es ist sauber und der Service ist gut. Wlan funktioniert super, Gym war echt top!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Tetyana am 21. Sept. 2021
Dear Paul! First of all, let me thank you for choosing our hotel as your place of stay in Riga and for taking your time to write a review about your experience. We greatly appreciate it as guest satisfaction is our top priority. Therefore, we are thankful for the kind words towards the staff, view from the hotel and location. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon and do our best to meet and exceed your expectations. Have a wonderful day! Kind regards, Tetyana Rudenko Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Raoul

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von DB am 8. März 2021
Dear Raoul, Thank you for taking time to share your feedback with us. We are glad to know that overall you have enjoyed your recent stay at our hotel. Looking forward to welcome you back in nearest future. Kind regards, Radisson Blu Latvija team

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles Top
Super Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von DB am 23. Sept. 2020
Dear Alles Top, Thank you for taking time to share your feedback with us. It's a great pleasure to know that you has fully enjoyed the time spent I our hotel. I genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon to meet and exceed your expectations. Have a great day! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

8/10 – Gut

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Nächstes Mal das Zimmer zur Straße
Da es mich circa alle zwei Wochen nach Riga verschlägt, versuche ich zumindest durch die Wahl der Hotels ein wenig Abwechslung aufkommen zu lassen. Ich war bereits mehrfach auf einen Absacker in der Rooftop-Bar des Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel und kann diese nur wärmstens empfehlen. Dazu kommt ein ausnahmslos freundliches und kompetentes Personal. Als einzigen negativen Punkt musste ich feststellen, dass man bei der Buchung auf ein Zimmer zur Front bestehen sollte. Mir wurde ein Zimmer zur Rückseite zugeteilt, welches durch eine konstante Geräuschkulisse durch dort befindliche Ablufteinrichtungen, etc. auffiel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von DB am 5. Aug. 2020
Dear Alexander, Thank you for taking time to share your feedback with us. Guest satisfaction is our number one priority and therefore we are glad to notice that overall you had a pleasant stay. As well we highly appreciate your constructive comments, 'cause your opinion as a frequent guest is very important for us. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon and make everything right! Please do not hesitate to contact us directly, if there is anything that we can do for your future stays and take care of all the necessary arrangements. Have a great day! Kind regards, Dana Front Office Agent

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Altstadt sehr gut zu Fuß zu erreichen, viele Buslinien für weitere Ausflüge vor dem Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kristine T.-Freizere am 4. Jan. 2020
Dear Sir/Madam, Wishing Happy New Year and thank you for staying with us at Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel! We are glad to read that location was perfect and you enjoyed your stay in Riga. Hoping to welcome you back in the future. Sincerely Yours, Kristine T.-Freizere /Weekend Manager on Duty/

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Kristine T.-Freizere am 4. Jan. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for rating your stay at Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel and we are hoping to welcome you back soon to meet to your expectations. Sincerely Yours, Kristine T.-Freizere /Weekend Manager on Duty/

8/10 – Gut

Horst, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war sehr klein. Das Bett insbesondere die Matratze waren sehr gut.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Tetyana Rudenko am 16. Dez. 2019
Dear Horst! Thank you for taking the time to review your stay with us. We strive towards 100% Guest Satisfaction and your feedback is extremely important to us. I was disappointed to read that on this occasion we did not entirely meet your expectations. Our hotel has different room categories with different sizes and my colleagues would have been more than happy to provide some alternatives had you informed us that you are not happy with the room provided. I apologize again for the inconvenience and let me assure you that we always try to satisfy all our guest requests. I truly hope that we can live up to your expectations should you choose to stay with us upon your next visit to Riga. If there is anything I can do for you during your future visits please don’t hesitate to contact me directly. Sincerely yours, Tetyana Rudenko Front Office Agent

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zum reservieren noch überdenken.
Das Zimmer war gut,aber die Angestellten waren nicht so freundlich.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Tetyana Rudenko am 9. Dez. 2019
Dear Guest! Thank you for your comprehensive comments and for the time taken to review Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel. Your feedback has been shared with the team and we will definitely look into it accordingly. I am sorry to note your stay experience did not meet to your expectations. I truly hope that we will have a chance to change the negative impressions you might have and exceed to your expectations upon your next visit to Riga. Sincerely yours, Tetyana Rudenko Front Office Agent

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von DB am 26. Nov. 2019
Dear valuable Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel Latvija! We appreciate you taking the time to share your positive experience. It is a great pleasure to note that you have enjoyed your stay. I genuinely hope that we will be welcoming you to our hotel again very soon! Have a great day! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von SP am 6. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Radisson Blu! Thank you for your high score of out Hotel! We are looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Santa Poseika Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlung
Modernes Hotel in sehr guter Lage. An der Rezeption standen immer Wasser und Kekse zur Verfügung. Toller Ausblick aus der Bar im 26. Stockwerk. Das Standardzimmer im Tower (9. Stock) war relativ eng und ohne nennenswerte Schrankfläche. Für längeren Aufenthalt nicht geeignet. Das Waschbecken klein mit sehr wenig Ablagefläche.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von SP am 12. Aug. 2019
Dear Valued Guest, Thank You for such a splendid score and kind review! I'm delighted to note we have matched to your expectations in terms of level of our services and truly pleased to note that you have absolutely enjoyed your experience at Radisson Blu Latvija conference & Spa Hotel. Sincerely hope we have the opportunity to welcome you back in the not too distant future. Have a wonderful day! Kind regards, Santa Poseika Guest Relations Officer

8/10 – Gut

Olav

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Konzertreise
Ich war mit einem Freund 3 Tage in Riga zum Rammstein Konzert. Das Hotel liegt sehr zentral am Rand der Old Town von Riga. Der Check In ging schnell und ohne Probleme. Das Zimmer lag im Nord Tower. Es war sehr komfortabel und hat tolle Betten. Das Bad war sauber und alles hat funktioniert. Ein Highlight ist die Baar im 28 Stock des South Tower. Nicht preiswert aber tolle Aussicht. Gegessen haben wir nicht im Hotel. Ich würde wieder dort übernachten.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von SP am 9. Aug. 2019
Dear Olav, We are more than pleased to read your kind review and are truly glad to note that we have exceeded your expectations in terms of level of service and hospitality. Thank you for sharing you comprehensive feedback with us and other travelers. We would be delighted to welcome you back again to Radisson Blu Latvija hotel and our beautiful city - Riga! Kind regards, Santa Poseika Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches zuvorkommendes Personal. Tolle Aussicht aus den Zimmern
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von SP am 7. Aug. 2019
Dear Valued Guest, We are more than pleased to read your kind recommendation and are truly glad to note that we have exceeded your expectations in terms of variety of facilities. Thank you for the time taken to share your recent experience with us and other travelers. Hope we will get the opportunity to welcome you back in the near future. Kind regards, Santa Poseika Guest Relations Officer

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von SP am 5. Aug. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. I am really glad to hear that you have very much enjoyed your visit as well as our high standards hospitality. We hope that we will have the opportunity to welcome you back in not too distant future! Have a wonderful day! Kind regards, Santa Poseika Guest Relations Officer

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Radisson Blu ist wirklich ein tolles Hotel mit sehr guter Ausstattung und einem tollen Blick uaf die Stadt. Jederzeit wieder!! Leider ist der Spa-Bereich mit 23€ Zuzahlung sehr teuer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von SP am 16. Juli 2019
Dear Valued Guest, Thank You for such a splendid score and kind review! We are delighted to read your kind words addressed to our team and truly pleased to note that you have absolutely loved your experience at Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel Sincerely hope we have the opportunity to welcome you back in the not too distant future. With Best Regards, Santa Poseika Guest Relations Officer

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr zentral gelegen. Man ist in wenigen Minuten in der Altstadt und auch in 20 Minuten mit dem Taxi am Flughafen. Die Einrichtung ist modern, das Personal höflich und das Frühstücksbuffet ist sehr reichhaltig und für jeden Geschmack ist etwas dabei.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Marianna Žorža am 15. Juli 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel and for your kind recommendation. We are delighted to read you had a thoroughly enjoyable experience and would be pleased to host you on your next visit to Riga! Kind regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Marianna Žorža am 10. Juli 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel. We would be pleased to have an opportunity to live up to your expectations should you choose to stay with us on your next visit to Riga. Kind regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
we were in the old part. very basic. corridors not so clear and brocken parts. very loud at the side of the street. more than 20 Euros extra to use the pool and the sauna.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von SP am 22. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your comprehensive comments and for the time taken to review Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel. My most sincere apologies for the inconvenience experienced during your recent stay with us. Let me assure you – feedback has been shared with the team and we will definitely look into it accordingly. ESPA Riga is our business partner but not our property. We do cooperate with them therefore we are able to provide all guests with free of charge gym access but not to the SPA wellness. If you book standard class category room you already have a friendly rate 23EUR as you mentioned, not original price - 29EUR. For you future stays I suggest you to book higher category class rooms with SPA included in the rate. I truly hope we can live up to your expectations should you choose to stay with us upon your next visit to Riga. Thank you! Have a wonderful day! Sincerely, Santa Poseika Guest Relations Officer

10/10 – Hervorragend

Johann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel
Top Hotel, ein paar Schritte in die Altstadt, alles im Hotel vorhanden, Disco, Rooftop Bar, Casino usw......
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Kristine Taurite-Freizere am 18. Mai 2019
Dear Johann, Thank you very much for sharing your feedback followed your recent stay with us! We are glad that you enjoyed your stay and will be delighted to welcome you back. Sincerely Yours, Kristine T.-Freizere /Weekend Manager on Duty/

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes, sauberes, sicheres Hotel. Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Nur was wir nicht wussten war, das die Nutzung von SPA 23 EUR pro Person und pro mal kostet.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Marianna Žorža am 7. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your excellent review, we appreciate you taking the time to share your positive experience. It is a great pleasure to note that you have enjoyed your stay! For our Hotel guests we offer special price 23EUR for Active Leisure area 2.5h visit and fitness studio on complimentary basis. It would be our pleasure to be your host on your next visit to Riga! Kind regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Kristine T.-Freizere am 1. Mai 2019
Dear Sir/Madam, Thank you very much for your review! If there is anything to make your stay more comfortable, please let us know. Wishing Happy Easter! Sincerely Yours, Kristine T.-Freizere /Weekend Manager on Duty/

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Marianna Žorža am 1. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at Radisosn Blu Latvija Conference & Spa Hotel. We would be delighted to get the opportunity to welcome you back in the near future to meet or exceed your expectations. Kind regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Franz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Business-Hotel in Altstadtnähe.
Modernes Business-Hotel nahe an der Altstadt, perfekt für Geschäfts- und Privatreise.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Marianna Žorža am 29. Jan. 2019
Dear Franz, We are delighted to read that you had a thoroughly enjoyable experience and it gives us a great pleasure to read your kind feedback. We hope that we will have the opportunity to welcome you back in not too distant future! Kind regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Die Servicekräfte im Früstücksraum waren super. Es war immer aufgeräumt und aufgefüllt. Die Betten in den Standartzimmern im Nordflügel waren eine Katastrophe. Frühstück: es war alles da nur leider 6 Tage lang keinerlei Abwechslung.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Marianna Žorža am 7. Jan. 2019
Dear Esteemed Guest, Thank you for your kind recommendation. We are delighted to note that you were well looked after by the team and you especially enjoyed our breakfast offering. All your constructive comments are taken into consideration; thank you for sharing. Looking forward to welcome you back again in the near future! Kind regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

MID_81, Nürnberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sensationelles Hotel mit dem einmaligen Blick auf die historische Riga. Das einzige Hochgebäude 27Etagen in der gesamten Umgebung mit diesem einmaligen Ausblick. Professionelles Team mit permanent freundlichen Lächeln. Fabelhaftes Frühstück aus der Extra-Klasse und extra Ecke mit kindergerichtem Essen. und alles sehr gut beschlidert. geschlossenes und videoüberwachtes Parkhaus mit konstantem Temperatur von 21°C für 18€/24h und sehr sauber. auf der höchsten Etage die Skyline-Etage mit dem rundum Überblick auf die ganze Stadt. Die Superior-Zimmer haben sehr sorgfältig ausgewählte Farbenkombination mit liebervollem und Stylevollem Geschmack. Für mich gilt die Faustregel: RIGA = nur und nur Radisson Latvija Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Marianna Žorža am 7. Jan. 2019
Dear MID_81, Thank you for taking your time to review your recent experience with us and for the excellent recommendation. It is a pleasure to read reviews like yours and we are truly glad that you have enjoyed every aspect of your stay - form our friendly staff to various services. We would be delighted to be your host on your next visit to Riga! Kind regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bediunung und Restaurant war okay. Genauso war Zimmerservice. Check Out hat unglaublich lange gedauert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Marianna Žorža am 11. Dez. 2018
Dear Esteemed guest, Thank you for choosing to stay at Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel and for your kind recommendation. We are delighted to note that overall you had a pleasant stay and genuinely hope that we will be welcoming you to our Hotel again very soon! Kind regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

vanessa, bremen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hübsche Hotel in Zentrum 😊
Das Hotel hat sehr schöne Bar 👍 einfach schön war 😍
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von Marianna Žorža am 13. März 2018
Dear Vanessa, Thank you for choosing Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel and for the glowing score! Your kind recommendation is much appreciated. We all are looking forward to your next visits! Kind regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Checkin sehr freundlich und hilfsbereit . Hotel liegt zentral . Austattung und Sauberkeit des Zimmers in 'Ordnung .
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Marianna Žorža am 8. Feb. 2018
Dear Esteemed Guest, Thank you for the time taken to review Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel and for the constructive feedback. Sincerely hope we have the opportunity to welcome you back in the not too distant future. Kind regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Laima, Münster

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Überteuertes Hotel
Hotel ist ein Sehr großes Komplex und in 2 Sektoren aufgeteilt, einmal Hauptkomplex mit dem Hochhaus und einmal dem Nebenkomplex wo ich denke die meisten aus Booking oder anderen Seiten untergebracht werden. Wo wir übernachtet haben war gegenüber einer Baustelle und mit Baulärm verbunden. Das Zimmer war an sich Normal nichts besonderes, der Service vom Zimmerservice war ungenügend (keine Handtücher, keine Hausschuhe, keine Seife und Verstaubtes zimmer). Im Großen und ganzen habe ich zu viel für ein Standard zimmer gezahlt wo ich schon öfters besser und Günstiger in Riga in anderen Hotels übernachtet habe.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Marianna Žorža am 11. Jan. 2018
Dear Laima, First and foremost, thank you for your feedback. We appreciate the time you have taken to provide us with the details on your experience. I am sorry to note that we have obviously not lived up to your expectations. Your feedback has been shared with the team and we will definitely look into it accordingly. I truly hope that we can live up to your expectations should you choose to stay with us upon your next visit to Riga. Best regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Emma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017
Antwort von Gita Silmale am 15. Nov. 2017
Dear Emma, Thank you for the splendid score! We are thrilled to note you had a great stay with us! We all look forward to your visits! With warmest greetings from Riga, Marianna Žorža Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

WorldTraveller

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit grandiosem Ausblick (deluxe Zimmer)
freundlicher Empfang und kompetentes Personal. perfekte Lage zwischen Alt- und Neustadt. Tiefgarage mit direktem Zugang zum Hotel. umfangreiches Frühstück (jedoch etwas zu teuer). Renommierte Sky Bar in der obersten Etage. Spa und Wellness Area ausgezeichnet (gegen Gebühr). Ausstattung des Hotels sehr umfangreich.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017
Antwort von Marianna Žorža am 30. Aug. 2017
Dear Guest, We are truly pleased to note that you have absolutely enjoyed your experience at Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel! Thank you for providing us with such a nice score and kind recommendation! We all look forward to welcoming you back in the nearest future. Warm Regards, Marianna Žorža Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

mammad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Gita Silmale am 20. Apr. 2017
Dear mammad, Thank you for the fantastic review! We sincerely hope to you back in our Hotel! Best Regards, Michael Jacobi General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel liegt zentral, die Zimmer im 70er Jahre Stil
Die Ausstattung der Zimmer ist enttäuschend, Betten verschieben sich ständig, zum duschen muss man in die Hocke gehen, weil der Schlauch zu kurz ist (ich bin 180cm), Belegung war für 2 Personen, Bad Ausstattung nur für eine Person etc.
Antwort von Radisson Blu am 7. Apr. 2017
Dear Guest, Thank you for staying with us. And thank you for taking the time to share your feedback. We value the opinions of our guests very much and I apologise that we did not manage to fully meet your expectations on this occasion. It would be great if you would give us a second chance, that way we would have an opportunity to show you our true potential. In case you travel to Riga again I would appreciate if you can contact me directly and I will make all necessary arrangements for you. Best regards, Michael Jacobi General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

funktionelles Hotel , gut gelegen ,
Funktionär an der Unihockey - WM der Schweizer Delegation. Hotel ist gut gelegen , guter und schöner Fitnessraum und schöne Wellnessanlage

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Service. Room was small but satifactory. Laundry services were very expensive.

8/10 – Gut

volker, berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
citynahes...gutes... hotel
zimmer gut / normal ausgestattet .. empfang sehr gut ..mitarbeiter bemühen sich nach ihren möglichkeiten nur ein seperater Sky-Bar-eingang - für nicht-hotelgäste- vieleicht an der seite währe schön ..so laufen diese immer duch die halle

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in zentraler Lage
Gutes Hotel in zentraler Lage
Antwort von General Manager am 3. Aug. 2016
Dear Christoph, Thank you for so great score. It is sounds like you had fantastic holidays with us. Hope you had a time to see around our beautiful city and enjoy amazing views from our Skyline bar. Thank you for staying with us and hopefully see you again in our hotel! With kind regards, Jolanta Strausa Rooms Division Manager